Ja want seks is een beloning.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Libertarisch het volgende:
Seks is niet zo heel bijzonder. Je piemel in een gleuf duwen is, op zich, niks speciaals. Het gaat erom dat je sociaal capabel genoeg bent en genoeg wordt gewaardeerd en geaccepteerd dat een vrouwmens je toegang verleent tot haar vagina.
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja want seks is een beloning.
Omdat zij jou als een betere optie dan de andere 1001 mannen ziet? En ik denk dat je het overschat, heel veel mannen zijn gewoon onaantrekkelijk. En ik zou van alle meisjes die ik ken, er ook maar een paar doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?
Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?![]()
'gunnen'quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?
Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh.Het is niet zo dat je maar zoveel leuke woordjes zegt, haar veranda opknapt en die bullyboy voor haar in elkaar slaat, zij jou beloont met de benen wijd.
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig
Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.. maar waar je bij het daten zelf nog wat in te brengen hebt is dat bij een sollicitatie vaak toch anders. Natuurlijk heb jij vaardigheden die ze zoeken en de ander een baan en geld... wisselwerking dus, maar net zoals met daten zijn er meer kandidaten. En soms kan je als werkgever/persoon een heel lijstje met eisen laten varen als de 'klik' of het vertrouwen in de persoon er meer is dan degene die 100% aan het lijstje voldoet maar niet in het team past... Zo ook met daten/versieren. 'Normaal val ik echt nooooooit op zulke jongens hihihihi'. Elke situatie is anders. Soms schrijf je 101 brieven en de 100ste is pas raak. Daten ook: tien dates in tien weken levert geen garantie op. Alles draait om 'die ene'.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
geil worden doe je niet alleen van uiterlijk. Het kan, maar er zijn nog n hoop andere redenen om geil te worden van iemand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
Gelukkig heeft niet elke vrouw dezelfde wensen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
Zoals?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.
Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en latenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Manier van kijken, manier van praten, manier van aanraken...
ja, dat wilde ik niet zeggen, want ik was bang dat deezer dat al onder 'relatie' zou scharenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en laten
Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.
Een blik, stemgeluid, manier van praten, uitstraling... het kan van alles zijn wat triggert.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'gunnen'
Je weet dat seks voor vrouwen ook leuk is?
Dit ^ dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:59 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hihi, al die theorieën. Zullen we eens een betrouwbaardere bron lezen dan Fokje de FOK!er?
A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore define
gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow female
sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity). The sexual
activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace, instead of being
fully separate or private, and each couple's decisions may be influenced by market
conditions. Economic principles suggest that the price of sex will depend on supply and
demand, competition among sellers, variations in product, collusion among sellers, and
other factors. Research findings show gender asymmetries (reflecting the complementary
economic roles) in prostitution, courtship, infidelity and divorce, female competition, the
sexual revolution and changing norms, unequal status between partners, cultural
suppression of female sexuality, abusive relationships, rape, and sexual attitudes.
http://search.bwh.harvard(...)aumeisterSexEcon.pdf
matige trollquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.
Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.
Heb je het onderzoek dat Drieklank had gepost gelezen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.
Nou, dan heb je het dus verkeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |