quote:Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
Niet dat ik ga komen, maar ik blijf dit topic even volgen.
Eerste grote teleurstelling van het nieuwe jaar heb ik al weer te pakken.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
Niets persoonlijks. Mijn anonimiteit is mij lief.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerste grote teleurstelling van het nieuwe jaar heb ik al weer te pakken.
Rustig maar, ik zal u slechts een paar lichte tikken verkopen.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
Best eng, mensen ontmoeten die je niet kent.
Je kan me beter proberen in slaap te filosoferen, wil je nog een kans kunnen maken.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zal u slechts een paar lichte tikken verkopen.
Pas maar op, straks eindig je in Gouda ofzo.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik stel voor om een lijst te maken van de woonplaatsen van alle users die graag willen komen en dan een plaats ui te kiezen die wiskundig optimaal is qua reistijd.
Is mei trouwens in het voorjaar?
Ja. Ik zou voorzichtig 21 mei voorstellen. Redelijke kans op terrasweer.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik stel voor om een lijst te maken van de woonplaatsen van alle users die graag willen komen en dan een plaats ui te kiezen die wiskundig optimaal is qua reistijd.
De commissie maakt eerst een voorselectie van twee steden die in aanmerking komen: Den Haag en Rotterdam.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks eindig je in Gouda ofzo.
Nee, Kowloon.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Daar heb je eigenlijk groot gelijk in.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niets persoonlijks. Mijn anonimiteit is mij lief.
Allemaal met een zak over de kop op het terras.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk groot gelijk in.
Of met zo'n V for Vendetta-masker.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal met een zak over de kop op het terras.
Dat is te gevaarlijk voor de homo's in het gezelschap.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het mag van mij ook in Harderwijk hoor.
Daarom zak over de kop.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is te gevaarlijk voor de homo's in het gezelschap.
Near,quote:Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2016 22:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Utrecht is het beste als we het aantal deelnemers zo hoog mogelijk willen hebben.
Ik weet al met zekerheid dat dat wel zo zal zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hopelijk loopt je diner niet toevallig net op de dag van de meet uit.
Misschien kan Janneke bedenken welke manier van stemmen we het beste kunnen gebruiken.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Waht wil eerst verzekeren dat een zekere ex-Fa op de meet komt, zodat hij zijn drankjes niet hoeft te betalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hopelijk loopt je diner niet toevallig net op de dag van de meet uit.
Andere investeerders zijn ook welkom maar het liefst een PvdA'er.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Waht wil eerst verzekeren dat een zekere ex-Fa op de meet komt, zodat hij zijn drankjes niet hoeft te betalen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Waht wil eerst verzekeren dat een zekere ex-Fa op de meet komt, zodat hij zijn drankjes niet hoeft te betalen.
Die ene uit Arnhem?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Andere investeerders zijn ook welkom maar het liefst een PvdA'er.
Disana mag ook hoor.quote:
Ik wil er om lachen, maar ben niet echt in de positie. Ik heb ook een betalingsachterstand bij een voormalig FA.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook? Ik heb geen betalingsachterstand.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil er om lachen, maar ben niet echt in de positie. Ik heb ook een betalingsachterstand bij een voormalig FA.
Dat heb je wel, alleen vind jij het wel prima om het daar bij te laten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:28 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ook? Ik heb geen betalingsachterstand.
Dat bepalen de accountants wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heb je wel, alleen vind jij het wel prima om het daar bij te laten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Scheelt dat al die uitzuigers van het Bierfeest destijds je nog een biertje verschuldigd zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil er om lachen, maar ben niet echt in de positie. Ik heb ook een betalingsachterstand bij een voormalig FA.
Oh ja? Wist ik niet, maar mooi.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt dat al die uitzuigers van het Bierfeest destijds je nog een biertje verschuldigd zijn.
Oh fuck ik herinner het weer. Ja had gvd voor enkele tientjes munten gehaald en enkel Pokkelkut deed wat terug.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je had veel munten gekocht, maar dat had ik niet zo door destijds.
Ik ben ook altijd onnozel met dat soort dingen terwijl ik het wel vervelend vind als anderen meer betalen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh fuck ik herinner het weer. Ja had gvd voor enkele tientjes munten gehaald en enkel Pokkelkut deed wat terug.
Ach dat is nu wel gewoon klaar.
Het was gelukkig voor een goed doel.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd onnozel met dat soort dingen terwijl ik het wel vervelend vind als anderen meer betalen.
21 mei dus?quote:Op maandag 4 januari 2016 11:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja. Ik zou voorzichtig 21 mei voorstellen. Redelijke kans op terrasweer.
Wat wil je nog meer.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op de internationale dag van culturele diversiteit.
...quote:Op maandag 18 januari 2016 22:37 schreef Kowloon het volgende:
Op zich is het mogelijk om op basis van de KNMI datareeks van De Bilt de dag met de grootste hoeveelheid mooi weer over de afgelopen 300 jaar te bepalen.
Moet dan natuurlijk wel bij meegenomen worden dat in een post-El Niño jaar de kans op een nat voorjaar groter is dan gewoonlijk.
Laatste (Nijmegen, mei 2015) is dan ook gewoon alweer een jaar geleden, terwijl die destijds al vrij snel op die daarvoor (Utrecht, november 2014?) volgde.quote:
Mooi, dan moet ik wel komen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op de internationale dag van culturele diversiteit.
Tof.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mooi, dan moet ik wel komen.
Of in de gemeenschappelijke ruimte van jullie instelling/begeleid wonen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 06:55 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen natuurlijk ook op een ontmoetingsplaats afspreken.
Dat beledigen gaat je maar matig af.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of in de gemeenschappelijke ruimte van jullie instelling/begeleid wonen.
Kom je ook php?quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of in de gemeenschappelijke ruimte van jullie instelling/begeleid wonen.
Kaas- kent het Kralingse bos op zijn duimpje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 06:55 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen natuurlijk ook op een ontmoetingsplaats afspreken.
Ik wil niet weten waar dat duimpje allemaal is geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- kent het Kralingse bos op zijn duimpje.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Moeten we wel een bar zonder trap weten te vinden.
Ken ook alle codes om te communiceren via autolampen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Mweh...quote:
Nu doe je net alsof jij weleens een auto bestuurt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken ook alle codes om te communiceren via autolampen.
Piet rijdt, hij is het mannetje in de relatie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof jij weleens een auto bestuurt.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken ook alle codes om te communiceren via autolampen.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:03 schreef Tem het volgende:
Oh, maar dat bestaat dus echt? Ik dacht altijd zo'n grappig broodje aap verhaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
![]()
Woon je er ook in de buurt? (Kr.plaslaan/Vlietlaan/Oostplein e.d.
Dan kom ik ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:28 schreef Friek_ het volgende:
Deze meet gaan we potenrammen. Zoveel staat vast.
Wat een toestand.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
![]()
Woon je er ook in de buurt? (Kr.plaslaan/Vlietlaan/Oostplein e.d.
Jammer, Koos, ik was graag een moeilijke discussie met je aangegaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben er niet. Heb dan familieweekend.
Dan sleep je je godse familie maar mee naar de meet.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker Psalm zinge met de familie.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we Lijn 4 op de Twijnstraat proberen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:43 schreef Gutmensch het volgende:
En welk etablissement gaan we deze keer verblijden met een rekening van honderden euro's?
Ik ben voor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laten we Lijn 4 op de Twijnstraat proberen.Vorige zouden we daar ook naar toe gaan, maar toen kozen we op het laatste moment voor een andere zaak.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Zes euro per Rochefort 8 of St. Bernardus Abt 12 aftikken.
Hopen dat er een gulle ex-FA aanwezig is, of er een bolle spandexnicht met munten gaat strooien.
Die Abt 12 heb ik gisteravond nog even gepakt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Zes euro per Rochefort 8 of St. Bernardus Abt 12 aftikken.
Hopen dat er een gulle ex-FA aanwezig is, of er een bolle spandexnicht met munten gaat strooien.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:52 schreef Friek_ het volgende:
Ik zuip tien van die speciaalbier en dan knijp kruip ik er tussenuit.
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Male sluts bedoelt ie waarschijnlijk.
Lijkt me enorm vermakelijk om te zien hoe de autistische POL-boys reageren op zo'n Poolse slut.quote:
Rood hoofd en een natte plek in het kruis waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me enorm vermakelijk om te zien hoe de autistische POL-boys reageren op zo'n Poolse slut.
Fijn, dan hoef ik niet te komen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:52 schreef Friek_ het volgende:
Ik zuip tien van die speciaalbier en dan knijp ik er tussenuit.
Jawel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Fijn, dan hoef ik niet te komen.
Het lijkt me echt chill als je komt Drugshond. Ben wel benieuwd naar je. #nohomoquote:Op zondag 21 februari 2016 16:02 schreef Drugshond het volgende:
Met een beetje rood schaamhaar (streepje) is niks mis mee.
Janneke.quote:
Mwanatabu, sigme en Floripas, die staan me nog bij.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:58 schreef Kaas- het volgende:
Is er ooit een vrouw naar een POL-meet gekomen? Ik ging in 2014 voor het eerst en heb er nooit een gezien, tenzij Euribob meetelt. Zou Leandra misschien durven?
yvonne niet te vergeten.quote:Op zondag 21 februari 2016 18:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Mwanatabu, sigme en Floripas, die staan me nog bij.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:37 schreef Rezania het volgende:
Ik kan 21 mei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat zo fout aflopen hè, waarschijnlijk met dat ik midden in de nacht een fucking pizza moet bestellen terwijl ik stronken ben.quote:
Zo'n glazen plafond kunnen ze natuurlijk mooi schoonmaken.quote:Op zondag 21 februari 2016 19:58 schreef Kowloon het volgende:
Van een glazen plafond is dus totaal geen sprake.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 08:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo'n glazen plafond kunnen ze natuurlijk mooi schoonmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Pics. Bierkaart? Genoeg ruimte?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:24 schreef Paper_Tiger het volgende:
21 mei/Woerden Walzicht. Perfect eten/bier/speciaal bier/centraal gelegen. Zit er nu te eten. Perfect.
Zigeunersaus is ietwat tendentieus. Het is 2016.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inclusief word-spellingssuggestie
Ik wil rijst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik bestel het vrij vaak, maar zit eigenlijk nooit rijst bij de eetcafé's.
5 minuten vanaf het station en Woerden is voor Utrecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef Kaas- het volgende:
Las het alsof hij aan de straat 'Woerden Walzicht" zat ergens in Utrecht, maar Tijger wil dus echt dat iedereen met paard en wagen daar naartoe komt?
Vanuit alle windrichtingen? En de intercity stopt daar ja?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
5 minuten vanaf het station en Woerden is voor Utrecht.
Ja, intercity Utrecht C. - Leiden C..quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanuit alle windrichtingen? En de intercity stopt daar ja?
Niet vanuit Rotterdam. Of je moet helemaal om of je moet in Gouda op de stoptrein.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, intercity Utrecht C. - Leiden C..
Nee, Woerden is na Utrechtquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
5 minuten vanaf het station en Woerden is voor Utrecht.
Maar dat vroeg Kaas niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet vanuit Rotterdam. Of je moet helemaal om of je moet in Gouda op de stoptrein.
Nou en. Niemand gaat naar Woerden.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:44 schreef Kowloon het volgende:
Overigens is Woerden prima te bereiken vanuit Rotterdam. De stoptrein die via Breukelen/Duivendrecht rijdt stopt er en is rechtstreeks. Of je nou een half uur in een stoptrein of intercity zit maakt zoveel niet uit. Zeker als je toch Tweede Klas reist.
Ik zit nu ook in een prima restaurant ver van Utrecht vandaan trouwens, misschien kunnen we de meet hier wel doen.quote:
Vluchtelingenwerk is een goede klant. Ik zal daar gek zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:51 schreef Tem het volgende:
Ben je daar aan het demonstreren tegen AZC's, P_T?
Hehe.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vluchtelingenwerk is een goede klant. Ik zal daar gek zijn.
Ja, die was er maar toen kon ik niet. Was toen met vrienden een avondje stappen in Stadquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:56 schreef Kowloon het volgende:
Heel lang geleden is er toch wel eens een meet in Groningen geweest? Reya? du_ke?
Stad wat?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, die was er maar toen kon ik niet. Was toen met vrienden een avondje stappen in Stad.
Gaat iedere 10 minuten een trein vanuit Utrecht.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:20 schreef 99.999 het volgende:
Overigens is Woerden maar matig bereikbaar. Ben sneller in Amsterdam en Rotterdam is maar 10 minuten langer.
Oh ja, hier hebben we veel meer van die dingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat denk je als het over Groningen gaat? Dat wordt liefkozend ook Stad genoemd.
Dat is in Groningen niet anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:43 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh ja, hier hebben we veel meer van die dingen.
Een meet is voor jou enkel eten?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:24 schreef Kowloon het volgende:
Eens eten in Woerden is dan wel weer leuk.
Ja hallo, een typo. Weet ik dat jij binnen een paar seconden reageert.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een meet is voor jou enkel eten?
Hihi, gelijk boos. Maar zag het toevallig staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja hallo, een typo. Weet ik dat jij binnen een paar seconden reageert.
Je kan het goed maken door naar de meet in Utrecht te komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hihi, gelijk boos. Maar zag het toevallig staan.
Ik heb al gezegd dat ik kon. Ik moet van Kaas soort van.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kan het goed maken door naar de meet in Utrecht te komen.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik kon. Ik moet van Kaas soort van.
En nog meer belastingcenten voor de firma Tijger. Wees maar blij dat we een overheid hebben, meneertje.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:52 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Vluchtelingenwerk is een goede klant. Ik zal daar gek zijn.
Snap niet dat we Urk al zo snel hebben afgeschreven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 06:28 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gewoon meeten in Oegstgeest.
Doe dan Leiden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 06:28 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen natuurlijk ook gewoon meeten in Oegstgeest.
Wat te denken van Wijk bij Duurstede - een prachtig dorp met een rijke historie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Snap niet dat we Urk al zo snel hebben afgeschreven.
Eenderwelke locatie is geschikt om u in elkaar te hoeken, sowieso.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat te denken van Wijk bij Duurstede - een prachtig dorp met een rijke historie.
Eenden zijn niet per se noodzakelijk, lijkt me?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Eenderwelke locatie is geschikt om u in elkaar te hoeken, sowieso.
Met zo'n snavel kun je uitstekend blijvende schade aanrichten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eenden zijn niet per se noodzakelijk, lijkt me?
Reya vs Friek. Dat zou nog wel eens spannend kunnen worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Eenderwelke locatie is geschikt om u in elkaar te hoeken, sowieso.
De lamme tegen de blinde.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Reya vs Friek. Dat zou nog wel eens spannend kunnen worden.
Oh dit is serieus, de meesten hebben elkaar al vaker gemeet.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef W00fer het volgende:
Voorzichtige volg post. Eens kijken of dit serieus is....
En elkaars rekening betaald, niet te vergeten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh dit is serieus, de meesten hebben elkaar al vaker gemeet.
Deze keer gaan er klappen vallen als dat weer gebeurt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef Reya het volgende:
[..]
En elkaars rekening betaald, niet te vergeten.
Ik ben bekend met het fenomeen meets, sterker nog ik ben bij zo'n 50 Fok meets geweest die groep bestaat nog steeds en het topic ook. De website zal ik niet hier linken ivm verbod op reclame maken. Het gaat er mij om dat ik niet voor jan aap kom.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik nog nooit, want bang.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er bij was moest ik ook lekker extra lappenquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef Reya het volgende:
[..]
En elkaars rekening betaald, niet te vergeten.
De ontwapenende lach van Reya zal al uw angsten doen verdwijnen.quote:
Overheidssubsidie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er bij was moest ik ook lekker extra lappen
Was de laatste die wegging Tem? zoja, hulde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik maakte recent ook weer zo'n meet mee waarbij degenen die als laatste weggaan ineens geconfronteerd worden met een veeeel te grote rekening, omdat velen blijkbaar weg zijn gegaan zonder hun deel te betalen.
Gayquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik maakte recent ook weer zo'n meet mee waarbij degenen die als laatste weggaan ineens geconfronteerd worden met een veeeel te grote rekening, omdat velen blijkbaar weg zijn gegaan zonder hun deel te betalen.
Sterkste schouders en zo...quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er bij was moest ik ook lekker extra lappen
Ik ben libertarier. Die doen sowieso niet aan die socialistische gekheid.quote:
Dan slaan we je gewoon libertarisch in elkaar en pakken we je portemonnee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben libertarier. Die doen sowieso niet aan die socialistische gekheid.
Ga jij?quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:51 schreef GSbrder het volgende:
Hè bah, speciaalbier. Allemaal moeilijk kijken en proeven met de oogjes dicht.
Viel echt mee vorige keer, de grootste bezigheid was het belachelijk maken van mensen die cool deden met speciale biertjes.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:51 schreef GSbrder het volgende:
Hè bah, speciaalbier. Allemaal moeilijk kijken en proeven met de oogjes dicht.
Hoogste inkomens betalen gewoon het meest.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er moet wel echt iets gedaan worden aan het free-riders probleem.
Ik betaal altijd net iets meer dan ik gebruik, maar niet veel meer, want student, maar omdat sommigen gewoon zo goed als niks betalen , moeten anderen bijlappen, want dan heel oneerlijk voelt.
totaal niet awkward enzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:10 schreef betyar het volgende:
Njah, kunnen ook naar de kroeg in Gemonde gaan. Krijgen we bier van mijn ex.
Allemaal zo even hier de jaaropgaaf 2015 posten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoogste inkomens betalen gewoon het meest.
Middeninkomens nu doorgaans. Wat dat betreft is het net Nederland.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed planquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Deze keer gaan er klappen vallen als dat weer gebeurt.
Ga vanavond met ze ook mee naar PaasPop. Oké dat is wel vreemd. Maar een maat van me heeft gevraagd of ik meega. Laat me natuurlijk niet wegjagen.quote:
Denk het niet.quote:
Kan ik eindelijk eens met haar in bad. Of mag dat niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:10 schreef betyar het volgende:
Njah, kunnen ook naar de kroeg in Gemonde gaan. Krijgen we bier van mijn ex.
Dan moet er als eerst beter geadministreerd gaan worden denk ik. Nu is niet eens bekend wie wat neemt, dan is het moeilijk afrekenen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er moet wel echt iets gedaan worden aan het free-riders probleem.
Ik betaal altijd net iets meer dan ik gebruik, maar niet veel meer, want student, maar omdat sommigen gewoon zo goed als niks betalen , moeten anderen bijlappen, want dan heel oneerlijk voelt.
Beneveld nivelleren.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik 7Euribob.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:42 schreef Kaas- het volgende:
We wijzen gewoon een penningmeester aan die bij elke persoon die eerder vertrekt beoordeelt of hij/zij genoeg betaalt.
Ik kies Kowloon.
Lokaal barretje, goede kans op een handgemeen. Klinkt goed inderdaad.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:13 schreef Friek_ het volgende:
Een meet in Gemonde klinkt wel serieus legendarisch.
Lekker met je netje schoentjes door de bagger. Weer modder aan je pantalon.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lokaal barretje, goede kans op een handgemeen. Klinkt goed inderdaad.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker met je netje schoentjes door de bagger. Weer modder aan je pantalon.
Hoezo, remlof komt toch niet?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:42 schreef Kaas- het volgende:
We wijzen gewoon een penningmeester aan die bij elke persoon die eerder vertrekt beoordeelt of hij/zij genoeg betaalt.
Ik kies Kowloon.
Gemonde, eerst een tijd lopen vanaf de dichtstbijzijnde bushalte....quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lokaal barretje, goede kans op een handgemeen. Klinkt goed inderdaad.
'vriendelijk'quote:Op donderdag 31 maart 2016 01:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja. Is wel gezellig vind ik. En de sfeer is nog vriendelijker dan online.
Ah jullie gaan dus gewoon willekeurige voorbijgangers voor PVV'er uitschelden.quote:Op donderdag 31 maart 2016 01:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja. Is wel gezellig vind ik. En de sfeer is nog vriendelijker dan online.
Hoho, we schelden nooit willekeurige mensen uit.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:01 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ah jullie gaan dus gewoon willekeurige voorbijgangers voor PVV'er uitschelden.
Gericht mag natuurlijk ookquote:Op donderdag 31 maart 2016 17:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoho, we schelden nooit willekeurige mensen uit.
Goed gezegd.quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hoho, we schelden nooit willekeurige mensen uit.
Hou de overheid er buitenquote:Op donderdag 31 maart 2016 21:46 schreef Kowloon het volgende:
POL Café gesloten op last van de politie zie ik. Dat belooft nog wat op deze manier.
Waht met rood haar. Dat zie je ook niet elke dag.quote:
Ach, Kowloon met blauw haar is de norm.quote:Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waht met rood haar. Dat zie je ook niet elke dag.
En voor GS geen haar.quote:Op vrijdag 8 april 2016 20:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ach, Kowloon met blauw haar is de norm.
Gelukkig ben ik het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 28 april 2016 18:20 schreef Paper_Tiger het volgende:
In ieder geval buiten als de zon schijnt.
Volgens mij is Pinksteren toch echt een week later. Anders kan ik ook niet overigensquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
De 21e is het trouwens Pinksteren zie ik. Ik kan dan helemaal niet. Hebben meer mensen dat? Dan is een week eerder of later misschien handiger.
Nee, eerder. Pinksteren is 15/16.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij is Pinksteren toch echt een week later. Anders kan ik ook niet overigens
Gelukkig is het weekendquote:Op vrijdag 29 april 2016 17:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, eerder. Pinksteren is 15/16.
Woerden?quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:04 schreef Euribob het volgende:
Maar iets redelijk dicht in de buurt van Utrecht Centraal wel neem ik aan?
Moet ik met de auto komen en de hele avond de Bob blijven. Liever niet zeg.quote:
Is al besloten hoor. Lijn 4 in de Twijnstraat.quote:Op donderdag 28 april 2016 16:35 schreef Kaas- het volgende:
Zo langzamerhand maar eens een beetje over een locatie en zo na gaan denken.
En te ontvangen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een boel geld teruggekregen dus dat hoeft geen probleem (meer) te vormen. Zou toch een mooie gelegenheid zijn om even een paar tikken uit te delen.
Wat een agressie.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb een boel geld teruggekregen dus dat hoeft geen probleem (meer) te vormen. Zou toch een mooie gelegenheid zijn om even een paar tikken uit te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |