Ja want seks is een beloning.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:26 schreef Libertarisch het volgende:
Seks is niet zo heel bijzonder. Je piemel in een gleuf duwen is, op zich, niks speciaals. Het gaat erom dat je sociaal capabel genoeg bent en genoeg wordt gewaardeerd en geaccepteerd dat een vrouwmens je toegang verleent tot haar vagina.
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja want seks is een beloning.
Omdat zij jou als een betere optie dan de andere 1001 mannen ziet? En ik denk dat je het overschat, heel veel mannen zijn gewoon onaantrekkelijk. En ik zou van alle meisjes die ik ken, er ook maar een paar doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?
Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?![]()
'gunnen'quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vaak wel. Waarom zou iemand anders specifiek jou dat moeten gunnen terwijl er 1001 mannen klaarstaan?
Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het gaat niet om gunnen. Het is geen gunst die zij jou doet joh.Het is niet zo dat je maar zoveel leuke woordjes zegt, haar veranda opknapt en die bullyboy voor haar in elkaar slaat, zij jou beloont met de benen wijd.
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh en 2 dagen niet reageren is geen ramp. Heb gewoon niks te melden en focus ligt nu ergens anders op.. ik blijf toch veel te verlegen om vrouwen aan te spreken voorlopig
Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook.. maar waar je bij het daten zelf nog wat in te brengen hebt is dat bij een sollicitatie vaak toch anders. Natuurlijk heb jij vaardigheden die ze zoeken en de ander een baan en geld... wisselwerking dus, maar net zoals met daten zijn er meer kandidaten. En soms kan je als werkgever/persoon een heel lijstje met eisen laten varen als de 'klik' of het vertrouwen in de persoon er meer is dan degene die 100% aan het lijstje voldoet maar niet in het team past... Zo ook met daten/versieren. 'Normaal val ik echt nooooooit op zulke jongens hihihihi'. Elke situatie is anders. Soms schrijf je 101 brieven en de 100ste is pas raak. Daten ook: tien dates in tien weken levert geen garantie op. Alles draait om 'die ene'.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
geil worden doe je niet alleen van uiterlijk. Het kan, maar er zijn nog n hoop andere redenen om geil te worden van iemand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het geen gunst is, wat dan wel? Dan zou je 'losse' seks alleen krijgen als je er goed uitziet en ze dus geil van je wordt en reguliere seks als je een relatie hebt?
Gelukkig heeft niet elke vrouw dezelfde wensen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:03 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met solliciteren, voor jou 10 anderen. En natuurlijk, de leukste baantjes trekken de meeste kandidaten aan en zullen ook naar de personen gaan met de beste papieren. Zo is dat ook met vrouwen. Recht van de sterkste. Survival of the fittest,hoe je het ook noemen wil.
Zoals?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou werkt, maar er zijn veel meer dingen waar ik geil van word dan enkel een knappe kop.
Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en latenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Manier van kijken, manier van praten, manier van aanraken...
ja, dat wilde ik niet zeggen, want ik was bang dat deezer dat al onder 'relatie' zou scharenquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Zijn humor, zijn aanwezigheid, zijn doen en laten
Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn manier van communiceren. Verbaal tot non-verbaal.
Een blik, stemgeluid, manier van praten, uitstraling... het kan van alles zijn wat triggert.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'gunnen'
Je weet dat seks voor vrouwen ook leuk is?
Dit ^ dusquote:Op donderdag 7 januari 2016 10:59 schreef Drieklank het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hihi, al die theorieën. Zullen we eens een betrouwbaardere bron lezen dan Fokje de FOK!er?
A heterosexual community can be analyzed as a marketplace in which men seek to acquire
sex from women by offering other resources in exchange. Societies will therefore define
gender roles as if women are sellers and men buyers of sex. Societies will endow female
sexuality, but not male sexuality, with value (as in virginity, fidelity, chastity). The sexual
activities of different couples are loosely interrelated by a marketplace, instead of being
fully separate or private, and each couple's decisions may be influenced by market
conditions. Economic principles suggest that the price of sex will depend on supply and
demand, competition among sellers, variations in product, collusion among sellers, and
other factors. Research findings show gender asymmetries (reflecting the complementary
economic roles) in prostitution, courtship, infidelity and divorce, female competition, the
sexual revolution and changing norms, unequal status between partners, cultural
suppression of female sexuality, abusive relationships, rape, and sexual attitudes.
http://search.bwh.harvard(...)aumeisterSexEcon.pdf
matige trollquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Seks is een beloning voor je goede gedrag inderdaad.
Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
Seks heeft voor vrouwen een andere waarde dan voor mannen. De potentiële gevolgen (kosten) van seks(zwangerschap, bevalling, etc.) zijn voor een vrouw veel groter dan voor een man maar de beloning (genot) is gelijk.
Heb je het onderzoek dat Drieklank had gepost gelezen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is maar hoe klinisch je het wil bekijken. Mijn ervaring is dat vrouwen net zo veel, als het al niet meer is, van seks houden als mannen.
Nou, dan heb je het dus verkeerd.quote:
Ja daar heb je gelijk in. Voor mij hoeft ontmaagding niet zozeer. Ik vind gesprekken met vrouwen die echt ergens over gaan al erg leuk. Maar aan de uni heb ik in al die jaren maar met enkele vrouwen echt een goed gesprek gehad dat zomaar uit het niets tot stand kwam en zomaar een half uur duurde. Maar telkens hebben we wel elkaars naam gevraagd, maar durfde ik verder niks meer te doen. Zo'n enorme spijt van. Andere vrouwen vond ik niet interessant genoeg, wilde mij niet spreken of na één minuut was het gesprek al dood etc.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Daar verkijk je je op.. denk je nou echt dat die eerste keer zo magisch speciaal is? Nee... en de keren erna ook niet.
Je maakt het weer in je hoofd groter dan het is... remember?
Het verschil tussen seks en de liefde bedrijven niet wetenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Seks is wel degelijk een beloning voor de leuke dag en de leuke tijd, iedereen die dit niet snapt heeft nog niet zo heel veel ervaring met relaties, snauw je vrouw/vriendin maar eens de hele dag af en vraag daarna of ze haar benen wijd wil gooien
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:10 schreef UitStraling het volgende:
Seks is wel degelijk een beloning voor de leuke dag en de leuke tijd, iedereen die dit niet snapt heeft nog niet zo heel veel ervaring met relaties, snauw je vrouw/vriendin maar eens de hele dag af en vraag daarna of ze haar benen wijd wil gooien
Zo'n meid heeft vaak een gouden naamketting om.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Hoe herken je trouwens een meid die alleen op 't uiterlijk afgaat? Die je niet hoeft aan te spreken als je zelf geen mooiboy bent? Het gezegde 'knappe mensen vallen op knappe mensen' gaat niet altijd op..
Meeste mensen in de tiener en twintiger jaren denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Hoe herken je trouwens een meid die alleen op 't uiterlijk afgaat? Die je niet hoeft aan te spreken als je zelf geen mooiboy bent? Het gezegde 'knappe mensen vallen op knappe mensen' gaat niet altijd op..
Mooi is juist vaak niet echt belangrijk, vrouwen willen wel een keer in hun jonge leven met een echte mooie man het bed delen maar verder niets, veel vrouwen willen helemaal niet langs een knappe mooie man lopen want daar raken ze onzeker van t.o.v. hun eigen uiterlijk en de concurentie, het draait allemaal om uitstraling.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Staat op hun voorhoofd getatoeëerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Ligt toch wel aan je hoofd. Je kan nog zulke leuke praatjes hebben, als je echt lelijk bent dan houdt het toch wel een beetje op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is juist vaak niet echt belangrijk, vrouwen willen wel een keer in hun jonge leven met een echte mooie man het bed delen maar verder niets, veel vrouwen willen helemaal niet langs een knappe mooie man lopen want daar raken ze onzeker van t.o.v. hun eigen uiterlijk en de concurentie, het draait allemaal om uitstraling.
Dus kansen genoeg voor je Deezertje, het zit slechts allemaal tussen je oren, kweek een beetje humor en zelfvertrouwen, recht je rug, straal een beetje joie de vivre uit en je neukt je compleet schraal bij zowat elke vrouw
Even hier naartoe gehaald, ik denk dat het hier meer op z'n plaats is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:23 schreef yats het volgende:
[..]
Niet per se. Ik snap dat dilemma wel, wanneer nu wel een move maken en wanneer niet?
Niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
Oké. Ja ook omdat sommige knappe meiden juist klagen dat ze nooit worden aangesproken omdat gasten zoals ik denken dat ze nooit kans maken...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat op hun voorhoofd getatoeëerd.
Helaas is dat niet altijd te zien. Maar je merkt het denk ik gauw genoeg als je wel op ze afstapt. Blauwtje lopen hoort erbij.
Je moet er niet teveel over nadenken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oké. Ja ook omdat sommige knappe meiden juist klagen dat ze nooit worden aangesproken omdat gasten zoals ik denken dat ze nooit kans maken...
Als je dat toch denkt kun je prima ontspannen en jezelf zijn. Dan voelen knappe meiden zich sneller bij je op hun gemak!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oké. Ja ook omdat sommige knappe meiden juist klagen dat ze nooit worden aangesproken omdat gasten zoals ik denken dat ze nooit kans maken...
Aannames...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi is juist vaak niet echt belangrijk, vrouwen willen wel een keer in hun jonge leven met een echte mooie man het bed delen maar verder niets, veel vrouwen willen helemaal niet langs een knappe mooie man lopen want daar raken ze onzeker van t.o.v. hun eigen uiterlijk en de concurentie, het draait allemaal om uitstraling.
Het bijzondere vind ik het gefocus op seks ansich. Misschien moeten ze eerst focussen op het sociale contact met vrouwenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:24 schreef yats het volgende:
Als ik sommige reacties lees verbaas ik me ineens een stuk minder dat sommige mensen moeite hebben met versieren etc. Ik ben er ook geen held in, maar seks als beloning zien? Serieus? Je hebt seks omdat je elkaar leuk/geil etc vind en on dat je daar zin in hebt, niet om een ander te belonen. Maar blijkbaar is dat moeilijk voor te stellen...
Gastquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Precies. En het zijn juist de 'jagende' mannen die vrouwen een ongemakkelijk gevoel geven en daarmee de mannen die op niets uit zijn meer kans geven (zeker als iedereen in dezelfde ruimte begeeft, bv op een feestje). Vrouwen laten hun "verdediging" sneller vallen als ze zich op hun gemak voelen bij jou en daardoor maak je makkelijker "verbinding".quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het bijzondere vind ik het gefocus op seks ansich. Misschien moeten ze eerst focussen op het sociale contact met vrouwen
Een leuk gesprek met een vrouw kan ook behoorlijk leuk zijn (en voldoening geven)
Onzin.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus kansen genoeg voor je Deezertje, het zit slechts allemaal tussen je oren, kweek een beetje humor en zelfvertrouwen, recht je rug, straal een beetje joie de vivre uit en je neukt je compleet schraal bij zowat elke vrouw
Liever een blauwtje lopen dan een groentje blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:19 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Precies dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Als je er zo naar kijkt blijf je achterlijk.
Een vrouw mag blij zijn als ze op mijn pener mag zitten.
De werkelijkheid is natuurlijk niet veel lastiger dan dat mensen seks hebben omdat het leuk is, zonder zieke "beloningsprincipes" erin. Waar de fuck haal je dat vandaan.
Hoi Ronald Goedemondtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Her verschil tussen een arm om een schouder en zoenen is nog vrij groot. De vraag is meer, hoe merk je op wanneer het een goed moment is om van enkel een arm om iemand heen of aanrakingen naar een zoen te gaan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Even hier naartoe gehaald, ik denk dat het hier meer op z'n plaats is.
Je hoeft haar niet ineens te berijden ofzo, maar als je bijvoorbeeld je arm om haar schouder heen doet dan kun je al weten of ze dat wil of niet. En dan steeds verder gaan.
Maar even een duimpje dat ik het volledig met je eens ben in de kleine letters, en geen geschreven bericht van mij .Want anders verwijdert Mevr. Kim J U weer het bericht van mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]! Als je er zo naar kijkt blijf je achterlijk.
Een vrouw mag blij zijn als ze op mijn pener mag zitten.
De werkelijkheid is natuurlijk niet veel lastiger dan dat mensen seks hebben omdat het leuk is, zonder zieke "beloningsprincipes" erin. Waar de fuck haal je dat vandaan.
Doe niet zo fucking moeilijk. Er zijn geen vaste regels. Doe gewoon wat goed voelt. Niet als een fucking lonercreep een wijf stalken, maar als het gesprek goed vlot gewoon doorlullen. Duh.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef krulbrul het volgende:
Ik lees wel eens dat vrouwen zich ergeren als een man lange tijd niets van zich laten horen, maar dat ze ook weer afknappen als een man snel achter elkaar een bericht verstuur en zich daarmee te afhankelijk opstelt. Lang en snel zijn natuurlijk vage termen, kan iedereen immers definiëren.
Maar ik had gisteren een bericht gekregen; een half uur later heb ik een bericht verstuurd en weer een half uur later had zij eentje gestuurd. Toen dacht ik: nu hou ik het even stil, ik zie morgen wel weer. Maar wat nu? Wanneer kom ik te aanhankelijk over en wanneer word het te lange tijd er tussen? Echt moeilijk dit. Ik zou het liefst meteen nadat ik een bericht ontvang, eentje sturen, maar ik wil ook nog de indruk wekken dat ik het druk heb met het schrijven van mijn thesis. Ik ben wel wanhopig, maar zo wil ik niet overkomen.
Ik kan me best voorstellen dat iemand graag seks wil en daarom daar veel aan denkt. Maar je hebt gelijk dat het voor sommigen hier beter is eerst bij de basis te beginnen en dat is inderdaad gewoon een leuk en goedlopend gesprek voeren met een vrouw. Alleen is dat iets dat niet door iedereen begrepen lijkt te worden. Terwijl ook uit vriendschappelijke contacten met vrouwen leuke ding en voort kunnen komen...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het bijzondere vind ik het gefocus op seks ansich. Misschien moeten ze eerst focussen op het sociale contact met vrouwen
Een leuk gesprek met een vrouw kan ook behoorlijk leuk zijn (en voldoening geven)
Arm op de schouder, arm op de heup, beetje af laten zakken naar de kont, beetje driehoekstaren. Allemaal zo moeilijk niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Her verschil tussen een arm om een schouder en zoenen is nog vrij groot. De vraag is meer, hoe merk je op wanneer het een goed moment is om van enkel een arm om iemand heen of aanrakingen naar een zoen te gaan?
Vooral door niet te wachten op het juiste moment, maar die te creëren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Her verschil tussen een arm om een schouder en zoenen is nog vrij groot. De vraag is meer, hoe merk je op wanneer het een goed moment is om van enkel een arm om iemand heen of aanrakingen naar een zoen te gaan?
Als je een arm om iemand heen mag slaan kan je altijd proberen om te zoenen, zeker als je aan het daten bent. Want die ander weet ook wel dat je het eventueel wil/gaat proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:20 schreef yats het volgende:
Eens. Al zou ik niet mijn arm over een schouder gooien en een chick direct proberen op haar muil te pakken. Moment creëren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een arm om iemand heen mag slaan kan je altijd proberen om te zoenen, zeker als je aan het daten bent. Want die ander weet ook wel dat je het eventueel wil/gaat proberen
Je moet gewoon niet wanhopig overkomen. Dat hangt meer af van de inhoud van je berichten dan wat anders. Lange stiltes (een dag) tussen gesprekken zijn in mijn ervaring niet fijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:19 schreef krulbrul het volgende:
Ik lees wel eens dat vrouwen zich ergeren als een man lange tijd niets van zich laten horen, maar dat ze ook weer afknappen als een man snel achter elkaar een bericht verstuur en zich daarmee te afhankelijk opstelt. Lang en snel zijn natuurlijk vage termen, kan iedereen immers definiëren.
Je denkt te veel na. Laat het gesprek gewoon vloeiend verlopen.quote:Maar ik had gisteren een bericht gekregen; een half uur later heb ik een bericht verstuurd en weer een half uur later had zij eentje gestuurd. Toen dacht ik: nu hou ik het even stil, ik zie morgen wel weer. Maar wat nu? Wanneer kom ik te aanhankelijk over en wanneer word het te lange tijd er tussen? Echt moeilijk dit. Ik zou het liefst meteen nadat ik een bericht ontvang, eentje sturen, maar ik wil ook nog de indruk wekken dat ik het druk heb met het schrijven van mijn thesis. Ik ben wel wanhopig, maar zo wil ik niet overkomen.
Dat is weer een andere uiterste..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
Eens. Al zou ik niet mijn arm over een schouder gooien en een chick direct proberen op haar muil te pakken. Moment creëren.
Vertrouwen in wat? Het vertrouwen dat ik niet zo achterlijk ben als die gasten van Geordie Shore? Vermakelijke show om te zien, niet om zelf deel van uit te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan iedereen hier die echt compleet niet in staat is vrouwen te versieren aanraden een weekendje Leeds of Newcastle te boeken. Daar is het allemaal zó achterlijk ordinair, daar kan echt iedereen zijn vertrouwn boosten.
Oké dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking moeilijk. Er zijn geen vaste regels. Doe gewoon wat goed voelt. Niet als een fucking lonercreep een wijf stalken, maar als het gesprek goed vlot gewoon doorlullen. Duh.
Wat een onzin. Leeftijd is geen excuus om geen chick te regelen. Ja, van die enge wijven die bij stuurgroepen zitten op universiteiten e.d.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij zijn studenten ook wel de lastigste groep om te daten/versieren... Draait veel om sociale status en gezien worden met... niemand wil voor elkaar onder doen en als je ergens niet bijhoort hoor je er niet bij. Meer kans op datingapp misschien, maar als je daar bijna geen matches krijgt kan je wel conclusie trekken.
Nee toch? Ik dacht dat een dag wel kon, ik wil overkomen als een gast die hard studeert en werkt e.d.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Lange stiltes (een dag) tussen gesprekken zijn in mijn ervaring niet fijn.
je blijft dezelfde kansloze onzin maar herhalen net zolang totdat iemand je verdraaide aannames steunt. Maar dat gaat niet gebeuren, want je ziet 't compleet verkeerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij zijn studenten ook wel de lastigste groep om te daten/versieren... Draait veel om sociale status en gezien worden met... niemand wil voor elkaar onder doen en als je ergens niet bijhoort hoor je er niet bij. Meer kans op datingapp misschien, maar als je daar bijna geen matches krijgt kan je wel conclusie trekken.
Alle figuren hier denken toch dat hun problemen magisch verholpen zijn als ze een keer geboned hebben of een keer gezoend met een chick?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:33 schreef krulbrul het volgende:
Vertrouwen in wat? Het vertrouwen dat ik niet zo achterlijk ben als die gasten van Geordie Shore? Vermakelijke show om te zien, niet om zelf deel van uit te maken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht dat een dag wel kon, ik wil overkomen als een gast die hard studeert en werkt e.d.
GB is dan ook het enige deel in de wereld waar gemiddeld mannen mooier zijn dan vrouwenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:28 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan iedereen hier die echt compleet niet in staat is vrouwen te versieren aanraden een weekendje Leeds of Newcastle te boeken. Daar is het allemaal zó achterlijk ordinair, daar kan echt iedereen zijn vertrouwn boosten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
GB is dan ook het enige deel in de wereld waar gemiddeld mannen mooier zijn dan vrouwen
Ligt geheel aan het gesprek. HEb je net een opstart van " he alles goed, blablalba" dan is een dag stilte vaag. IS het voorgaande gesprek afgelopen, en dan voordat het nieuwe gesprek begint, dan is het geen probleem (vaak)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht dat een dag wel kon, ik wil overkomen als een gast die hard studeert en werkt e.d.
Maar vermeld je erbij waarom je de ene keer binnen een half uur antwoordt en de andere keer pas na een dag? Ik denk dat ik me niet ga verantwoorden na hun toe, dat komt te afhankelijk over. Aan de andere kant is enige uitleg soms ook fijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Maak je niet zo druk om hoe je wil overkomen en laat gewoon zien wie je bent.
Ik heb er genoeg lekkers gezien als je vanaf de hals naar beneden kijkt. Dikke tieten, heerlijke jurkjes, fantastische billen en ze lopen zonder uitzondering op palen waar een brandweerman zich mee tussen verdiepingen verplaatst.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:37 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
GB is dan ook het enige deel in de wereld waar gemiddeld mannen mooier zijn dan vrouwen
Tegenovergestelde eerder. Ik zit hier bij een hardloopclub. Allemaal geweldig leuke mensen over het algemeen, ook om te zien. En dan ga je een keer een avondje met ze uit, en dan zitten ze helemaal dichtgeplamuurdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:40 schreef Helpmefok het volgende:
Alles zit vol met kilo's plamuur en ze zien er zonder uitzondering niet uit.
Waarom de fuck zou je verklaren waarom je laat reageert? Als je daar nú al mee begint, kan je je ballen beter gelijk afsnijden en in haar handtas stoppen. Dan ben je binnen nu en zes maanden het type kerel dat zijn vrienden nooit meer ziet en op Facebook post hoe hij "met dinnie sushi rolt" en "met dinnie de hond uitlaat".quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Maar vermeld je erbij waarom je de ene keer binnen een half uur antwoordt en de andere keer pas na een dag? Ik denk dat ik me niet ga verantwoorden na hun toe, dat komt te afhankelijk over. Aan de andere kant is enige uitleg soms ook fijn.
Ik vertegenwoordig hier niet "alle figuren" maar voor mij geldt dat ik iemand echt moet kennen. Dat gaat niet gebeuren door de Geordie Shore levensstijl, vrees ik zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
Alle figuren hier denken toch dat hun problemen magisch verholpen zijn als ze een keer geboned hebben of een keer gezoend met een chick?
Oh ik ging uit van het nachtleven, ik ken die chicks niet in het dagelijks leven vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tegenovergestelde eerder. Ik zit hier bij een hardloopclub. Allemaal geweldig leuke mensen over het algemeen, ook om te zien. En dan ga je een keer een avondje met ze uit, en dan zitten ze helemaal dichtgeplamuurdzó zonde
![]()
Dat weet ik, maar dat lijkt men hier te denken. En wie weet werkt het voor die gasten ook wel, gedurende een maandje.quote:Maargoed, van een avondje 'sletten' met een stel dronken mensen (onafhankelijk van nationaliteit) gaat je zelfvertrouwen niet omhoog, want dan hoef je niet echt moeite te doen als je naar de juiste plaatsen gaat.
Top. Dan ben jij al veel verder dan Syndroom e.d., of die gozer die hier post en in KPD die het heeft over heerlijke natte kutjes en wat een eer het zou mogen zijn om een vrouw aan haar tepel te mogen zuigen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik vertegenwoordig hier niet "alle figuren" maar voor mij geldt dat ik iemand echt moet kennen. Dat gaat niet gebeuren door de Geordie Shore levensstijl, vrees ik zo.
als ze uitleg willen, vragen ze er wel naarquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:39 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Maar vermeld je erbij waarom je de ene keer binnen een half uur antwoordt en de andere keer pas na een dag? Ik denk dat ik me niet ga verantwoorden na hun toe, dat komt te afhankelijk over. Aan de andere kant is enige uitleg soms ook fijn.
En deezer heb je nog wat gedaan om meer in de smaak te vallen bij vrouwen de afgelopen weken? Deelgenomen aan sociale activiteiten/ingeschreven bij een vereniging/sportclub/vrijwilligerswerk. Of is het weer alleen bij observeren gebleven en rare conclusies trekken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Dat hoor ik ook wel eens. Doe er wat mee, spreek ze wel aan. En dat gaat sowieso al een stuk makkelijker als je niet al vooraf in termen van kansen denkt. Gewoon praten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk ook geen vaste regel voor, want iedereen is anders. Daarom: als er wat te praten valt, praat dan vooral. Ga niet geforceerde stiltes laten vallen als dat niet nodig is. Maar reageer ook niet gepikeerd als iemand zelf wat trager reageert, want dat komt wel wanhopig/needy over.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Mijn eigen vriendin is er zo een. Al straalt die ook wel uit dat ze geen behoefte heeft aan een vent die haar aanspreektquote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vooral de eerste stap. Ik ben bang dat ik opdringerig overkom en dat ongelegen voor hun is. Sommige vrouwen kijken best boos en sommigen meer uitnodigend, maar dat hoeft ook niks te betekenen of ze ergens voor open staan. Op datingsites lukt het aardig, maar lijken mijn berichtjes zo droog omdat ze getypt en niet gezegd worden. De levendigheid mist daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
Waar loop je mee vast? Ben je in staat om een gesprek met meiden te hebben? Ze je interesses te laten blijken?
Ik snap je strekking. Maar de hond uitlaten en sushi rollen, lijken me echt leuk om samen te doen. Zonder die social media uitlatingen dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom de fuck zou je verklaren waarom je laat reageert? Als je daar nú al mee begint, kan je je ballen beter gelijk afsnijden en in haar handtas stoppen. Dan ben je binnen nu en zes maanden het type kerel dat zijn vrienden nooit meer ziet en op Facebook post hoe hij "met dinnie sushi rolt" en "met dinnie de hond uitlaat".
Werk je? Spreek je daar collega's wel eens aan over wat ze gaan doen in het weekend? Of medestudentes? Of geef aan wat jij gaat doen, met een zeker vermogen waarin ook doorstraalt hoe tof jij dat vindt? Krijg je vanzelf wederreacties van mensen die dat ook wel wat vinden. Katching, kassa.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:51 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Vooral de eerste stap. Ik ben bang dat ik opdringerig overkom en dat ze niet in de gelegenheid zijn. Sommige vrouwen kijken best boos en sommigen meer uitnodigend, maar dat hoeft ook niks te betekenen of ze ergens voor open staan. Op datingsites lukt het aardig, maar lijken mijn berichtjes zo droog omdat ze getypt en niet gezegd worden. De levendigheid mist daar.
Is ook leuk, maar verlies alsjeblieft je mannelijkheid niet aan dit soort wijvengejank.quote:Ik snap je strekking. Maar de hond uitlaten en sushi rollen, lijken me echt leuk om samen te doen. Zonder die social media uitlatingen dan.
Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een onzin. Leeftijd is geen excuus om geen chick te regelen. Ja, van die enge wijven die bij stuurgroepen zitten op universiteiten e.d.
waarom er niet vanuit gaan dat er niks achter zit en eens belangeloos leuk contact hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.
Who the fuck gives a shit. Leuk gesprek gehad? Mooi. Op naar de volgende. Heb je je weleens beseft dat het ook leuk kan zijn om te praten met vrouwen die al een vriend hebben, gewoon omdat het leuk is met een vrouw te interacteren?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.
Vrouwen niet specifiek, maar had een sollicitatie.. Professioneel ben ik wel, sociaal alleen ramp (maar pas nadat ik de baan hebquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:45 schreef habitue het volgende:
[..]
En deezer heb je nog wat gedaan om meer in de smaak te vallen bij vrouwen de afgelopen weken? Deelgenomen aan sociale activiteiten/ingeschreven bij een vereniging/sportclub/vrijwilligerswerk. Of is het weer alleen bij observeren gebleven en rare conclusies trekken.
Ach je hebt een leuk gesprek gehad dan toch? Toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
of gewoon met mensenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Who the fuck gives a shit. Leuk gesprek gehad? Mooi. Op naar de volgende. Heb je je weleens beseft dat het ook leuk kan zijn om te praten met vrouwen die al een vriend hebben, gewoon omdat het leuk is met een vrouw te interacteren?
Ja, maar dan was ze dus gewoon aardig. Niets mis mee, maar die signalen die ik soms zie blijken achteraf geen signalen te zijn En een andere keer mis ik ze juist...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ach je hebt een leuk gesprek gehad dan toch? Toch?
Ik werk niet meer en met het schrijven van mijn thesis kom ik nog maar weinig mensen tegen. Maar binnenkort zal ik weer gaan werken, dan neem ik aan dat ik meer mensen tref.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
Werk je? Spreek je daar collega's wel eens aan over wat ze gaan doen in het weekend? Of medestudentes? Of geef aan wat jij gaat doen, met een zeker vermogen waarin ook doorstraalt hoe tof jij dat vindt? Krijg je vanzelf wederreacties van mensen die dat ook wel wat vinden. Katching, kassa.
Allemaal nee. Allemaal solo hobbies. Soms vrijwilligerswerk, maar dat zijn 50+ mensen. Dus eigen schuld. Ik ga binnenkort wel ander vrijwilligerswerk doen, hopelijk levert dat wat op. Ik zeg niet precies wat, ik wil een beetje anoniem blijven hier op FOK!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:54 schreef Helpmefok het volgende:
Heb je een bepaalde hobby? Ga je uit? Mensen aldaar zijn er ook 'van' om sociaal te doen.
En daarbuiten: Spreek je vrouwen wel eens aan in het OV, in publieke omgevingen (buiten)? Daar wordt het misschien íéts gekker gevonden, maar dan nog: liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
je lijkt inderdaad niet zo veel verstand te hebben van signalen. Gaan verzetten of je lippen stiften zijn gewoon echt geen signalen. Ik vraag me wel af waar je dat soort dingen op baseert?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar dan was ze dus gewoon aardig. Niets mis mee, maar die signalen die ik soms zie blijken achteraf geen signalen te zijn En een andere keer mis ik ze juist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |