abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:35:56 #101
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158915357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Libertarisch het volgende:
Seks is niet zo heel bijzonder. Je piemel in een gleuf duwen is, op zich, niks speciaals. Het gaat erom dat je sociaal capabel genoeg bent en genoeg wordt gewaardeerd en geaccepteerd dat een vrouwmens je toegang verleent tot haar vagina.
Ja want seks is een beloning. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158915651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan? :)

Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig ;(
pi_158915747
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan? :)
Omdat zij jou als een betere optie dan de andere 1001 mannen ziet? En ik denk dat je het overschat, heel veel mannen zijn gewoon onaantrekkelijk. En ik zou van alle meisjes die ik ken, er ook maar een paar doen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:49:35 #104
358523 IkStampOpTacos
pi_158915828
quote:
Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh. :') Het is niet zo dat je maar zoveel leuke woordjes zegt, haar veranda opknapt en die bullyboy voor haar in elkaar slaat, zij jou beloont met de benen wijd.
-
pi_158916300
quote:

[..]

Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig ;(
'gunnen'
Je weet dat seks voor vrouwen ook leuk is?
pi_158916314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh. :') Het is niet zo dat je maar zoveel leuke woordjes zegt, haar veranda opknapt en die bullyboy voor haar in elkaar slaat, zij jou beloont met de benen wijd.
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
pi_158916315
quote:

[..]

Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
pi_158916450
quote:

[..]

Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.
pi_158916471
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
Dat doe ik dus ook.. maar waar je bij het daten zelf nog wat in te brengen hebt is dat bij een sollicitatie vaak toch anders. Natuurlijk heb jij vaardigheden die ze zoeken en de ander een baan en geld... wisselwerking dus, maar net zoals met daten zijn er meer kandidaten. En soms kan je als werkgever/persoon een heel lijstje met eisen laten varen als de 'klik' of het vertrouwen in de persoon er meer is dan degene die 100% aan het lijstje voldoet maar niet in het team past... Zo ook met daten/versieren. 'Normaal val ik echt nooooooit op zulke jongens hihihihi'. Elke situatie is anders. Soms schrijf je 101 brieven en de 100ste is pas raak. Daten ook: tien dates in tien weken levert geen garantie op. Alles draait om 'die ene'.
pi_158917509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
geil worden doe je niet alleen van uiterlijk. Het kan, maar er zijn nog n hoop andere redenen om geil te worden van iemand.
En je mag hopen dat ze seks heeft omdat ze daar zin in heeft, met jou, en niet dat ze het voor jou doet omdat je zo goed je best hebt gedaan ofzo.
compact en kleverig.
pi_158917548
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.
pi_158917598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:

[..]

Gelukkig heeft niet elke vrouw dezelfde wensen.
pi_158917700
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.
Zoals? :)
pi_158917784
Manier van kijken, manier van praten, manier van aanraken...
compact en kleverig.
pi_158917851
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Manier van kijken, manier van praten, manier van aanraken...
Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en laten O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_158917887
quote:
17s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:45 schreef Californium het volgende:

[..]

Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en laten O+
ja, dat wilde ik niet zeggen, want ik was bang dat deezer dat al onder 'relatie' zou scharen :@
compact en kleverig.
pi_158917991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zoals? :)
Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.
Een blik, stemgeluid, manier van praten, uitstraling... het kan van alles zijn wat triggert.
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:57:44 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158918159
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.
Een blik, stemgeluid, manier van praten, uitstraling... het kan van alles zijn wat triggert.

Word je hier geil van?
Oh.
pi_158918218
Denk dat er ook verschil inzit of het echt om een potentiële relatie gaat of ONS.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:24:56 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158918887
Als ik sommige reacties lees verbaas ik me ineens een stuk minder dat sommige mensen moeite hebben met versieren etc. Ik ben er ook geen held in, maar seks als beloning zien? Serieus? Je hebt seks omdat je elkaar leuk/geil etc vind en on dat je daar zin in hebt, niet om een ander te belonen. Maar blijkbaar is dat moeilijk voor te stellen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158919226
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

'gunnen'
Je weet dat seks voor vrouwen ook leuk is?
Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:59 schreef Drieklank het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Hihi, al die theorieën. Zullen we eens een betrouwbaardere bron lezen dan Fokje de FOK!er? :D

A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore define
gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow female
sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity). The sexual
activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace, instead of being
fully separate or private, and each couple's decisions may be influenced by market
conditions. Economic principles suggest that the price of sex will depend on supply and
demand, competition among sellers, variations in product, collusion among sellers, and
other factors. Research findings show gender asymmetries (reflecting the complementary
economic roles) in prostitution, courtship, infidelity and divorce, female competition, the
sexual revolution and changing norms, unequal status between partners, cultural
suppression of female sexuality, abusive relationships, rape, and sexual attitudes.

http://search.bwh.harvard(...)aumeisterSexEcon.pdf
Dit ^ dus
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:47:35 #122
358523 IkStampOpTacos
pi_158919265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.
matige troll
-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 00:53:22 #123
358523 IkStampOpTacos
pi_158919357
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 00:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.

Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.
-
pi_158919610
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.
Heb je het onderzoek dat Drieklank had gepost gelezen?
pi_158922661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Dat post ik toch net.
Nou, dan heb je het dus verkeerd.

Als jij zelfverzekerd and positief bent en dat ook uitstraalt, dan kan je een vrouw/meisje op straat gewoon out of the blue aanspreken en zelfs een compliment geven zonder dat je "creepy" bent.

Juist omdat jij denkt dat het niet kan, is het creepy.

Jullie zouden voor de grap eens wat van de "Social Anxiety" video's van Johnny Berba moeten kijken op youtube, maar aangezien daar ook wel de nodige BS bij zit (Zoals bij veel van dat soort video's) ben ik bang dat jullie weer niet de juiste dingen eruit meepakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')