abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:57:13 #1
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158873232
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).

Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:57:25 #2
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158873239
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Zou jij hem andersom ook hebben aangesproken als hij je niet had aangesproken? Ik vind dit soort situaties zo moeilijk. Ik weet niet goed wat er dan van mij verwacht wordt.
ja hoor, waarom niet? Alleen als ik koppijn heb dan niet, maar dat kun je van tevoren ook niet weten.
  woensdag 6 januari 2016 @ 14:57:53 #3
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158873243
Laatste post in het topic:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Koral het volgende:

[..]

Je was vroeger onzeker en hebt daardoor een soort mechanisme ontwikkeld waarbij je angst je beschermd voor de pijn van een afwijzing. Je schrijft dat je nu zekerder bent, maar "dat mechanisme" beschermd je nog steeds voor dingen die je nu geen pijn meer doen omdat je zekerder/ minder afhankelijk bent. Probeer angst niet zo je leven te laten bepalen. Als iemand geen behoefte aan een gesprek heeft zegt hij of zij dat wel. Dat hoef je niet voor iemand in te vullen want dan doe je je zelf vaak tekort.
pi_158873290
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef broccoli. het volgende:
Oh en... heb je vrienden?
Het hoeven er niet veel te zijn, je hoeft geen sociaal wonder te zijn, maar heb je vrienden?
Geen één. Sinds de middelbare al zo en aan de uni eveneens. Wel op de basisschool, daar kon ik het zowat met iedereen vinden en ging alles lekker vlot. Maar op de middelbare krijg je van die spanningen tussen meisjes en jongens en daar had ik nooit zin in. Aan het begin van de middelbare was ik nog wel spontaan (eerder heel druk), maar dat was meer stoer doen en elkaar afzeiken. Na een tijd had ik dat wel gezien. Sommige gasten aan de uni doen soms nog zo puberaal als ik deed op mijn veertiende. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik volwassen ben voor mijn leeftijd, integendeel. Maar ik ben nu heel rustig.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:55 schreef Koral het volgende:

[..]

Je was vroeger onzeker en hebt daardoor een soort mechanisme ontwikkeld waarbij je angst je beschermd voor de pijn van een afwijzing. Je schrijft dat je nu zekerder bent, maar "dat mechanisme" beschermd je nog steeds voor dingen die je nu geen pijn meer doen omdat je zekerder/ minder afhankelijk bent. Probeer angst niet zo je leven te laten bepalen. Als iemand geen behoefte aan een gesprek heeft zegt hij of zij dat wel. Dat hoef je niet voor iemand in te vullen want dan doe je je zelf vaak tekort.
Dit kan ik niet ontkennen. Maar die comfortzone vind ik wel relax. Komt mijn werk ook wel ten goede. Soms denk ik dat afwijzingen e.d. mij alleen maar labieler maken.
pi_158873314
quote:
99s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:57 schreef broccoli. het volgende:

[..]

ja hoor, waarom niet? Alleen als ik koppijn heb dan niet, maar dat kun je van tevoren ook niet weten.
In de trein is iedereen met zichzelf bezig, althans dat is mijn indruk. Tijd voor een gesprek lijkt me dan ongemakkelijk. Wel leuk om te horen dat het wel kan dus.
pi_158873394
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:59 schreef krulbrul het volgende:

Dit kan ik niet ontkennen. Maar die comfortzone vind ik wel relax. Komt mijn werk ook wel ten goede. Soms denk ik dat afwijzingen e.d. mij alleen maar labieler maken.
Dat heb je vroeger misschien ervaren als een afwijzing. Nu je ouder bent moet je dat toch genuanceerder kunnen zien. In de trein is een hele andere setting dan een feestje bv. Wanneer zou het voor jou dan wel acceptabel zijn om met iemand een gesprek beginnen? Begin daar en bouw het langzaam uit. Als je het vaker doet, voelt het vertrouwder aan en is je "onnatuurlijke" gevoel minder overheersend.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_158873455
Over treinen gesproken, er komt al een paar weken bijna iedere ochtend een schattig vrouwtje naast me staan op het station. Misschien maar eens goedemorgen zeggen. :')
pi_158874051
quote:
9s.gif Op woensdag 6 januari 2016 14:25 schreef hannetje het volgende:

[..]

Lang niet geneukt dus
Bijzondere conclusie.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158875297
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Over treinen gesproken, er komt al een paar weken bijna iedere ochtend een schattig vrouwtje naast me staan op het station. Misschien maar eens goedemorgen zeggen. :')
Na een paar weken maar eens even iemand's bestaan erkennen, lijkt me een goed plan
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:25:24 #10
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158875571
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:00 schreef krulbrul het volgende:

[..]

In de trein is iedereen met zichzelf bezig, althans dat is mijn indruk. Tijd voor een gesprek lijkt me dan ongemakkelijk. Wel leuk om te horen dat het wel kan dus.
Dat is jouw indruk.

Betekent niet dat dat echt zo is.
pi_158875618
Er beginnen vaak genoeg mensen tegen me te praten in het OV. Blijkbaar zie ik er aanspreekbaar uit. Heb er niet altijd zin in, maar een praatje kan iemand's dag maken of breken als ze erom verlegen zitten, dus ga er altijd wel in mee :)
Ja doei.
pi_158875646
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Er beginnen vaak genoeg mensen tegen me te praten in het OV. Blijkbaar zie ik er aanspreekbaar uit.
Komt omdat je een vrouw bent
pi_158875923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:28 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Komt omdat je een vrouw bent
Er praten ook mensen tegen mij, :P
want dat is wat mensen doen, tegen elkaar praten.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:47:48 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158876204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:00 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Dat valt heel erg mee. Juist in de trein kun je prima gesprekken aan gaan of daarmee oefenen. Tenzij iemand echt uitstraalt geen zin in een praatje te hebben (oortjes in,druk aan het werk etc). Verwacht er geen date uit te halen, maar gewoon leren praten met mensen en contact maken is een begin.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 16:49:57 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158876258
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef SiIk het volgende:

[..]

Bijzondere conclusie.
Je kunt het andersom lezen, wellicht is dat het?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:01:57 #16
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_158876600
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Er beginnen vaak genoeg mensen tegen me te praten in het OV. Blijkbaar zie ik er aanspreekbaar uit. Heb er niet altijd zin in, maar een praatje kan iemand's dag maken of breken als ze erom verlegen zitten, dus ga er altijd wel in mee :)
Jij bent een vrouw, wellicht ook nog aantrekkelijk dus dan heb je sowieso aanspraak. Ik krijg afkeurende blik of korte reacties waaruit de weerzin om te praten blijkt als ik een vrouw "out of the blue"aanspreek. Toegegeven dat ik wel altijd denk dat zij mij verdenken van in t broekje willen komen........ terwijl ik toch echt in het kutje wil komen :'(
  woensdag 6 januari 2016 @ 17:18:32 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158876972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef darkbright het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw, wellicht ook nog aantrekkelijk dus dan heb je sowieso aanspraak. Ik krijg afkeurende blik of korte reacties waaruit de weerzin om te praten blijkt als ik een vrouw "out of the blue"aanspreek. Toegegeven dat ik wel altijd denk dat zij mij verdenken van in t broekje willen komen........ terwijl ik toch echt in het kutje wil komen :'(
Ik ben een man, trek geen volle zalen maar ook tegen mij praten veel mensen uit zich zelf. Ik kap het vaak af omdat ik er geen zin in heb. Bij mij zijn het zowel mannen als vrouwen in alle leeftijden. Ik maak ook snel contact waar ik ook ben.

Onlangs in een winkel waar 2 vrouwen achter de toonbank wat stonden te bespreken, ik moest er om lachen en direct betrokken ze mij in het gesprek. Ik ken wel meer mensen waar dat exact het zelfde bij gebeurd. Niks geks of speciaals dus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158877219
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:18 schreef ook_gek het volgende:
Niks geks of speciaals dus.
voor de gemiddelde poster in dit topic wel :P
pi_158877296
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2016 15:27 schreef SiIk het volgende:

[..]

Bijzondere conclusie.
Ja dus
pi_158877374
Ik maakte net een oud Turks dametje helemaal blij met extra spaarzegels van de AH.

Dat was eng!
pi_158879005
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben een man, trek geen volle zalen maar ook tegen mij praten veel mensen uit zich zelf. Ik kap het vaak af omdat ik er geen zin in heb. Bij mij zijn het zowel mannen als vrouwen in alle leeftijden. Ik maak ook snel contact waar ik ook ben.

Onlangs in een winkel waar 2 vrouwen achter de toonbank wat stonden te bespreken, ik moest er om lachen en direct betrokken ze mij in het gesprek. Ik ken wel meer mensen waar dat exact het zelfde bij gebeurd. Niks geks of speciaals dus.
Jij geeft dan op de een of andere manier (onbewust) een aanleiding om tegen je te gaan praten. Dat is natuurlijk ook met het versieren heel belangrijk. Als het gesprek dan gestart is, moet je doorzetten.

Daar heb ik zelf moeite mee. Laatst kwam er in de kroeg een chick mank voorbij gelopen, dus ik keek haar aan van "wtf?". Ik vroeg dus wat er met haar aan de hand was, ze gaf daar antwoord op en vervolgens ging mijn focus weer naar m'n bier.

Het aanspreken van een chick blijft toch lastig. In dit geval dacht ik er ook totaal niet bij na, maar zodra ik moet gaan nadenken wat ik zal gaan zeggen dan ga ik daar over twijfelen. Die twijfel zorgt uiteindelijk ook voor wat onzekerheid denk ik, waardoor ik uiteindelijk niks doe.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_158879563
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 18:47 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jij geeft dan op de een of andere manier (onbewust) een aanleiding om tegen je te gaan praten. Dat is natuurlijk ook met het versieren heel belangrijk. Als het gesprek dan gestart is, moet je doorzetten.

Daar heb ik zelf moeite mee. Laatst kwam er in de kroeg een chick mank voorbij gelopen, dus ik keek haar aan van "wtf?". Ik vroeg dus wat er met haar aan de hand was, ze gaf daar antwoord op en vervolgens ging mijn focus weer naar m'n bier.

Het aanspreken van een chick blijft toch lastig. In dit geval dacht ik er ook totaal niet bij na, maar zodra ik moet gaan nadenken wat ik zal gaan zeggen dan ga ik daar over twijfelen. Die twijfel zorgt uiteindelijk ook voor wat onzekerheid denk ik, waardoor ik uiteindelijk niks doe.
Mensen onthouden niet zozeer wat men zegt maar vooral hoe men je laat voelen?

Je 'moet' jezelf dan ook niet afvragen wat voor gespreksonderwerp je kunt bedenken maar hoe je iemand een goed gevoel kunt geven. Grapje, complimentje, herkenning van iets gemeenschappelijks, etc.

Zie een gesprek als een middel (op gevoel) en niet als een doel op zich (te rationeel).
pi_158879603
-Kssst-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 06-01-2016 19:17:22 ]
  woensdag 6 januari 2016 @ 19:20:01 #24
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158879886
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 17:01 schreef darkbright het volgende:

[..]

Ik zou ook niet willen praten met iemand die zo negatief en vol zelfmedelijden zit als jij. Lijkt me vermoeiend. Misschien daar eens aan werken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158880307
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef Koral het volgende:

[..]

Je 'moet' jezelf dan ook niet afvragen wat voor gespreksonderwerp je kunt bedenken maar hoe je iemand een goed gevoel kunt geven. Grapje, complimentje, herkenning van iets gemeenschappelijks, etc.

Zie een gesprek als een middel (op gevoel) en niet als een doel op zich (te rationeel).
Dit _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ohja, en wees eerlijk. Volg ook je eigen gevoel, en zeg wat je voelt.
Vind je een vrouw er mooi uit zien? Zeg dat gewoon tegen haar.

Een compliment geven is gratis. Het is het goedkoopste en mooiste kado'tje wat je kan geven aan iemand. Als iemand dat kado'tje niet wil hebben is het jammer voor de ander. Geef het dan aan iemand anders.
pi_158883224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 16:14 schreef Casiotone het volgende:
Na een paar weken maar eens even iemand's bestaan erkennen, lijkt me een goed plan
Zonder nu héééééél cynisch te willen doen... die mevrouw i.c. heeft het bestaan van ElDinosaur kennelijk ook niet erkend, al die weken?
pi_158883438
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:09 schreef Koral het volgende:

[..]

Dat is min of meer ook wat ik bedoelde. Als ik er niet over nadenk en dus spontaan begin te lullen, dan ben ik ook die spontane gast ;). Alleen de fout die ik juist maak is dat ik er vaak wél over nadenk. En als ik er niet over nadenk dan pak ik niet door.

Ik ben het versieren gewoon een beetje verleerd. "Vroeger" was ik daar best redelijk in. Maar misschien moet ik het opnieuw leren (na een relatie van ruim 3 jaar, die inmiddels al wel weer een tijdje over is hoor).
pi_158884191
quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2016 20:58 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Zonder nu héééééél cynisch te willen doen... die mevrouw i.c. heeft het bestaan van ElDinosaur kennelijk ook niet erkend, al die weken?
Iemand moet de eerste stap zetten!
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:27:09 #29
433549 darkbright
Ik hou van jou
pi_158886679
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 19:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik zou ook niet willen praten met iemand die zo negatief en vol zelfmedelijden zit als jij. Lijkt me vermoeiend. Misschien daar eens aan werken.
ja maar jij weet dat ik een emotionele zelf hatende homohater(no pun) ben die zich afreageert. Dat weten die andere niet als ze nog niks van mij gehoord of gelezen hebben en toch gaat daar het al fout. Oh alwetende taco laat je goddelijk licht schijnen op mijn donkere mossige hart
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:49:47 #30
358523 IkStampOpTacos
pi_158887802
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef darkbright het volgende:

[..]

ja maar jij weet dat ik een emotionele zelf hatende homohater(no pun) ben die zich afreageert. Dat weten die andere niet als ze nog niks van mij gehoord of gelezen hebben en toch gaat daar het al fout. Oh alwetende taco laat je goddelijk licht schijnen op mijn donkere mossige hart
Dat hoeven ze niet te weten, maar waarschijnlijk brengt jouw persoon nou niet bepaald een weldadige aura van geluk en verlangen tot interactie met zich mee als je met dergelijke gedachten in je hoofd rondloopt. Dat merken mensen wel.
-
pi_158890426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat is min of meer ook wat ik bedoelde. Als ik er niet over nadenk en dus spontaan begin te lullen, dan ben ik ook die spontane gast ;). Alleen de fout die ik juist maak is dat ik er vaak wél over nadenk. En als ik er niet over nadenk dan pak ik niet door.

Ik ben het versieren gewoon een beetje verleerd. "Vroeger" was ik daar best redelijk in. Maar misschien moet ik het opnieuw leren (na een relatie van ruim 3 jaar, die inmiddels al wel weer een tijdje over is hoor).
Denken is dan ook slecht. Nadenken moet je doen zodra er vragen gesteld worden, zodra jij je brein nodig hebt om na te denken. Niet om problemen te gaan maken voordat ze er zijn, en dat is meestal wat er gebeurt zodra je gaat nadenken.

Nadenken zonder het nodig te hebben, is erg slecht voor je. Dit heb ik vaker en op meerdere fronten ervaren.
Lambo of Rekt
pi_158890913
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Denken is dan ook slecht. Nadenken moet je doen zodra er vragen gesteld worden, zodra jij je brein nodig hebt om na te denken. Niet om problemen te gaan maken voordat ze er zijn, en dat is meestal wat er gebeurt zodra je gaat nadenken.

Nadenken zonder het nodig te hebben, is erg slecht voor je. Dit heb ik vaker en op meerdere fronten ervaren.
Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan? Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
pi_158890945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:46 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan? Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
Hou nou eens op met denken!
pi_158891035
quote:

[..]

Maar als mensen oortjes inhebben of niet van hun telefoon afkijken en je wilt toch contact maken moet je wel met iets komen om ze te 'storen'. Wat dat betreft maak ik liever een op een datingsite contact waar het doel duidelijk is dan random iemand aanspreken. En dan?
Dan stoot je haar zogenaamd perongeluk aan en zeg je; hey, ben je altijd zo gezellig als je uitgaat? En buiten het uitgaansleven gebruik je; Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.

quote:
Gesprekje op gang brengen en onderhouden is 1. Maar flirten kan alleen als je weet dat de ander geïnteresseerd is. Ik heb nu al te vaak dat ik pro actief aangeef dat ik ergens voor opensta (je mag hier komen zitten, heb je hulp nodig?) en dan bijna altijd nul op rekest krijg.
Dit is de grootste fout die bijna elke man maakt... je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ookal beweren ze graag van wel.
Lambo of Rekt
  donderdag 7 januari 2016 @ 08:41:23 #35
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158892997
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]
Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.

Leuke om te doen zo'n opmerking maar dit behoor je eigenlijk in groepsverband te doen dus met vrienden of klasgenoten collega's van het mannelijk geslacht.

Als je in ééntje bent en ze beantwoord bijvoorbeeld met" ja maar ik denk dat ik hem al onder de "L" van loser al heb staan", ga je dubbel zo hard af als je echt bezig bent met een serieuze versierpoging.

In groepsverband heb je er nog lol om of je kan het beter van je afschuiven, of je moet een persoon zijn die echt alles te zwaar neemt en zichzelf heel erg hoog heeft zitten.

Maar goed het is leuk tijdverdrijf en soms leedvermaak als je mannen onder elkaar bent om vreemde vrouwen aan te spreken of ze te "stangen".

[ Bericht 6% gewijzigd door Konijntjuh op 07-01-2016 08:48:48 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158893407
quote:

[..]

Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan. Iemand met oortjes in en afgewende blik, lezend in een boek, wat dan ook, staat er niet voor open.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158893411
quote:

[..]

Dan stoot je haar zogenaamd perongeluk aan en zeg je; hey, ben je altijd zo gezellig als je uitgaat? En buiten het uitgaansleven gebruik je; Zoek je m'n nummer ofzo? als je de ballen daarvoor hebt.

[..]

Dit is de grootste fout die bijna elke man maakt... je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ookal beweren ze graag van wel.
Daar hebben we er weer een die beter weet wat 'vrouwen' willen dan vrouwen zelf.

Dank je dat je het nog eens aan ons vertelt!
pi_158893495
Geef maar toe sly, jij hebt ook het liefste dat een man meteen je broek naar beneden sleurt en je meteen in je poepgat neemt. Gentleman, my ass. #seewhatididthere
Ja doei.
pi_158893529
:D
Ik ben nog in denial...mag ik nog even?
pi_158893602
Het is vast wel heel fijn dat als je aanpak volgens vrouwen niet de juiste is dat je gewoon vol in de ontkenning kunt gaan omdat vrouwen zichzelf toch niet snappen. Blijft je ego toch nog een beetje heel

Werkte het zo andersom maar. Maar ja mannen weten alles zo veel beter ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158893663
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan.
deze post _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2016 09:41:09 ]
pi_158893672
Vrouwen vallen niet op assholes. Je kunt best een gentlemen zijn en dapper, de twee sluiten elkaar niet uit. Sterker nog, zo iemand noem je joviaal.
pi_158894585
quote:

[..]

[..]

Daar kom je echt alleen mee weg als je het op de juiste manier brengt, en zelfs dan is het twijfelachtig.
pi_158894593
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:41 schreef Mathemaat het volgende:
Vrouwen vallen niet op assholes. Je kunt best een gentlemen zijn en dapper, de twee sluiten elkaar niet uit. Sterker nog, zo iemand noem je joviaal.
Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel. Op die manier willen niet alleen vrouwen, maar alle mensen graag bij je in de buurt zijn. En als een vrouw je dan toch afwijst, ga dan niet kinderachtig lopen doen. Die vrouw is nog steeds net zo mooi en perfect als de paar minuten daarvoor, voordat je haar aansprak. Ze heeft alleen -op dat moment- even geen zin in jou, en dat is helemaal prima.

Je komt niet iets halen, maar iets brengen.
pi_158894605
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je dan toch contact wil maken, dan heb je duidelijk een agenda. Dan is dat niet 'zomaar een praatje' want dat kun je met iedereen hebben, dat gebeurt spontaan, en daarvoor moet je dus al beiden openstaan. Iemand met oortjes in en afgewende blik, lezend in een boek, wat dan ook, staat er niet voor open.
En dit. Als er een aanleiding is, prima. Zoekt iemand oogcontact, prima. Maar laat iemand anders gewoon ongestoord zitten.
pi_158894687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:42 schreef CyberTijn het volgende:
Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel.
Dat, maar niet zozeer gericht op 'vrouwen' zou ik zeggen. Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen. Niet zozeer complimentjes geven de hele tijd, maar gewoon open zijn voor gesprekken met allerhande mensen. Van bejaarde vrouwtjes naast je in de bus die even hun ei kwijt willen en daar aandachtig naar luisteren en meepraten tot iemand die klaagt over dat de trein/bus weer eens te laat is.

Natuurlijk kun je prima soms even geen zin hebben in een gesprek, dat heeft iedereen wel eens. Ik zorg dan dat ik een boek/paper zit te lezen ofzo, of soms heb ik dan een koptelefoon op. Maar vaak kan het al zoveel doen voor je omgeving om af en toe dat 'offer' te maken door een 'courtesy chat' te hebben, je in te leven in anderen en gewoon gezellig 'mee te praten'.

Dat ziet er leuk uit, maakt je een aanspreekbaar persoon, en zorgt er misschien voor dat je zelf ook meer situaties leert herkennen waar jij de gespreksstarter kunt zijn .
Ja doei.
pi_158894871
quote:

[..]

[..]

Je moet niet die so called "gentlemen" zijn.. dat is niet waar vrouwen voor vallen ook al beweren ze graag van wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:41 schreef Mathemaat het volgende:
Vrouwen vallen niet op assholes.
quote:

[..]

Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Je komt niet iets halen, maar iets brengen.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen.
Hihi, al die theorieën. Zullen we eens een betrouwbaardere bron lezen dan Fokje de FOK!er? :D

quote:
A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore define
gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow female
sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity). The sexual
activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace, instead of being
fully separate or private, and each couple's decisions may be influenced by market
conditions. Economic principles suggest that the price of sex will depend on supply and
demand, competition among sellers, variations in product, collusion among sellers, and
other factors. Research findings show gender asymmetries (reflecting the complementary
economic roles) in prostitution, courtship, infidelity and divorce, female competition, the
sexual revolution and changing norms, unequal status between partners, cultural
suppression of female sexuality, abusive relationships, rape, and sexual attitudes.
http://search.bwh.harvard(...)aumeisterSexEcon.pdf
pi_158894936
Er zijn genoeg vrouwen die wel "de waarde" van een gentleman zien. Alleen al buitenlandse vrouwen die opgegroeid zijn in een cultuur waarin "face" (ofwel status) een rol spelen. Bij veel hoger opgeleide vrouwen heb ik ook gemerkt dat een hoffelijke houding gewaardeerd wordt.

Vrouwen die zijn opgegroeid in een 'doe maar normaal dat is gek genoeg' cultuur zullen minder waarde hechten aan gentleman gedrag. Verder moet je het ook niet te vaak doen, of zonder aanleiding van dan vervaagt de waarde van een dergelijk gebaar.

Het werkt het best als je er niet te veel verwachtingen van hebt, want being a gentleman op zichzelf, heeft weinig effect. Maar als je het in combinatie doet met andere dingen, en ook laat zien dat je niet alleen "soft" kan zijn (onbewust voelt een vrouw zich minder veilig als je alleen en/of te soft bent?) dan is dat best wel iets waarmee je je als man kan onderscheiden.

Juist doordat je dit exclusief houdt voor een bepaalde vrouw, en deze opmerkt hoe goed je haar behandeld in vergelijking met hoe je met anderen omgaat (vooral in situaties waar je voor jezelf moet opkomen) dan kan je als gentleman deze vrouw speciaal laten voelen.
pi_158894938
"Een leuk persoon zijn" is ook iets wat je te bieden kunt hebben, een resource, omdat 'de vrouw' daar dan gezellige leuke tijd voor terugkrijgt.
Ja doei.
pi_158894940
quote:
[..]
Als man ben je de beste en meest interessante persoon op de wereld. Wanneer je dus, in welke gelegenheid dan ook, een vrouw aanspreekt of een compliment maakt, doe je dat niet om er iets uit te halen, maar omdat je het haar gunt om heel even onderdeel te zijn van jouw fantastische wereld. Je bent de "feel-good-provider" en niet zuinig met het uiten en uitdelen van dat goede gevoel. Op die manier willen niet alleen vrouwen, maar alle mensen graag bij je in de buurt zijn. En als een vrouw je dan toch afwijst, ga dan niet kinderachtig lopen doen. Die vrouw is nog steeds net zo mooi en perfect als de paar minuten daarvoor, voordat je haar aansprak. Ze heeft alleen -op dat moment- even geen zin in jou, en dat is helemaal prima.

Je komt niet iets halen, maar iets brengen.
Wat een geneuzel is dit toch ook altijd. Er zijn 1001 manieren om contact te krijgen met vrouwen of versieren. Persoonlijk geef ik nooit complimenten, dat is simpelweg niet mijn ding. Iedereen moet het toch op zijn eigen manier doen, zodat het natuurlijk over komt.
Een kunstje opvoeren leer je maar aan je hond.
Al heb ik zelf vaak geen behoefte aan contact met vreemden in een trein of supermarkt bijvoorbeeld. Uiteraard heb ik wel ooit korte gesprekjes als deze zich voordoen, maar ik ga er niet bewust naar op zoek.
pi_158895031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:03 schreef JAOC het volgende:

[..]

Wat een geneuzel is dit toch ook altijd. Er zijn 1001 manieren om contact te krijgen met vrouwen of versieren. Persoonlijk geef ik nooit complimenten, dat is simpelweg niet mijn ding. Iedereen moet het toch op zijn eigen manier doen, zodat het natuurlijk over komt.
Al heb ik zelf vaak geen behoefte aan contact met vreemden in een trein of supermarkt bijvoorbeeld. Uiteraard heb ik wel ooit korte gesprekjes als deze zich voordoen, maar ik ga er niet bewust naar op zoek.
En als dat voor jou werkt, vooral blijven doen. Helemaal goed ^O^
De mindset (of het "trucje") die ik beschrijf is iets wat voor mij werkt, en waar ik graag in wil geloven.

De mensen die dit topic lezen om iets te leren, tips te krijgen en beter te worden mogen zelf kiezen wat ze mee nemen om meer succes te behalen :)
pi_158895222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:04 schreef DuTank het volgende:

[..]

Tip: je (volgende) vriendin ook tijdens je (volgende) relatie blijven versieren ;)

Dat van een gesprek als middel nemen om iemand een gevoel te geven, kan natuurlijk ook zonder woorden. Een knipoog, even een arm om iemand heen, iets voor iemand doen, etc.

Waar ik persoonlijk veel van heb geleerd is luisteren hoe vrouwen onderling communiceren. Eerst denk je, waar gaat dit over zo oppervlakkig (vooral als je inhoudelijk van jezelf meer eist/ gewend bent), etc? Later merk je dat ze elkaar heel vaak bevestigen (bonding) en kom je tot de conclusie dat de koetjes en kalfjes een sociale functie hebben. Intieme of diepgaande gesprekken komt later wel als je eenmaal een goede band hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 07-01-2016 12:05:30 ]
pi_158895241
quote:

Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen.
Ik moet helemaal niks! :(
pi_158896442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:16 schreef Koral het volgende:

[..]

Tip: je vriendin ook tijdens je (volgende) relatie blijven versieren ;)

Tip additie: je vriendin ook tijdens je (volgende) relatie dus ook blijven daten.
pi_158897151
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:16 schreef Koral het volgende:

[..]

Tip: je (volgende) vriendin ook tijdens je (volgende) relatie blijven versieren ;)
Dat is absoluut geen slechte tip hoor. Moeite blijven doen voor elkaar.
pi_158897579
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 08:41 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Leuke om te doen zo'n opmerking maar dit behoor je eigenlijk in groepsverband te doen dus met vrienden of klasgenoten collega's van het mannelijk geslacht.

Als je in ééntje bent en ze beantwoord bijvoorbeeld met" ja maar ik denk dat ik hem al onder de "L" van loser al heb staan", ga je dubbel zo hard af als je echt bezig bent met een serieuze versierpoging.

Yes, maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent, want met zo'n vrouw wil je niks. Daarnaast, zie de post van Strawberry hieronder.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar hebben we er weer een die beter weet wat 'vrouwen' willen dan vrouwen zelf.

Dank je dat je het nog eens aan ons vertelt!
Vrouwen weten ook niet wat ze willen dat is juist het hele probleem. Zodra je achter ze aan loopt en alles voor ze wil doen, een jasje over de plas leggen en je als een schoothondje gedraagt ben je de zoveelste nobody die ze zich de volgende dag niet eens herinneren. Waarom? Omdat elke man dat doet, vandaar dat het de grootste fout is. Dat is de paradox :')

Ik heb me behoorlijk verdiept in female psychology en ook zelf getestte praktijkervaring. Ik was namelijk net zo, ik wilde vroeger ook graag een vriendin en deed ik er veel voor. Totdat je op een afstandje naar jezelf leert kijken en hoe dat over moet komen. En dan nog niet eens extreem desperate maar gewoon als normale jongen. Keer op keer werd ik de deur gewezen, niks lukte. Totdat ik een moment had dat ik dacht; ok, nu is het klaar, dan maar helemaal nooit iemand. Ik gaf er niets meer om en gedroeg me ook als een bitch naar de meeste vrouwen. Zij gingen niet mijn leven bepalen of hoe ik me voelde, ik leefde mijn eigen leven wel.... and guess what, ze stonden bijna in de rij.

Maargoed, jij bent vast een speciaal type, bij jou werkt dat anders :)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar kom je echt alleen mee weg als je het op de juiste manier brengt, en zelfs dan is het twijfelachtig.
Dit is de beste reply, c'est le ton qui fait la musique

Alles, maar dan ook bijna echt alles kan je "openings-zin" zijn, het gaat er puur om hoe je het brengt. Het maakt verder totaal niet uit wat het is.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 11:03 schreef JAOC het volgende:

[..]

Yesss, dit ook zeker. Hoe meer je uit zelf handelt naar jouw ding straalt dat zelfvertrouwen uit en kom je op de meest "natuurlijke" manier over is ook mijn ervaring. Goeie post ook.
Lambo of Rekt
pi_158898035
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 00:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hier in dit maagden topic reageren sommigen ook op mijn posts waarbij ze aangeven dat ik teveel nadenk. Maar hoe jij tegen nadenken aankijkt, klinkt nogal volgzaam. Alleen nadenken als er vragen worden gesteld, klinkt niet zoals je bijvoorbeeld aan een uni moet denken. Niemand komt daar met een probleem aan, de probleemstelling moet je zelf formuleren. Niemand vraag je wat, tenzij op tentamens, want de onderzoeksvragen moet je zelf formuleren etc.
Ik vind het nuttig om hier met andere maagden over bepaalde dingen na te denken.
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:24:24 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158898241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:14 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Hier in dit maagden topic reageren sommigen ook op mijn posts waarbij ze aangeven dat ik teveel nadenk. Maar hoe jij tegen nadenken aankijkt, klinkt nogal volgzaam. Alleen nadenken als er vragen worden gesteld, klinkt niet zoals je bijvoorbeeld aan een uni moet denken. Niemand komt daar met een probleem aan, de probleemstelling moet je zelf formuleren. Niemand vraag je wat, tenzij op tentamens, want de onderzoeksvragen moet je zelf formuleren etc.
Ik vind het nuttig om hier met andere maagden over bepaalde dingen na te denken.
Op de uni vragen ze uberhaupt om altijd na te denken over de leerstof. Dus het wordt daar wel gevraagd, alleen niet altijd op een directe manier.
pi_158898430
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op de uni vragen ze uberhaupt om altijd na te denken over de leerstof. Dus het wordt daar wel gevraagd, alleen niet altijd op een directe manier.
Inderdaad! Alleen vragen in de zin dat je als student gestimuleerd wordt. Wat je daarmee doet is volledig aan jou. Maar ik kreeg de indruk alsof hij situatie schets waarin het soms aanbevolen, soms afgeraden wordt om na te denken. En dat was niet hoe ik het ervaar.
En met daten blijf ik ook steeds nadenken waarom een gesprek anders verloopt dan ik had verwacht etc.
  donderdag 7 januari 2016 @ 13:35:33 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158898491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:33 schreef krulbrul het volgende:
En met daten blijf ik ook steeds nadenken waarom een gesprek anders verloopt dan ik had verwacht etc.
En dat is in beperkte mate goed, namelijk reflectie
Echter, als je er enkel over nadenkt, zal je het nooit zeker weten. Aangezien jij heel anders denkt dan de persoon waar je het gesprek mee hebt gehad.
Dan kan je er wel heel lang over nadenken, maar je schiet er niets mee op en misschien zijn de dingen die je bedacht hebt niet eens waar (in veel gevallen wss)

Dus in die zin heeft het weinig zin om er te lang bij stil te blijven staan en over alles maar na te denken. Denk meer dat ie dat bedoelt.
pi_158898583
quote:
7s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dat is in beperkte mate goed, namelijk reflectie
Echter, als je er enkel over nadenkt, zal je het nooit zeker weten. Aangezien jij heel anders denkt dan de persoon waar je het gesprek mee hebt gehad.
Dan kan je er wel heel lang over nadenken, maar je schiet er niets mee op en misschien zijn de dingen die je bedacht hebt niet eens waar (in veel gevallen wss)

Dus in die zin heeft het weinig zin om er te lang bij stil te blijven staan en over alles maar na te denken. Denk meer dat ie dat bedoelt.
Als het op die manier is, snap ik wat hij bedoelt.
pi_158898650
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:33 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Inderdaad! Alleen vragen in de zin dat je als student gestimuleerd wordt. Wat je daarmee doet is volledig aan jou. Maar ik kreeg de indruk alsof hij situatie schets waarin het soms aanbevolen, soms afgeraden wordt om na te denken. En dat was niet hoe ik het ervaar.
Nadenken zonder doel is een vergif voor je geest. Want dan gaat het zijn eigen leventje leiden wat het weer maakt tot problemen die nog niet eens bestaan en deze worden groter en groter. Helaas ben ik zelf ook een behoorlijke denker en daarom herken ik het. Dat overanalyseren van alles is echt funest voor je mindset.
Lambo of Rekt
pi_158900040
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:04 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Tip additie: je vriendin ook tijdens je (volgende) relatie dus ook blijven daten.
Dat deden we nog wel, maar versieren niet echt ofzo. Als ik een complimentje gaf geloofde ze er geen zak van. Dat had ik zelf ook wel veroorzaakt hoor :@
pi_158907381
quote:

[..]

Dat, maar niet zozeer gericht op 'vrouwen' zou ik zeggen. Je moet gewoon een leuk persoon zijn, in het algemeen. Niet zozeer complimentjes geven de hele tijd, maar gewoon open zijn voor gesprekken met allerhande mensen. Van bejaarde vrouwtjes naast je in de bus die even hun ei kwijt willen en daar aandachtig naar luisteren en meepraten tot iemand die klaagt over dat de trein/bus weer eens te laat is.

Natuurlijk kun je prima soms even geen zin hebben in een gesprek, dat heeft iedereen wel eens. Ik zorg dan dat ik een boek/paper zit te lezen ofzo, of soms heb ik dan een koptelefoon op. Maar vaak kan het al zoveel doen voor je omgeving om af en toe dat 'offer' te maken door een 'courtesy chat' te hebben, je in te leven in anderen en gewoon gezellig 'mee te praten'.

Dat ziet er leuk uit, maakt je een aanspreekbaar persoon, en zorgt er misschien voor dat je zelf ook meer situaties leert herkennen waar jij de gespreksstarter kunt zijn .
Leuke gesprekjes heb ik genoeg. Met vreemden, met collega's, vrienden, enzovoort. Maar dat is obviously niet voldoende.
The show must go on
pi_158907476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:14 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Maar teveel denken bij vrouwencontact moet dan weer niet. Want dan is het gesprek niet spontaan.
The show must go on
pi_158907489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Leuke gesprekjes heb ik genoeg. Met vreemden, met collega's, vrienden, enzovoort. Maar dat is obviously niet voldoende.
Wel volgens de redenatie van degenen die er allemaal niet zo'n moeite mee hebben....
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:02:10 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158907529
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wel volgens de redenatie van degenen die er allemaal niet zo'n moeite mee hebben....
Wel als je sowieso slecht bent in menselijk contact.
Wil je meer zal je t wel die kant op "moeten" brengen
pi_158907685
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wel als je sowieso slecht bent in menselijk contact.
Wil je meer zal je t wel die kant op "moeten" brengen
Maar je moet niet meer willen, want dan komt het vanzelf :)
pi_158907708
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Er is behoorlijk veel te bedenken

- Onzeker zijn in gesprekken
- Niet lekker in je vel zitten door wat voor reden dan ook, eventueel doorzettend in een negatieve spiraal
- Persoonlijkheid (niet iedereen kan 24/7 een glimlach opzetten)
- Interesses, kunnen mainstream zijn of meer niche
- Autisme, ADHD enzovoort. Erg hardnekkig om te overwinnen. Gesprekjes lopen dan "raar".
- Jeugd, ervaring van vroeger
- Erg introvert zijn
- Te graag een vrouw willen hebben en dit uitstraalt
- Enzovoort enzovoort

Een vriend van mij is een hele leuke jongen. Hij is lief voor anderen en vrij passief. Zijn interessen zijn ook weinig mainstream. Als je hem beter kent is het een erg toffe kerel, maar bij de vrouwen geef ik hem weinig kans, hoeveel ik het hem ook gun.

Bij mij is het weer een ander verhaal. Maar een leuk persoon ben ik wel :P
The show must go on
pi_158907732
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Yes, maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent, want met zo'n vrouw wil je niks. Daarnaast, zie de post van Strawberry hieronder.

[..]

Vrouwen weten ook niet wat ze willen dat is juist het hele probleem. Zodra je achter ze aan loopt en alles voor ze wil doen, een jasje over de plas leggen en je als een schoothondje gedraagt ben je de zoveelste nobody die ze zich de volgende dag niet eens herinneren. Waarom? Omdat elke man dat doet, vandaar dat het de grootste fout is. Dat is de paradox :')

Ik heb me behoorlijk verdiept in female psychology en ook zelf getestte praktijkervaring. Ik was namelijk net zo, ik wilde vroeger ook graag een vriendin en deed ik er veel voor. Totdat je op een afstandje naar jezelf leert kijken en hoe dat over moet komen. En dan nog niet eens extreem desperate maar gewoon als normale jongen. Keer op keer werd ik de deur gewezen, niks lukte. Totdat ik een moment had dat ik dacht; ok, nu is het klaar, dan maar helemaal nooit iemand. Ik gaf er niets meer om en gedroeg me ook als een bitch naar de meeste vrouwen. Zij gingen niet mijn leven bepalen of hoe ik me voelde, ik leefde mijn eigen leven wel.... and guess what, ze stonden bijna in de rij.

Maargoed, jij bent vast een speciaal type, bij jou werkt dat anders :)

[..]

Dit is de beste reply, c'est le ton qui fait la musique

Alles, maar dan ook bijna echt alles kan je "openings-zin" zijn, het gaat er puur om hoe je het brengt. Het maakt verder totaal niet uit wat het is.

[..]

Yesss, dit ook zeker. Hoe meer je uit zelf handelt naar jouw ding straalt dat zelfvertrouwen uit en kom je op de meest "natuurlijke" manier over is ook mijn ervaring. Goeie post ook.
Jij ging je als een bitch gedragen en de vrouwen stonden opeens voor je in de rij?
pi_158907792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Er is behoorlijk veel te bedenken

- Onzeker zijn in gesprekken
- Niet lekker in je vel zitten door wat voor reden dan ook, eventueel doorzettend in een negatieve spiraal
- Persoonlijkheid (niet iedereen kan 24/7 een glimlach opzetten)
- Interesses, kunnen mainstream zijn of meer niche
- Autisme, ADHD enzovoort. Erg hardnekkig om te overwinnen. Gesprekjes lopen dan "raar".
- Jeugd, ervaring van vroeger
- Erg introvert zijn
- Te graag een vrouw willen hebben en dit uitstraalt
- Enzovoort enzovoort

Een vriend van mij is een hele leuke jongen. Hij is lief voor anderen en vrij passief. Zijn interessen zijn ook weinig mainstream. Als je hem beter kent is het een erg toffe kerel, maar bij de vrouwen geef ik hem weinig kans, hoeveel ik het hem ook gun.

Bij mij is het weer een ander verhaal. Maar een leuk persoon ben ik wel :P
Ik heb mensen die aan een of meerdere punten van je lijstje voldoen allemaal aan een relatie zien komen.
pi_158907996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb mensen die aan een of meerdere punten van je lijstje voldoen allemaal aan een relatie zien komen.
Ik niet. Maar mijn punt was meer dat alleen een leuk persoon zijn wel heel kort door de bocht is.
The show must go on
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:15:59 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158908026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar je moet niet meer willen, want dan komt het vanzelf :)
Je mag wel meer willen, maar er is een verschil tussen wanhopig op zoek zijn, of genieten van wat er op je pad komt
pi_158908102
En soms komt er niks op je pad en ga je dus op zoek. :)
pi_158908123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik niet. Maar mijn punt was meer dat alleen een leuk persoon zijn wel heel kort door de bocht is.
Dat is het ook
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:19:40 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158908137
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:18 schreef Wimperkruller het volgende:
En soms komt er niks op je pad en ga je dus op zoek. :)
Natuurlijk mag je de mogelijkheden wat vergroten :)
pi_158908142
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je mag wel meer willen, maar er is een verschil tussen wanhopig op zoek zijn, of genieten van wat er op je pad komt
Komt vanzelf toch :)
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:21:32 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158908196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:19 schreef Faxie het volgende:

Laten we t hopen :')
pi_158908286
Voor sommige mensen komt het niet vanzelf, en ook niet als ze op zoek gaan, zo gaat het soms in het leven. :P
pi_158908682
Leuke gesprekjes zijn niet voldoende. Ja, je moet ook sociaal vaardig zijn en een neutraal gesprek kunnen hebben met vrouwen maar als je een vriendin wilt of seks wilt dan zul je toch seksuele interesse moeten tonen. Je moet aan haar laten merken dat je haar (seksueel) aantrekkelijk vindt zonder als creep over te komen.....en daar zit ook het risico aan dat je afgewezen wordt. That's life, als je man bent tenminste.
pi_158908859
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Laten we t hopen :')
Ow nu opeens weer niet? :{
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:41:16 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158908968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Faxie het volgende:

Ow nu opeens weer niet? :{
?
pi_158908979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Libertarisch het volgende:
Leuke gesprekjes zijn niet voldoende. Ja, je moet ook sociaal vaardig zijn en een neutraal gesprek kunnen hebben met vrouwen maar als je een vriendin wilt of seks wilt dan zul je toch seksuele interesse moeten tonen. Je moet aan haar laten merken dat je haar (seksueel) aantrekkelijk vindt zonder als creep over te komen.....en daar zit ook het risico aan dat je afgewezen wordt. That's life, als je man bent tenminste.
als vrouw ook wel :)
pi_158909080
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

?
Dat was altijd een van de meeste gehoorde adviezen hier en in andere topics :')

Blijkbaar is het niet zo simpel he.
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:44:40 #85
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158909090
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Libertarisch het volgende:
Kan nagenoeg alleen als je er goed uitziet als man.
Fade to Black
pi_158909097
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:41 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

als vrouw ook wel :)
Vrouwen zijn niet zo snel creepy :P
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:44:58 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158909106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef Faxie het volgende:

Blijkbaar is het niet zo simpel he.
Dat heb ik dan ook nooit beweerd.
pi_158909119
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook nooit beweerd.
Voel je aangesproken
pi_158909183
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Inderdaad.
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:48:07 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158909253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Voel je aangesproken
Jij zei tegen mij "nu opeens weer niet" dus ja..
pi_158909314
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij zei tegen mij "nu opeens weer niet" dus ja..
Ach weet ik veel, 't is elke keer weer een ander :') Ik hou geen namenlijstjes bij hoor :')
pi_158909789
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:07 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Jij ging je als een bitch gedragen en de vrouwen stonden opeens voor je in de rij?
Toen ik meer m'n eigen pad koos, en me idd meer distantieerde van dat hele versier gebeuren, wat automatisch maakt dat je je (zeker dronken) als een botte lul gaat gedragen tegen vrouwen, toen stonden ze in de rij ja.

Je wordt interessanter omdat je geen interesse in hen toont, waarom denk je dat homo's altijd "zo lekker" zijn volgens vrouwen?
Lambo of Rekt
pi_158911347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Kan nagenoeg alleen als je er goed uitziet als man.
Zucht....

En hoe classificeer jij "goed uitzien" dan?

Zelfverzekerd, eerlijk en weten wat HIJ wil uitstralend? Vast niet. Je hebt het vast en zeker over het uiterlijk.
  donderdag 7 januari 2016 @ 20:45:20 #94
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158911364
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Zucht....

En hoe classificeer jij "goed uitzien" dan?

Zelfverzekerd, eerlijk en weten wat HIJ wil uitstralend? Vast niet. Je hebt het vast en zeker over het uiterlijk.
Dat post ik toch net.
Fade to Black
pi_158912736
Sommige users (lees D.) die hier erg vaak postte zijn nu ineens dagen offline?
pi_158912788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
Misschien heeft 'ie al twee dagen lang onafgebroken seks met een supermodel.
Feyenoord Rotterdam
pi_158912938
quote:
Waarschijnlijk doet hij zijn vest om sociaal te zijn ;)
pi_158914214
quote:
Het is niet ongebruikelijk dat wanneer je je maagdelijkheid verliest dat je fok ook achter je laat. Zoals het er nu na uitziet zal ik dus na het weekend niet meer inloggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door krulbrul op 08-01-2016 13:24:35 ]
pi_158914518
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Het is niet ongebruikelijk dat wanneer je je maagdelijkheid verliest dat je fok ook achter je laat. Zoals het er nu na uitziet zal ik dus na het weekend niet meer inloggen. Hoe staan bij jou de zaken ervoor?
Daar verkijk je je op.. denk je nou echt dat die eerste keer zo magisch speciaal is? Nee... en de keren erna ook niet.

Je maakt het weer in je hoofd groter dan het is... remember? ;)
Lambo of Rekt
pi_158915035
Seks is niet zo heel bijzonder. Je piemel in een gleuf duwen is, op zich, niks speciaals. Het gaat erom dat je sociaal capabel genoeg bent en genoeg wordt gewaardeerd en geaccepteerd dat een vrouwmens je toegang verleent tot haar vagina.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:35:56 #101
358523 IkStampOpTacos
pi_158915357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Libertarisch het volgende:
Seks is niet zo heel bijzonder. Je piemel in een gleuf duwen is, op zich, niks speciaals. Het gaat erom dat je sociaal capabel genoeg bent en genoeg wordt gewaardeerd en geaccepteerd dat een vrouwmens je toegang verleent tot haar vagina.
Ja want seks is een beloning. :')
-
pi_158915651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan? :)

Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig ;(
pi_158915747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan? :)
Omdat zij jou als een betere optie dan de andere 1001 mannen ziet? En ik denk dat je het overschat, heel veel mannen zijn gewoon onaantrekkelijk. En ik zou van alle meisjes die ik ken, er ook maar een paar doen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:49:35 #104
358523 IkStampOpTacos
pi_158915828
quote:
Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh. :') Het is niet zo dat je maar zoveel leuke woordjes zegt, haar veranda opknapt en die bullyboy voor haar in elkaar slaat, zij jou beloont met de benen wijd.
-
pi_158916300
quote:

[..]

Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig ;(
'gunnen'
Je weet dat seks voor vrouwen ook leuk is?
pi_158916314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh. :') Het is niet zo dat je maar zoveel leuke woordjes zegt, haar veranda opknapt en die bullyboy voor haar in elkaar slaat, zij jou beloont met de benen wijd.
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
pi_158916315
quote:

[..]

Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
pi_158916450
quote:

[..]

Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.
pi_158916471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
Dat doe ik dus ook.. maar waar je bij het daten zelf nog wat in te brengen hebt is dat bij een sollicitatie vaak toch anders. Natuurlijk heb jij vaardigheden die ze zoeken en de ander een baan en geld... wisselwerking dus, maar net zoals met daten zijn er meer kandidaten. En soms kan je als werkgever/persoon een heel lijstje met eisen laten varen als de 'klik' of het vertrouwen in de persoon er meer is dan degene die 100% aan het lijstje voldoet maar niet in het team past... Zo ook met daten/versieren. 'Normaal val ik echt nooooooit op zulke jongens hihihihi'. Elke situatie is anders. Soms schrijf je 101 brieven en de 100ste is pas raak. Daten ook: tien dates in tien weken levert geen garantie op. Alles draait om 'die ene'.
pi_158917509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
geil worden doe je niet alleen van uiterlijk. Het kan, maar er zijn nog n hoop andere redenen om geil te worden van iemand.
En je mag hopen dat ze seks heeft omdat ze daar zin in heeft, met jou, en niet dat ze het voor jou doet omdat je zo goed je best hebt gedaan ofzo.
compact en kleverig.
pi_158917548
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.
pi_158917598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Gelukkig heeft niet elke vrouw dezelfde wensen.
pi_158917700
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.
Zoals? :)
pi_158917784
Manier van kijken, manier van praten, manier van aanraken...
compact en kleverig.
pi_158917851
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Manier van kijken, manier van praten, manier van aanraken...
Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en laten O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_158917887
quote:
17s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:45 schreef Californium het volgende:

[..]

Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en laten O+
ja, dat wilde ik niet zeggen, want ik was bang dat deezer dat al onder 'relatie' zou scharen :@
compact en kleverig.
pi_158917991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zoals? :)
Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.
Een blik, stemgeluid, manier van praten, uitstraling... het kan van alles zijn wat triggert.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:57:44 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158918159
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.
Een blik, stemgeluid, manier van praten, uitstraling... het kan van alles zijn wat triggert.

Word je hier geil van?
Oh.
pi_158918218
Denk dat er ook verschil inzit of het echt om een potentiële relatie gaat of ONS.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:24:56 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158918887
Als ik sommige reacties lees verbaas ik me ineens een stuk minder dat sommige mensen moeite hebben met versieren etc. Ik ben er ook geen held in, maar seks als beloning zien? Serieus? Je hebt seks omdat je elkaar leuk/geil etc vind en on dat je daar zin in hebt, niet om een ander te belonen. Maar blijkbaar is dat moeilijk voor te stellen...
pi_158919226
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

'gunnen'
Je weet dat seks voor vrouwen ook leuk is?
Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:59 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Hihi, al die theorieën. Zullen we eens een betrouwbaardere bron lezen dan Fokje de FOK!er? :D

A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore define
gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow female
sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity). The sexual
activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace, instead of being
fully separate or private, and each couple's decisions may be influenced by market
conditions. Economic principles suggest that the price of sex will depend on supply and
demand, competition among sellers, variations in product, collusion among sellers, and
other factors. Research findings show gender asymmetries (reflecting the complementary
economic roles) in prostitution, courtship, infidelity and divorce, female competition, the
sexual revolution and changing norms, unequal status between partners, cultural
suppression of female sexuality, abusive relationships, rape, and sexual attitudes.

http://search.bwh.harvard(...)aumeisterSexEcon.pdf
Dit ^ dus
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:47:35 #122
358523 IkStampOpTacos
pi_158919265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

matige troll
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:53:22 #123
358523 IkStampOpTacos
pi_158919357
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 00:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.

Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.
-
pi_158919610
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.
Heb je het onderzoek dat Drieklank had gepost gelezen?
pi_158922661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dat post ik toch net.
Nou, dan heb je het dus verkeerd.

Als jij zelfverzekerd and positief bent en dat ook uitstraalt, dan kan je een vrouw/meisje op straat gewoon out of the blue aanspreken en zelfs een compliment geven zonder dat je "creepy" bent.

Juist omdat jij denkt dat het niet kan, is het creepy.

Jullie zouden voor de grap eens wat van de "Social Anxiety" video's van Johnny Berba moeten kijken op youtube, maar aangezien daar ook wel de nodige BS bij zit (Zoals bij veel van dat soort video's) ben ik bang dat jullie weer niet de juiste dingen eruit meepakken.
pi_158922703
quote:
3s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Daar verkijk je je op.. denk je nou echt dat die eerste keer zo magisch speciaal is? Nee... en de keren erna ook niet.

Je maakt het weer in je hoofd groter dan het is... remember? ;)
Ja daar heb je gelijk in. Voor mij hoeft ontmaagding niet zozeer. Ik vind gesprekken met vrouwen die echt ergens over gaan al erg leuk. Maar aan de uni heb ik in al die jaren maar met enkele vrouwen echt een goed gesprek gehad dat zomaar uit het niets tot stand kwam en zomaar een half uur duurde. Maar telkens hebben we wel elkaars naam gevraagd, maar durfde ik verder niks meer te doen. Zo'n enorme spijt van. Andere vrouwen vond ik niet interessant genoeg, wilde mij niet spreken of na één minuut was het gesprek al dood etc.
Nu zit ik op een datingsite en daar heb ik ook met enkele vrouwen al wat langere berichten over en weer. Dat vind ik geweldig, maar het voelt niet hetzelfde als in het echt tegen iemand praten. Ontmaagding hoeft voor mij niet zozeer want ik denk niet altijd aan seks bij vrouwen. Klinkt als een paradox en daarom heb ik daar ook een topic over geopend.
pi_158922869
Seks is wel degelijk een beloning voor de leuke dag en de leuke tijd, iedereen die dit niet snapt heeft nog niet zo heel veel ervaring met relaties, snauw je vrouw/vriendin maar eens de hele dag af en vraag daarna of ze haar benen wijd wil gooien :)
pi_158922879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Seks is wel degelijk een beloning voor de leuke dag en de leuke tijd, iedereen die dit niet snapt heeft nog niet zo heel veel ervaring met relaties, snauw je vrouw/vriendin maar eens de hele dag af en vraag daarna of ze haar benen wijd wil gooien :)
Het verschil tussen seks en de liefde bedrijven niet weten :')
pi_158922884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:10 schreef UitStraling het volgende:
:')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:14:34 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158922910
En maar weer off-braller en on-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158922967
Hoe herken je trouwens een meid die alleen op 't uiterlijk afgaat? Die je niet hoeft aan te spreken als je zelf geen mooiboy bent? Het gezegde 'knappe mensen vallen op knappe mensen' gaat niet altijd op..
pi_158922996
Niet.
Ja doei.
pi_158923006
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Hoe herken je trouwens een meid die alleen op 't uiterlijk afgaat? Die je niet hoeft aan te spreken als je zelf geen mooiboy bent? Het gezegde 'knappe mensen vallen op knappe mensen' gaat niet altijd op..
Zo'n meid heeft vaak een gouden naamketting om.
pi_158923041
quote:
Meeste mensen in de tiener en twintiger jaren denk ik.
pi_158923079
quote:
Mooi is juist vaak niet echt belangrijk, vrouwen willen wel een keer in hun jonge leven met een echte mooie man het bed delen maar verder niets, veel vrouwen willen helemaal niet langs een knappe mooie man lopen want daar raken ze onzeker van t.o.v. hun eigen uiterlijk en de concurentie, het draait allemaal om uitstraling.

Dus kansen genoeg voor je Deezertje, het zit slechts allemaal tussen je oren, kweek een beetje humor en zelfvertrouwen, recht je rug, straal een beetje joie de vivre uit en je neukt je compleet schraal bij zowat elke vrouw ;)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:27:14 #136
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158923093
quote:
Staat op hun voorhoofd getatoeëerd.

Helaas is dat niet altijd te zien. Maar je merkt het denk ik gauw genoeg als je wel op ze afstapt. Blauwtje lopen hoort erbij. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:31:07 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158923168
-was al klaar-
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158923198
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Mooi is juist vaak niet echt belangrijk, vrouwen willen wel een keer in hun jonge leven met een echte mooie man het bed delen maar verder niets, veel vrouwen willen helemaal niet langs een knappe mooie man lopen want daar raken ze onzeker van t.o.v. hun eigen uiterlijk en de concurentie, het draait allemaal om uitstraling.

Dus kansen genoeg voor je Deezertje, het zit slechts allemaal tussen je oren, kweek een beetje humor en zelfvertrouwen, recht je rug, straal een beetje joie de vivre uit en je neukt je compleet schraal bij zowat elke vrouw ;)
Ligt toch wel aan je hoofd. Je kan nog zulke leuke praatjes hebben, als je echt lelijk bent dan houdt het toch wel een beetje op.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:35:33 #139
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158923257
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:23 schreef yats het volgende:

[..]

Niet per se. Ik snap dat dilemma wel, wanneer nu wel een move maken en wanneer niet?
Even hier naartoe gehaald, ik denk dat het hier meer op z'n plaats is.

Je hoeft haar niet ineens te berijden ofzo, maar als je bijvoorbeeld je arm om haar schouder heen doet dan kun je al weten of ze dat wil of niet. En dan steeds verder gaan.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:36:03 #140
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158923268
quote:
Niet.

En daar moet je ook niet over nadenken. Dan loop je maar een blauwtje. Dat hoort er eenmaal bij.
pi_158923269
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Staat op hun voorhoofd getatoeëerd.

Helaas is dat niet altijd te zien. Maar je merkt het denk ik gauw genoeg als je wel op ze afstapt. Blauwtje lopen hoort erbij. :)
Oké. Ja ook omdat sommige knappe meiden juist klagen dat ze nooit worden aangesproken omdat gasten zoals ik denken dat ze nooit kans maken...
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:37:25 #142
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158923284
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oké. Ja ook omdat sommige knappe meiden juist klagen dat ze nooit worden aangesproken omdat gasten zoals ik denken dat ze nooit kans maken...
Je moet er niet teveel over nadenken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158923353
quote:

[..]

Als je dat toch denkt kun je prima ontspannen en jezelf zijn. Dan voelen knappe meiden zich sneller bij je op hun gemak!
pi_158923455
quote:

[..]

Aannames...
pi_158923653
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 00:24 schreef yats het volgende:
Als ik sommige reacties lees verbaas ik me ineens een stuk minder dat sommige mensen moeite hebben met versieren etc. Ik ben er ook geen held in, maar seks als beloning zien? Serieus? Je hebt seks omdat je elkaar leuk/geil etc vind en on dat je daar zin in hebt, niet om een ander te belonen. Maar blijkbaar is dat moeilijk voor te stellen...
Het bijzondere vind ik het gefocus op seks ansich. Misschien moeten ze eerst focussen op het sociale contact met vrouwen :P

Een leuk gesprek met een vrouw kan ook behoorlijk leuk zijn (en voldoening geven) :)
pi_158923713
quote:

[..]

Gast :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_158923790
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:59 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Het bijzondere vind ik het gefocus op seks ansich. Misschien moeten ze eerst focussen op het sociale contact met vrouwen :P

Een leuk gesprek met een vrouw kan ook behoorlijk leuk zijn (en voldoening geven) :)
Precies. En het zijn juist de 'jagende' mannen die vrouwen een ongemakkelijk gevoel geven en daarmee de mannen die op niets uit zijn meer kans geven (zeker als iedereen in dezelfde ruimte begeeft, bv op een feestje). Vrouwen laten hun "verdediging" sneller vallen als ze zich op hun gemak voelen bij jou en daardoor maak je makkelijker "verbinding".

Zo ben ik aan mijn eerste relatie gekomen. Ik werd voorgesteld aan een mooie meid en dacht na mijn wow momentje gelijk "out of my league". Heb verder me vermaakt met andere mensen (zo leek ik opeens heel sociaal maar was het toen echt niet :') ) terwijl die meid allerlei jongens achter haar aan had. Daar had ze wel een beetje genoeg van en begon mij steeds meer op te zoeken. Daarna hadden we vrij snel een intiem gesprek en ging de rest vanzelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hineni op 08-01-2016 11:17:02 ]
pi_158924109
quote:

[..]

Onzin.
pi_158924115
quote:
Liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven
pi_158924147
quote:

[..]

:') ! Als je er zo naar kijkt blijf je achterlijk.

Een vrouw mag blij zijn als ze op mijn pener mag zitten.

De werkelijkheid is natuurlijk niet veel lastiger dan dat mensen seks hebben omdat het leuk is, zonder zieke "beloningsprincipes" erin. Waar de fuck haal je dat vandaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 11:29:20 ]
pi_158924874
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

De werkelijkheid is natuurlijk niet veel lastiger dan dat mensen seks hebben omdat het leuk is, zonder zieke "beloningsprincipes" erin. Waar de fuck haal je dat vandaan.
Precies dit.
pi_158924926
quote:

[..]

Hoi Ronald Goedemondt

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 08-01-2016 12:10:27 ]
pi_158924974
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoi Ronald
Hoi jij :)

[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 08-01-2016 12:09:44 ]
pi_158926554
Ik lees wel eens dat vrouwen zich ergeren als een man lange tijd niets van zich laten horen, maar dat ze ook weer afknappen als een man snel achter elkaar een bericht verstuur en zich daarmee te afhankelijk opstelt. Lang en snel zijn natuurlijk vage termen, kan iedereen immers definiëren.

Maar ik had gisteren een bericht gekregen; een half uur later heb ik een bericht verstuurd en weer een half uur later had zij eentje gestuurd. Toen dacht ik: nu hou ik het even stil, ik zie morgen wel weer. Maar wat nu? Wanneer kom ik te aanhankelijk over en wanneer word het te lange tijd er tussen? Echt moeilijk dit. Ik zou het liefst meteen nadat ik een bericht ontvang, eentje sturen, maar ik wil ook nog de indruk wekken dat ik het druk heb met het schrijven van mijn thesis. Ik ben wel wanhopig, maar zo wil ik niet overkomen. :6
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:20:49 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158926579
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:35 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Even hier naartoe gehaald, ik denk dat het hier meer op z'n plaats is.

Je hoeft haar niet ineens te berijden ofzo, maar als je bijvoorbeeld je arm om haar schouder heen doet dan kun je al weten of ze dat wil of niet. En dan steeds verder gaan.
Her verschil tussen een arm om een schouder en zoenen is nog vrij groot. De vraag is meer, hoe merk je op wanneer het een goed moment is om van enkel een arm om iemand heen of aanrakingen naar een zoen te gaan?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:21:53 #156
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158926595
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Maar even een duimpje dat ik het volledig met je eens ben in de kleine letters, en geen geschreven bericht van mij .Want anders verwijdert Mevr. Kim J U weer het bericht van mij.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158926652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef krulbrul het volgende:
Ik lees wel eens dat vrouwen zich ergeren als een man lange tijd niets van zich laten horen, maar dat ze ook weer afknappen als een man snel achter elkaar een bericht verstuur en zich daarmee te afhankelijk opstelt. Lang en snel zijn natuurlijk vage termen, kan iedereen immers definiëren.

Maar ik had gisteren een bericht gekregen; een half uur later heb ik een bericht verstuurd en weer een half uur later had zij eentje gestuurd. Toen dacht ik: nu hou ik het even stil, ik zie morgen wel weer. Maar wat nu? Wanneer kom ik te aanhankelijk over en wanneer word het te lange tijd er tussen? Echt moeilijk dit. Ik zou het liefst meteen nadat ik een bericht ontvang, eentje sturen, maar ik wil ook nog de indruk wekken dat ik het druk heb met het schrijven van mijn thesis. Ik ben wel wanhopig, maar zo wil ik niet overkomen. :6
Doe niet zo fucking moeilijk. Er zijn geen vaste regels. Doe gewoon wat goed voelt. Niet als een fucking lonercreep een wijf stalken, maar als het gesprek goed vlot gewoon doorlullen. Duh.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:25:48 #158
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158926671
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:59 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat iemand graag seks wil en daarom daar veel aan denkt. Maar je hebt gelijk dat het voor sommigen hier beter is eerst bij de basis te beginnen en dat is inderdaad gewoon een leuk en goedlopend gesprek voeren met een vrouw. Alleen is dat iets dat niet door iedereen begrepen lijkt te worden. Terwijl ook uit vriendschappelijke contacten met vrouwen leuke ding en voort kunnen komen...
pi_158926675
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef yats het volgende:

[..]

Her verschil tussen een arm om een schouder en zoenen is nog vrij groot. De vraag is meer, hoe merk je op wanneer het een goed moment is om van enkel een arm om iemand heen of aanrakingen naar een zoen te gaan?
Arm op de schouder, arm op de heup, beetje af laten zakken naar de kont, beetje driehoekstaren. Allemaal zo moeilijk niet.

Bij het zoenen op de wangen kan je natuurlijk ook steeds meer richting de mondhoeken kruipen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 13:26:08 ]
pi_158926727
Ik kan iedereen hier die echt compleet niet in staat is vrouwen te versieren aanraden een weekendje Leeds of Newcastle te boeken. Daar is het allemaal zó achterlijk ordinair, daar kan echt iedereen zijn vertrouwn boosten.
pi_158926752
quote:

[..]

Vooral door niet te wachten op het juiste moment, maar die te creëren.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:30:24 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158926757
quote:

Als je een arm om iemand heen mag slaan kan je altijd proberen om te zoenen, zeker als je aan het daten bent. Want die ander weet ook wel dat je het eventueel wil/gaat proberen
pi_158926783
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je een arm om iemand heen mag slaan kan je altijd proberen om te zoenen, zeker als je aan het daten bent. Want die ander weet ook wel dat je het eventueel wil/gaat proberen
Eens. Al zou ik niet mijn arm over een schouder gooien en een chick direct proberen op haar muil te pakken. Moment creëren.
pi_158926793
Volgens mij zijn studenten ook wel de lastigste groep om te daten/versieren... Draait veel om sociale status en gezien worden met... niemand wil voor elkaar onder doen en als je ergens niet bijhoort hoor je er niet bij. Meer kans op datingapp misschien, maar als je daar bijna geen matches krijgt kan je wel conclusie trekken.
pi_158926794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef krulbrul het volgende:
Je moet gewoon niet wanhopig overkomen. Dat hangt meer af van de inhoud van je berichten dan wat anders. Lange stiltes (een dag) tussen gesprekken zijn in mijn ervaring niet fijn.

quote:
Je denkt te veel na. Laat het gesprek gewoon vloeiend verlopen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:33:26 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158926831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
Eens. Al zou ik niet mijn arm over een schouder gooien en een chick direct proberen op haar muil te pakken. Moment creëren.
Dat is weer een andere uiterste..
pi_158926832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan iedereen hier die echt compleet niet in staat is vrouwen te versieren aanraden een weekendje Leeds of Newcastle te boeken. Daar is het allemaal zó achterlijk ordinair, daar kan echt iedereen zijn vertrouwn boosten.
Vertrouwen in wat? Het vertrouwen dat ik niet zo achterlijk ben als die gasten van Geordie Shore? Vermakelijke show om te zien, niet om zelf deel van uit te maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Doe niet zo fucking moeilijk. Er zijn geen vaste regels. Doe gewoon wat goed voelt. Niet als een fucking lonercreep een wijf stalken, maar als het gesprek goed vlot gewoon doorlullen. Duh.
Oké dan doe ik dat.
pi_158926896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij zijn studenten ook wel de lastigste groep om te daten/versieren... Draait veel om sociale status en gezien worden met... niemand wil voor elkaar onder doen en als je ergens niet bijhoort hoor je er niet bij. Meer kans op datingapp misschien, maar als je daar bijna geen matches krijgt kan je wel conclusie trekken.
Wat een onzin. Leeftijd is geen excuus om geen chick te regelen. Ja, van die enge wijven die bij stuurgroepen zitten op universiteiten e.d.
pi_158926901
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Lange stiltes (een dag) tussen gesprekken zijn in mijn ervaring niet fijn.
Nee toch? Ik dacht dat een dag wel kon, ik wil overkomen als een gast die hard studeert en werkt e.d.
pi_158926911
quote:
je blijft dezelfde kansloze onzin maar herhalen net zolang totdat iemand je verdraaide aannames steunt. Maar dat gaat niet gebeuren, want je ziet 't compleet verkeerd.
Ja doei.
pi_158926916
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:33 schreef krulbrul het volgende:
Vertrouwen in wat? Het vertrouwen dat ik niet zo achterlijk ben als die gasten van Geordie Shore? Vermakelijke show om te zien, niet om zelf deel van uit te maken.

Alle figuren hier denken toch dat hun problemen magisch verholpen zijn als ze een keer geboned hebben of een keer gezoend met een chick?

Dat is in Engeland haast een garantie.

Daarmee is hun innerlijke probleem absoluut niet verholpen, maar daar komen ze dan wel weer achter.
pi_158926935
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Nee toch? Ik dacht dat een dag wel kon, ik wil overkomen als een gast die hard studeert en werkt e.d.
:') Maak je niet zo druk om hoe je wil overkomen en laat gewoon zien wie je bent.
pi_158926942
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
GB is dan ook het enige deel in de wereld waar gemiddeld mannen mooier zijn dan vrouwen :'(
pi_158926962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

GB is dan ook het enige deel in de wereld waar gemiddeld mannen mooier zijn dan vrouwen :'(
;( -O-

Avondje in Barnsley zou ook wonderen doen voor de mensen die denken dat een keer zoenen je leven verandert.
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:38:51 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158926975
quote:

[..]

Ligt geheel aan het gesprek. HEb je net een opstart van " he alles goed, blablalba" dan is een dag stilte vaag. IS het voorgaande gesprek afgelopen, en dan voordat het nieuwe gesprek begint, dan is het geen probleem (vaak)

Maar alles is afhankelijk van beide personen en wat die fijn vinden.

ZElf heb ik zoiets van: doe wat voor jezelf fijn vindt. En als dat altijd direct reageren is, dat je er soms een paar uur tussen laat zitten.
pi_158926977
Maar daar kweek je geen zelfvertrouwen mee... :')
Ja doei.
pi_158927008
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:') Maak je niet zo druk om hoe je wil overkomen en laat gewoon zien wie je bent.
Maar vermeld je erbij waarom je de ene keer binnen een half uur antwoordt en de andere keer pas na een dag? Ik denk dat ik me niet ga verantwoorden na hun toe, dat komt te afhankelijk over. Aan de andere kant is enige uitleg soms ook fijn.
pi_158927009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik heb er genoeg lekkers gezien als je vanaf de hals naar beneden kijkt. Dikke tieten, heerlijke jurkjes, fantastische billen en ze lopen zonder uitzondering op palen waar een brandweerman zich mee tussen verdiepingen verplaatst.

Maar zonder uitzondering, die koppen, mijn god. Alles zit vol met kilo's plamuur en ze zien er zonder uitzondering niet uit. Ook die gebitten :{
pi_158927049
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
Alles zit vol met kilo's plamuur en ze zien er zonder uitzondering niet uit.
Tegenovergestelde eerder. Ik zit hier bij een hardloopclub. Allemaal geweldig leuke mensen over het algemeen, ook om te zien. En dan ga je een keer een avondje met ze uit, en dan zitten ze helemaal dichtgeplamuurd ;( zó zonde -O-

Maargoed, van een avondje 'sletten' met een stel dronken mensen (onafhankelijk van nationaliteit) gaat je zelfvertrouwen niet omhoog, want dan hoef je niet echt moeite te doen als je naar de juiste plaatsen gaat.
Ja doei.
pi_158927050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Maar vermeld je erbij waarom je de ene keer binnen een half uur antwoordt en de andere keer pas na een dag? Ik denk dat ik me niet ga verantwoorden na hun toe, dat komt te afhankelijk over. Aan de andere kant is enige uitleg soms ook fijn.
Waarom de fuck zou je verklaren waarom je laat reageert? Als je daar nú al mee begint, kan je je ballen beter gelijk afsnijden en in haar handtas stoppen. Dan ben je binnen nu en zes maanden het type kerel dat zijn vrienden nooit meer ziet en op Facebook post hoe hij "met dinnie sushi rolt" en "met dinnie de hond uitlaat".

Kom op hé. Je bent toch een vent.

En zorg gewoon dat je een gesprek op gang houdt, waarom zou je steeds moedwillig stoppen met babbelen. Denk je dat één vrouw zit te wachten op een man die 'berekenend' is in hoe hij met haar communiceert?

Wees gewoon jezelf.
pi_158927055
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
Alle figuren hier denken toch dat hun problemen magisch verholpen zijn als ze een keer geboned hebben of een keer gezoend met een chick?
Ik vertegenwoordig hier niet "alle figuren" maar voor mij geldt dat ik iemand echt moet kennen. Dat gaat niet gebeuren door de Geordie Shore levensstijl, vrees ik zo.
pi_158927071
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tegenovergestelde eerder. Ik zit hier bij een hardloopclub. Allemaal geweldig leuke mensen over het algemeen, ook om te zien. En dan ga je een keer een avondje met ze uit, en dan zitten ze helemaal dichtgeplamuurd ;( zó zonde -O-
Oh ik ging uit van het nachtleven, ik ken die chicks niet in het dagelijks leven vanzelfsprekend ;).

quote:
Maargoed, van een avondje 'sletten' met een stel dronken mensen (onafhankelijk van nationaliteit) gaat je zelfvertrouwen niet omhoog, want dan hoef je niet echt moeite te doen als je naar de juiste plaatsen gaat.
Dat weet ik, maar dat lijkt men hier te denken. En wie weet werkt het voor die gasten ook wel, gedurende een maandje.

Het dieperliggende probleem wordt logischerwijs niet verholpen.
pi_158927086
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik vertegenwoordig hier niet "alle figuren" maar voor mij geldt dat ik iemand echt moet kennen. Dat gaat niet gebeuren door de Geordie Shore levensstijl, vrees ik zo.
Top. Dan ben jij al veel verder dan Syndroom e.d., of die gozer die hier post en in KPD die het heeft over heerlijke natte kutjes en wat een eer het zou mogen zijn om een vrouw aan haar tepel te mogen zuigen. :')

Waar loop je mee vast? Ben je in staat om een gesprek met meiden te hebben? Ze je interesses te laten blijken?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 13:43:43 ]
pi_158927099
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef krulbrul het volgende:

[..]

als ze uitleg willen, vragen ze er wel naar ^O^
compact en kleverig.
pi_158927118
Lijkt me best vermoeiend om iedereen te overtuigen van je eigen verwrongen wereldbeeld, terwijl als je slechts 10% van die energie in jezelf stopt het rendement en levensplezier grandioos is.
pi_158927146
quote:
En deezer heb je nog wat gedaan om meer in de smaak te vallen bij vrouwen de afgelopen weken? Deelgenomen aan sociale activiteiten/ingeschreven bij een vereniging/sportclub/vrijwilligerswerk. Of is het weer alleen bij observeren gebleven en rare conclusies trekken.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:47:10 #187
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_158927204
quote:

[..]

Dat hoor ik ook wel eens. Doe er wat mee, spreek ze wel aan. En dat gaat sowieso al een stuk makkelijker als je niet al vooraf in termen van kansen denkt. Gewoon praten.

Mijn ervaring is dat je met echt knappe vrouwen juist eigenlijk altijd leuke gesprekken hebt en er ook meer voor openstaan, in ieder geval niet dat ze zoals velen zeggen arrogant zijn. Hoe dat komt is een beetje gissen, ik denk dat t komt doordat ze over t algemeen gewoon leukere respons krijgen en daardoor er meer voor openstaan. En dat een deel van de minder mooie vrouwen op eenzelfde manier gefrustreerd is als jij.
pi_158927278
quote:

[..]

Daar is natuurlijk ook geen vaste regel voor, want iedereen is anders. Daarom: als er wat te praten valt, praat dan vooral. Ga niet geforceerde stiltes laten vallen als dat niet nodig is. Maar reageer ook niet gepikeerd als iemand zelf wat trager reageert, want dat komt wel wanhopig/needy over.
pi_158927287
quote:

[..]

Mijn eigen vriendin is er zo een. Al straalt die ook wel uit dat ze geen behoefte heeft aan een vent die haar aanspreekt :').

Leukste was toen ik strak van de MDMA op een feest liep te hangen op een vriendin van een maat van me (want strak). Een gozer spreekt vervolgens voor mijn neus mijn chick aan want die dacht, die zal wel vrijgezel zijn. "Hoi, ik ben E"

Wijst naar mij "Zo heet mijn vriend ook!". En weg was die kerel _O-. De intenties waren wel erg obvious daar :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 13:51:12 ]
pi_158927330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
Waar loop je mee vast? Ben je in staat om een gesprek met meiden te hebben? Ze je interesses te laten blijken?
Vooral de eerste stap. Ik ben bang dat ik opdringerig overkom en dat ongelegen voor hun is. Sommige vrouwen kijken best boos en sommigen meer uitnodigend, maar dat hoeft ook niks te betekenen of ze ergens voor open staan. Op datingsites lukt het aardig, maar lijken mijn berichtjes zo droog omdat ze getypt en niet gezegd worden. De levendigheid mist daar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom de fuck zou je verklaren waarom je laat reageert? Als je daar nú al mee begint, kan je je ballen beter gelijk afsnijden en in haar handtas stoppen. Dan ben je binnen nu en zes maanden het type kerel dat zijn vrienden nooit meer ziet en op Facebook post hoe hij "met dinnie sushi rolt" en "met dinnie de hond uitlaat".
Ik snap je strekking. Maar de hond uitlaten en sushi rollen, lijken me echt leuk om samen te doen. Zonder die social media uitlatingen dan. :')
pi_158927440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:51 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Vooral de eerste stap. Ik ben bang dat ik opdringerig overkom en dat ze niet in de gelegenheid zijn. Sommige vrouwen kijken best boos en sommigen meer uitnodigend, maar dat hoeft ook niks te betekenen of ze ergens voor open staan. Op datingsites lukt het aardig, maar lijken mijn berichtjes zo droog omdat ze getypt en niet gezegd worden. De levendigheid mist daar.
Werk je? Spreek je daar collega's wel eens aan over wat ze gaan doen in het weekend? Of medestudentes? Of geef aan wat jij gaat doen, met een zeker vermogen waarin ook doorstraalt hoe tof jij dat vindt? Krijg je vanzelf wederreacties van mensen die dat ook wel wat vinden. Katching, kassa.

Heb je een bepaalde hobby? Ga je uit? Mensen aldaar zijn er ook 'van' om sociaal te doen.

En daarbuiten: Spreek je vrouwen wel eens aan in het OV, in publieke omgevingen (buiten)? Daar wordt het misschien íéts gekker gevonden, maar dan nog: liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven.

En mensen die autistisch reageren op someone "who's just making conversation", dat zegt meer over hun dan over jou. Trek jezelf dat niet aan :).

Wat zijn dan de reacties?

quote:
Ik snap je strekking. Maar de hond uitlaten en sushi rollen, lijken me echt leuk om samen te doen. Zonder die social media uitlatingen dan. :')
Is ook leuk, maar verlies alsjeblieft je mannelijkheid niet aan dit soort wijvengejank.
pi_158927457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat een onzin. Leeftijd is geen excuus om geen chick te regelen. Ja, van die enge wijven die bij stuurgroepen zitten op universiteiten e.d.
Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.
pi_158927489
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.
waarom er niet vanuit gaan dat er niks achter zit en eens belangeloos leuk contact hebben?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158927502
quote:

[..]

Who the fuck gives a shit. Leuk gesprek gehad? Mooi. Op naar de volgende. Heb je je weleens beseft dat het ook leuk kan zijn om te praten met vrouwen die al een vriend hebben, gewoon omdat het leuk is met een vrouw te interacteren?
pi_158927519
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef habitue het volgende:

[..]

En deezer heb je nog wat gedaan om meer in de smaak te vallen bij vrouwen de afgelopen weken? Deelgenomen aan sociale activiteiten/ingeschreven bij een vereniging/sportclub/vrijwilligerswerk. Of is het weer alleen bij observeren gebleven en rare conclusies trekken.
Vrouwen niet specifiek, maar had een sollicitatie.. Professioneel ben ik wel, sociaal alleen ramp (maar pas nadat ik de baan heb :P)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:58:05 #196
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_158927539
quote:

[..]

Ach je hebt een leuk gesprek gehad dan toch? Toch?
pi_158927552
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Who the fuck gives a shit. Leuk gesprek gehad? Mooi. Op naar de volgende. Heb je je weleens beseft dat het ook leuk kan zijn om te praten met vrouwen die al een vriend hebben, gewoon omdat het leuk is met een vrouw te interacteren?
of gewoon met mensen

Dat continue gefocust zijn op (datebare) vrouwen is echt wat ongezond
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158927604
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:58 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ach je hebt een leuk gesprek gehad dan toch? Toch?
Ja, maar dan was ze dus gewoon aardig. Niets mis mee, maar die signalen die ik soms zie blijken achteraf geen signalen te zijn En een andere keer mis ik ze juist...
pi_158927621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
Werk je? Spreek je daar collega's wel eens aan over wat ze gaan doen in het weekend? Of medestudentes? Of geef aan wat jij gaat doen, met een zeker vermogen waarin ook doorstraalt hoe tof jij dat vindt? Krijg je vanzelf wederreacties van mensen die dat ook wel wat vinden. Katching, kassa.
Ik werk niet meer en met het schrijven van mijn thesis kom ik nog maar weinig mensen tegen. Maar binnenkort zal ik weer gaan werken, dan neem ik aan dat ik meer mensen tref.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
Heb je een bepaalde hobby? Ga je uit? Mensen aldaar zijn er ook 'van' om sociaal te doen.

En daarbuiten: Spreek je vrouwen wel eens aan in het OV, in publieke omgevingen (buiten)? Daar wordt het misschien íéts gekker gevonden, maar dan nog: liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
Allemaal nee. Allemaal solo hobbies. Soms vrijwilligerswerk, maar dat zijn 50+ mensen. Dus eigen schuld. Ik ga binnenkort wel ander vrijwilligerswerk doen, hopelijk levert dat wat op. Ik zeg niet precies wat, ik wil een beetje anoniem blijven hier op FOK!
pi_158927647
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, maar dan was ze dus gewoon aardig. Niets mis mee, maar die signalen die ik soms zie blijken achteraf geen signalen te zijn En een andere keer mis ik ze juist...
je lijkt inderdaad niet zo veel verstand te hebben van signalen. Gaan verzetten of je lippen stiften zijn gewoon echt geen signalen. Ik vraag me wel af waar je dat soort dingen op baseert?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158927684
quote:

[..]

Signalen creëer je.

Stel nou dat je haar had gevraagd om wat te gaan doen (uit eten ofzo). Je had min of meer een paar antwoorden kunnen hebben:

1) Ja
2) Nee, ik heb een vriend
3) Nee, ik ben niet geïnteresseerd
4) Nee, what the fuck denk jij mongool.

Weet je wat jouw innerlijke reactie moet zijn?

1) Jippie
2) Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
3) Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
4) Beter dat ik in dit geval een blauwtje heb gelopen, wat een éng wijf. Oh, en altijd nog beter dan een groentje blijven.

You get the gist?
pi_158927700
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je lijkt inderdaad niet zo veel verstand te hebben van signalen. Gaan verzetten of je lippen stiften zijn gewoon echt geen signalen. Ik vraag me wel af waar je dat soort dingen op baseert?
Verzorgd uit willen zien, interesse tonen door steeds anders te gaan zitten etc.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:05:36 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158927728
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef Deezertje het volgende:
door steeds anders te gaan zitten
Ze had jeuk aan haar bil, ze vond de stoel kut zitten.
Verzitten is niet perse een hint, zelden zelfs.

Eerder het kopieren van jouw zithouding of juist naar je toebuigen, dat zouden eerder hints kunnen zijn.
pi_158927731
quote:

[..]

Verzorgd uit willen zien, interesse tonen door steeds anders te gaan zitten etc.
Shit. Laat ik mijn lippen maar niet meer stiften in de trein dan, wil geen verkeerde signalen afgeven.
pi_158927734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vrouwen niet specifiek, maar had een sollicitatie.. Professioneel ben ik wel, sociaal alleen ramp (maar pas nadat ik de baan heb :P)
Maar je zult altijd een ramp blijven als je niet meer onder de mensen gaat komen. Sociale vaardigheden zijn in alle facetten van het leven heel belangrijk.
pi_158927738
quote:

[..]

Oh de ironie
pi_158927761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:01 schreef krulbrul het volgende:

[..]

Ik werk niet meer en met het schrijven van mijn thesis kom ik nog maar weinig mensen tegen.
Dus ga je uit, ga wat doen met vrienden, ga stappen. Ga reizen, spreek mensen aan. De wereld is jouw speelbal.

quote:
Maar binnenkort zal ik weer gaan werken, dan neem ik aan dat ik meer mensen tref.
Dat kan, maar dat hoeft niet. Vrijwilligerswerk, verenigingen, in een park in de zomer: werkelijk overal kom je mensen tegen.

quote:
Allemaal nee. Allemaal solo hobbies.
Een van mijn hobby's bestaat uit het spelen met modeltreinen. Dat klinkt erg 'solo' hé, zeker voor een vent van 26. Je wil niet weten, als je gaat zoeken, hoe gigantisch veel platforms er zijn om mensen te ontmoeten.

Granted, niet de beste plek om vrouwen te ontmoeten :D, maar daar heb ik dan ook nooit noodzaak toe gehad in die specifieke hobby. Overigens heb ik een pracht van een chick die zelfs met me meegaat naar het treinenmuseum te Utrecht elk jaar :9.

quote:
Soms vrijwilligerswerk, maar dat zijn 50+ mensen.
Die hebben dochters.

quote:
Dus eigen schuld. Ik ga binnenkort wel ander vrijwilligerswerk doen, hopelijk levert dat wat op. Ik zeg niet precies wat, ik wil een beetje anoniem blijven hier op FOK!
Gelijk heb je.
pi_158927776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Signalen creëer je.

Stel nou dat je haar had gevraagd om wat te gaan doen (uit eten ofzo). Je had min of meer een paar antwoorden kunnen hebben:

1) Ja
2) Nee, ik heb een vriend
3) Nee, ik ben niet geïnteresseerd
4) Nee, what the fuck denk jij mongool.

Weet je wat jouw innerlijke reactie moet zijn?

1) Jippie
2) Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
3) Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
4) Beter dat ik in dit geval een blauwtje heb gelopen, wat een éng wijf. Oh, en altijd nog beter dan een groentje blijven.

You get the gist?
Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk op
pi_158927785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
Die hebben dochters.
Dochters :Y) c_/
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158927810
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Signalen zijn onzin in die 'zin' die je in films ziet.Vrouwen gaan echt niet met hun haar lopen wapperen als ze een man leuk vinden. Fuck dat. 50% is aanvoelen of je klikt (open houding, lachen, dat soort shit) en de overige 50% is je conversatie.

Maar weet je hoe je er pas echt achter komt? Vraag iemand eens mee om wat te gaan doen. Je kan wel eeuwig in je kop afvragen wat die persoon nou echt denkt, je komt er pas echt achter of ze iets met je wil doen als je het vraagt.

Daar moet natuurlijk wel een soort van aanleiding toe zijn, maar fuck, die eeuwige angst om blauwtjes te lopen en de 'wetenschap' willen hebben dat iemand je inderdaad leuk vindt.... Wat een rubberen stoeptegelgeneratie ideeën allemaal.
pi_158927815
quote:

[..]

maar waar haal je dat vandaan? Dat het zo is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158927827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Signalen zijn onzin in die 'zin' die je in films ziet.Vrouwen gaan echt niet met hun haar lopen wapperen als ze een man leuk vinden. Fuck dat. 50% is aanvoelen of je klikt (open houding, lachen, dat soort shit) en de overige 50% is je conversatie.

Maar weet je hoe je er pas echt achter komt? Vraag iemand eens mee om wat te gaan doen. Je kan wel eeuwig in je kop afvragen wat die persoon nou echt denkt, je komt er pas echt achter of ze iets met je wil doen als je het vraagt.

Daar moet natuurlijk wel een soort van aanleiding toe zijn, maar fuck, die eeuwige angst om blauwtjes te lopen en de 'wetenschap' willen hebben dat iemand je inderdaad leuk vindt.... Wat een rubberen stoeptegelgeneratie ideeën allemaal.
_O_
pi_158927845
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk op
Schei uit man, ik ben meervoudig gediplomeerd en zelfs ik heb 7 maanden moeten wachten tot ik een functie had waar ik echt op los kon. Je hebt toch geen kutje, man the fuck up. Schrijf die brieven, spreek die vrouwen aan en vanzelf komt er wél iets op je pad.
pi_158927866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:08 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor. Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten. Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:12:42 #215
358523 IkStampOpTacos
pi_158927918
quote:

[..]

Je bent niet eens afgewezen mafklapper
-
pi_158927968
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor. Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten. Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)
Als er dus geen signalen zijn is de enige optie dat jij of zij diegene aanspreekt? Anders ontstaat er dus nooit wat.
pi_158927993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als er dus geen signalen zijn is de enige optie dat jij of zij diegene aanspreekt? Anders ontstaat er dus nooit wat.
Als niemand niemand aanspreekt dan spreekt niemand niemand aan. 8)7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158928012
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je bent niet eens afgewezen mafklapper
Als er geen gesprek is geweest misschien niet, maar anders wel een beetje. Anders krijg je dat gevoel toch ook niet? Ik heb dat niet als ik met een wildvreemde vrouw van 55 praat in het OV. Maar wel iemand van mijn eigen leeftijd.
pi_158928034
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor.
Ja, lachen, toenadering zoeken, genegenheid tonen, 'in mijn cirkel komen', naar voren leunen, knipogen, dat soort shit. Obvious shit, vrouwen doen het op zo'n wijze dat je echt wel wéét dat er sprake is van een signaal.

quote:
Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten.
Buiten wat ordinaire types zal niemand dit als signaal gebruiken nee, ik denk dat ik echt zo zou kijken: :')

quote:
Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)
Jup.
pi_158928045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als er geen gesprek is geweest misschien niet, maar anders wel een beetje. Anders krijg je dat gevoel toch ook niet? Ik heb dat niet als ik met een wildvreemde vrouw van 55 praat in het OV. Maar wel iemand van mijn eigen leeftijd.
Dan ben je echt retarded.

Wat je nu feitelijk gezien zegt is dat élk gesprek dat je voert met een vrouw, moet leiden tot seks of een relatie. Immers, anders ben je afgewezen :') !!!

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 14:18:52 ]
pi_158928055
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:10 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Schei uit man, ik ben meervoudig gediplomeerd en zelfs ik heb 7 maanden moeten wachten tot ik een functie had waar ik echt op los kon. Je hebt toch geen kutje, man the fuck up. Schrijf die brieven, spreek die vrouwen aan en vanzelf komt er wél iets op je pad.
Masterflirt? 😂😂😂
pi_158928062
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:18 schreef j1nxnl het volgende:

[..]

Masterflirt? 😂😂😂
Watte?

Dat 'schrijf die brieven' ging trouwens over sollicitatiebrieven, voor deezertje epistels begint te pennen naar elke crush in de bus

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 14:19:42 ]
pi_158928089
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan ben je echt retarded.

Wat je nu feitelijk gezien zegt is dat élk gesprek dat je voert met een vrouw, moet leiden tot seks of een relatie. Immers, anders ben je afgewezen :') !!!
Hij vindt het al een afwijzing als iemand gewoon bezet is geloof ik. :{
pi_158928092
Tenzij iemand echt als een of andere foute pornoactrice d'r lippen zit te stiften met een zaadblik in d'r ogen is het géén signaal.
Ja doei.
pi_158928101
Deezer, ga je nou nog met chawi wat doen eigenlijk?
compact en kleverig.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:20:56 #226
358523 IkStampOpTacos
pi_158928110
quote:

[..]

Vermoeiend man. Ga er gewoon vanuit dat 90% van de vrouwen jou sowieso geen relatiemateriaal vindt, heeft niet eens wat te maken met lelijk zijn, niet interessant zijn, vervelend zijn of wat dan ook. Je bent gewoon niet haar type.
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:21:04 #227
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_158928115
quote:

[..]

Dan? Je hebt toch met haar gepraat? Of is dit weer hypothetisch?
pi_158928122
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Tenzij iemand echt als een of andere foute pornoactrice d'r lippen zit te stiften met een zaadblik in d'r ogen is het géén signaal.
Dat ja
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 14:21:32 #229
5428 crew  miss_sly
pi_158928128
A
quote:

[..]

Als jij twee woorden wisselt met iemand die jij dateable vindt, en er is geen vervolg daarop, dan is het een afwijzing?
pi_158928140
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
Hè shit, vond ze me toch wel leuk....
pi_158928146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Watte?

Dat 'schrijf die brieven' ging trouwens over sollicitatiebrieven, voor deezertje epistels begint te pennen naar elke crush in de bus
Mijn crush in de bus is zelf gaan daten ben ik achter gekomen ;( Indirect ook een afwijzing :P Maar dat gaat dus nooit wat worden... volgens mij gaat 't daten wel goed.
pi_158928147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

met signalen is dat toch ook de enige optie?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158928157
quote:

[..]

ik heb dat nooit, nooit gehad ook.
En dat is niet omdat er altijd, uit elk gesprekje met n leeftijdgenoot een relatie of op z'n minst een date uit voortkwam, maar omdat ik hem niet zag als n mogelijke relatie.
compact en kleverig.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:22:49 #234
358523 IkStampOpTacos
pi_158928168
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:22 schreef Deezertje het volgende:
Indirect ook een afwijzing
:') Deze man.
-
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 14:23:19 #235
5428 crew  miss_sly
pi_158928180
quote:

[..]

Mijn crush in de bus is zelf gaan daten ben ik achter gekomen ;( Indirect ook een afwijzing :P Maar dat gaat dus nooit wat worden... volgens mij gaat 't daten wel goed.
Even wachten: jij had een crush, zij is gaan daten met iemand, en jij hebt een afwijzing te pakken? 8)7
pi_158928199
quote:

[..]

Wat heb je gedaan om die crush aan te spreken?
pi_158928200
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Watte?

https://www.youtube.com/p(...)Lx5H2MDmy0O09uTlWNBo

Maar laat maar ;) Denk niet dat ze geschikt zijn om het kaft van het koren te scheiden in dat soort video's
pi_158928219
-niet nodig -

[ Bericht 96% gewijzigd door motorbloempje op 08-01-2016 14:25:11 ]
pi_158928230
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb dat nooit, nooit gehad ook.
En dat is niet omdat er altijd, uit elk gesprekje met n leeftijdgenoot een relatie of op z'n minst een date uit voortkwam, maar omdat ik hem niet zag als n mogelijke relatie.
Ik heb in het verleden de leukste gesprekken met vrouwen gehad (heel weinig maar toch) en dat ik achteraf pas dacht: die was eigenlijk best leuk. Daarom heb ik op datingsites ook problemen met contact maken omdat het er zo dik bovenop ligt. Mensen die te wanhopige profielen hebben waaruit blijkt dat ze liever vandaag dan morgen een vaste relatie hebben, vind ik vaak minder leuke mensen.
pi_158928244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan om die crush aan te spreken?
op fb verzoek gestuurd, maar daar heeft ze nooit op gereageerd :P wel kijkt ze me nu apart aan haha.
pi_158928271
Dat is geen aanspreken.

Een afwijzing is alleen een afwijzing als je iemand direct hebt gevraagd 'wil je met me daten' of dit héél erg duidelijk hebt gemaakt, en het antwoord/of gedrag nee is. Al het andere is 'circumstantial'.
Ja doei.
pi_158928295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

op fb verzoek gestuurd, maar daar heeft ze nooit op gereageerd :P wel kijkt ze me nu apart aan haha.
Vind je het gek: je hebt verdomme nog nooit met iemand gesproken in de bus, maar die persoon weet je verdomme wel op Facebook te vinden en toe te voegen

Kan iemand "CREEPY" voor me spellen?
pi_158928307
quote:

[..]

Dat is ook creepy als je niet eens een woord hebt gewisseld.
pi_158928327
Als je onbekende meisjes durft bang te maken met stalk gedrag, dan durf je ze ook wel aan te spreken toch?
pi_158928361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef krulbrul het volgende:

Ik heb in het verleden de leukste gesprekken met vrouwen gehad (heel weinig maar toch) en dat ik achteraf pas dacht: die was eigenlijk best leuk.
Goed dat je je dat al bent gaan realiseren! Je kan dus met dames praten en ze nog interessant beschouwen ook. Gebruik díé kennis nou eens de eerstvolgende keer dat je een gesprek hebt met iemand en vraag ze eens 'wat te doen'. Sterker nog: waarom zou je niet wat met een vrouw gaan doen, zelfs waar je totaal geen seksuele of andersoortige aantrekking toe voelt? Ook dat kan hartstikke leuk zijn!

Ik ga nog steeds met regelmaat stappen met nieuwe meiden (collega's, mensen die ik ontmoet), gewoon omdat dat berengezellig is, en ik woon toch al flink wat jaren samen. Waarom niet, we zijn allemaal mens, hoe fijn is het om het leuk te hebben met elkaar.

quote:
Daarom heb ik op datingsites ook problemen met contact maken omdat het er zo dik bovenop ligt. Mensen die te wanhopige profielen hebben waaruit blijkt dat ze liever vandaag dan morgen een vaste relatie hebben, vind ik vaak minder leuke mensen.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, het zou ook echt niet mijn publiek zijn.
pi_158928367
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:28 schreef ludovico het volgende:
Als je onbekende meisjes durft bang te maken met stalk gedrag, dan durf je ze ook wel aan te spreken toch?
Nee.... :P
pi_158928389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan doe je het niet en praat je nooit met vrouwen, dan zul je dus ook nooit een connectie leggen dan wel iemand versieren in je leven. Wat doe je hier?
pi_158928462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Waarom zit je dan in dit topic? Zal ik een zelfmedelijden topic aanmaken? Dan kunnen we hier verder met mensen als krulbrul, die er wel gaat komen ^O^
pi_158928486
quote:

[..]

Nou....moeders, houdt uw dochters thuis :') Iemand waarmee je nog nooit een woord hebt gewisseld een verzoek sturen op FB valt voor jou onder aanspreken? It's going to be a long and dusty windy road for you, son.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158928525
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou....moeders, houdt uw dochters thuis :') Iemand waarmee je nog nooit een woord hebt gewisseld een verzoek sturen op FB valt voor jou onder aanspreken? It's going to be a long and dusty windy road for you, son.....
houd*
pi_158928566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Minder directe afwijzing.. ook al weet je dat diegene wel je profiel bekijkt als je wat stuurt en geen interesse = geen interesse. Heel duidelijk dus.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:37:49 #252
358523 IkStampOpTacos
pi_158928600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Minder directe afwijzing.. ook al weet je dat diegene wel je profiel bekijkt als je wat stuurt en geen interesse = geen interesse. Heel duidelijk dus.
Je bent gewoon een pussy zonder ballen.
-
pi_158928605
quote:

[..]

Op basis waarvan zou zij interesse moeten hebben dan? Op basis van het feit dat je een vriendschapsverzoek hebt gekregen op Facebook van een totaal wildvreemde?
pi_158928609
quote:

[..]

Dus het is voor jou een veilige manier om toch geen contact te hoeven maken. Een geweldige self-fulfilling prophecy, want natuurlijk gaan vrouwen je 'afwijzen' als je op die manier het eerste contact begint (FB stalking).
pi_158928624
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus het is voor jou een veilige manier om toch geen contact te hoeven maken. Een geweldige self-fulfilling prophecy, want natuurlijk gaan vrouwen je 'afwijzen' als je op die manier het eerste contact begint (FB stalking).
Waarheid
pi_158928674
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:40:54 #257
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_158928675
quote:

[..]

Het gevoel van afwijzing is alleen maar minder omdat je weet dat de kans op succes in beginsel al kleiner was. Als die kans even groot was geweest, was de afwijzing dat ook (wat is feitelijk het verschil dan immers).

Het debielste van alles is dat je dus voor die veel kleinere kans gaat, waarbij je de grotere kans weggooit; je bent nu immers die gekke henkie die haar als een creep toevoegde dus je hoeft het niet nog eens in t echt te proberen.
pi_158928722
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
ft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
Maak eens een actieplan dan.

Die focus op het negatieve steeds........... Hoe gaat dit je verder helpen?
pi_158928759
quote:

[..]

Hoeft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
Ik accepteer vrijwel iedereen, als ze in real life ook tegen me praten...

Laatst ook iemand tegengekomen in de bus, zei niks en later wel toevoegen op fb. Dat zegt mij dan dat ze niet met me willen praten maar wel naar me gluren?

Zeg nou zelf, dat is toch creepy?
pi_158928811
quote:

[..]

Waar baseer je dat op? Ken je die meiden? We weten al dat je niet met ze praat, dus hoe weet je zoiets dan? Oh wacht, het is natuurlijk gewoon weer een van je theorietjes.
pi_158928861
Mijn faceboekverzoekenlijst staat vol met onbeantwoorde verzoeken van allerhande mensen, geen idee waar die me dan vandaan hebben. Facebook is alleen voor mensen die ik ken, en de dingen die ik erop zet alleen voor hun ogen, m'n profiel zit dan ook prima dichtgetimmerd. No way dat ik iemand zou accepteren met wie ik nog nooit een woord heb gewisseld.
Ja doei.
pi_158928883
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Ken je die meiden? We weten al dat je niet met ze praat, dus hoe weet je zoiets dan? Oh wacht, het is natuurlijk gewoon weer een van je theorietjes.
Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ik
pi_158928894
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn faceboekverzoekenlijst staat vol met onbeantwoorde verzoeken van allerhande mensen, geen idee waar die me dan vandaan hebben. Facebook is alleen voor mensen die ik ken, en de dingen die ik erop zet alleen voor hun ogen, m'n profiel zit dan ook prima dichtgetimmerd. No way dat ik iemand zou accepteren met wie ik nog nooit een woord heb gewisseld.
dit. En familie en collega's accepteer ik ook niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158928924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ik
Geef eens antwoord op vragen ipv je zelfbedachte theorieën te onderleggen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:49:50 #265
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_158928948
quote:
"ik heb iemand op facebook leren kennen", komt ook best vaak voorbij

Hoe dan?!

Ik vind dat echt heel intrigerend
pi_158928961
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dit. En familie en collega's accepteer ik ook niet
_O- Wat is deze?
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 14:51:30 #267
5428 crew  miss_sly
pi_158928993
quote:
Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat die verzoeken van types als Deezertje zouden kunnen komen.
pi_158928996
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hoe dan?!

Ach, ik ken een paar van die FB-hoeren (m/v) die alles en iedereen toevoegen, of pas gaan nadenken over wie/wat dat is nadat ze iemand hebben toegevoegd :')

Krijg ook wel eens verzoekjes ineens nadat mensen mijn reacties op openbare posts hebben gezien, bijvoorbeeld van de BBC, of hardloopartikelen ofzo. Ja, euh, nee. :')
Ja doei.
pi_158928999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hoe dan?!

mijn vader heeft z'n vrouw ook zo leren kennen. :Y

Zij had iets gepost op de tijdlijn van n vriend van hem, hij reageerde daarop en zo ging t verder.
compact en kleverig.
pi_158929009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

_O- Wat is deze?
Facebook is voor vrienden en ik wil daar niet na hoeven denken over wat ik zeg. Dat gevoel heb ik wel als familie of collega's mee lezen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158929036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat die verzoeken van types als Deezertje zouden kunnen komen.
ik ook niet :D ging er vanuit dat het foutjes waren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158929066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Oh, ik wel. Kijk ook maar eens in je 'other' inbox op FB :') _O-

"Hoi schatje, wat zie je er leuk uit! Chatten?"

*ril*
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:54:15 #273
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_158929075
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zij had iets gepost op de tijdlijn van n vriend van hem, hij reageerde daarop en zo ging t verder.
Ja, t blijkt allemaal te kunnen hoor maar ik kan me er voor mezelf niets bij voorstellen. Maar misschien dat ik daarvoor simpelweg te weinig op facebook zit. Voor mij is het echt een netwerk van mn vrienden en niets daarbuiten.
pi_158929079
Als je dan toch wilt versieren via social media, kies dan tenminste voor Instagram.
pi_158929098
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ook niet :D ging er vanuit dat het foutjes waren
In de mobiele versies heb je zo op de verzoek knop gedrukt. Wel heel dichtbij gemaakt... En 'mensen die je kent' geeft een indruk aan van je profielbezoekers.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:55:15 #276
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158929105
quote:
De enige conclusie die je dan kunt trekken is dat jouw foto's blijkbaar niet leuk genoeg zijn,de rest wat je schrijft is bullshit. Sterker nog, ik heb ook echt niet veel matches (meer) de laatste tijd maar date wel met studentes...vreemd...
pi_158929130
Greep uit mijn inbox op het moment:

"Hi Dear...."

"How are you..."

"Hi pretty moblo.."

"Lovely profile picture!"
Ja doei.
pi_158929141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ja, t blijkt allemaal te kunnen hoor maar ik kan me er voor mezelf niets bij voorstellen. Maar misschien dat ik daarvoor simpelweg te weinig op facebook zit. Voor mij is het echt een netwerk van mn vrienden en niets daarbuiten.
nou, ik vind het helemaal niet raar om contact te krijgen met onbekenden via FB, fok, Wordfeud...
compact en kleverig.
pi_158929161
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef motorbloempje het volgende:

"Hi Dear...."

"How are you..."

"Hi pretty moblo.."

Op fok zijn mensen toch Nederlands?
pi_158929169
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op fok zijn mensen toch Nederlands?
Facebook.
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:57:14 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158929179
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat is in Engeland haast een garantie.

Daarmee is hun innerlijke probleem absoluut niet verholpen, maar daar komen ze dan wel weer achter.
Garanties heb je nergens. Ik ben vorig jaar naar Liverpool geweest, dat was heel leuk maar ik heb toch echt niemand versiert daar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158929188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Facebook.
Ah, je post vast veel op bepaalde artikelen oid?
pi_158929247
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Op die manier kan ik het me nog wel voorstellen.
pi_158929293
quote:

[..]

Maar jij voegt ze niet pas toe op het moment dat je denkt dat ze iedereen toevoegen, toch?
pi_158929298
Maarehm, wie heeft hier een relatie? Of een persoon int leven waar ze een crush op hebben?

Waarom heb je die crush?
pi_158929308
Ik ben al 5.5 jaar getrouwd 8-)
Ja doei.
pi_158929367
quote:

[..]

Ik heb geen enkele vorm van sociale media (oké, Whatsapp) en heb fantastische vrienden en genoeg vrouwen geneukt in mijn leven om zonder al teveel verdriet celibaat te kunnen worden.

Waarom de fuck weeg je het leven af aan zulke parameters.
pi_158929373
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben al 5.5 jaar getrouwd 8-)
Ohjee, gecondoleerd!

Hoe heb je hem ontmoet en waarom vond je hem leuk?
pi_158929375
Ik heb sinds kort een vriendin O+
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158929388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*ril*
Dat ja. _O-
pi_158929414
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef motorbloempje het volgende:

"Hi Dear...."

"How are you..."

"Hi pretty moblo.."

_O-
pi_158929422
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef yats het volgende:

[..]

Garanties heb je nergens. Ik ben vorig jaar naar Liverpool geweest, dat was heel leuk maar ik heb toch echt niemand versiert daar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je er van overtuigd dat het daar niet gekund had als je het had gewild?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:07:19 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158929494
quote:

[..]

Goh, vreemd, ik ben bijna twee jaar werkeloos geweest (buiten af en toe een opdracht via mijn eigen bedrijf) en ben nu drie jaar vrijgezel en heb daar toch echt zelden last van. Natuurlijk is het soms even klote omdat je graag vooruit wil ipv stil staan, maar wat jij doet is niet eens stilstaan maar is zo hard op de rem drukken dat je langzaam achteruit rijd omdat de remmen oververhit raken. Doe nu eens iets met de adviezen die je krijgt en zie niet overal potentie in maar maak gewoon wat praatjes zonder bijbedoelingen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:08:49 #294
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158929544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben je er van overtuigd dat het daar niet gekund had als je het had gewild?
Mwah, wellicht wel, wellicht niet. Ik ben slecht in hints herkennen en was er eerlijk gezegd ook niet mee bezig.
pi_158929587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ohjee, gecondoleerd!

Hoe heb je hem ontmoet en waarom vond je hem leuk?
Via een gezamenlijke vriendengroep. We eerst een tijd vrienden, hij heeft meerdere malen bij me geslapen (netjes op de bank), en pas na een half jaar ofzo tijdens een uitje in de Efteling met diezelfde vriendengroep bleef hij ineens wat aan me plakken. Ik zag er niet zoveel in, behalve dat 't gezellig was. Toen nodigde hij me uit om een avondje bij hem te komen bieren/ouwehoeren. Dus nou, dat leek me wel gezellig (verder geen bijbedoelingen ofzo). Dus zo gezegd, zo gedaan. Hele avond zitten praten (geen TV aangehad), wijntjes en biertjes gedronken (niet echt veel veel ofzo) en de vonk sloeg wel wat over toen! De avond eindigde bij hem in bed ('ja, je kunt op het matras slapen, maar die moet ik dan helemaal halen....' :') ) en zo geschiedde. In principe niets gebeurd behalve dat hij me toen voor 't eerst zoende. Mijn reactie "wat doe jij nou?". Hij 'zoenen', ik "ok..!" en toen werd er nog meer gezoend. O+

Dit was op 23 december 9 jaar geleden. O+

Moraal van dit verhaal: DOE DINGEN MET MENSEN EN ONDERNEEM ACTIE.
Ja doei.
pi_158929646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*ril*

Even een kopietje uit FB van vriendin. Hier zat dus onder andere een kerel tussen die haar voornaam had achterhaald via haar werk en vervolgens via FB poogde te benaderen. WTF :')
pi_158929683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Via een gezamenlijke vriendengroep. We eerst een tijd vrienden, hij heeft meerdere malen bij me geslapen (netjes op de bank), en pas na een half jaar ofzo tijdens een uitje in de Efteling met diezelfde vriendengroep bleef hij ineens wat aan me plakken. Ik zag er niet zoveel in, behalve dat 't gezellig was. Toen nodigde hij me uit om een avondje bij hem te komen bieren/ouwehoeren. Dus nou, dat leek me wel gezellig (verder geen bijbedoelingen ofzo). Dus zo gezegd, zo gedaan. Hele avond zitten praten (geen TV aangehad), wijntjes en biertjes gedronken (niet echt veel veel ofzo) en de vonk sloeg wel wat over toen! De avond eindigde bij hem in bed ('ja, je kunt op het matras slapen, maar die moet ik dan helemaal halen....' :') ) en zo geschiedde. In principe niets gebeurd behalve dat hij me toen voor 't eerst zoende. Mijn reactie "wat doe jij nou?". Hij 'zoenen', ik "ok..!" en toen werd er nog meer gezoend. O+

Dit was op 23 december 9 jaar geleden. O+

Je vertelt me nu dus eigenlijk dat je hem in die tijd dat je nog niet gezoend hebt.. Nog geen crush op hem had? Geloof ik ergens niet... :P
pi_158929713
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:08 schreef yats het volgende:

[..]

Mwah, wellicht wel, wellicht niet. Ik ben slecht in hints herkennen en was er eerlijk gezegd ook niet mee bezig.
In die clubs hoef je echt geen hints te herkennen. Je pakt een wijf bij haar arm, het is toch allemaal tyfusherrie, schreeuwt wat dingen in haar oor, ze schreeuwt dingen in jouw oor terug, je staat toch megadicht op elkaar, en voor je het weet pak je der beet. :')
pi_158929723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
Niet de kern van mijn probleem, maar uiteraard is dat goed ;)
pi_158929724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je vertelt me nu dus eigenlijk dat je hem in die tijd dat je nog niet gezoend hebt.. Nog geen crush op hem had? Geloof ik ergens niet... :P
Tot aan die avond die we gezellig samen hebben doorgebracht, toen, zoals ik schreef, de vonk oversloeg, niet nee.
Ja doei.
pi_158929745
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')