Minder directe afwijzing.. ook al weet je dat diegene wel je profiel bekijkt als je wat stuurt en geen interesse = geen interesse. Heel duidelijk dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou....moeders, houdt uw dochters thuisIemand waarmee je nog nooit een woord hebt gewisseld een verzoek sturen op FB valt voor jou onder aanspreken? It's going to be a long and dusty windy road for you, son.....
Je bent gewoon een pussy zonder ballen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Minder directe afwijzing.. ook al weet je dat diegene wel je profiel bekijkt als je wat stuurt en geen interesse = geen interesse. Heel duidelijk dus.
Op basis waarvan zou zij interesse moeten hebben dan? Op basis van het feit dat je een vriendschapsverzoek hebt gekregen op Facebook van een totaal wildvreemde?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Minder directe afwijzing.. ook al weet je dat diegene wel je profiel bekijkt als je wat stuurt en geen interesse = geen interesse. Heel duidelijk dus.
Dus het is voor jou een veilige manier om toch geen contact te hoeven maken. Een geweldige self-fulfilling prophecy, want natuurlijk gaan vrouwen je 'afwijzen' als je op die manier het eerste contact begint (FB stalking).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarheidquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het is voor jou een veilige manier om toch geen contact te hoeven maken. Een geweldige self-fulfilling prophecy, want natuurlijk gaan vrouwen je 'afwijzen' als je op die manier het eerste contact begint (FB stalking).
Hoeft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus het is voor jou een veilige manier om toch geen contact te hoeven maken. Een geweldige self-fulfilling prophecy, want natuurlijk gaan vrouwen je 'afwijzen' als je op die manier het eerste contact begint (FB stalking).
Het gevoel van afwijzing is alleen maar minder omdat je weet dat de kans op succes in beginsel al kleiner was. Als die kans even groot was geweest, was de afwijzing dat ook (wat is feitelijk het verschil dan immers).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maak eens een actieplan dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
ft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
Ik accepteer vrijwel iedereen, als ze in real life ook tegen me praten...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
Waar baseer je dat op? Ken je die meiden? We weten al dat je niet met ze praat, dus hoe weet je zoiets dan? Oh wacht, het is natuurlijk gewoon weer een van je theorietjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ook meiden die vrijwel iedereen accepteren hoor. Maar heb ook weleens gehad dat ik diegene al wél lang kende maar ook geen acceptie kreeg. Dat is nog zuurder soms.
Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Ken je die meiden? We weten al dat je niet met ze praat, dus hoe weet je zoiets dan? Oh wacht, het is natuurlijk gewoon weer een van je theorietjes.
dit. En familie en collega's accepteer ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn faceboekverzoekenlijst staat vol met onbeantwoorde verzoeken van allerhande mensen, geen idee waar die me dan vandaan hebben. Facebook is alleen voor mensen die ik ken, en de dingen die ik erop zet alleen voor hun ogen, m'n profiel zit dan ook prima dichtgetimmerd. No way dat ik iemand zou accepteren met wie ik nog nooit een woord heb gewisseld.
Geef eens antwoord op vragen ipv je zelfbedachte theorieën te onderleggenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ik
"ik heb iemand op facebook leren kennen", komt ook best vaak voorbijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn faceboekverzoekenlijst staat vol met onbeantwoorde verzoeken van allerhande mensen, geen idee waar die me dan vandaan hebben. Facebook is alleen voor mensen die ik ken, en de dingen die ik erop zet alleen voor hun ogen, m'n profiel zit dan ook prima dichtgetimmerd. No way dat ik iemand zou accepteren met wie ik nog nooit een woord heb gewisseld.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit. En familie en collega's accepteer ik ook niet
Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat die verzoeken van types als Deezertje zouden kunnen komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik ken een paar van die FB-hoeren (m/v) die alles en iedereen toevoegen, of pas gaan nadenken over wie/wat dat is nadat ze iemand hebben toegevoegdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
"ik heb iemand op facebook leren kennen", komt ook best vaak voorbij
Hoe dan?!
Ik vind dat echt heel intrigerend
mijn vader heeft z'n vrouw ook zo leren kennen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Westerling het volgende:
[..]
"ik heb iemand op facebook leren kennen", komt ook best vaak voorbij
Hoe dan?!
Ik vind dat echt heel intrigerend
Facebook is voor vrienden en ik wil daar niet na hoeven denken over wat ik zeg. Dat gevoel heb ik wel als familie of collega's mee lezenquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat die verzoeken van types als Deezertje zouden kunnen komen.
Oh, ik wel. Kijk ook maar eens in je 'other' inbox op FBquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit bij stilgestaan dat die verzoeken van types als Deezertje zouden kunnen komen.
Ja, t blijkt allemaal te kunnen hoor maar ik kan me er voor mezelf niets bij voorstellen. Maar misschien dat ik daarvoor simpelweg te weinig op facebook zit. Voor mij is het echt een netwerk van mn vrienden en niets daarbuiten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn vader heeft z'n vrouw ook zo leren kennen.
Zij had iets gepost op de tijdlijn van n vriend van hem, hij reageerde daarop en zo ging t verder.
In de mobiele versies heb je zo op de verzoek knop gedrukt. Wel heel dichtbij gemaakt... En 'mensen die je kent' geeft een indruk aan van je profielbezoekers.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook nietging er vanuit dat het foutjes waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |