abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:55:15 #276
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158929105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:31 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij zijn studenten ook wel de lastigste groep om te daten/versieren... Draait veel om sociale status en gezien worden met... niemand wil voor elkaar onder doen en als je ergens niet bijhoort hoor je er niet bij. Meer kans op datingapp misschien, maar als je daar bijna geen matches krijgt kan je wel conclusie trekken.
De enige conclusie die je dan kunt trekken is dat jouw foto's blijkbaar niet leuk genoeg zijn,de rest wat je schrijft is bullshit. Sterker nog, ik heb ook echt niet veel matches (meer) de laatste tijd maar date wel met studentes...vreemd...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158929130
Greep uit mijn inbox op het moment:

"Hi Dear...."

"How are you..."

"Hi pretty moblo.."

"Lovely profile picture!"
Ja doei.
pi_158929141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ja, t blijkt allemaal te kunnen hoor maar ik kan me er voor mezelf niets bij voorstellen. Maar misschien dat ik daarvoor simpelweg te weinig op facebook zit. Voor mij is het echt een netwerk van mn vrienden en niets daarbuiten.
nou, ik vind het helemaal niet raar om contact te krijgen met onbekenden via FB, fok, Wordfeud...
compact en kleverig.
pi_158929161
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef motorbloempje het volgende:

"Hi Dear...."

"How are you..."

"Hi pretty moblo.."

Op fok zijn mensen toch Nederlands?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158929169
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Op fok zijn mensen toch Nederlands?
Facebook.
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:57:14 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158929179
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:36 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Alle figuren hier denken toch dat hun problemen magisch verholpen zijn als ze een keer geboned hebben of een keer gezoend met een chick?

Dat is in Engeland haast een garantie.

Daarmee is hun innerlijke probleem absoluut niet verholpen, maar daar komen ze dan wel weer achter.
Garanties heb je nergens. Ik ben vorig jaar naar Liverpool geweest, dat was heel leuk maar ik heb toch echt niemand versiert daar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158929188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Facebook.
Ah, je post vast veel op bepaalde artikelen oid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158929247
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mijn vader heeft z'n vrouw ook zo leren kennen. :Y

Zij had iets gepost op de tijdlijn van n vriend van hem, hij reageerde daarop en zo ging t verder.
Op die manier kan ik het me nog wel voorstellen.
pi_158929293
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ik
Maar jij voegt ze niet pas toe op het moment dat je denkt dat ze iedereen toevoegen, toch?
pi_158929298
Maarehm, wie heeft hier een relatie? Of een persoon int leven waar ze een crush op hebben?

Waarom heb je die crush?
pi_158929308
Ik ben al 5.5 jaar getrouwd 8-)
Ja doei.
pi_158929367
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe kom je anders aan 1000+ vrienden op amper 20-jarige leeftijd? School, stages, buitenland... kom op zeg. Niet dat enige waarde heeft hoor, maar ook meer om te laten zien dat je sociaal bent of gewild denk ik
Ik heb geen enkele vorm van sociale media (oké, Whatsapp) en heb fantastische vrienden en genoeg vrouwen geneukt in mijn leven om zonder al teveel verdriet celibaat te kunnen worden.

Waarom de fuck weeg je het leven af aan zulke parameters.
pi_158929373
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben al 5.5 jaar getrouwd 8-)
Ohjee, gecondoleerd!

Hoe heb je hem ontmoet en waarom vond je hem leuk?
pi_158929375
Ik heb sinds kort een vriendin O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158929388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ik wel. Kijk ook maar eens in je 'other' inbox op FB :') _O-

"Hoi schatje, wat zie je er leuk uit! Chatten?"

*ril*
Dat ja. _O-
pi_158929414
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef motorbloempje het volgende:

"Hi Dear...."

"How are you..."

"Hi pretty moblo.."

_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158929422
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef yats het volgende:

[..]

Garanties heb je nergens. Ik ben vorig jaar naar Liverpool geweest, dat was heel leuk maar ik heb toch echt niemand versiert daar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je er van overtuigd dat het daar niet gekund had als je het had gewild?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:07:19 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158929494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja haar verlies, niet de mijne. Maar is zelfde als werkloos zijn. Hoe langer en vaker je afwijzingen krijgt, des te kutter het voelt. Ook al weet je dat het ooit wél goed komt. Iedere meid of vacature die je niet krijgt vat je persoonlijk op
Goh, vreemd, ik ben bijna twee jaar werkeloos geweest (buiten af en toe een opdracht via mijn eigen bedrijf) en ben nu drie jaar vrijgezel en heb daar toch echt zelden last van. Natuurlijk is het soms even klote omdat je graag vooruit wil ipv stil staan, maar wat jij doet is niet eens stilstaan maar is zo hard op de rem drukken dat je langzaam achteruit rijd omdat de remmen oververhit raken. Doe nu eens iets met de adviezen die je krijgt en zie niet overal potentie in maar maak gewoon wat praatjes zonder bijbedoelingen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:08:49 #294
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158929544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ben je er van overtuigd dat het daar niet gekund had als je het had gewild?
Mwah, wellicht wel, wellicht niet. Ik ben slecht in hints herkennen en was er eerlijk gezegd ook niet mee bezig.
pi_158929587
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ohjee, gecondoleerd!

Hoe heb je hem ontmoet en waarom vond je hem leuk?
Via een gezamenlijke vriendengroep. We eerst een tijd vrienden, hij heeft meerdere malen bij me geslapen (netjes op de bank), en pas na een half jaar ofzo tijdens een uitje in de Efteling met diezelfde vriendengroep bleef hij ineens wat aan me plakken. Ik zag er niet zoveel in, behalve dat 't gezellig was. Toen nodigde hij me uit om een avondje bij hem te komen bieren/ouwehoeren. Dus nou, dat leek me wel gezellig (verder geen bijbedoelingen ofzo). Dus zo gezegd, zo gedaan. Hele avond zitten praten (geen TV aangehad), wijntjes en biertjes gedronken (niet echt veel veel ofzo) en de vonk sloeg wel wat over toen! De avond eindigde bij hem in bed ('ja, je kunt op het matras slapen, maar die moet ik dan helemaal halen....' :') ) en zo geschiedde. In principe niets gebeurd behalve dat hij me toen voor 't eerst zoende. Mijn reactie "wat doe jij nou?". Hij 'zoenen', ik "ok..!" en toen werd er nog meer gezoend. O+

Dit was op 23 december 9 jaar geleden. O+

Moraal van dit verhaal: DOE DINGEN MET MENSEN EN ONDERNEEM ACTIE.
Ja doei.
pi_158929646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, ik wel. Kijk ook maar eens in je 'other' inbox op FB :') _O-

"Hoi schatje, wat zie je er leuk uit! Chatten?"

*ril*

Even een kopietje uit FB van vriendin. Hier zat dus onder andere een kerel tussen die haar voornaam had achterhaald via haar werk en vervolgens via FB poogde te benaderen. WTF :')
pi_158929683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Via een gezamenlijke vriendengroep. We eerst een tijd vrienden, hij heeft meerdere malen bij me geslapen (netjes op de bank), en pas na een half jaar ofzo tijdens een uitje in de Efteling met diezelfde vriendengroep bleef hij ineens wat aan me plakken. Ik zag er niet zoveel in, behalve dat 't gezellig was. Toen nodigde hij me uit om een avondje bij hem te komen bieren/ouwehoeren. Dus nou, dat leek me wel gezellig (verder geen bijbedoelingen ofzo). Dus zo gezegd, zo gedaan. Hele avond zitten praten (geen TV aangehad), wijntjes en biertjes gedronken (niet echt veel veel ofzo) en de vonk sloeg wel wat over toen! De avond eindigde bij hem in bed ('ja, je kunt op het matras slapen, maar die moet ik dan helemaal halen....' :') ) en zo geschiedde. In principe niets gebeurd behalve dat hij me toen voor 't eerst zoende. Mijn reactie "wat doe jij nou?". Hij 'zoenen', ik "ok..!" en toen werd er nog meer gezoend. O+

Dit was op 23 december 9 jaar geleden. O+

Je vertelt me nu dus eigenlijk dat je hem in die tijd dat je nog niet gezoend hebt.. Nog geen crush op hem had? Geloof ik ergens niet... :P
pi_158929713
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:08 schreef yats het volgende:

[..]

Mwah, wellicht wel, wellicht niet. Ik ben slecht in hints herkennen en was er eerlijk gezegd ook niet mee bezig.
In die clubs hoef je echt geen hints te herkennen. Je pakt een wijf bij haar arm, het is toch allemaal tyfusherrie, schreeuwt wat dingen in haar oor, ze schreeuwt dingen in jouw oor terug, je staat toch megadicht op elkaar, en voor je het weet pak je der beet. :')
pi_158929723
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
Niet de kern van mijn probleem, maar uiteraard is dat goed ;)
pi_158929724
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je vertelt me nu dus eigenlijk dat je hem in die tijd dat je nog niet gezoend hebt.. Nog geen crush op hem had? Geloof ik ergens niet... :P
Tot aan die avond die we gezellig samen hebben doorgebracht, toen, zoals ik schreef, de vonk oversloeg, niet nee.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')