quote:Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
Niet dat ik ga komen, maar ik blijf dit topic even volgen.
Eerste grote teleurstelling van het nieuwe jaar heb ik al weer te pakken.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
Niet dat ik ga komen, maar ik blijf dit topic even volgen.
Niets persoonlijks. Mijn anonimiteit is mij lief.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Eerste grote teleurstelling van het nieuwe jaar heb ik al weer te pakken.
Rustig maar, ik zal u slechts een paar lichte tikken verkopen.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
Best eng, mensen ontmoeten die je niet kent.
Je kan me beter proberen in slaap te filosoferen, wil je nog een kans kunnen maken.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rustig maar, ik zal u slechts een paar lichte tikken verkopen.
Pas maar op, straks eindig je in Gouda ofzo.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik stel voor om een lijst te maken van de woonplaatsen van alle users die graag willen komen en dan een plaats ui te kiezen die wiskundig optimaal is qua reistijd.
Is mei trouwens in het voorjaar?
Ja. Ik zou voorzichtig 21 mei voorstellen. Redelijke kans op terrasweer.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Ik stel voor om een lijst te maken van de woonplaatsen van alle users die graag willen komen en dan een plaats ui te kiezen die wiskundig optimaal is qua reistijd.
De commissie maakt eerst een voorselectie van twee steden die in aanmerking komen: Den Haag en Rotterdam.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks eindig je in Gouda ofzo.
Nee, Kowloon.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Daar heb je eigenlijk groot gelijk in.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niets persoonlijks. Mijn anonimiteit is mij lief.
Allemaal met een zak over de kop op het terras.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk groot gelijk in.
Of met zo'n V for Vendetta-masker.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal met een zak over de kop op het terras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |