Signalen creëer je.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar dan was ze dus gewoon aardig. Niets mis mee, maar die signalen die ik soms zie blijken achteraf geen signalen te zijn En een andere keer mis ik ze juist...
Verzorgd uit willen zien, interesse tonen door steeds anders te gaan zitten etc.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je lijkt inderdaad niet zo veel verstand te hebben van signalen. Gaan verzetten of je lippen stiften zijn gewoon echt geen signalen. Ik vraag me wel af waar je dat soort dingen op baseert?
Ze had jeuk aan haar bil, ze vond de stoel kut zitten.quote:
Shit. Laat ik mijn lippen maar niet meer stiften in de trein dan, wil geen verkeerde signalen afgeven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verzorgd uit willen zien, interesse tonen door steeds anders te gaan zitten etc.
Maar je zult altijd een ramp blijven als je niet meer onder de mensen gaat komen. Sociale vaardigheden zijn in alle facetten van het leven heel belangrijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vrouwen niet specifiek, maar had een sollicitatie.. Professioneel ben ik wel, sociaal alleen ramp (maar pas nadat ik de baan heb)
Oh de ironiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lastig te peilen op die leeftijd. Laatst bijna hele tijd tegenover een chick gezeten, ze begon steeds vrolijker te worden, steeds ander zitten etc. maar op een gegeven moment werd ze gebeld en aan het gesprek hoorde je gelijk dat het haar vriend was. Ze pakte haar spullen en weg was ze... Gewoon erg lastig te peilen of ze gewoon aardig zijn of er iets achter zit.
Dus ga je uit, ga wat doen met vrienden, ga stappen. Ga reizen, spreek mensen aan. De wereld is jouw speelbal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:01 schreef krulbrul het volgende:
[..]
Ik werk niet meer en met het schrijven van mijn thesis kom ik nog maar weinig mensen tegen.
Dat kan, maar dat hoeft niet. Vrijwilligerswerk, verenigingen, in een park in de zomer: werkelijk overal kom je mensen tegen.quote:Maar binnenkort zal ik weer gaan werken, dan neem ik aan dat ik meer mensen tref.
Een van mijn hobby's bestaat uit het spelen met modeltreinen. Dat klinkt erg 'solo' hé, zeker voor een vent van 26. Je wil niet weten, als je gaat zoeken, hoe gigantisch veel platforms er zijn om mensen te ontmoeten.quote:Allemaal nee. Allemaal solo hobbies.
Die hebben dochters.quote:Soms vrijwilligerswerk, maar dat zijn 50+ mensen.
Gelijk heb je.quote:Dus eigen schuld. Ik ga binnenkort wel ander vrijwilligerswerk doen, hopelijk levert dat wat op. Ik zeg niet precies wat, ik wil een beetje anoniem blijven hier op FOK!
Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Signalen creëer je.
Stel nou dat je haar had gevraagd om wat te gaan doen (uit eten ofzo). Je had min of meer een paar antwoorden kunnen hebben:
1) Ja
2) Nee, ik heb een vriend
3) Nee, ik ben niet geïnteresseerd
4) Nee, what the fuck denk jij mongool.
Weet je wat jouw innerlijke reactie moet zijn?
1) Jippie
2) Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
3) Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
4) Beter dat ik in dit geval een blauwtje heb gelopen, wat een éng wijf. Oh, en altijd nog beter dan een groentje blijven.
You get the gist?
Signalen zijn onzin in die 'zin' die je in films ziet.Vrouwen gaan echt niet met hun haar lopen wapperen als ze een man leuk vinden. Fuck dat. 50% is aanvoelen of je klikt (open houding, lachen, dat soort shit) en de overige 50% is je conversatie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je lijkt inderdaad niet zo veel verstand te hebben van signalen. Gaan verzetten of je lippen stiften zijn gewoon echt geen signalen. Ik vraag me wel af waar je dat soort dingen op baseert?
maar waar haal je dat vandaan? Dat het zo is?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verzorgd uit willen zien, interesse tonen door steeds anders te gaan zitten etc.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Signalen zijn onzin in die 'zin' die je in films ziet.Vrouwen gaan echt niet met hun haar lopen wapperen als ze een man leuk vinden. Fuck dat. 50% is aanvoelen of je klikt (open houding, lachen, dat soort shit) en de overige 50% is je conversatie.
Maar weet je hoe je er pas echt achter komt? Vraag iemand eens mee om wat te gaan doen. Je kan wel eeuwig in je kop afvragen wat die persoon nou echt denkt, je komt er pas echt achter of ze iets met je wil doen als je het vraagt.
Daar moet natuurlijk wel een soort van aanleiding toe zijn, maar fuck, die eeuwige angst om blauwtjes te lopen en de 'wetenschap' willen hebben dat iemand je inderdaad leuk vindt.... Wat een rubberen stoeptegelgeneratie ideeën allemaal.
Schei uit man, ik ben meervoudig gediplomeerd en zelfs ik heb 7 maanden moeten wachten tot ik een functie had waar ik echt op los kon. Je hebt toch geen kutje, man the fuck up. Schrijf die brieven, spreek die vrouwen aan en vanzelf komt er wél iets op je pad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk op
als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor. Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten. Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Signalen zijn onzin in die 'zin' die je in films ziet.Vrouwen gaan echt niet met hun haar lopen wapperen als ze een man leuk vinden. Fuck dat. 50% is aanvoelen of je klikt (open houding, lachen, dat soort shit) en de overige 50% is je conversatie.
Maar weet je hoe je er pas echt achter komt? Vraag iemand eens mee om wat te gaan doen. Je kan wel eeuwig in je kop afvragen wat die persoon nou echt denkt, je komt er pas echt achter of ze iets met je wil doen als je het vraagt.
Daar moet natuurlijk wel een soort van aanleiding toe zijn, maar fuck, die eeuwige angst om blauwtjes te lopen en de 'wetenschap' willen hebben dat iemand je inderdaad leuk vindt.... Wat een rubberen stoeptegelgeneratie ideeën allemaal.
Je bent niet eens afgewezen mafklapperquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk op
Als er dus geen signalen zijn is de enige optie dat jij of zij diegene aanspreekt? Anders ontstaat er dus nooit wat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor. Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten. Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)
Als niemand niemand aanspreekt dan spreekt niemand niemand aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als er dus geen signalen zijn is de enige optie dat jij of zij diegene aanspreekt? Anders ontstaat er dus nooit wat.
Als er geen gesprek is geweest misschien niet, maar anders wel een beetje. Anders krijg je dat gevoel toch ook niet? Ik heb dat niet als ik met een wildvreemde vrouw van 55 praat in het OV. Maar wel iemand van mijn eigen leeftijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bent niet eens afgewezen mafklapper
Ja, lachen, toenadering zoeken, genegenheid tonen, 'in mijn cirkel komen', naar voren leunen, knipogen, dat soort shit. Obvious shit, vrouwen doen het op zo'n wijze dat je echt wel wéét dat er sprake is van een signaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als vrouw zijnde: we geven echt wel signalen hoor.
Buiten wat ordinaire types zal niemand dit als signaal gebruiken nee, ik denk dat ik echt zo zou kijken:quote:Maar lippen stiften is er daar geen van (tegendeel eigenlijk. Ik zou dat echt niet doen als ik zit te flirten.
Jup.quote:Dat doe je er voor of even snel op de wc. Vind het echt raar om dat publiekelijk te doen vooral als de persoon die je ziet zitten mee kijkt)
Dan ben je echt retarded.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als er geen gesprek is geweest misschien niet, maar anders wel een beetje. Anders krijg je dat gevoel toch ook niet? Ik heb dat niet als ik met een wildvreemde vrouw van 55 praat in het OV. Maar wel iemand van mijn eigen leeftijd.
Masterflirt? 😂😂😂quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Schei uit man, ik ben meervoudig gediplomeerd en zelfs ik heb 7 maanden moeten wachten tot ik een functie had waar ik echt op los kon. Je hebt toch geen kutje, man the fuck up. Schrijf die brieven, spreek die vrouwen aan en vanzelf komt er wél iets op je pad.
Watte?quote:
Hij vindt het al een afwijzing als iemand gewoon bezet is geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan ben je echt retarded.
Wat je nu feitelijk gezien zegt is dat élk gesprek dat je voert met een vrouw, moet leiden tot seks of een relatie. Immers, anders ben je afgewezen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |