Lekker met hunebedden glijden.quote:
quote:De burgemeester heeft vrouwen aangeraden op armlengte afstand te blijven van mannen tijdens het aanstaande carnaval, aldus Asscher. ''Het zal vast goed bedoeld zijn (...), maar het is een compleet verkeerd signaal''. Volgens hem heeft elke vrouw recht op vrijheid en veiligheid en is het verkeerd om de suggestie te wekken dat de vrouwen er zelf iets aan hadden kunnen doen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ng-keulen-loopt.html
quote:Saudi-Arabië verbreekt diplomatieke banden met Iran
Whehe.quote:Olieprijs zakt naar laagste niveau in elf jaar
Ik wou het net postenquote:
Die wijven moeten zich leren bedekken. De betreffende volkeren zijn niet gewend tussen al die wulpse blanken te lopen.quote:
De carnavalvierende volkeren?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die wijven moeten zich leren bedekken. De betreffende volkeren zijn niet gewend tussen al die wulpse blanken te lopen.
Dronken blanke vrouwen ja. De kat op het spek binden, is het passende spreekwoord.quote:
Ik zeg carnaval, bier, vrouwen en blanken verbieden. Dan hebben we de meeste ellende wel opgelost.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dronken blanke vrouwen ja. De kat op het spek binden, is het passende spreekwoord.
Inderaad. Dat is toch allemaal niet nodig? En als die arme vluchtelingen het daar moeilijk mee hebben, dan doen we toch gewoon wat anders?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zeg carnaval, bier, vrouwen en blanken verbieden. Dan hebben we de meeste ellende wel opgelost.
Ach ja, dat zei mevrouw Reker. Die is ietwat bang voor boze donkere mannen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:15 schreef Disana het volgende:
Maar even serieus: er is hard voor onze vrijheid gevochten, en ik vind het walgelijk dat vrouwen nu alweer aangespoord worden hun gedrag aan primitieve mannen aan te passen.
Dynamootje aansluiten en je kan de wereld van stroom voorzien. Zo hard draait iedereen die ooit is gestorven voor ook maar een greintje vrijheid zich om in het graf als ze zouden zien hoe gemakkelijk dat nu allemaal wordt opgegeven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:15 schreef Disana het volgende:
Maar even serieus: er is hard voor onze vrijheid gevochten, en ik vind het walgelijk dat vrouwen nu alweer aangespoord worden hun gedrag aan primitieve mannen aan te passen.
Dat hoop ik ook. Mevrouw de burgemeester moet maar eens goed de bezem door haar stad halen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach ja, dat zei mevrouw Reker. Die is ietwat bang voor boze donkere mannen.
Ik gok dat 99,9% van de Duitsers er anders over denkt.
Oh, dat kan prima, maar mensen waarderen oplossingen voor het milieu nu eenmaal minder dan oplossingen voor hun portemonnee (ook al veinzen ze dikwijls dat dit niet zo is). Als de mensen veranderen, veranderen de marktuitkomsten in een kapitalistische omgeving mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 07:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zegt dus dat kapitalisme niet met oplossingen kan komen voor het milieu tenzij het rendabel is.
Heeft Robin dit gemaakt?quote:
Ja dat kan dus niet. Ik begrijp dat het waarschijnlijk om criminelen gaat, maar dan wel criminelen met een achterlijke moraal. Dit heeft trouwens exact zo plaatsgevonden op het Tahirplein in Egypte. Van mij mag je zulke primitieve kerels verzamelen in de woestijn en er een bom op gooien.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dynamootje aansluiten en je kan de wereld van stroom voorzien. Zo hard draait iedereen die ooit is gestorven voor ook maar een greintje vrijheid zich om in het graf als ze zouden zien hoe gemakkelijk dat nu allemaal wordt opgegeven.
Nou nou, intolerant weer, Disaanquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet. Ik begrijp dat het waarschijnlijk om criminelen gaat, maar dan wel criminelen met een achterlijke moraal. Dit heeft trouwens exact zo plaatsgevonden op het Tahirplein in Egypte. Van mij mag je zulke primitieve kerels verzamelen in de woestijn en er een bom op gooien.
Zeg Disana, laten we het even beschaafd houden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag je zulke primitieve kerels verzamelen in de woestijn en er een bom op gooien.
Net als die kerels op het Pakistaanse platteland die hun vrouwen en zusters in brand steken of overgieten met zuur.quote:
Ben je nu serieus Kowloon?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zeg Disana, laten we het even beschaafd houden.
Of jij hangt rond op dubieuze nazisites of je hebt FB-vrienden met Breivik-trekjes.quote:
Geen fijne gedachte voor de vrouwen daar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:24 schreef Heilwasser het volgende:
Maar goed, voorlopig lopen die knakkers fijn vrij rond ergens in Keulen en omstreken.
De Israëlische methode is wellicht aan te raden: muren bouwen, checkpoints opzetten en onderlinge verdeeldheid zaaien.quote:
Hoe sluit het een het ander uit?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of jij hangt rond op dubieuze nazisites of je hebt FB-vrienden met Breivik-trekjes.
En hij beweert dat het een waterstofbom was, maar dat schijnt niet te kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Over DE bom gesproken. De Briljante Kameraad heeft ook zijn vuurwerk ontstoken.
Koos moet weer geforceerd de linkse uithangen. Typische VVD'er dat het is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe sluit het een het ander uit?
Geen idee, Anders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoe sluit het een het ander uit?
Ik schrok een beetjequote:Op woensdag 6 januari 2016 12:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Net zo serieus als in mijn adoratie van de Briljante Kameraad.
En de Chinese bubbel is ook gebarsten. Wat een geweld overal mensen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Over DE bom gesproken. De Briljante Kameraad heeft ook zijn vuurwerk ontstoken.
Het verplichte minimum DGA salarisquote:
Hoe krijg je het op?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het verplichte minimum DGA salaris
Ik begreep net dat de meningen er over verdeeld zijn. Volgens de Britten was het een waterstofbom, de Amerikanen willen er nog niks over zeggen, en de Zuid-Koreanen stellen dat ze geen straling gemeten hebben. Misschien was het wel een waterstofbom en ging het waterstof deel van de bom niet af (waterstofbommen gebruiken vaak een trap op basis van kernsplitsing om genoeg compressie te kunnen leveren om de trap op basis van kernfusie te kunnen ontsteken).quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En hij beweert dat het een waterstofbom was, maar dat schijnt niet te kunnen.
Zuinig leven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat lukt met geen mogelijkheid.
U begint helemaal te glunderen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En de Chinese bubbel is ook gebarsten. Wat een geweld overal mensen.
Alles gaat te goed inderdaad.quote:
Zo glijden we langzaam verder af in de lagen van de hel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En de Chinese bubbel is ook gebarsten. Wat een geweld overal mensen.
Zo klopt 'ie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo glijden stijgen we langzaam verder af op in de lagen van de hel hemel.
De Amerikanen zeiden dat het niet kon omdat er op 10km diepte is getest. Ik begrijp niet waarom dat niet kan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik begreep net dat de meningen er over verdeeld zijn. Volgens de Britten was het een waterstofbom, de Amerikanen willen er nog niks over zeggen, en de Zuid-Koreanen stellen dat ze geen straling gemeten hebben. Misschien was het wel een waterstofbom en ging het waterstof deel van de bom niet af (waterstofbommen gebruiken vaak een trap op basis van kernsplitsing om genoeg compressie te kunnen leveren om de trap op basis van kernfusie te kunnen ontsteken).
Omdat 10 km érg diep zou zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
De Amerikanen zeiden dat het niet kon omdat er op 10km diepte is getest. Ik begrijp niet waarom dat niet kan.
Ik geloof dat het diepste gat ooit gemaakt een kilometer of 12 diep was. En dat is dan puur en alleen een boorschacht geweest. Om zo'n bom te ontsteken moet je heel wat meer dan een boorkop naar beneden jassen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou de diepte zijn waarop de Noord-Koreanen hun reguliere atoombommen testen.
Misschien heb ik het dan verkeerd begrepen van Radio 1.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik geloof dat het diepste gat ooit gemaakt een kilometer of 12 diep was. En dat is dan puur en alleen een boorschacht geweest. Om zo'n bom te ontsteken moet je heel wat meer dan een boorkop naar beneden jassen.
Zo, ervaren met waterstofbommen? Da's wel even andere koek dan carbid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Om zo'n bom te ontsteken moet je heel wat meer dan een boorkop naar beneden jassen.
Mijn boerenverstand zegt mij dat om een waterstofbom op een diepte van 10 kilometer te ontsteken, je in ieder geval de waterstofbom op een diepte van 10 kilometer moet krijgen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:52 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo, ervaren met waterstofbommen? Da's wel even andere koek dan carbid.
Snapt die man niet dat roken ongezond is? Daar zal ie niet oud mee worden.quote:
Goed werk. Ik zou als ik jou was doorschakelen naar een master raketgeleerdheid of kernfysica.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn boerenverstand zegt mij dat om een waterstofbom op een diepte van 10 kilometer te ontsteken, je in ieder geval de waterstofbom op een diepte van 10 kilometer moet krijgen.
Inzicht van de eeuw, dit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mijn boerenverstand zegt mij dat om een waterstofbom op een diepte van 10 kilometer te ontsteken, je in ieder geval de waterstofbom op een diepte van 10 kilometer moet krijgen.
Scherp.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Na het behalen van die graad je land uitvluchten en elders asiel aanvragen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed werk. Ik zal doorschakelen naar een master raketgeleerdheid of kernfysica.
Er hebben ook nooit mensen op de maan gelopen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
Het is trouwens nog maar de vraag of dat ze echt een waterstofbom hebben laten ontploffen of dat ze een aardbeving hebben aangegrepen om te kunnen bluffen dat ze er één hadden.
http://nos.nl/artikel/207(...)et-waterstofbom.html
Volgens mij is dat in Iran best aardig verdienen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Na het behalen van die graad je land uitvluchten en elders asiel aanvragen.
Ik zou eigenlijk niet weten waarmee je een bom op basis van kernsplitsing moet kunnen onderscheiden van een bom waarin ook kernfusie plaats heeft. Ja, de vervalproducten en de straling maar ik begrijp dat de proef ondergronds was, dan zal dat minder een rol spelen denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien heb ik het dan verkeerd begrepen van Radio 1.
Hij wacht nog steeds op een felicitatie van Henk Krol.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Snapt die man niet dat roken ongezond is? Daar zal ie niet oud mee worden.
Wel kans dat je vroeg of laat wordt geliquideerd door de Mossad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in Iran best aardig verdienen.
Ik heb ook geen idee. Misschien meten ze de trillingen en vergelijken ze die met die van een atoombom.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten waarmee je een bom op basis van kernsplitsing moet kunnen onderscheiden van een bom waarin ook kernfusie plaats heeft. Ja, de vervalproducten en de straling maar ik begrijp dat de proef ondergronds was, dan zal dat minder een rol spelen denk ik.
Oy vey.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel kans dat je vroeg of laat wordt geliquideerd door de Mossad.
Als deze immer enthousiaste nieuwslezeres stelt dat het waar is, dan is dat zo, pompom:quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:59 schreef xpompompomx het volgende:
Het is trouwens nog maar de vraag of dat ze echt een waterstofbom hebben laten ontploffen of dat ze een aardbeving hebben aangegrepen om te kunnen bluffen dat ze er één hadden.
http://nos.nl/artikel/207(...)et-waterstofbom.html
Jammer dat je niet ziet dat ze buiten het beeld een pistool tegen het hoofd van haar dochtertje houden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als deze immer enthousiaste nieuwslezeres stelt dat het waar is, dan is dat zo, pompom:
En aan de andere kant van de zee heb je dan deze geniale gasten:quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als deze immer enthousiaste nieuwslezeres stelt dat het waar is, dan is dat zo, pompom:
Uitkijken voor iedereen op een motor inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel kans dat je vroeg of laat wordt geliquideerd door de Mossad.
Gewoon het brood uit de mond sparen om een bom te kunnen makenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Heilwasser het volgende:
Mooi niet dat die Koreanen snappen hoe kernfusie werkt. Met hun hongersnoden.
Zo lang de opperbaas maar voldoende te vreten heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon het brood uit de mond sparen om een bom te kunnen maken
En terecht. Daar kunnen al die jammerende Nederlanders nog een voorbeeld aannemen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon het brood uit de mond sparen om een bom te kunnen maken
Wij moeten al verplicht het brood uit onze mond sparen om gelukseisers op te vangenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
En terecht. Daar kunnen al die jammerende Nederlanders nog een voorbeeld aannemen.
Rob Ford komt in de buurt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:35 schreef Heilwasser het volgende:
Denk niet dat er een meer lachwekkend figuur is dan Kim Jong-Un.
Nog een paar jaar en hij heeft meer onderkin dan Ton Elias. En dan te bedenken dat hij pas ergens rond de 30 isquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:35 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:35 schreef Heilwasser het volgende:
Meelijwekkend is niet hetzelfde als lachwekkend.quote:
Die boef van een Farage met zijn ruime fantasie ook.quote:Volgens Nigel Farage, leider van de Britse anti-Europapartij UKIP, hebben de Franse politie en een monteur hem laten weten dat zijn auto in de buurt van het Franse Duinkerke was gesaboteerd. Diezelfde politie en monteur weten echter van niets.
de politie in Frankrijk is links, dat zijn namelijk alle Fransen behalve Le Pen. Die gaan dit verhaal natuurlijk niet steunen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:08 schreef Ryon het volgende:
http://www.joop.nl/nieuws/nigel-farage-verzint-aanslag-op-hemzelf
[..]
Die boef van een Farage met zijn ruime fantasie ook.
Fuck. Dat is het natuurlijk. Een complot van de Franse politie tegen de Frankrijk hatende Brit Farage. Het ligt er ook wel erg dik bovenop.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
de politie in Frankrijk is links, dat zijn namelijk alle Fransen behalve Le Pen. Die gaan dit verhaal natuurlijk niet steunen.
Waarom leest u Joop.nl?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat men op Nu.nl deze foto plaatst:quote:
Die man spreekt vast geen woord Frans en zo'n monteur geen woord Engels, dus dan krijg je al snel zo'n spraakverwarring.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn drie van hen al bij de reclassering geregistreerd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Omdat men op Nu.nl deze foto plaatst:
[ afbeelding ]
Bij een artikel over kinderen die om snoep en geld bedelen in katholieke gebieden vanwege een of andere feestdag uit de joods-christelijke traditie. Aan dergelijke stigmatisering wens ik niet mee te doen.
Bek houden, Yitzhak.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:17 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Statistisch gezien zijn drie van hen al bij de reclassering geregistreerd.
quote:
Joop liegt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daily Mail doet weer belangwekkend wetenschappelijk onderzoek.quote:De gemiddelde vrouw spreekt zich zelf zo'n acht keer per dag kritisch toe. Overgewicht, ontevredenheid over het uiterlijk en het afwijzen van complimentjes zijn daarvoor het vaakst de reden.
Uit een onderzoek onder tweeduizend vrouwen, gepubliceerd door Daily Mail, concluderen onderzoekers dat de kritieken weinig te maken hebben met innerlijk en vooral gaan om het uiterlijk.
Overgewicht, rommelig haar en bepaalde kledingkeuzes worden genoemd als redenen voor de onzekerheid.
Vrouwen zeggen onzeker te zijn over hun uiterlijk, omdat ze zichzelf vergelijken met afbeeldingen op sociale media. Aan de onderzoekers vertelden de ondervraagden vrouwen het gevoel te hebben een perfecte balans te moeten vinden tussen hun privéleven en werk.
Andere reden voor onzekerheid zijn dat vrouwen het gevoel hebben niet voldoende geld te verdienen en het gevoel hebben niet het juiste werk te doen.
Drukke dag vandaag?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daily Mail doet weer belangwekkend wetenschappelijk onderzoek.
Het bedrijf staat weer eens op instorten maar verder gaat het wel zijn gangetje. Ik verwacht keurig om 16:55 weer buiten te staan.quote:
Dat valt nog best mee. De gemiddelde man spreekt de gemiddelde vrouw zo'n 16 keer per dag kritisch toe.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daily Mail doet weer belangwekkend wetenschappelijk onderzoek.
Mooie tijd. Ik vertrek vandaag een paar minuten na de directeur denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het bedrijf staat weer eens op instorten maar verder gaat het wel zijn gangetje. Ik verwacht keurig om 16:55 weer buiten te staan.
Ik ben al weer thuis. Was geen kip aanwezig vanwege het malle weerquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooie tijd. Ik vertrek vandaag een paar minuten na de directeur denk ik.
Die heeft bij ons net aangegeven het bedrijf te verlaten. Dus ik denk dat het hem geen kut meer boeit als het werkvolk vandaag een minuutje of wat eerder de benen neemt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mooie tijd. Ik vertrek vandaag een paar minuten na de directeur denk ik.
Vandaar de 16.55u.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die heeft bij ons net aangegeven het bedrijf te verlaten. Dus ik denk dat het hem geen kut meer boeit als het werkvolk vandaag een minuutje of wat eerder de benen neemt.
In Stad geldt weer code rood. Het zou morgen gaan dooien, en vrijdag zou de zon schijnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis. Was geen kip aanwezig vanwege het malle weer
Exact. Daarnaast is het ook stervenskoud binnen dus ik kan niet wachten totdat ik de buitenkou ook weer in mag.quote:
Heel goed. Bezuinigen op stookkosten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Exact. Daarnaast is het ook stervenskoud binnen dus ik kan niet wachten totdat ik de buitenkou ook weer in mag.
Geen geld om te stoken = geen geld om de directeur binnen te houden?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Exact. Daarnaast is het ook stervenskoud binnen dus ik kan niet wachten totdat ik de buitenkou ook weer in mag.
In de loop van de dag werden de voorspellingen hier voor morgenochtend weer flink beroerder. Ben benieuwd, ik worstel me er wel doorquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
In Stad geldt weer code rood. Het zou morgen gaan dooien, en vrijdag zou de zon schijnen.
Nee, nee. Wij doen dit puur uit principiële overwegingen. Beter milieu enzo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen geld om te stoken = geen geld om de directeur binnen te houden?
Ik ben bang dat mijn brood morgen beschimmeld is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de loop van de dag werden de voorspellingen hier voor morgenochtend weer flink beroerder. Ben benieuwd, ik worstel me er wel door
Die kou zou schimmelvorming juist tegen moeten gaan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn brood morgen beschimmeld is.
Mijn keuken is lekker warm.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kou zou schimmelvorming juist tegen moeten gaan.
Het gaat slecht met het bedrijf wegens teveel fokken onder werktijd?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, nee. Wij doen dit puur uit principiële overwegingen. Beter milieu enzo.
De directeur is gewoon opgestapt omdat hij ergens anders het dubbele kan verdienen. Oh, en dan over een maandje of wat nog steeds een baan/bedrijf heeft.
Voorlopig word ik hier helaas enkel getrakteerd op miezerregen en waterkou buiten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
Ik wil ook ijs en sneeuw en vrieskou trouwens.![]()
![]()
Net als hier in het Brabantse dusquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voorlopig word ik hier helaas enkel getrakteerd op miezerregen en waterkou buiten.
Uit de analyse van de bedrijfsconsultant bleek er inderdaad vanaf een workstation bovengemiddeld veel tijd te zijn gaan zitten in "forum.fok.nl". Dezelfde kerel die ook altijd al 10 minuten voor tijd afsloot. Als ze die vent te pakken krijgen zal hij waarschijnlijk gelynched worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het gaat slecht met het bedrijf wegens teveel fokken onder werktijd?
Gelukkig is de directeur nu weg.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Uit de analyse van de bedrijfsconsultant bleek er inderdaad vanaf een workstation bovengemiddeld veel tijd te zijn gaan zitten in "forum.fok.nl". Dezelfde kerel die ook altijd al 10 minuten voor tijd afsloot. Als ze die vent te pakken krijgen zal hij waarschijnlijk gelynched worden.
Ik heb met jullie te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voorlopig word ik hier helaas enkel getrakteerd op miezerregen en waterkou buiten.
Ja, die is op tijd weg ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig is de directeur nu weg.
Creatieve destructie is goed. Met die gedachte zul je fijn in slaap kunnen vallen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, die is op tijd weg ja.
Ik dacht vorige maand nog de enige te zijn die het einde zag aankomen, maar ik begin nu het gevoel te krijgen dat ik de enige ben die zijn eigen exit nog niet volledig heeft voorbereid. Lekker naïef weer.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Creatieve destructie is goed. Met die gedachte zul je fijn in slaap kunnen vallen.
Een term bedacht door Satan zelf. Vandaar dat ik er mij ook voor 50% in kan vinden.quote:De term is afkomstig van de socioloog en econoom Werner Sombart.
Wel in 'creatieve', niet in 'destructie'?quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
Een term bedacht door Satan zelf. Vandaar dat ik er mij ook voor 50% in kan vinden.
Ik dacht dat Schumpeter het had bedacht. Kennelijk was dat enkel plagiaat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
Een term bedacht door Satan zelf. Vandaar dat ik er mij ook voor 50% in kan vinden.
Andersom natuurlijk. Positiviteitsgoeroe's hebben we al zat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel in 'creatieve', niet in 'destructie'?
Hij heeft er krediet voor gekregen, dus alsnog alle lof voor Schumpeter.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik dacht dat Schumpeter het had bedacht. Kennelijk was dat enkel plagiaat.
Volgens de wiki heeft die in samenwerking met "neoliberale markteconomen" de term naar zich toe getrokken. Dat maakt het er natuurlijk niet beter op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik dacht dat Schumpeter het had bedacht. Kennelijk was dat enkel plagiaat.
Markteconomen zijn wel de beste economen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Volgens de wiki heeft die in samenwerking met "neoliberale markteconomen" de term naar zich toe getrokken. Dat maakt het er natuurlijk niet beter op.
Is dat die musical?quote:
Soldaat van Oranje meen ik.quote:
Woordjes die binnen een dag weer worden overgenomen door de geertdienstigen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Seksueel terrorisme is mooi bedacht.
Minder Fokken helpt beter denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Help testosteron ook niet bij afstuderen?
Interessante theorie. Denk het niet eigenlijk, aangezien vrouwen betere studenten zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Help testosteron ook niet bij afstuderen?
'Plaatsvinden' hoort aan elkaar.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:46 schreef xpompompomx het volgende:
Als ik Rutte was zou ik een keer hard lachen en een foto naar de GBL sturen van deze brief terwijl ik mijn ster er aan afveeg. Inclusief bruine streep.
Je wilt graag een potsierlijke stijve hark zijn?quote:
Hij houdt zich nog in. De "U heeft nog geen afschuw uitgesproken dus U keurt deze daden blijkbaar goed" lag natuurlijk voor het inkoppen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:37 schreef Heilwasser het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:33 schreef Disana het volgende:
Tem, gefeliciteerd met je nieuwe aanstelling. Ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.
Guido, ben jij het?quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:33 schreef Monolith het volgende:
Eenvandaag gaat ook al lucky TV filmpjes gebruiken.
Eenvandaag probeert ook al lekker rechts te doen tegenwoordig valt me op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:33 schreef Monolith het volgende:
Eenvandaag gaat ook al lucky TV filmpjes gebruiken.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eenvandaag probeert ook al lekker rechts te doen tegenwoordig valt me op.
quote:
Men kan het niet enkel aan Powned overlaten om de PVV/VVD aanhang te voorzien van hun dagelijkse dosis populisme Pommetje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Eenvandaag probeert ook al lekker rechts te doen tegenwoordig valt me op.
Het kan nog erger kennelijk. 'Er zijn veel mensen die geloven in evolutie, maar er zijn ook veel mensen die geloven dat god de mens heeft geschapen'.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kan nog erger kennelijk. 'Er zijn veel mensen die geloven in evolutie, maar er zijn ook veel mensen die geloven dat god de mens heeft geschapen'.
En dan ging het ook nog over abiogenese en niet over evolutie.
Niet zo gek natuurlijk, in die hoek is men nooit zo dol op wetenschap.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]_______________!
Evolutie is links, kennelijk.
Te moeilijk natuurlijk. Zie een doorsnee Henk maar eens uit leggen hoe fotosynthese werkt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet zo gek natuurlijk, in die hoek is men nooit zo dol op wetenschap.
Correct, A. Hitler probeerde evolutie zelfs een handje te helpen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]_______________!
Evolutie is links, kennelijk.
Correct en het combineert ook altijd lastig met het schelden op moslims.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Te moeilijk natuurlijk. Zie een doorsnee Henk maar eens uit leggen hoe fotosynthese werkt.
Moslims zijn immers niet groen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct en het combineert ook altijd lastig met het schelden op moslims.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Moslims zijn immers niet groen.
Hello Fresh en aanverwanten vind ik wel het toppunt van leeghoofdigheid.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:40 schreef Disana het volgende:
Ik zit al drie dagen binnen, maar dit vinden de sukkels van Joop dus leuk:
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens. Joop gebruikt het om ons aanstellers te vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hello Fresh en aanverwanten vind ik wel het toppunt van leeghoofdigheid.
Vind je het echt heel erg dat Joop jullie aanstellers vind?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Joop gebruikt het om ons aanstellers te vinden.
Nu je het zegt... ik heb die Van Jole altijd al een chagrijnig stuk nobody gevonden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind je het echt heel erg dat Joop jullie aanstellers vind?![]()
Het is niet leuk meer hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Kowloon het volgende:
Ik zou het winterweer overigens graag van jullie overnemen.
Ik wil ook wel een stukje winter. Hier was het vandaag een herfstige bedoening. Mist, miezer-regen, en natte bladeren om over te glibberen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:08 schreef Kowloon het volgende:
Ik zou het winterweer overigens graag van jullie overnemen.
Vies weer inderdaad. IJskoude regen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een stukje winter. Hier was het vandaag een herfstige bedoening. Mist, miezer-regen, en natte bladeren om over te glibberen.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vrijdag waait de wind weer uit het zuidwesten, dus dan zal de overlast snel verdwenen zijn.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oen-flexwerken.dhtmlquote:Neemt het aantal zzp'ers verder toe, dan legt dat een bom onder het sociale zekerheidsstelsel, zegt Heyma.
Een testosteronbom!quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oen-flexwerken.dhtml
De VVD'ers wrijven in hun handjes.
Wegkijker gespot.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:01 schreef Hexagon het volgende:
Pffff, wat die bange PVV gastjes hier af en toe posten daar wordt je soms niet goed van.
Gutmensch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:01 schreef Hexagon het volgende:
Pffff, wat die bange PVV gastjes hier af en toe posten daar wordt je soms niet goed van.
Er worden ook dingen gepost die zo door de nazi's geschreven kunnen worden met wat knip-en-plak werk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:01 schreef Hexagon het volgende:
Hoe denk je over apartheidsjodenstaat Israël?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er worden ook dingen gepost die zo door de nazi's geschreven kunnen worden met wat knip-en-plak werk.
s/moslims/joden
Als je graag een burgeroorlog wenst dan is het koren op je molen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
Bepaalde figuren zijn net iets te blij met die aanrandingen en zakkenrollerij in Duitsland.
Het is ook walgelijk, daar niet van. Alleen is het jammer dat het weer wordt gebruikt om iedereen met een bepaalde achtergrond in een hoek te drukken.
Las ook al gezellige bijdragen over knokploegen en burgeroorlogen.
Van een aantal vraag ik me ook af in wat voor werkelijkheid ze leven. Denken de wereld enkel uit wat nieuwsberichtjes te kennen ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er worden ook dingen gepost die zo door de nazi's geschreven kunnen worden met wat knip-en-plak werk.
s/moslims/joden
Niet iedereen is zo'n levenswijze kosmopoliet als jij natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van een aantal vraag ik me ook af in wat voor werkelijkheid ze leven. Denken de wereld enkel uit wat nieuwsberichtjes te kennen ofzo.
Ach, de soep wordt uiteindelijk niet zo heet gegeten. De wens is de vader van de gedachte bij dat soort figuren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je graag een burgeroorlog wenst dan is het koren op je molen.
Ik persoonlijk doe het liever zonder.
Nee, dat zal het zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n levenswijze kosmopoliet als jij natuurlijk.
Die Jakhals?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:16 schreef Tem het volgende:
Gelukkig is die kutlul Eric uit de uit De slimste mens.
Nee, die financiële onderzoeksjournalist.quote:
Oh jee, een stel filosofen wil niet dineren.quote:Een groep hoogleraren van de faculteit der geesteswetenschappen van de Universiteit van Amsterdam boycot een feestdiner dat UvA vrijdag organiseert.
De acht leerstoelhouders vinden het niet gepast om in het dure Hotel Krasnapolsky te gaan dineren in tijden van zware bezuinigingen, meldt universiteitsblad Folia woensdag.[..]
Wat een clichés.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, de soep wordt uiteindelijk niet zo heet gegeten. De wens is de vader van de gedachte bij dat soort figuren.
Of zo'n Tinkebell figuur.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kunnen ze er weer eens een feministe in kleermakerszit instoppen.
Ik vond Ellen wel een leuke kandidate.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kunnen ze er weer eens een feministe in kleermakerszit instoppen.
Ja men draait weer lekker door...quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
Bepaalde figuren zijn net iets te blij met die aanrandingen en zakkenrollerij in Duitsland.
Het is ook walgelijk, daar niet van. Alleen is het jammer dat het weer wordt gebruikt om iedereen met een bepaalde achtergrond in een hoek te drukken.
Las ook al gezellige bijdragen over knokploegen en burgeroorlogen.
Als je kiest voor een kutkop, dan houdt het op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Ah, zo te lezen zit er weer een hoop afgunst richting een mede-econoom in dit topic.
Nou ja afgunst, ik spreek liever over gerichte haat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef Kowloon het volgende:
Ah, zo te lezen zit er weer een hoop afgunst richting een mede-econoom in dit topic.
Gericht en gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja afgunst, ik spreek liever over gerichte haat.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond Ellen wel een leuke kandidate.
Haha nee ik niet. Zag ze wel over straat schaatsen. Kan me niet herinneren dat ik het ooit zo glad heb meegemaakt. En dan valt het hier nog reuze mee in vergelijking met pakweg Assen of Groningen waar meer ligt en al zeker een dag langer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef Kowloon het volgende:
Nog de schaatsen onder gebonden, du_ke?
Ik heb het in de jaren tachtig ook eens meegemaakt. Toen hingen zelfs de takken van de bomen op de grond van de ijzel. Prachtige foto's gemaakt in het Noorderplantsoen, maar dat was wel levensgevaarlijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nee ik niet. Zag ze wel over straat schaatsen. Kan me niet herinneren dat ik het ooit zo glad heb meegemaakt. En dan valt het hier nog reuze mee in vergelijking met pakweg Assen of Groningen waar meer ligt en al zeker een dag langer.
Dat geloof ik!quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het in de jaren tachtig ook eens meegemaakt. Toen hingen zelfs de takken van de bomen op de grond van de ijzel. Prachtige foto's gemaakt in het Noorderplantsoen, maar dat was wel levensgevaarlijk
Nogal ja.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:31 schreef 99.999 het volgende:
Op. Ned 3 ook wat fijne ongenuanceerde figuren
Vastgoedbeheer?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef Monolith het volgende:
http://www.theguardian.co(...)ght-years-ucas-study
Vrouwen domineren het hoger onderwijs in het VK, mannen de disciplines waarvoor je ook daadwerkelijk wat moet kunnen.
Qua studentenaantallen. Voor degenen die het artikel niet aanklikken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef Monolith het volgende:
http://www.theguardian.co(...)ght-years-ucas-study
Vrouwen domineren het hoger onderwijs in het VK, mannen de disciplines waarvoor je ook daadwerkelijk wat moet kunnen.
Het CIOS.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Qua studentenaantallen. Voor degenen die het artikel niet aanklikken.
En wat moet ik me voorstellen bij 'Sports Sciene'?
Is dat ook al Science tegenwoordig.quote:
Ik kende het ook niet, maar volgens wiki een samenraapsel van bewegingswetenschappen, psychologie, biochemie en nog wat zaken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Qua studentenaantallen. Voor degenen die het artikel niet aanklikken.
En wat moet ik me voorstellen bij 'Sports Sciene'?
Meer ikkannietkiezenstudies. Die hebben we nodig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet, maar volgens wiki een samenraapsel van bewegingswetenschappen, psychologie, biochemie en nog wat zaken.
Kunnen bewijzen dat soms 1+1=0, en dan toch een diploma halen. Dat doet niemand ons na.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:02 schreef Reya het volgende:
Buiten wiskunde bestaan er sowieso geen eerbare studies.
Wij staan sowieso aan de apex van de maatschappij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen bewijzen dat soms 1+1=0, en dan toch een diploma halen. Dat doet niemand ons na.
Een synthese van andere disciplines kan best een relevant nieuw vakgebied opleveren. Feitelijk is informatica ook een samenraapsel van wiskunde, elektrotechniek en nog wat andere disciplines afhankelijk van de specifieke richting die je kiest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Meer ikkannietkiezenstudies. Die hebben we nodig.
Ze vatten er gewoon vier samen in éénquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Meer ikkannietkiezenstudies. Die hebben we nodig.
Kunstgeschiedenis.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:02 schreef Reya het volgende:
Buiten wiskunde bestaan er sowieso geen eerbare studies.
Wat een dagje Efteling al niet met een mens kan doen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef betyar het volgende:
Mensen... Ik ben verliefd en zij ook op mij. Voelt best goed. Ooh ja en twee andere vrouwen zeggen gevoelens voor mij te hebben maar is niet wederzijds.
Ben er zondag en dinsdag op bezoek geweest. Dinsdag ging in een vogelvlucht.......Niet gedacht dat ik zo vlug iets zou doen. Ging heel natuurlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een dagje Efteling al niet met een mens kan doen.
Zorg er wel even voor alles te hebben geregeld met het exje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:10 schreef betyar het volgende:
Mensen... Ik ben verliefd en zij ook op mij. Voelt best goed. Ooh ja en twee andere vrouwen zeggen gevoelens voor mij te hebben maar is niet wederzijds.
Je loopt wel hard van stapel, maar daarbij denk ik vooral aan de kinderen. Hoe gaan die het vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben er zondag en dinsdag op bezoek geweest. Dinsdag ging in een vogelvlucht.......Niet gedacht dat ik zo vlug iets zou doen. Ging heel natuurlijk.
Gay.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Kaas- het volgende:
Wel gezellige borrel met Euri en Rezania.
Homo's.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Kaas- het volgende:
Wel gezellige borrel met Euri en Rezania.
Geen idee. Willen dat ik een vriendin krijg zodat ik niet meer alleen hoef te liggen...... Ach kids. Doen rustig aan wat betreft de kids.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Je loopt wel hard van stapel, maar daarbij denk ik vooral aan de kinderen. Hoe gaan die het vinden.
En ook al verstand van psychologie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zorg er wel even voor alles te hebben geregeld met het exje.
Dit is het moment waarop ze in een monster kan veranderen.
Zit wat in. Ze houdt me goed in de gaten ........quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zorg er wel even voor alles te hebben geregeld met het exje.
Dit is het moment waarop ze in een monster kan veranderen.
Ik heb wel eens een relatie gehad, daarmee heb ik toch een voorsprong op de rest van FOK.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ook al verstand van psychologie.
Onze duizendpoot
Alles liken en delen, maar of "betyar heeft een relatie met x" ook zo gewaardeerd wordt...quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Zit wat in. Ze houdt me goed in de gaten ........
U bent bovendien expert op het gebied van issues met dwergvarkens.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een relatie gehad, daarmee heb ik toch een voorsprong op de rest van FOK.
Oh, ik dacht dat alles boven Zwolle wel aardig in het ijs zat. Maar er zijn dus toch nog wel verschillen in het rampgebied.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nee ik niet. Zag ze wel over straat schaatsen. Kan me niet herinneren dat ik het ooit zo glad heb meegemaakt. En dan valt het hier nog reuze mee in vergelijking met pakweg Assen of Groningen waar meer ligt en al zeker een dag langer.
Elk huis z'n kruis.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:27 schreef Reya het volgende:
[..]
U bent bovendien expert op het gebied van issues met dwergvarkens.
Yup, vandaag 2x keer gevallen. Op een goed moment kon ik niet eens meer staan, door de gladheid (en oneffenheden in de weg) gaan je benen constant een kant op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alles boven Zwolle wel aardig in het ijs zat. Maar er zijn dus toch nog wel verschillen in het rampgebied.
Ja, hele grote verschillen. Zo was hier gister niks aan de hand maar lag 20 km verderop alles plat. En ook vandaag viel het hier volgens de overlevenden uit het hogere noorden nog best mee hier. Ben erg benieuwd naar de bende morgen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat alles boven Zwolle wel aardig in het ijs zat. Maar er zijn dus toch nog wel verschillen in het rampgebied.
In ieder geval op php.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een relatie gehad, daarmee heb ik toch een voorsprong op de rest van FOK.
Maar je hebt in deze wel gelijk hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oneffenheden zaten er ook in de trap van Cafe het College.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, vandaag 2x keer gevallen. Op een goed moment kon ik niet eens meer staan, door de gladheid (en oneffenheden in de weg) gaan je benen constant een kant op.
Gewoon op gladde schoentjes rondgelopen. Je moet een beetje nadenken bij wat je doet, dan is het niet zo'n probleem allemaal.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, vandaag 2x keer gevallen. Op een goed moment kon ik niet eens meer staan, door de gladheid (en oneffenheden in de weg) gaan je benen constant een kant op.
Ah je bent er weer!quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon op gladde schoentjes rondgelopen. Je moet een beetje nadenken bij wat je doet, dan is het niet zo'n probleem allemaal.
Dat moet het excuus zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oneffenheden zaten er ook in de trap van Cafe het College.
Och, komt ooit wel goed met die jongen.quote:
Dat lijkt me verstandig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen idee. Willen dat ik een vriendin krijg zodat ik niet meer alleen hoef te liggen...... Ach kids. Doen rustig aan wat betreft de kids.
Heb je Polen er al uitgebonjourd?quote:
Goed nieuws, goed nieuws.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
VS. Ja, ze hebben me weer even losgelaten.
Ik heb vooral veel te stellen met Grieken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je Polen er al uitgebonjourd?
Stijgijzers onder binden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon op gladde schoentjes rondgelopen. Je moet een beetje nadenken bij wat je doet, dan is het niet zo'n probleem allemaal.
Op z'n Grieks?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel te stellen met Grieken.
quote:
Poepies.quote:
Erg mooi en ontroerend. Vooral die omschrijving van het eiland en het leven dat op een afstandje doorging. En daarnaast ook het einde waarbij opeens het inzicht kwam dat hij wellicht een te rooskleurig beeld had van hoe zijn naasten ermee omgingen.quote:
Nog elke dag tegen de 10 graden, prima inderdaad.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
Geen spatje sneeuw, ijs of ijzel in de Randstad.
Zal wel door de stedelijke hitte-eilanden komen.
En ook nog eens belastingverlaging, tenzij tussen 55.000 en 66.000 euro p/jaar.quote:
Niet meer in Twente woonachtig?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog elke dag tegen de 10 graden, prima inderdaad.
Tsja. Hoe krijg je het op.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ook nog eens belastingverlaging, tenzij tussen 55.000 en 66.000 euro p/jaar.
Het zuiden weer ontvlucht?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nog elke dag tegen de 10 graden, prima inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |