Natuurlijk mag je de mogelijkheden wat vergrotenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:18 schreef Wimperkruller het volgende:
En soms komt er niks op je pad en ga je dus op zoek.
Komt vanzelf tochquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je mag wel meer willen, maar er is een verschil tussen wanhopig op zoek zijn, of genieten van wat er op je pad komt
als vrouw ook welquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Libertarisch het volgende:
Leuke gesprekjes zijn niet voldoende. Ja, je moet ook sociaal vaardig zijn en een neutraal gesprek kunnen hebben met vrouwen maar als je een vriendin wilt of seks wilt dan zul je toch seksuele interesse moeten tonen. Je moet aan haar laten merken dat je haar (seksueel) aantrekkelijk vindt zonder als creep over te komen.....en daar zit ook het risico aan dat je afgewezen wordt. That's life, als je man bent tenminste.
Dat was altijd een van de meeste gehoorde adviezen hier en in andere topicsquote:
Kan nagenoeg alleen als je er goed uitziet als man.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Libertarisch het volgende:
Leuke gesprekjes zijn niet voldoende. Ja, je moet ook sociaal vaardig zijn en een neutraal gesprek kunnen hebben met vrouwen maar als je een vriendin wilt of seks wilt dan zul je toch seksuele interesse moeten tonen. Je moet aan haar laten merken dat je haar (seksueel) aantrekkelijk vindt zonder als creep over te komen.....en daar zit ook het risico aan dat je afgewezen wordt. That's life, als je man bent tenminste.
Ach weet ik veel, 't is elke keer weer een anderquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zei tegen mij "nu opeens weer niet" dus ja..
Toen ik meer m'n eigen pad koos, en me idd meer distantieerde van dat hele versier gebeuren, wat automatisch maakt dat je je (zeker dronken) als een botte lul gaat gedragen tegen vrouwen, toen stonden ze in de rij ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Jij ging je als een bitch gedragen en de vrouwen stonden opeens voor je in de rij?
Zucht....quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Kan nagenoeg alleen als je er goed uitziet als man.
Dat post ik toch net.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:44 schreef j1nxnl het volgende:
[..]
Zucht....
En hoe classificeer jij "goed uitzien" dan?
Zelfverzekerd, eerlijk en weten wat HIJ wil uitstralend? Vast niet. Je hebt het vast en zeker over het uiterlijk.
Misschien heeft 'ie al twee dagen lang onafgebroken seks met een supermodel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
Sommige users (lees D.) die hier erg vaak postte zijn nu ineens dagen offline?
Waarschijnlijk doet hij zijn vest om sociaal te zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
Het is niet ongebruikelijk dat wanneer je je maagdelijkheid verliest dat je fok ook achter je laat. Zoals het er nu na uitziet zal ik dus na het weekend niet meer inloggen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef syndroom het volgende:
Daar verkijk je je op.. denk je nou echt dat die eerste keer zo magisch speciaal is? Nee... en de keren erna ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:03 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat wanneer je je maagdelijkheid verliest dat je fok ook achter je laat. Zoals het er nu na uitziet zal ik dus na het weekend niet meer inloggen. Hoe staan bij jou de zaken ervoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |