Thanks!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:05 schreef Drugshond het volgende:
Uche,
Ik had niet veel foto´s gemaakt. Maar een aantal heb ik lichtjes bewerkt in PS en verzonden via DM.
----
Ik kan met een tablet best leuke dingen als het gaat om fotografie en nabewerking.
Ach, wat scheelt het: 15 jaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik liet mijn man gokken wie op de foto naast me zat.... hij had het niet goed![]()
![]()
Hij dacht dat je Remlof was![]()
Gelukkig heeft mijn postgedrag niet zoveel raadsels.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet dan weer niet dat Remlof al zo oud is, en aan z'n postgedrag kun je het ook niet merken
Volgens mij is het een beetje een no go om duidelijke foto's te maken op POL meets.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:14 schreef Drugshond het volgende:
Heeft er serieus niemand anders (persoonlijke) foto's gemaakt ?! Dat valt me tegen. Dit is mijn 3e-4e meet of zo... ik ken wel wat basisregels. Als je er niet was.... you're out.
Mwah, kwestie van vertrouwen. Ik win er niks mee, behalve een bedankje (via DM die er wel bij waren), en ik wil graag in zwart verder.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje een no go om duidelijke foto's te maken op POL meets.
Oh, ik vertrouw jou ook wel hoor. Maar ik heb het bij meets nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, kwestie van vertrouwen. Ik win er niks mee, behalve een bedankje (via DM die er wel bij waren), en ik wil graag in zwart verder.
Nope, de enige foto die ik gemaakt had had ik live in het topic gepost en stond niemand herkenbaar op.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:14 schreef Drugshond het volgende:
Heeft er serieus niemand anders (persoonlijke) foto's gemaakt ?! Dat valt me tegen. Dit is mijn 3e-4e meet of zo... ik ken wel wat basisregels. Als je er niet was.... you're out.
Mjah, ach het is een klein stukje bewijs dat je er bent geweest. Zoveel foto's heb ik niet gemaakt 5 stuks. Volgende keer neem ik mijn statief mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
Oh, ik vertrouw jou ook wel hoor. Maar ik heb het bij meets nog niet meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |