Lekker met hunebedden glijden.quote:
quote:De burgemeester heeft vrouwen aangeraden op armlengte afstand te blijven van mannen tijdens het aanstaande carnaval, aldus Asscher. ''Het zal vast goed bedoeld zijn (...), maar het is een compleet verkeerd signaal''. Volgens hem heeft elke vrouw recht op vrijheid en veiligheid en is het verkeerd om de suggestie te wekken dat de vrouwen er zelf iets aan hadden kunnen doen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ng-keulen-loopt.html
quote:Saudi-Arabië verbreekt diplomatieke banden met Iran
Whehe.quote:Olieprijs zakt naar laagste niveau in elf jaar
Ik wou het net postenquote:
Die wijven moeten zich leren bedekken. De betreffende volkeren zijn niet gewend tussen al die wulpse blanken te lopen.quote:
De carnavalvierende volkeren?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:05 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die wijven moeten zich leren bedekken. De betreffende volkeren zijn niet gewend tussen al die wulpse blanken te lopen.
Dronken blanke vrouwen ja. De kat op het spek binden, is het passende spreekwoord.quote:
Ik zeg carnaval, bier, vrouwen en blanken verbieden. Dan hebben we de meeste ellende wel opgelost.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dronken blanke vrouwen ja. De kat op het spek binden, is het passende spreekwoord.
Inderaad. Dat is toch allemaal niet nodig? En als die arme vluchtelingen het daar moeilijk mee hebben, dan doen we toch gewoon wat anders?quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zeg carnaval, bier, vrouwen en blanken verbieden. Dan hebben we de meeste ellende wel opgelost.
Ach ja, dat zei mevrouw Reker. Die is ietwat bang voor boze donkere mannen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:15 schreef Disana het volgende:
Maar even serieus: er is hard voor onze vrijheid gevochten, en ik vind het walgelijk dat vrouwen nu alweer aangespoord worden hun gedrag aan primitieve mannen aan te passen.
Dynamootje aansluiten en je kan de wereld van stroom voorzien. Zo hard draait iedereen die ooit is gestorven voor ook maar een greintje vrijheid zich om in het graf als ze zouden zien hoe gemakkelijk dat nu allemaal wordt opgegeven.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:15 schreef Disana het volgende:
Maar even serieus: er is hard voor onze vrijheid gevochten, en ik vind het walgelijk dat vrouwen nu alweer aangespoord worden hun gedrag aan primitieve mannen aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |