ja hoor, waarom niet? Alleen als ik koppijn heb dan niet, maar dat kun je van tevoren ook niet weten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Zou jij hem andersom ook hebben aangesproken als hij je niet had aangesproken? Ik vind dit soort situaties zo moeilijk. Ik weet niet goed wat er dan van mij verwacht wordt.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Koral het volgende:
[..]
Je was vroeger onzeker en hebt daardoor een soort mechanisme ontwikkeld waarbij je angst je beschermd voor de pijn van een afwijzing. Je schrijft dat je nu zekerder bent, maar "dat mechanisme" beschermd je nog steeds voor dingen die je nu geen pijn meer doen omdat je zekerder/ minder afhankelijk bent. Probeer angst niet zo je leven te laten bepalen. Als iemand geen behoefte aan een gesprek heeft zegt hij of zij dat wel. Dat hoef je niet voor iemand in te vullen want dan doe je je zelf vaak tekort.
Geen één. Sinds de middelbare al zo en aan de uni eveneens. Wel op de basisschool, daar kon ik het zowat met iedereen vinden en ging alles lekker vlot. Maar op de middelbare krijg je van die spanningen tussen meisjes en jongens en daar had ik nooit zin in. Aan het begin van de middelbare was ik nog wel spontaan (eerder heel druk), maar dat was meer stoer doen en elkaar afzeiken. Na een tijd had ik dat wel gezien. Sommige gasten aan de uni doen soms nog zo puberaal als ik deed op mijn veertiende. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik volwassen ben voor mijn leeftijd, integendeel. Maar ik ben nu heel rustig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef broccoli. het volgende:
Oh en... heb je vrienden?
Het hoeven er niet veel te zijn, je hoeft geen sociaal wonder te zijn, maar heb je vrienden?
Dit kan ik niet ontkennen. Maar die comfortzone vind ik wel relax. Komt mijn werk ook wel ten goede. Soms denk ik dat afwijzingen e.d. mij alleen maar labieler maken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Koral het volgende:
[..]
Je was vroeger onzeker en hebt daardoor een soort mechanisme ontwikkeld waarbij je angst je beschermd voor de pijn van een afwijzing. Je schrijft dat je nu zekerder bent, maar "dat mechanisme" beschermd je nog steeds voor dingen die je nu geen pijn meer doen omdat je zekerder/ minder afhankelijk bent. Probeer angst niet zo je leven te laten bepalen. Als iemand geen behoefte aan een gesprek heeft zegt hij of zij dat wel. Dat hoef je niet voor iemand in te vullen want dan doe je je zelf vaak tekort.
In de trein is iedereen met zichzelf bezig, althans dat is mijn indruk. Tijd voor een gesprek lijkt me dan ongemakkelijk. Wel leuk om te horen dat het wel kan dus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
ja hoor, waarom niet? Alleen als ik koppijn heb dan niet, maar dat kun je van tevoren ook niet weten.
Dat heb je vroeger misschien ervaren als een afwijzing. Nu je ouder bent moet je dat toch genuanceerder kunnen zien. In de trein is een hele andere setting dan een feestje bv. Wanneer zou het voor jou dan wel acceptabel zijn om met iemand een gesprek beginnen? Begin daar en bouw het langzaam uit. Als je het vaker doet, voelt het vertrouwder aan en is je "onnatuurlijke" gevoel minder overheersend.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:59 schreef krulbrul het volgende:
Dit kan ik niet ontkennen. Maar die comfortzone vind ik wel relax. Komt mijn werk ook wel ten goede. Soms denk ik dat afwijzingen e.d. mij alleen maar labieler maken.
Bijzondere conclusie.quote:
Na een paar weken maar eens even iemand's bestaan erkennen, lijkt me een goed planquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Over treinen gesproken, er komt al een paar weken bijna iedere ochtend een schattig vrouwtje naast me staan op het station. Misschien maar eens goedemorgen zeggen.
Dat is jouw indruk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:00 schreef krulbrul het volgende:
[..]
In de trein is iedereen met zichzelf bezig, althans dat is mijn indruk. Tijd voor een gesprek lijkt me dan ongemakkelijk. Wel leuk om te horen dat het wel kan dus.
Komt omdat je een vrouw bentquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Er beginnen vaak genoeg mensen tegen me te praten in het OV. Blijkbaar zie ik er aanspreekbaar uit.
Er praten ook mensen tegen mij,quote:
Dat valt heel erg mee. Juist in de trein kun je prima gesprekken aan gaan of daarmee oefenen. Tenzij iemand echt uitstraalt geen zin in een praatje te hebben (oortjes in,druk aan het werk etc). Verwacht er geen date uit te halen, maar gewoon leren praten met mensen en contact maken is een begin.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:00 schreef krulbrul het volgende:
[..]
In de trein is iedereen met zichzelf bezig, althans dat is mijn indruk. Tijd voor een gesprek lijkt me dan ongemakkelijk. Wel leuk om te horen dat het wel kan dus.
Je kunt het andersom lezen, wellicht is dat het?quote:
Jij bent een vrouw, wellicht ook nog aantrekkelijk dus dan heb je sowieso aanspraak. Ik krijg afkeurende blik of korte reacties waaruit de weerzin om te praten blijkt als ik een vrouw "out of the blue"aanspreek. Toegegeven dat ik wel altijd denk dat zij mij verdenken van in t broekje willen komen........ terwijl ik toch echt in het kutje wil komenquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Er beginnen vaak genoeg mensen tegen me te praten in het OV. Blijkbaar zie ik er aanspreekbaar uit. Heb er niet altijd zin in, maar een praatje kan iemand's dag maken of breken als ze erom verlegen zitten, dus ga er altijd wel in mee
Ik ben een man, trek geen volle zalen maar ook tegen mij praten veel mensen uit zich zelf. Ik kap het vaak af omdat ik er geen zin in heb. Bij mij zijn het zowel mannen als vrouwen in alle leeftijden. Ik maak ook snel contact waar ik ook ben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef darkbright het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, wellicht ook nog aantrekkelijk dus dan heb je sowieso aanspraak. Ik krijg afkeurende blik of korte reacties waaruit de weerzin om te praten blijkt als ik een vrouw "out of the blue"aanspreek. Toegegeven dat ik wel altijd denk dat zij mij verdenken van in t broekje willen komen........ terwijl ik toch echt in het kutje wil komen
Jij geeft dan op de een of andere manier (onbewust) een aanleiding om tegen je te gaan praten. Dat is natuurlijk ook met het versieren heel belangrijk. Als het gesprek dan gestart is, moet je doorzetten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben een man, trek geen volle zalen maar ook tegen mij praten veel mensen uit zich zelf. Ik kap het vaak af omdat ik er geen zin in heb. Bij mij zijn het zowel mannen als vrouwen in alle leeftijden. Ik maak ook snel contact waar ik ook ben.
Onlangs in een winkel waar 2 vrouwen achter de toonbank wat stonden te bespreken, ik moest er om lachen en direct betrokken ze mij in het gesprek. Ik ken wel meer mensen waar dat exact het zelfde bij gebeurd. Niks geks of speciaals dus.
Mensen onthouden niet zozeer wat men zegt maar vooral hoe men je laat voelen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij geeft dan op de een of andere manier (onbewust) een aanleiding om tegen je te gaan praten. Dat is natuurlijk ook met het versieren heel belangrijk. Als het gesprek dan gestart is, moet je doorzetten.
Daar heb ik zelf moeite mee. Laatst kwam er in de kroeg een chick mank voorbij gelopen, dus ik keek haar aan van "wtf?". Ik vroeg dus wat er met haar aan de hand was, ze gaf daar antwoord op en vervolgens ging mijn focus weer naar m'n bier.
Het aanspreken van een chick blijft toch lastig. In dit geval dacht ik er ook totaal niet bij na, maar zodra ik moet gaan nadenken wat ik zal gaan zeggen dan ga ik daar over twijfelen. Die twijfel zorgt uiteindelijk ook voor wat onzekerheid denk ik, waardoor ik uiteindelijk niks doe.
Ik zou ook niet willen praten met iemand die zo negatief en vol zelfmedelijden zit als jij. Lijkt me vermoeiend. Misschien daar eens aan werken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef darkbright het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, wellicht ook nog aantrekkelijk dus dan heb je sowieso aanspraak. Ik krijg afkeurende blik of korte reacties waaruit de weerzin om te praten blijkt als ik een vrouw "out of the blue"aanspreek. Toegegeven dat ik wel altijd denk dat zij mij verdenken van in t broekje willen komen........ terwijl ik toch echt in het kutje wil komen
Ditquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef Koral het volgende:
[..]
Mensen onthouden niet zozeer wat men zegt maar vooral hoe men je laat voelen?
Je 'moet' jezelf dan ook niet afvragen wat voor gespreksonderwerp je kunt bedenken maar hoe je iemand een goed gevoel kunt geven. Grapje, complimentje, herkenning van iets gemeenschappelijks, etc.
Zie een gesprek als een middel (op gevoel) en niet als een doel op zich (te rationeel).
Zonder nu héééééél cynisch te willen doen... die mevrouw i.c. heeft het bestaan van ElDinosaur kennelijk ook niet erkend, al die weken?quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Casiotone het volgende:
Na een paar weken maar eens even iemand's bestaan erkennen, lijkt me een goed plan
Dat is min of meer ook wat ik bedoelde. Als ik er niet over nadenk en dus spontaan begin te lullen, dan ben ik ook die spontane gastquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef Koral het volgende:
[..]
Mensen onthouden niet zozeer wat men zegt maar vooral hoe men je laat voelen?
Je 'moet' jezelf dan ook niet afvragen wat voor gespreksonderwerp je kunt bedenken maar hoe je iemand een goed gevoel kunt geven. Grapje, complimentje, herkenning van iets gemeenschappelijks, etc.
Zie een gesprek als een middel (op gevoel) en niet als een doel op zich (te rationeel).
Iemand moet de eerste stap zetten!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Zonder nu héééééél cynisch te willen doen... die mevrouw i.c. heeft het bestaan van ElDinosaur kennelijk ook niet erkend, al die weken?
ja maar jij weet dat ik een emotionele zelf hatende homohater(no pun) ben die zich afreageert. Dat weten die andere niet als ze nog niks van mij gehoord of gelezen hebben en toch gaat daar het al fout. Oh alwetende taco laat je goddelijk licht schijnen op mijn donkere mossige hartquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zou ook niet willen praten met iemand die zo negatief en vol zelfmedelijden zit als jij. Lijkt me vermoeiend. Misschien daar eens aan werken.
Dat hoeven ze niet te weten, maar waarschijnlijk brengt jouw persoon nou niet bepaald een weldadige aura van geluk en verlangen tot interactie met zich mee als je met dergelijke gedachten in je hoofd rondloopt. Dat merken mensen wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef darkbright het volgende:
[..]
ja maar jij weet dat ik een emotionele zelf hatende homohater(no pun) ben die zich afreageert. Dat weten die andere niet als ze nog niks van mij gehoord of gelezen hebben en toch gaat daar het al fout. Oh alwetende taco laat je goddelijk licht schijnen op mijn donkere mossige hart
Denken is dan ook slecht. Nadenken moet je doen zodra er vragen gesteld worden, zodra jij je brein nodig hebt om na te denken. Niet om problemen te gaan maken voordat ze er zijn, en dat is meestal wat er gebeurt zodra je gaat nadenken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is min of meer ook wat ik bedoelde. Als ik er niet over nadenk en dus spontaan begin te lullen, dan ben ik ook die spontane gast. Alleen de fout die ik juist maak is dat ik er vaak wél over nadenk. En als ik er niet over nadenk dan pak ik niet door.
Ik ben het versieren gewoon een beetje verleerd. "Vroeger" was ik daar best redelijk in. Maar misschien moet ik het opnieuw leren (na een relatie van ruim 3 jaar, die inmiddels al wel weer een tijdje over is hoor).
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan? Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Denken is dan ook slecht. Nadenken moet je doen zodra er vragen gesteld worden, zodra jij je brein nodig hebt om na te denken. Niet om problemen te gaan maken voordat ze er zijn, en dat is meestal wat er gebeurt zodra je gaat nadenken.
Nadenken zonder het nodig te hebben, is erg slecht voor je. Dit heb ik vaker en op meerdere fronten ervaren.
Hou nou eens op met denken!quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan? Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
Dan stoot je haar zogenaamd perongeluk aan en zeg je; hey, ben je altijd zo gezellig als je uitgaat? En buiten het uitgaansleven gebruik je; Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan?
Dit is de grootste fout die bijna elke man maakt... je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ookal beweren ze graag van wel.quote:Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
Leuke om te doen zo'n opmerking maar dit behoor je eigenlijk in groepsverband te doen dus met vrienden of klasgenoten collega's van het mannelijk geslacht.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.
Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan. Iemand met oortjes in en afgewende blik, lezend in een boek, wat dan ook, staat er niet voor open.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan? Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
Daar hebben we er weer een die beter weet wat 'vrouwen' willen dan vrouwen zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan stoot je haar zogenaamd perongeluk aan en zeg je; hey, ben je altijd zo gezellig als je uitgaat? En buiten het uitgaansleven gebruik je; Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.
[..]
Dit is de grootste fout die bijna elke man maakt... je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ookal beweren ze graag van wel.
deze postquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan.
Daar kom je echt alleen mee weg als je het op de juiste manier brengt, en zelfs dan is het twijfelachtig.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan stoot je haar zogenaamd perongeluk aan en zeg je; hey, ben je altijd zo gezellig als je uitgaat? En buiten het uitgaansleven gebruik je; Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.
[..]
Dit is de grootste fout die bijna elke man maakt... je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ookal beweren ze graag van wel.
Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel. Op die manier willen niet alleen vrouwen, maar alle mensen graag bij je in de buurt zijn. En als een vrouw je dan toch afwijst, ga dan niet kinderachtig lopen doen. Die vrouw is nog steeds net zo mooi en perfect als de paar minuten daarvoor, voordat je haar aansprak. Ze heeft alleen -op dat moment- even geen zin in jou, en dat is helemaal prima.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:41 schreef Mathemaat het volgende:
Vrouwen vallen niet op assholes. Je kunt best een gentlemen zijn en dapper, de twee sluiten elkaar niet uit. Sterker nog, zo iemand noem je joviaal.
En dit. Als er een aanleiding is, prima. Zoekt iemand oogcontact, prima. Maar laat iemand anders gewoon ongestoord zitten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan. Iemand met oortjes in en afgewende blik, lezend in een boek, wat dan ook, staat er niet voor open.
Dat, maar niet zozeer gericht op 'vrouwen' zou ik zeggen. Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen. Niet zozeer complimentjes geven de hele tijd, maar gewoon open zijn voor gesprekken met allerhande mensen. Van bejaarde vrouwtjes naast je in de bus die even hun ei kwijt willen en daar aandachtig naar luisteren en meepraten tot iemand die klaagt over dat de trein/bus weer eens te laat is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:42 schreef CyberTijn het volgende:
Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
Je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ook al beweren ze graag van wel.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:42 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Je komt niet iets halen, maar iets brengen.
Hihi, al die theorieën. Zullen we eens een betrouwbaardere bron lezen dan Fokje de FOK!er?quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen.
http://search.bwh.harvard(...)aumeisterSexEcon.pdfquote:A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore define
gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow female
sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity). The sexual
activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace, instead of being
fully separate or private, and each couple's decisions may be influenced by market
conditions. Economic principles suggest that the price of sex will depend on supply and
demand, competition among sellers, variations in product, collusion among sellers, and
other factors. Research findings show gender asymmetries (reflecting the complementary
economic roles) in prostitution, courtship, infidelity and divorce, female competition, the
sexual revolution and changing norms, unequal status between partners, cultural
suppression of female sexuality, abusive relationships, rape, and sexual attitudes.
Wat een geneuzel is dit toch ook altijd. Er zijn 1001 manieren om contact te krijgen met vrouwen of versieren. Persoonlijk geef ik nooit complimenten, dat is simpelweg niet mijn ding. Iedereen moet het toch op zijn eigen manier doen, zodat het natuurlijk over komt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:42 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel. Op die manier willen niet alleen vrouwen, maar alle mensen graag bij je in de buurt zijn. En als een vrouw je dan toch afwijst, ga dan niet kinderachtig lopen doen. Die vrouw is nog steeds net zo mooi en perfect als de paar minuten daarvoor, voordat je haar aansprak. Ze heeft alleen -op dat moment- even geen zin in jou, en dat is helemaal prima.
Je komt niet iets halen, maar iets brengen.
En als dat voor jou werkt, vooral blijven doen. Helemaal goedquote:Op donderdag 7 januari 2016 11:03 schreef JAOC het volgende:
[..]
Wat een geneuzel is dit toch ook altijd. Er zijn 1001 manieren om contact te krijgen met vrouwen of versieren. Persoonlijk geef ik nooit complimenten, dat is simpelweg niet mijn ding. Iedereen moet het toch op zijn eigen manier doen, zodat het natuurlijk over komt.
Een kunstje opvoeren leer je maar aan je hond.
Al heb ik zelf vaak geen behoefte aan contact met vreemden in een trein of supermarkt bijvoorbeeld. Uiteraard heb ik wel ooit korte gesprekjes als deze zich voordoen, maar ik ga er niet bewust naar op zoek.
Tip: je (volgende) vriendin ook tijdens je (volgende) relatie blijven versierenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is min of meer ook wat ik bedoelde. Als ik er niet over nadenk en dus spontaan begin te lullen, dan ben ik ook die spontane gast. Alleen de fout die ik juist maak is dat ik er vaak wél over nadenk. En als ik er niet over nadenk dan pak ik niet door.
Ik ben het versieren gewoon een beetje verleerd. "Vroeger" was ik daar best redelijk in. Maar misschien moet ik het opnieuw leren (na een relatie van ruim 3 jaar, die inmiddels al wel weer een tijdje over is hoor).
Ik moet helemaal niks!quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen.
Tip additie: je vriendin ook tijdens je (volgende) relatie dus ook blijven daten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:16 schreef Koral het volgende:
[..]
Tip: je vriendin ook tijdens je (volgende) relatie blijven versieren![]()
Dat is absoluut geen slechte tip hoor. Moeite blijven doen voor elkaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:16 schreef Koral het volgende:
[..]
Tip: je (volgende) vriendin ook tijdens je (volgende) relatie blijven versieren![]()
Yes, maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent, want met zo'n vrouw wil je niks. Daarnaast, zie de post van Strawberry hieronder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:41 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Leuke om te doen zo'n opmerking maar dit behoor je eigenlijk in groepsverband te doen dus met vrienden of klasgenoten collega's van het mannelijk geslacht.
Als je in ééntje bent en ze beantwoord bijvoorbeeld met" ja maar ik denk dat ik hem al onder de "L" van loser al heb staan", ga je dubbel zo hard af als je echt bezig bent met een serieuze versierpoging.
Vrouwen weten ook niet wat ze willen dat is juist het hele probleem. Zodra je achter ze aan loopt en alles voor ze wil doen, een jasje over de plas leggen en je als een schoothondje gedraagt ben je de zoveelste nobody die ze zich de volgende dag niet eens herinneren. Waarom? Omdat elke man dat doet, vandaar dat het de grootste fout is. Dat is de paradoxquote:Op donderdag 7 januari 2016 09:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar hebben we er weer een die beter weet wat 'vrouwen' willen dan vrouwen zelf.
Dank je dat je het nog eens aan ons vertelt!
Dit is de beste reply, c'est le ton qui fait la musiquequote:Op donderdag 7 januari 2016 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kom je echt alleen mee weg als je het op de juiste manier brengt, en zelfs dan is het twijfelachtig.
Yesss, dit ook zeker. Hoe meer je uit zelf handelt naar jouw ding straalt dat zelfvertrouwen uit en kom je op de meest "natuurlijke" manier over is ook mijn ervaring. Goeie post ook.quote:Op donderdag 7 januari 2016 11:03 schreef JAOC het volgende:
[..]
Wat een geneuzel is dit toch ook altijd. Er zijn 1001 manieren om contact te krijgen met vrouwen of versieren. Persoonlijk geef ik nooit complimenten, dat is simpelweg niet mijn ding. Iedereen moet het toch op zijn eigen manier doen, zodat het natuurlijk over komt.
Een kunstje opvoeren leer je maar aan je hond.
Al heb ik zelf vaak geen behoefte aan contact met vreemden in een trein of supermarkt bijvoorbeeld. Uiteraard heb ik wel ooit korte gesprekjes als deze zich voordoen, maar ik ga er niet bewust naar op zoek.
Hier in dit maagden topic reageren sommigen ook op mijn posts waarbij ze aangeven dat ik teveel nadenk. Maar hoe jij tegen nadenken aankijkt, klinkt nogal volgzaam. Alleen nadenken als er vragen worden gesteld, klinkt niet zoals je bijvoorbeeld aan een uni moet denken. Niemand komt daar met een probleem aan, de probleemstelling moet je zelf formuleren. Niemand vraag je wat, tenzij op tentamens, want de onderzoeksvragen moet je zelf formuleren etc.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Denken is dan ook slecht. Nadenken moet je doen zodra er vragen gesteld worden, zodra jij je brein nodig hebt om na te denken. Niet om problemen te gaan maken voordat ze er zijn, en dat is meestal wat er gebeurt zodra je gaat nadenken.
Nadenken zonder het nodig te hebben, is erg slecht voor je. Dit heb ik vaker en op meerdere fronten ervaren.
Op de uni vragen ze uberhaupt om altijd na te denken over de leerstof. Dus het wordt daar wel gevraagd, alleen niet altijd op een directe manier.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:14 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Hier in dit maagden topic reageren sommigen ook op mijn posts waarbij ze aangeven dat ik teveel nadenk. Maar hoe jij tegen nadenken aankijkt, klinkt nogal volgzaam. Alleen nadenken als er vragen worden gesteld, klinkt niet zoals je bijvoorbeeld aan een uni moet denken. Niemand komt daar met een probleem aan, de probleemstelling moet je zelf formuleren. Niemand vraag je wat, tenzij op tentamens, want de onderzoeksvragen moet je zelf formuleren etc.
Ik vind het nuttig om hier met andere maagden over bepaalde dingen na te denken.
Inderdaad! Alleen vragen in de zin dat je als student gestimuleerd wordt. Wat je daarmee doet is volledig aan jou. Maar ik kreeg de indruk alsof hij situatie schets waarin het soms aanbevolen, soms afgeraden wordt om na te denken. En dat was niet hoe ik het ervaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op de uni vragen ze uberhaupt om altijd na te denken over de leerstof. Dus het wordt daar wel gevraagd, alleen niet altijd op een directe manier.
En dat is in beperkte mate goed, namelijk reflectiequote:Op donderdag 7 januari 2016 13:33 schreef krulbrul het volgende:
En met daten blijf ik ook steeds nadenken waarom een gesprek anders verloopt dan ik had verwacht etc.
Als het op die manier is, snap ik wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat is in beperkte mate goed, namelijk reflectie
Echter, als je er enkel over nadenkt, zal je het nooit zeker weten. Aangezien jij heel anders denkt dan de persoon waar je het gesprek mee hebt gehad.
Dan kan je er wel heel lang over nadenken, maar je schiet er niets mee op en misschien zijn de dingen die je bedacht hebt niet eens waar (in veel gevallen wss)
Dus in die zin heeft het weinig zin om er te lang bij stil te blijven staan en over alles maar na te denken. Denk meer dat ie dat bedoelt.
Nadenken zonder doel is een vergif voor je geest. Want dan gaat het zijn eigen leventje leiden wat het weer maakt tot problemen die nog niet eens bestaan en deze worden groter en groter. Helaas ben ik zelf ook een behoorlijke denker en daarom herken ik het. Dat overanalyseren van alles is echt funest voor je mindset.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:33 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Inderdaad! Alleen vragen in de zin dat je als student gestimuleerd wordt. Wat je daarmee doet is volledig aan jou. Maar ik kreeg de indruk alsof hij situatie schets waarin het soms aanbevolen, soms afgeraden wordt om na te denken. En dat was niet hoe ik het ervaar.
En met daten blijf ik ook steeds nadenken waarom een gesprek anders verloopt dan ik had verwacht etc.
Dat deden we nog wel, maar versieren niet echt ofzo. Als ik een complimentje gaf geloofde ze er geen zak van. Dat had ik zelf ook wel veroorzaakt hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 12:04 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Tip additie: je vriendin ook tijdens je (volgende) relatie dus ook blijven daten.
Leuke gesprekjes heb ik genoeg. Met vreemden, met collega's, vrienden, enzovoort. Maar dat is obviously niet voldoende.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat, maar niet zozeer gericht op 'vrouwen' zou ik zeggen. Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen. Niet zozeer complimentjes geven de hele tijd, maar gewoon open zijn voor gesprekken met allerhande mensen. Van bejaarde vrouwtjes naast je in de bus die even hun ei kwijt willen en daar aandachtig naar luisteren en meepraten tot iemand die klaagt over dat de trein/bus weer eens te laat is.
Natuurlijk kun je prima soms even geen zin hebben in een gesprek, dat heeft iedereen wel eens. Ik zorg dan dat ik een boek/paper zit te lezen ofzo, of soms heb ik dan een koptelefoon op. Maar vaak kan het al zoveel doen voor je omgeving om af en toe dat 'offer' te maken door een 'courtesy chat' te hebben, je in te leven in anderen en gewoon gezellig 'mee te praten'.
Dat ziet er leuk uit, maakt je een aanspreekbaar persoon, en zorgt er misschien voor dat je zelf ook meer situaties leert herkennen waar jij de gespreksstarter kunt zijn .
Maar teveel denken bij vrouwencontact moet dan weer niet. Want dan is het gesprek niet spontaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:14 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Hier in dit maagden topic reageren sommigen ook op mijn posts waarbij ze aangeven dat ik teveel nadenk. Maar hoe jij tegen nadenken aankijkt, klinkt nogal volgzaam. Alleen nadenken als er vragen worden gesteld, klinkt niet zoals je bijvoorbeeld aan een uni moet denken. Niemand komt daar met een probleem aan, de probleemstelling moet je zelf formuleren. Niemand vraag je wat, tenzij op tentamens, want de onderzoeksvragen moet je zelf formuleren etc.
Ik vind het nuttig om hier met andere maagden over bepaalde dingen na te denken.
Wel volgens de redenatie van degenen die er allemaal niet zo'n moeite mee hebben....quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Leuke gesprekjes heb ik genoeg. Met vreemden, met collega's, vrienden, enzovoort. Maar dat is obviously niet voldoende.
Wel als je sowieso slecht bent in menselijk contact.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel volgens de redenatie van degenen die er allemaal niet zo'n moeite mee hebben....
Maar je moet niet meer willen, want dan komt het vanzelfquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel als je sowieso slecht bent in menselijk contact.
Wil je meer zal je t wel die kant op "moeten" brengen
Er is behoorlijk veel te bedenkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel volgens de redenatie van degenen die er allemaal niet zo'n moeite mee hebben....
Jij ging je als een bitch gedragen en de vrouwen stonden opeens voor je in de rij?quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Yes, maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent, want met zo'n vrouw wil je niks. Daarnaast, zie de post van Strawberry hieronder.
[..]
Vrouwen weten ook niet wat ze willen dat is juist het hele probleem. Zodra je achter ze aan loopt en alles voor ze wil doen, een jasje over de plas leggen en je als een schoothondje gedraagt ben je de zoveelste nobody die ze zich de volgende dag niet eens herinneren. Waarom? Omdat elke man dat doet, vandaar dat het de grootste fout is. Dat is de paradox
Ik heb me behoorlijk verdiept in female psychology en ook zelf getestte praktijkervaring. Ik was namelijk net zo, ik wilde vroeger ook graag een vriendin en deed ik er veel voor. Totdat je op een afstandje naar jezelf leert kijken en hoe dat over moet komen. En dan nog niet eens extreem desperate maar gewoon als normale jongen. Keer op keer werd ik de deur gewezen, niks lukte. Totdat ik een moment had dat ik dacht; ok, nu is het klaar, dan maar helemaal nooit iemand. Ik gaf er niets meer om en gedroeg me ook als een bitch naar de meeste vrouwen. Zij gingen niet mijn leven bepalen of hoe ik me voelde, ik leefde mijn eigen leven wel.... and guess what, ze stonden bijna in de rij.
Maargoed, jij bent vast een speciaal type, bij jou werkt dat anders
[..]
Dit is de beste reply, c'est le ton qui fait la musique
Alles, maar dan ook bijna echt alles kan je "openings-zin" zijn, het gaat er puur om hoe je het brengt. Het maakt verder totaal niet uit wat het is.
[..]
Yesss, dit ook zeker. Hoe meer je uit zelf handelt naar jouw ding straalt dat zelfvertrouwen uit en kom je op de meest "natuurlijke" manier over is ook mijn ervaring. Goeie post ook.
Ik heb mensen die aan een of meerdere punten van je lijstje voldoen allemaal aan een relatie zien komen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Er is behoorlijk veel te bedenken
- Onzeker zijn in gesprekken
- Niet lekker in je vel zitten door wat voor reden dan ook, eventueel doorzettend in een negatieve spiraal
- Persoonlijkheid (niet iedereen kan 24/7 een glimlach opzetten)
- Interesses, kunnen mainstream zijn of meer niche
- Autisme, ADHD enzovoort. Erg hardnekkig om te overwinnen. Gesprekjes lopen dan "raar".
- Jeugd, ervaring van vroeger
- Erg introvert zijn
- Te graag een vrouw willen hebben en dit uitstraalt
- Enzovoort enzovoort
Een vriend van mij is een hele leuke jongen. Hij is lief voor anderen en vrij passief. Zijn interessen zijn ook weinig mainstream. Als je hem beter kent is het een erg toffe kerel, maar bij de vrouwen geef ik hem weinig kans, hoeveel ik het hem ook gun.
Bij mij is het weer een ander verhaal. Maar een leuk persoon ben ik wel
Ik niet. Maar mijn punt was meer dat alleen een leuk persoon zijn wel heel kort door de bocht is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb mensen die aan een of meerdere punten van je lijstje voldoen allemaal aan een relatie zien komen.
Je mag wel meer willen, maar er is een verschil tussen wanhopig op zoek zijn, of genieten van wat er op je pad komtquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je moet niet meer willen, want dan komt het vanzelf
Dat is het ookquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik niet. Maar mijn punt was meer dat alleen een leuk persoon zijn wel heel kort door de bocht is.
Natuurlijk mag je de mogelijkheden wat vergrotenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:18 schreef Wimperkruller het volgende:
En soms komt er niks op je pad en ga je dus op zoek.
Komt vanzelf tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag wel meer willen, maar er is een verschil tussen wanhopig op zoek zijn, of genieten van wat er op je pad komt
als vrouw ook welquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Libertarisch het volgende:
Leuke gesprekjes zijn niet voldoende. Ja, je moet ook sociaal vaardig zijn en een neutraal gesprek kunnen hebben met vrouwen maar als je een vriendin wilt of seks wilt dan zul je toch seksuele interesse moeten tonen. Je moet aan haar laten merken dat je haar (seksueel) aantrekkelijk vindt zonder als creep over te komen.....en daar zit ook het risico aan dat je afgewezen wordt. That's life, als je man bent tenminste.
Dat was altijd een van de meeste gehoorde adviezen hier en in andere topicsquote:
Kan nagenoeg alleen als je er goed uitziet als man.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Libertarisch het volgende:
Leuke gesprekjes zijn niet voldoende. Ja, je moet ook sociaal vaardig zijn en een neutraal gesprek kunnen hebben met vrouwen maar als je een vriendin wilt of seks wilt dan zul je toch seksuele interesse moeten tonen. Je moet aan haar laten merken dat je haar (seksueel) aantrekkelijk vindt zonder als creep over te komen.....en daar zit ook het risico aan dat je afgewezen wordt. That's life, als je man bent tenminste.
Ach weet ik veel, 't is elke keer weer een anderquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij "nu opeens weer niet" dus ja..
Toen ik meer m'n eigen pad koos, en me idd meer distantieerde van dat hele versier gebeuren, wat automatisch maakt dat je je (zeker dronken) als een botte lul gaat gedragen tegen vrouwen, toen stonden ze in de rij ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Jij ging je als een bitch gedragen en de vrouwen stonden opeens voor je in de rij?
Zucht....quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Kan nagenoeg alleen als je er goed uitziet als man.
Dat post ik toch net.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Zucht....
En hoe classificeer jij "goed uitzien" dan?
Zelfverzekerd, eerlijk en weten wat HIJ wil uitstralend? Vast niet. Je hebt het vast en zeker over het uiterlijk.
Misschien heeft 'ie al twee dagen lang onafgebroken seks met een supermodel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
Sommige users (lees D.) die hier erg vaak postte zijn nu ineens dagen offline?
Waarschijnlijk doet hij zijn vest om sociaal te zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat wanneer je je maagdelijkheid verliest dat je fok ook achter je laat. Zoals het er nu na uitziet zal ik dus na het weekend niet meer inloggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
Daar verkijk je je op.. denk je nou echt dat die eerste keer zo magisch speciaal is? Nee... en de keren erna ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat wanneer je je maagdelijkheid verliest dat je fok ook achter je laat. Zoals het er nu na uitziet zal ik dus na het weekend niet meer inloggen. Hoe staan bij jou de zaken ervoor?
Ja want seks is een beloning.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Libertarisch het volgende:
Seks is niet zo heel bijzonder. Je piemel in een gleuf duwen is, op zich, niks speciaals. Het gaat erom dat je sociaal capabel genoeg bent en genoeg wordt gewaardeerd en geaccepteerd dat een vrouwmens je toegang verleent tot haar vagina.
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja want seks is een beloning.
Omdat zij jou als een betere optie dan de andere 1001 mannen ziet? En ik denk dat je het overschat, heel veel mannen zijn gewoon onaantrekkelijk. En ik zou van alle meisjes die ik ken, er ook maar een paar doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?
Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?![]()
'gunnen'quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?
Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh.Het is niet zo dat je maar zoveel leuke woordjes zegt, haar veranda opknapt en die bullyboy voor haar in elkaar slaat, zij jou beloont met de benen wijd.
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig
Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.. maar waar je bij het daten zelf nog wat in te brengen hebt is dat bij een sollicitatie vaak toch anders. Natuurlijk heb jij vaardigheden die ze zoeken en de ander een baan en geld... wisselwerking dus, maar net zoals met daten zijn er meer kandidaten. En soms kan je als werkgever/persoon een heel lijstje met eisen laten varen als de 'klik' of het vertrouwen in de persoon er meer is dan degene die 100% aan het lijstje voldoet maar niet in het team past... Zo ook met daten/versieren. 'Normaal val ik echt nooooooit op zulke jongens hihihihi'. Elke situatie is anders. Soms schrijf je 101 brieven en de 100ste is pas raak. Daten ook: tien dates in tien weken levert geen garantie op. Alles draait om 'die ene'.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
geil worden doe je niet alleen van uiterlijk. Het kan, maar er zijn nog n hoop andere redenen om geil te worden van iemand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
Gelukkig heeft niet elke vrouw dezelfde wensen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
Zoals?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.
Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en latenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Manier van kijken, manier van praten, manier van aanraken...
ja, dat wilde ik niet zeggen, want ik was bang dat deezer dat al onder 'relatie' zou scharenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en laten
Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.
Een blik, stemgeluid, manier van praten, uitstraling... het kan van alles zijn wat triggert.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'gunnen'
Je weet dat seks voor vrouwen ook leuk is?
Dit ^ dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:59 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hihi, al die theorieën. Zullen we eens een betrouwbaardere bron lezen dan Fokje de FOK!er?
A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore define
gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow female
sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity). The sexual
activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace, instead of being
fully separate or private, and each couple's decisions may be influenced by market
conditions. Economic principles suggest that the price of sex will depend on supply and
demand, competition among sellers, variations in product, collusion among sellers, and
other factors. Research findings show gender asymmetries (reflecting the complementary
economic roles) in prostitution, courtship, infidelity and divorce, female competition, the
sexual revolution and changing norms, unequal status between partners, cultural
suppression of female sexuality, abusive relationships, rape, and sexual attitudes.
http://search.bwh.harvard(...)aumeisterSexEcon.pdf
matige trollquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.
Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.
Heb je het onderzoek dat Drieklank had gepost gelezen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.
Nou, dan heb je het dus verkeerd.quote:
Ja daar heb je gelijk in. Voor mij hoeft ontmaagding niet zozeer. Ik vind gesprekken met vrouwen die echt ergens over gaan al erg leuk. Maar aan de uni heb ik in al die jaren maar met enkele vrouwen echt een goed gesprek gehad dat zomaar uit het niets tot stand kwam en zomaar een half uur duurde. Maar telkens hebben we wel elkaars naam gevraagd, maar durfde ik verder niks meer te doen. Zo'n enorme spijt van. Andere vrouwen vond ik niet interessant genoeg, wilde mij niet spreken of na één minuut was het gesprek al dood etc.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar verkijk je je op.. denk je nou echt dat die eerste keer zo magisch speciaal is? Nee... en de keren erna ook niet.
Je maakt het weer in je hoofd groter dan het is... remember?
Het verschil tussen seks en de liefde bedrijven niet wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Seks is wel degelijk een beloning voor de leuke dag en de leuke tijd, iedereen die dit niet snapt heeft nog niet zo heel veel ervaring met relaties, snauw je vrouw/vriendin maar eens de hele dag af en vraag daarna of ze haar benen wijd wil gooien
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Seks is wel degelijk een beloning voor de leuke dag en de leuke tijd, iedereen die dit niet snapt heeft nog niet zo heel veel ervaring met relaties, snauw je vrouw/vriendin maar eens de hele dag af en vraag daarna of ze haar benen wijd wil gooien
Zo'n meid heeft vaak een gouden naamketting om.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Hoe herken je trouwens een meid die alleen op 't uiterlijk afgaat? Die je niet hoeft aan te spreken als je zelf geen mooiboy bent? Het gezegde 'knappe mensen vallen op knappe mensen' gaat niet altijd op..
Meeste mensen in de tiener en twintiger jaren denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Hoe herken je trouwens een meid die alleen op 't uiterlijk afgaat? Die je niet hoeft aan te spreken als je zelf geen mooiboy bent? Het gezegde 'knappe mensen vallen op knappe mensen' gaat niet altijd op..
Mooi is juist vaak niet echt belangrijk, vrouwen willen wel een keer in hun jonge leven met een echte mooie man het bed delen maar verder niets, veel vrouwen willen helemaal niet langs een knappe mooie man lopen want daar raken ze onzeker van t.o.v. hun eigen uiterlijk en de concurentie, het draait allemaal om uitstraling.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Staat op hun voorhoofd getatoeëerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Ligt toch wel aan je hoofd. Je kan nog zulke leuke praatjes hebben, als je echt lelijk bent dan houdt het toch wel een beetje op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is juist vaak niet echt belangrijk, vrouwen willen wel een keer in hun jonge leven met een echte mooie man het bed delen maar verder niets, veel vrouwen willen helemaal niet langs een knappe mooie man lopen want daar raken ze onzeker van t.o.v. hun eigen uiterlijk en de concurentie, het draait allemaal om uitstraling.
Dus kansen genoeg voor je Deezertje, het zit slechts allemaal tussen je oren, kweek een beetje humor en zelfvertrouwen, recht je rug, straal een beetje joie de vivre uit en je neukt je compleet schraal bij zowat elke vrouw
Even hier naartoe gehaald, ik denk dat het hier meer op z'n plaats is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Niet per se. Ik snap dat dilemma wel, wanneer nu wel een move maken en wanneer niet?
Niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Oké. Ja ook omdat sommige knappe meiden juist klagen dat ze nooit worden aangesproken omdat gasten zoals ik denken dat ze nooit kans maken...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat op hun voorhoofd getatoeëerd.
Helaas is dat niet altijd te zien. Maar je merkt het denk ik gauw genoeg als je wel op ze afstapt. Blauwtje lopen hoort erbij.
Je moet er niet teveel over nadenken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oké. Ja ook omdat sommige knappe meiden juist klagen dat ze nooit worden aangesproken omdat gasten zoals ik denken dat ze nooit kans maken...
Als je dat toch denkt kun je prima ontspannen en jezelf zijn. Dan voelen knappe meiden zich sneller bij je op hun gemak!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oké. Ja ook omdat sommige knappe meiden juist klagen dat ze nooit worden aangesproken omdat gasten zoals ik denken dat ze nooit kans maken...
Aannames...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is juist vaak niet echt belangrijk, vrouwen willen wel een keer in hun jonge leven met een echte mooie man het bed delen maar verder niets, veel vrouwen willen helemaal niet langs een knappe mooie man lopen want daar raken ze onzeker van t.o.v. hun eigen uiterlijk en de concurentie, het draait allemaal om uitstraling.
Het bijzondere vind ik het gefocus op seks ansich. Misschien moeten ze eerst focussen op het sociale contact met vrouwenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:24 schreef yats het volgende:
Als ik sommige reacties lees verbaas ik me ineens een stuk minder dat sommige mensen moeite hebben met versieren etc. Ik ben er ook geen held in, maar seks als beloning zien? Serieus? Je hebt seks omdat je elkaar leuk/geil etc vind en on dat je daar zin in hebt, niet om een ander te belonen. Maar blijkbaar is dat moeilijk voor te stellen...
Gastquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Precies. En het zijn juist de 'jagende' mannen die vrouwen een ongemakkelijk gevoel geven en daarmee de mannen die op niets uit zijn meer kans geven (zeker als iedereen in dezelfde ruimte begeeft, bv op een feestje). Vrouwen laten hun "verdediging" sneller vallen als ze zich op hun gemak voelen bij jou en daardoor maak je makkelijker "verbinding".quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het bijzondere vind ik het gefocus op seks ansich. Misschien moeten ze eerst focussen op het sociale contact met vrouwen
Een leuk gesprek met een vrouw kan ook behoorlijk leuk zijn (en voldoening geven)
Onzin.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus kansen genoeg voor je Deezertje, het zit slechts allemaal tussen je oren, kweek een beetje humor en zelfvertrouwen, recht je rug, straal een beetje joie de vivre uit en je neukt je compleet schraal bij zowat elke vrouw
Liever een blauwtje lopen dan een groentje blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Precies dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Als je er zo naar kijkt blijf je achterlijk.
Een vrouw mag blij zijn als ze op mijn pener mag zitten.
De werkelijkheid is natuurlijk niet veel lastiger dan dat mensen seks hebben omdat het leuk is, zonder zieke "beloningsprincipes" erin. Waar de fuck haal je dat vandaan.
Hoi Ronald Goedemondtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Her verschil tussen een arm om een schouder en zoenen is nog vrij groot. De vraag is meer, hoe merk je op wanneer het een goed moment is om van enkel een arm om iemand heen of aanrakingen naar een zoen te gaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Even hier naartoe gehaald, ik denk dat het hier meer op z'n plaats is.
Je hoeft haar niet ineens te berijden ofzo, maar als je bijvoorbeeld je arm om haar schouder heen doet dan kun je al weten of ze dat wil of niet. En dan steeds verder gaan.
Maar even een duimpje dat ik het volledig met je eens ben in de kleine letters, en geen geschreven bericht van mij .Want anders verwijdert Mevr. Kim J U weer het bericht van mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Als je er zo naar kijkt blijf je achterlijk.
Een vrouw mag blij zijn als ze op mijn pener mag zitten.
De werkelijkheid is natuurlijk niet veel lastiger dan dat mensen seks hebben omdat het leuk is, zonder zieke "beloningsprincipes" erin. Waar de fuck haal je dat vandaan.
Doe niet zo fucking moeilijk. Er zijn geen vaste regels. Doe gewoon wat goed voelt. Niet als een fucking lonercreep een wijf stalken, maar als het gesprek goed vlot gewoon doorlullen. Duh.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef krulbrul het volgende:
Ik lees wel eens dat vrouwen zich ergeren als een man lange tijd niets van zich laten horen, maar dat ze ook weer afknappen als een man snel achter elkaar een bericht verstuur en zich daarmee te afhankelijk opstelt. Lang en snel zijn natuurlijk vage termen, kan iedereen immers definiëren.
Maar ik had gisteren een bericht gekregen; een half uur later heb ik een bericht verstuurd en weer een half uur later had zij eentje gestuurd. Toen dacht ik: nu hou ik het even stil, ik zie morgen wel weer. Maar wat nu? Wanneer kom ik te aanhankelijk over en wanneer word het te lange tijd er tussen? Echt moeilijk dit. Ik zou het liefst meteen nadat ik een bericht ontvang, eentje sturen, maar ik wil ook nog de indruk wekken dat ik het druk heb met het schrijven van mijn thesis. Ik ben wel wanhopig, maar zo wil ik niet overkomen.
Ik kan me best voorstellen dat iemand graag seks wil en daarom daar veel aan denkt. Maar je hebt gelijk dat het voor sommigen hier beter is eerst bij de basis te beginnen en dat is inderdaad gewoon een leuk en goedlopend gesprek voeren met een vrouw. Alleen is dat iets dat niet door iedereen begrepen lijkt te worden. Terwijl ook uit vriendschappelijke contacten met vrouwen leuke ding en voort kunnen komen...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het bijzondere vind ik het gefocus op seks ansich. Misschien moeten ze eerst focussen op het sociale contact met vrouwen
Een leuk gesprek met een vrouw kan ook behoorlijk leuk zijn (en voldoening geven)
Arm op de schouder, arm op de heup, beetje af laten zakken naar de kont, beetje driehoekstaren. Allemaal zo moeilijk niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Her verschil tussen een arm om een schouder en zoenen is nog vrij groot. De vraag is meer, hoe merk je op wanneer het een goed moment is om van enkel een arm om iemand heen of aanrakingen naar een zoen te gaan?
Vooral door niet te wachten op het juiste moment, maar die te creëren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Her verschil tussen een arm om een schouder en zoenen is nog vrij groot. De vraag is meer, hoe merk je op wanneer het een goed moment is om van enkel een arm om iemand heen of aanrakingen naar een zoen te gaan?
Als je een arm om iemand heen mag slaan kan je altijd proberen om te zoenen, zeker als je aan het daten bent. Want die ander weet ook wel dat je het eventueel wil/gaat proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef yats het volgende:
Eens. Al zou ik niet mijn arm over een schouder gooien en een chick direct proberen op haar muil te pakken. Moment creëren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een arm om iemand heen mag slaan kan je altijd proberen om te zoenen, zeker als je aan het daten bent. Want die ander weet ook wel dat je het eventueel wil/gaat proberen
Je moet gewoon niet wanhopig overkomen. Dat hangt meer af van de inhoud van je berichten dan wat anders. Lange stiltes (een dag) tussen gesprekken zijn in mijn ervaring niet fijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef krulbrul het volgende:
Ik lees wel eens dat vrouwen zich ergeren als een man lange tijd niets van zich laten horen, maar dat ze ook weer afknappen als een man snel achter elkaar een bericht verstuur en zich daarmee te afhankelijk opstelt. Lang en snel zijn natuurlijk vage termen, kan iedereen immers definiëren.
Je denkt te veel na. Laat het gesprek gewoon vloeiend verlopen.quote:Maar ik had gisteren een bericht gekregen; een half uur later heb ik een bericht verstuurd en weer een half uur later had zij eentje gestuurd. Toen dacht ik: nu hou ik het even stil, ik zie morgen wel weer. Maar wat nu? Wanneer kom ik te aanhankelijk over en wanneer word het te lange tijd er tussen? Echt moeilijk dit. Ik zou het liefst meteen nadat ik een bericht ontvang, eentje sturen, maar ik wil ook nog de indruk wekken dat ik het druk heb met het schrijven van mijn thesis. Ik ben wel wanhopig, maar zo wil ik niet overkomen.
Dat is weer een andere uiterste..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
Eens. Al zou ik niet mijn arm over een schouder gooien en een chick direct proberen op haar muil te pakken. Moment creëren.
Vertrouwen in wat? Het vertrouwen dat ik niet zo achterlijk ben als die gasten van Geordie Shore? Vermakelijke show om te zien, niet om zelf deel van uit te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan iedereen hier die echt compleet niet in staat is vrouwen te versieren aanraden een weekendje Leeds of Newcastle te boeken. Daar is het allemaal zó achterlijk ordinair, daar kan echt iedereen zijn vertrouwn boosten.
Oké dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking moeilijk. Er zijn geen vaste regels. Doe gewoon wat goed voelt. Niet als een fucking lonercreep een wijf stalken, maar als het gesprek goed vlot gewoon doorlullen. Duh.
Wat een onzin. Leeftijd is geen excuus om geen chick te regelen. Ja, van die enge wijven die bij stuurgroepen zitten op universiteiten e.d.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij zijn studenten ook wel de lastigste groep om te daten/versieren... Draait veel om sociale status en gezien worden met... niemand wil voor elkaar onder doen en als je ergens niet bijhoort hoor je er niet bij. Meer kans op datingapp misschien, maar als je daar bijna geen matches krijgt kan je wel conclusie trekken.
Nee toch? Ik dacht dat een dag wel kon, ik wil overkomen als een gast die hard studeert en werkt e.d.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Lange stiltes (een dag) tussen gesprekken zijn in mijn ervaring niet fijn.
je blijft dezelfde kansloze onzin maar herhalen net zolang totdat iemand je verdraaide aannames steunt. Maar dat gaat niet gebeuren, want je ziet 't compleet verkeerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij zijn studenten ook wel de lastigste groep om te daten/versieren... Draait veel om sociale status en gezien worden met... niemand wil voor elkaar onder doen en als je ergens niet bijhoort hoor je er niet bij. Meer kans op datingapp misschien, maar als je daar bijna geen matches krijgt kan je wel conclusie trekken.
Alle figuren hier denken toch dat hun problemen magisch verholpen zijn als ze een keer geboned hebben of een keer gezoend met een chick?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:33 schreef krulbrul het volgende:
Vertrouwen in wat? Het vertrouwen dat ik niet zo achterlijk ben als die gasten van Geordie Shore? Vermakelijke show om te zien, niet om zelf deel van uit te maken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht dat een dag wel kon, ik wil overkomen als een gast die hard studeert en werkt e.d.
GB is dan ook het enige deel in de wereld waar gemiddeld mannen mooier zijn dan vrouwenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan iedereen hier die echt compleet niet in staat is vrouwen te versieren aanraden een weekendje Leeds of Newcastle te boeken. Daar is het allemaal zó achterlijk ordinair, daar kan echt iedereen zijn vertrouwn boosten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
GB is dan ook het enige deel in de wereld waar gemiddeld mannen mooier zijn dan vrouwen
Ligt geheel aan het gesprek. HEb je net een opstart van " he alles goed, blablalba" dan is een dag stilte vaag. IS het voorgaande gesprek afgelopen, en dan voordat het nieuwe gesprek begint, dan is het geen probleem (vaak)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht dat een dag wel kon, ik wil overkomen als een gast die hard studeert en werkt e.d.
Maar vermeld je erbij waarom je de ene keer binnen een half uur antwoordt en de andere keer pas na een dag? Ik denk dat ik me niet ga verantwoorden na hun toe, dat komt te afhankelijk over. Aan de andere kant is enige uitleg soms ook fijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Maak je niet zo druk om hoe je wil overkomen en laat gewoon zien wie je bent.
Ik heb er genoeg lekkers gezien als je vanaf de hals naar beneden kijkt. Dikke tieten, heerlijke jurkjes, fantastische billen en ze lopen zonder uitzondering op palen waar een brandweerman zich mee tussen verdiepingen verplaatst.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
GB is dan ook het enige deel in de wereld waar gemiddeld mannen mooier zijn dan vrouwen
Tegenovergestelde eerder. Ik zit hier bij een hardloopclub. Allemaal geweldig leuke mensen over het algemeen, ook om te zien. En dan ga je een keer een avondje met ze uit, en dan zitten ze helemaal dichtgeplamuurdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
Alles zit vol met kilo's plamuur en ze zien er zonder uitzondering niet uit.
Waarom de fuck zou je verklaren waarom je laat reageert? Als je daar nú al mee begint, kan je je ballen beter gelijk afsnijden en in haar handtas stoppen. Dan ben je binnen nu en zes maanden het type kerel dat zijn vrienden nooit meer ziet en op Facebook post hoe hij "met dinnie sushi rolt" en "met dinnie de hond uitlaat".quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Maar vermeld je erbij waarom je de ene keer binnen een half uur antwoordt en de andere keer pas na een dag? Ik denk dat ik me niet ga verantwoorden na hun toe, dat komt te afhankelijk over. Aan de andere kant is enige uitleg soms ook fijn.
Ik vertegenwoordig hier niet "alle figuren" maar voor mij geldt dat ik iemand echt moet kennen. Dat gaat niet gebeuren door de Geordie Shore levensstijl, vrees ik zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
Alle figuren hier denken toch dat hun problemen magisch verholpen zijn als ze een keer geboned hebben of een keer gezoend met een chick?
Oh ik ging uit van het nachtleven, ik ken die chicks niet in het dagelijks leven vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tegenovergestelde eerder. Ik zit hier bij een hardloopclub. Allemaal geweldig leuke mensen over het algemeen, ook om te zien. En dan ga je een keer een avondje met ze uit, en dan zitten ze helemaal dichtgeplamuurdzó zonde
![]()
Dat weet ik, maar dat lijkt men hier te denken. En wie weet werkt het voor die gasten ook wel, gedurende een maandje.quote:Maargoed, van een avondje 'sletten' met een stel dronken mensen (onafhankelijk van nationaliteit) gaat je zelfvertrouwen niet omhoog, want dan hoef je niet echt moeite te doen als je naar de juiste plaatsen gaat.
Top. Dan ben jij al veel verder dan Syndroom e.d., of die gozer die hier post en in KPD die het heeft over heerlijke natte kutjes en wat een eer het zou mogen zijn om een vrouw aan haar tepel te mogen zuigen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig hier niet "alle figuren" maar voor mij geldt dat ik iemand echt moet kennen. Dat gaat niet gebeuren door de Geordie Shore levensstijl, vrees ik zo.
als ze uitleg willen, vragen ze er wel naarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Maar vermeld je erbij waarom je de ene keer binnen een half uur antwoordt en de andere keer pas na een dag? Ik denk dat ik me niet ga verantwoorden na hun toe, dat komt te afhankelijk over. Aan de andere kant is enige uitleg soms ook fijn.
En deezer heb je nog wat gedaan om meer in de smaak te vallen bij vrouwen de afgelopen weken? Deelgenomen aan sociale activiteiten/ingeschreven bij een vereniging/sportclub/vrijwilligerswerk. Of is het weer alleen bij observeren gebleven en rare conclusies trekken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Dat hoor ik ook wel eens. Doe er wat mee, spreek ze wel aan. En dat gaat sowieso al een stuk makkelijker als je niet al vooraf in termen van kansen denkt. Gewoon praten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk ook geen vaste regel voor, want iedereen is anders. Daarom: als er wat te praten valt, praat dan vooral. Ga niet geforceerde stiltes laten vallen als dat niet nodig is. Maar reageer ook niet gepikeerd als iemand zelf wat trager reageert, want dat komt wel wanhopig/needy over.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Mijn eigen vriendin is er zo een. Al straalt die ook wel uit dat ze geen behoefte heeft aan een vent die haar aanspreektquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vooral de eerste stap. Ik ben bang dat ik opdringerig overkom en dat ongelegen voor hun is. Sommige vrouwen kijken best boos en sommigen meer uitnodigend, maar dat hoeft ook niks te betekenen of ze ergens voor open staan. Op datingsites lukt het aardig, maar lijken mijn berichtjes zo droog omdat ze getypt en niet gezegd worden. De levendigheid mist daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
Waar loop je mee vast? Ben je in staat om een gesprek met meiden te hebben? Ze je interesses te laten blijken?
Ik snap je strekking. Maar de hond uitlaten en sushi rollen, lijken me echt leuk om samen te doen. Zonder die social media uitlatingen dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom de fuck zou je verklaren waarom je laat reageert? Als je daar nú al mee begint, kan je je ballen beter gelijk afsnijden en in haar handtas stoppen. Dan ben je binnen nu en zes maanden het type kerel dat zijn vrienden nooit meer ziet en op Facebook post hoe hij "met dinnie sushi rolt" en "met dinnie de hond uitlaat".
Werk je? Spreek je daar collega's wel eens aan over wat ze gaan doen in het weekend? Of medestudentes? Of geef aan wat jij gaat doen, met een zeker vermogen waarin ook doorstraalt hoe tof jij dat vindt? Krijg je vanzelf wederreacties van mensen die dat ook wel wat vinden. Katching, kassa.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:51 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Vooral de eerste stap. Ik ben bang dat ik opdringerig overkom en dat ze niet in de gelegenheid zijn. Sommige vrouwen kijken best boos en sommigen meer uitnodigend, maar dat hoeft ook niks te betekenen of ze ergens voor open staan. Op datingsites lukt het aardig, maar lijken mijn berichtjes zo droog omdat ze getypt en niet gezegd worden. De levendigheid mist daar.
Is ook leuk, maar verlies alsjeblieft je mannelijkheid niet aan dit soort wijvengejank.quote:Ik snap je strekking. Maar de hond uitlaten en sushi rollen, lijken me echt leuk om samen te doen. Zonder die social media uitlatingen dan.
Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een onzin. Leeftijd is geen excuus om geen chick te regelen. Ja, van die enge wijven die bij stuurgroepen zitten op universiteiten e.d.
waarom er niet vanuit gaan dat er niks achter zit en eens belangeloos leuk contact hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.
Who the fuck gives a shit. Leuk gesprek gehad? Mooi. Op naar de volgende. Heb je je weleens beseft dat het ook leuk kan zijn om te praten met vrouwen die al een vriend hebben, gewoon omdat het leuk is met een vrouw te interacteren?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.
Vrouwen niet specifiek, maar had een sollicitatie.. Professioneel ben ik wel, sociaal alleen ramp (maar pas nadat ik de baan hebquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef habitue het volgende:
[..]
En deezer heb je nog wat gedaan om meer in de smaak te vallen bij vrouwen de afgelopen weken? Deelgenomen aan sociale activiteiten/ingeschreven bij een vereniging/sportclub/vrijwilligerswerk. Of is het weer alleen bij observeren gebleven en rare conclusies trekken.
Ach je hebt een leuk gesprek gehad dan toch? Toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
of gewoon met mensenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Who the fuck gives a shit. Leuk gesprek gehad? Mooi. Op naar de volgende. Heb je je weleens beseft dat het ook leuk kan zijn om te praten met vrouwen die al een vriend hebben, gewoon omdat het leuk is met een vrouw te interacteren?
Ja, maar dan was ze dus gewoon aardig. Niets mis mee, maar die signalen die ik soms zie blijken achteraf geen signalen te zijn En een andere keer mis ik ze juist...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ach je hebt een leuk gesprek gehad dan toch? Toch?
Ik werk niet meer en met het schrijven van mijn thesis kom ik nog maar weinig mensen tegen. Maar binnenkort zal ik weer gaan werken, dan neem ik aan dat ik meer mensen tref.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
Werk je? Spreek je daar collega's wel eens aan over wat ze gaan doen in het weekend? Of medestudentes? Of geef aan wat jij gaat doen, met een zeker vermogen waarin ook doorstraalt hoe tof jij dat vindt? Krijg je vanzelf wederreacties van mensen die dat ook wel wat vinden. Katching, kassa.
Allemaal nee. Allemaal solo hobbies. Soms vrijwilligerswerk, maar dat zijn 50+ mensen. Dus eigen schuld. Ik ga binnenkort wel ander vrijwilligerswerk doen, hopelijk levert dat wat op. Ik zeg niet precies wat, ik wil een beetje anoniem blijven hier op FOK!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
Heb je een bepaalde hobby? Ga je uit? Mensen aldaar zijn er ook 'van' om sociaal te doen.
En daarbuiten: Spreek je vrouwen wel eens aan in het OV, in publieke omgevingen (buiten)? Daar wordt het misschien íéts gekker gevonden, maar dan nog: liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
je lijkt inderdaad niet zo veel verstand te hebben van signalen. Gaan verzetten of je lippen stiften zijn gewoon echt geen signalen. Ik vraag me wel af waar je dat soort dingen op baseert?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar dan was ze dus gewoon aardig. Niets mis mee, maar die signalen die ik soms zie blijken achteraf geen signalen te zijn En een andere keer mis ik ze juist...
Signalen creëer je.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar dan was ze dus gewoon aardig. Niets mis mee, maar die signalen die ik soms zie blijken achteraf geen signalen te zijn En een andere keer mis ik ze juist...
Verzorgd uit willen zien, interesse tonen door steeds anders te gaan zitten etc.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je lijkt inderdaad niet zo veel verstand te hebben van signalen. Gaan verzetten of je lippen stiften zijn gewoon echt geen signalen. Ik vraag me wel af waar je dat soort dingen op baseert?
Ze had jeuk aan haar bil, ze vond de stoel kut zitten.quote:
Shit. Laat ik mijn lippen maar niet meer stiften in de trein dan, wil geen verkeerde signalen afgeven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verzorgd uit willen zien, interesse tonen door steeds anders te gaan zitten etc.
Maar je zult altijd een ramp blijven als je niet meer onder de mensen gaat komen. Sociale vaardigheden zijn in alle facetten van het leven heel belangrijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vrouwen niet specifiek, maar had een sollicitatie.. Professioneel ben ik wel, sociaal alleen ramp (maar pas nadat ik de baan heb)
Oh de ironiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus ga je uit, ga wat doen met vrienden, ga stappen. Ga reizen, spreek mensen aan. De wereld is jouw speelbal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:01 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik werk niet meer en met het schrijven van mijn thesis kom ik nog maar weinig mensen tegen.
Dat kan, maar dat hoeft niet. Vrijwilligerswerk, verenigingen, in een park in de zomer: werkelijk overal kom je mensen tegen.quote:Maar binnenkort zal ik weer gaan werken, dan neem ik aan dat ik meer mensen tref.
Een van mijn hobby's bestaat uit het spelen met modeltreinen. Dat klinkt erg 'solo' hé, zeker voor een vent van 26. Je wil niet weten, als je gaat zoeken, hoe gigantisch veel platforms er zijn om mensen te ontmoeten.quote:Allemaal nee. Allemaal solo hobbies.
Die hebben dochters.quote:Soms vrijwilligerswerk, maar dat zijn 50+ mensen.
Gelijk heb je.quote:Dus eigen schuld. Ik ga binnenkort wel ander vrijwilligerswerk doen, hopelijk levert dat wat op. Ik zeg niet precies wat, ik wil een beetje anoniem blijven hier op FOK!
Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Signalen creëer je.
Stel nou dat je haar had gevraagd om wat te gaan doen (uit eten ofzo). Je had min of meer een paar antwoorden kunnen hebben:
1) Ja
2) Nee, ik heb een vriend
3) Nee, ik ben niet geïnteresseerd
4) Nee, what the fuck denk jij mongool.
Weet je wat jouw innerlijke reactie moet zijn?
1) Jippie
2) Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
3) Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
4) Beter dat ik in dit geval een blauwtje heb gelopen, wat een éng wijf. Oh, en altijd nog beter dan een groentje blijven.
You get the gist?
Signalen zijn onzin in die 'zin' die je in films ziet.Vrouwen gaan echt niet met hun haar lopen wapperen als ze een man leuk vinden. Fuck dat. 50% is aanvoelen of je klikt (open houding, lachen, dat soort shit) en de overige 50% is je conversatie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je lijkt inderdaad niet zo veel verstand te hebben van signalen. Gaan verzetten of je lippen stiften zijn gewoon echt geen signalen. Ik vraag me wel af waar je dat soort dingen op baseert?
maar waar haal je dat vandaan? Dat het zo is?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verzorgd uit willen zien, interesse tonen door steeds anders te gaan zitten etc.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Signalen zijn onzin in die 'zin' die je in films ziet.Vrouwen gaan echt niet met hun haar lopen wapperen als ze een man leuk vinden. Fuck dat. 50% is aanvoelen of je klikt (open houding, lachen, dat soort shit) en de overige 50% is je conversatie.
Maar weet je hoe je er pas echt achter komt? Vraag iemand eens mee om wat te gaan doen. Je kan wel eeuwig in je kop afvragen wat die persoon nou echt denkt, je komt er pas echt achter of ze iets met je wil doen als je het vraagt.
Daar moet natuurlijk wel een soort van aanleiding toe zijn, maar fuck, die eeuwige angst om blauwtjes te lopen en de 'wetenschap' willen hebben dat iemand je inderdaad leuk vindt.... Wat een rubberen stoeptegelgeneratie ideeën allemaal.
Schei uit man, ik ben meervoudig gediplomeerd en zelfs ik heb 7 maanden moeten wachten tot ik een functie had waar ik echt op los kon. Je hebt toch geen kutje, man the fuck up. Schrijf die brieven, spreek die vrouwen aan en vanzelf komt er wél iets op je pad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk op
als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor. Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten. Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Signalen zijn onzin in die 'zin' die je in films ziet.Vrouwen gaan echt niet met hun haar lopen wapperen als ze een man leuk vinden. Fuck dat. 50% is aanvoelen of je klikt (open houding, lachen, dat soort shit) en de overige 50% is je conversatie.
Maar weet je hoe je er pas echt achter komt? Vraag iemand eens mee om wat te gaan doen. Je kan wel eeuwig in je kop afvragen wat die persoon nou echt denkt, je komt er pas echt achter of ze iets met je wil doen als je het vraagt.
Daar moet natuurlijk wel een soort van aanleiding toe zijn, maar fuck, die eeuwige angst om blauwtjes te lopen en de 'wetenschap' willen hebben dat iemand je inderdaad leuk vindt.... Wat een rubberen stoeptegelgeneratie ideeën allemaal.
Je bent niet eens afgewezen mafklapperquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk op
Als er dus geen signalen zijn is de enige optie dat jij of zij diegene aanspreekt? Anders ontstaat er dus nooit wat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor. Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten. Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)
Als niemand niemand aanspreekt dan spreekt niemand niemand aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als er dus geen signalen zijn is de enige optie dat jij of zij diegene aanspreekt? Anders ontstaat er dus nooit wat.
Als er geen gesprek is geweest misschien niet, maar anders wel een beetje. Anders krijg je dat gevoel toch ook niet? Ik heb dat niet als ik met een wildvreemde vrouw van 55 praat in het OV. Maar wel iemand van mijn eigen leeftijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bent niet eens afgewezen mafklapper
Ja, lachen, toenadering zoeken, genegenheid tonen, 'in mijn cirkel komen', naar voren leunen, knipogen, dat soort shit. Obvious shit, vrouwen doen het op zo'n wijze dat je echt wel wéét dat er sprake is van een signaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor.
Buiten wat ordinaire types zal niemand dit als signaal gebruiken nee, ik denk dat ik echt zo zou kijken:quote:Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten.
Jup.quote:Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)
Dan ben je echt retarded.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als er geen gesprek is geweest misschien niet, maar anders wel een beetje. Anders krijg je dat gevoel toch ook niet? Ik heb dat niet als ik met een wildvreemde vrouw van 55 praat in het OV. Maar wel iemand van mijn eigen leeftijd.
Masterflirt? 😂😂😂quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schei uit man, ik ben meervoudig gediplomeerd en zelfs ik heb 7 maanden moeten wachten tot ik een functie had waar ik echt op los kon. Je hebt toch geen kutje, man the fuck up. Schrijf die brieven, spreek die vrouwen aan en vanzelf komt er wél iets op je pad.
Watte?quote:
Hij vindt het al een afwijzing als iemand gewoon bezet is geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan ben je echt retarded.
Wat je nu feitelijk gezien zegt is dat élk gesprek dat je voert met een vrouw, moet leiden tot seks of een relatie. Immers, anders ben je afgewezen!!!
Vermoeiend man. Ga er gewoon vanuit dat 90% van de vrouwen jou sowieso geen relatiemateriaal vindt, heeft niet eens wat te maken met lelijk zijn, niet interessant zijn, vervelend zijn of wat dan ook. Je bent gewoon niet haar type.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als er geen gesprek is geweest misschien niet, maar anders wel een beetje. Anders krijg je dat gevoel toch ook niet? Ik heb dat niet als ik met een wildvreemde vrouw van 55 praat in het OV. Maar wel iemand van mijn eigen leeftijd.
Dan? Je hebt toch met haar gepraat? Of is dit weer hypothetisch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Tenzij iemand echt als een of andere foute pornoactrice d'r lippen zit te stiften met een zaadblik in d'r ogen is het géén signaal.
Als jij twee woorden wisselt met iemand die jij dateable vindt, en er is geen vervolg daarop, dan is het een afwijzing?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hè shit, vond ze me toch wel leuk....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Tenzij iemand echt als een of andere foute pornoactrice d'r lippen zit te stiften met een zaadblik in d'r ogen is het géén signaal.
Mijn crush in de bus is zelf gaan daten ben ik achter gekomenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Watte?
Dat 'schrijf die brieven' ging trouwens over sollicitatiebrieven, voor deezertje epistels begint te pennen naar elke crush in de bus
met signalen is dat toch ook de enige optie?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als er dus geen signalen zijn is de enige optie dat jij of zij diegene aanspreekt? Anders ontstaat er dus nooit wat.
ik heb dat nooit, nooit gehad ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:
Even wachten: jij had een crush, zij is gaan daten met iemand, en jij hebt een afwijzing te pakken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn crush in de bus is zelf gaan daten ben ik achter gekomenIndirect ook een afwijzing
Maar dat gaat dus nooit wat worden... volgens mij gaat 't daten wel goed.
Wat heb je gedaan om die crush aan te spreken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn crush in de bus is zelf gaan daten ben ik achter gekomenIndirect ook een afwijzing
Maar dat gaat dus nooit wat worden... volgens mij gaat 't daten wel goed.
https://www.youtube.com/p(...)Lx5H2MDmy0O09uTlWNBoquote:
Ik heb in het verleden de leukste gesprekken met vrouwen gehad (heel weinig maar toch) en dat ik achteraf pas dacht: die was eigenlijk best leuk. Daarom heb ik op datingsites ook problemen met contact maken omdat het er zo dik bovenop ligt. Mensen die te wanhopige profielen hebben waaruit blijkt dat ze liever vandaag dan morgen een vaste relatie hebben, vind ik vaak minder leuke mensen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb dat nooit, nooit gehad ook.
En dat is niet omdat er altijd, uit elk gesprekje met n leeftijdgenoot een relatie of op z'n minst een date uit voortkwam, maar omdat ik hem niet zag als n mogelijke relatie.
op fb verzoek gestuurd, maar daar heeft ze nooit op gereageerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om die crush aan te spreken?
Vind je het gek: je hebt verdomme nog nooit met iemand gesproken in de bus, maar die persoon weet je verdomme wel op Facebook te vinden en toe te voegenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
op fb verzoek gestuurd, maar daar heeft ze nooit op gereageerdwel kijkt ze me nu apart aan haha.
Dat is ook creepy als je niet eens een woord hebt gewisseld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
op fb verzoek gestuurd, maar daar heeft ze nooit op gereageerdwel kijkt ze me nu apart aan haha.
Goed dat je je dat al bent gaan realiseren! Je kan dus met dames praten en ze nog interessant beschouwen ook. Gebruik díé kennis nou eens de eerstvolgende keer dat je een gesprek hebt met iemand en vraag ze eens 'wat te doen'. Sterker nog: waarom zou je niet wat met een vrouw gaan doen, zelfs waar je totaal geen seksuele of andersoortige aantrekking toe voelt? Ook dat kan hartstikke leuk zijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef krulbrul het volgende:
Ik heb in het verleden de leukste gesprekken met vrouwen gehad (heel weinig maar toch) en dat ik achteraf pas dacht: die was eigenlijk best leuk.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, het zou ook echt niet mijn publiek zijn.quote:Daarom heb ik op datingsites ook problemen met contact maken omdat het er zo dik bovenop ligt. Mensen die te wanhopige profielen hebben waaruit blijkt dat ze liever vandaag dan morgen een vaste relatie hebben, vind ik vaak minder leuke mensen.
Nee....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:28 schreef ludovico het volgende:
Als je onbekende meisjes durft bang te maken met stalk gedrag, dan durf je ze ook wel aan te spreken toch?
Dan doe je het niet en praat je nooit met vrouwen, dan zul je dus ook nooit een connectie leggen dan wel iemand versieren in je leven. Wat doe je hier?quote:
Waarom zit je dan in dit topic? Zal ik een zelfmedelijden topic aanmaken? Dan kunnen we hier verder met mensen als krulbrul, die er wel gaat komenquote:
Nou....moeders, houdt uw dochters thuisquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
houd*quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....moeders, houdt uw dochters thuisIemand waarmee je nog nooit een woord hebt gewisseld een verzoek sturen op FB valt voor jou onder aanspreken? It's going to be a long and dusty windy road for you, son.....
Minder directe afwijzing.. ook al weet je dat diegene wel je profiel bekijkt als je wat stuurt en geen interesse = geen interesse. Heel duidelijk dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....moeders, houdt uw dochters thuisIemand waarmee je nog nooit een woord hebt gewisseld een verzoek sturen op FB valt voor jou onder aanspreken? It's going to be a long and dusty windy road for you, son.....
Je bent gewoon een pussy zonder ballen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Minder directe afwijzing.. ook al weet je dat diegene wel je profiel bekijkt als je wat stuurt en geen interesse = geen interesse. Heel duidelijk dus.
Op basis waarvan zou zij interesse moeten hebben dan? Op basis van het feit dat je een vriendschapsverzoek hebt gekregen op Facebook van een totaal wildvreemde?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Minder directe afwijzing.. ook al weet je dat diegene wel je profiel bekijkt als je wat stuurt en geen interesse = geen interesse. Heel duidelijk dus.
Dus het is voor jou een veilige manier om toch geen contact te hoeven maken. Een geweldige self-fulfilling prophecy, want natuurlijk gaan vrouwen je 'afwijzen' als je op die manier het eerste contact begint (FB stalking).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarheidquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het is voor jou een veilige manier om toch geen contact te hoeven maken. Een geweldige self-fulfilling prophecy, want natuurlijk gaan vrouwen je 'afwijzen' als je op die manier het eerste contact begint (FB stalking).
Hoeft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het is voor jou een veilige manier om toch geen contact te hoeven maken. Een geweldige self-fulfilling prophecy, want natuurlijk gaan vrouwen je 'afwijzen' als je op die manier het eerste contact begint (FB stalking).
Het gevoel van afwijzing is alleen maar minder omdat je weet dat de kans op succes in beginsel al kleiner was. Als die kans even groot was geweest, was de afwijzing dat ook (wat is feitelijk het verschil dan immers).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maak eens een actieplan dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
ft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
Ik accepteer vrijwel iedereen, als ze in real life ook tegen me praten...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
Waar baseer je dat op? Ken je die meiden? We weten al dat je niet met ze praat, dus hoe weet je zoiets dan? Oh wacht, het is natuurlijk gewoon weer een van je theorietjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ken je die meiden? We weten al dat je niet met ze praat, dus hoe weet je zoiets dan? Oh wacht, het is natuurlijk gewoon weer een van je theorietjes.
dit. En familie en collega's accepteer ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn faceboekverzoekenlijst staat vol met onbeantwoorde verzoeken van allerhande mensen, geen idee waar die me dan vandaan hebben. Facebook is alleen voor mensen die ik ken, en de dingen die ik erop zet alleen voor hun ogen, m'n profiel zit dan ook prima dichtgetimmerd. No way dat ik iemand zou accepteren met wie ik nog nooit een woord heb gewisseld.
Geef eens antwoord op vragen ipv je zelfbedachte theorieën te onderleggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ik
"ik heb iemand op facebook leren kennen", komt ook best vaak voorbijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn faceboekverzoekenlijst staat vol met onbeantwoorde verzoeken van allerhande mensen, geen idee waar die me dan vandaan hebben. Facebook is alleen voor mensen die ik ken, en de dingen die ik erop zet alleen voor hun ogen, m'n profiel zit dan ook prima dichtgetimmerd. No way dat ik iemand zou accepteren met wie ik nog nooit een woord heb gewisseld.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit. En familie en collega's accepteer ik ook niet
Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat die verzoeken van types als Deezertje zouden kunnen komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik ken een paar van die FB-hoeren (m/v) die alles en iedereen toevoegen, of pas gaan nadenken over wie/wat dat is nadat ze iemand hebben toegevoegdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
"ik heb iemand op facebook leren kennen", komt ook best vaak voorbij
Hoe dan?!
Ik vind dat echt heel intrigerend
mijn vader heeft z'n vrouw ook zo leren kennen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
"ik heb iemand op facebook leren kennen", komt ook best vaak voorbij
Hoe dan?!
Ik vind dat echt heel intrigerend
Facebook is voor vrienden en ik wil daar niet na hoeven denken over wat ik zeg. Dat gevoel heb ik wel als familie of collega's mee lezenquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat die verzoeken van types als Deezertje zouden kunnen komen.
Oh, ik wel. Kijk ook maar eens in je 'other' inbox op FBquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat die verzoeken van types als Deezertje zouden kunnen komen.
Ja, t blijkt allemaal te kunnen hoor maar ik kan me er voor mezelf niets bij voorstellen. Maar misschien dat ik daarvoor simpelweg te weinig op facebook zit. Voor mij is het echt een netwerk van mn vrienden en niets daarbuiten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn vader heeft z'n vrouw ook zo leren kennen.
Zij had iets gepost op de tijdlijn van n vriend van hem, hij reageerde daarop en zo ging t verder.
In de mobiele versies heb je zo op de verzoek knop gedrukt. Wel heel dichtbij gemaakt... En 'mensen die je kent' geeft een indruk aan van je profielbezoekers.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook nietging er vanuit dat het foutjes waren
De enige conclusie die je dan kunt trekken is dat jouw foto's blijkbaar niet leuk genoeg zijn,de rest wat je schrijft is bullshit. Sterker nog, ik heb ook echt niet veel matches (meer) de laatste tijd maar date wel met studentes...vreemd...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
nou, ik vind het helemaal niet raar om contact te krijgen met onbekenden via FB, fok, Wordfeud...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ja, t blijkt allemaal te kunnen hoor maar ik kan me er voor mezelf niets bij voorstellen. Maar misschien dat ik daarvoor simpelweg te weinig op facebook zit. Voor mij is het echt een netwerk van mn vrienden en niets daarbuiten.
Op fok zijn mensen toch Nederlands?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Greep uit mijn inbox op het moment:
"Hi Dear...."
"How are you..."
"Hi pretty moblo.."
"Lovely profile picture!"
Facebook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Op fok zijn mensen toch Nederlands?
Garanties heb je nergens. Ik ben vorig jaar naar Liverpool geweest, dat was heel leuk maar ik heb toch echt niemand versiert daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alle figuren hier denken toch dat hun problemen magisch verholpen zijn als ze een keer geboned hebben of een keer gezoend met een chick?
Dat is in Engeland haast een garantie.
Daarmee is hun innerlijke probleem absoluut niet verholpen, maar daar komen ze dan wel weer achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ah, je post vast veel op bepaalde artikelen oid?quote:
Op die manier kan ik het me nog wel voorstellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn vader heeft z'n vrouw ook zo leren kennen.
Zij had iets gepost op de tijdlijn van n vriend van hem, hij reageerde daarop en zo ging t verder.
Maar jij voegt ze niet pas toe op het moment dat je denkt dat ze iedereen toevoegen, toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ik
Ik heb geen enkele vorm van sociale media (oké, Whatsapp) en heb fantastische vrienden en genoeg vrouwen geneukt in mijn leven om zonder al teveel verdriet celibaat te kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ohjee, gecondoleerd!quote:
Dat ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Kijk ook maar eens in je 'other' inbox op FB![]()
"Hoi schatje, wat zie je er leuk uit! Chatten?"
*ril*
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
Greep uit mijn inbox op het moment:
"Hi Dear...."
"How are you..."
"Hi pretty moblo.."
"Lovely profile picture!"
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef yats het volgende:
[..]
Garanties heb je nergens. Ik ben vorig jaar naar Liverpool geweest, dat was heel leuk maar ik heb toch echt niemand versiert daar.Ben je er van overtuigd dat het daar niet gekund had als je het had gewild?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, vreemd, ik ben bijna twee jaar werkeloos geweest (buiten af en toe een opdracht via mijn eigen bedrijf) en ben nu drie jaar vrijgezel en heb daar toch echt zelden last van. Natuurlijk is het soms even klote omdat je graag vooruit wil ipv stil staan, maar wat jij doet is niet eens stilstaan maar is zo hard op de rem drukken dat je langzaam achteruit rijd omdat de remmen oververhit raken. Doe nu eens iets met de adviezen die je krijgt en zie niet overal potentie in maar maak gewoon wat praatjes zonder bijbedoelingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, wellicht wel, wellicht niet. Ik ben slecht in hints herkennen en was er eerlijk gezegd ook niet mee bezig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je er van overtuigd dat het daar niet gekund had als je het had gewild?
Via een gezamenlijke vriendengroep. We eerst een tijd vrienden, hij heeft meerdere malen bij me geslapen (netjes op de bank), en pas na een half jaar ofzo tijdens een uitje in de Efteling met diezelfde vriendengroep bleef hij ineens wat aan me plakken. Ik zag er niet zoveel in, behalve dat 't gezellig was. Toen nodigde hij me uit om een avondje bij hem te komen bieren/ouwehoeren. Dus nou, dat leek me wel gezellig (verder geen bijbedoelingen ofzo). Dus zo gezegd, zo gedaan. Hele avond zitten praten (geen TV aangehad), wijntjes en biertjes gedronken (niet echt veel veel ofzo) en de vonk sloeg wel wat over toen! De avond eindigde bij hem in bed ('ja, je kunt op het matras slapen, maar die moet ik dan helemaal halen....'quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ohjee, gecondoleerd!
Hoe heb je hem ontmoet en waarom vond je hem leuk?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Kijk ook maar eens in je 'other' inbox op FB![]()
"Hoi schatje, wat zie je er leuk uit! Chatten?"
*ril*
Je vertelt me nu dus eigenlijk dat je hem in die tijd dat je nog niet gezoend hebt.. Nog geen crush op hem had? Geloof ik ergens niet...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Via een gezamenlijke vriendengroep. We eerst een tijd vrienden, hij heeft meerdere malen bij me geslapen (netjes op de bank), en pas na een half jaar ofzo tijdens een uitje in de Efteling met diezelfde vriendengroep bleef hij ineens wat aan me plakken. Ik zag er niet zoveel in, behalve dat 't gezellig was. Toen nodigde hij me uit om een avondje bij hem te komen bieren/ouwehoeren. Dus nou, dat leek me wel gezellig (verder geen bijbedoelingen ofzo). Dus zo gezegd, zo gedaan. Hele avond zitten praten (geen TV aangehad), wijntjes en biertjes gedronken (niet echt veel veel ofzo) en de vonk sloeg wel wat over toen! De avond eindigde bij hem in bed ('ja, je kunt op het matras slapen, maar die moet ik dan helemaal halen....') en zo geschiedde. In principe niets gebeurd behalve dat hij me toen voor 't eerst zoende. Mijn reactie "wat doe jij nou?". Hij 'zoenen', ik "ok..!" en toen werd er nog meer gezoend.
Dit was op 23 december 9 jaar geleden.
Moraal van dit verhaal: DOE DINGEN MET MENSEN EN ONDERNEEM ACTIE.
In die clubs hoef je echt geen hints te herkennen. Je pakt een wijf bij haar arm, het is toch allemaal tyfusherrie, schreeuwt wat dingen in haar oor, ze schreeuwt dingen in jouw oor terug, je staat toch megadicht op elkaar, en voor je het weet pak je der beet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, wellicht wel, wellicht niet. Ik ben slecht in hints herkennen en was er eerlijk gezegd ook niet mee bezig.
Niet de kern van mijn probleem, maar uiteraard is dat goedquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
Moraal van dit verhaal: DOE DINGEN MET MENSEN EN ONDERNEEM ACTIE.
Tot aan die avond die we gezellig samen hebben doorgebracht, toen, zoals ik schreef, de vonk oversloeg, niet nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je vertelt me nu dus eigenlijk dat je hem in die tijd dat je nog niet gezoend hebt.. Nog geen crush op hem had? Geloof ik ergens niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |