quote:Peking heeft New York ingehaald als de stad met de meeste miljardairs ter wereld. Er wonen nu 100 miljardairs in Peking, tegen 95 miljardairs in New York.
Dit meldt Hurun, dat een magazine uitbrengt en jaarlijks een lijst van rijkste mensen publiceert. De Chinese hoofdstad kreeg er 32 nieuwe miljardairs bij, terwijl er in New York maar vier bijkwamen.
Ook als land heeft China de Verenigde Staten ingehaald. Zo zijn er nu 568 miljardairs in het Aziatische land, tegen 535 in de VS.
Opgeteld hebben al die Chinese rijken een waarde van 1,4 biljoen dollar, ongeveer de economie van Australië.
Hoewel het aantal superrijken groeit in China, zijn de rijkste mensen ter wereld nog steeds vooral Amerikanen. Volgens Hurun, die een andere methode gebruikt dan bijvoorbeeld Forbes, is Bill Gates de rijkste man op aarde met een vermogen van 80 miljard dollar. Warren Buffett, bekend als investeerder, volgt met een geschat vermogen van 68 miljard dollar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb de hele dag al een tabblad met dat nieuwsbericht openstaan en ik zat in het vorige deel de TT al te typen toen jij me net voor was.quote:
Ik had de lapo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al een tabblad met dat nieuwsbericht openstaan en ik zat in het vorige deel de TT al te typen toen jij me net voor was.
Ik zei het expres niet omdat je dan nu waarschijnlijk online zou zijn om het weer te doen. Moest me wel inhouden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik had de lapo.![]()
Toch blij dat ik je nog even heb weten teleur te stellen in ieder geval.
Jezus wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zei het expres niet omdat je dan nu waarschijnlijk online zou zijn om het weer te doen. Moest me wel inhouden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:37 schreef Rezania het volgende:
Ik kan 21 mei.Als flikker moeten de sfeerimpressies van de afgelopen editie je als muziek in de oren klinken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf hier, ongeveer.
Jullie zijn wel echt helemaal geobsedeerd met geaardheid hč.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als flikker moeten de sfeerimpressies van de afgelopen editie je als muziek in de oren klinken:
Vanaf hier, ongeveer.
Haha, even lezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als flikker moeten de sfeerimpressies van de afgelopen editie je als muziek in de oren klinken:
Vanaf hier, ongeveer.
quote:Vervolgens kreeg ik via Tosti te horen dat Hexa er ook al in zijn eentje rondliep. Maarja, zijn nummer had ik niet. Toen ik echter iemand die verdomd veel leek op Hexa's Twitter UI, een studentje met flaporen, en een of andere bolle nicht in glitterende spandex broek bij elkaar zag staan wist ik dat ik Hexa, Euri, en Kaas had gevonden.
quote:Daarna vond men het tijd voor wiet. In een coffeeshop wat gehaald. Helaas kreeg Kowloon niks vanwege het ontbreken van zijn ID. Dus zijn we met een voorraadje naar het studentencomplex van Pokkelmans gegaan. Daar in de vettige keuken op afgeragde banken blowen en bier drinken. Eerst bij DJ Shadow en later bij technomuziek van de telefoon van Kowloon. Kaas kon intussen niet meer met het OV in de uithoek van Alkmaar komen waar zijn schoonouders leven. Tot woede van zijn vriend meldde hij dat hij bleef slapen.
quote:Tosti, verkocht Kaas (die inmiddels al in een bed was gekropen) nog een paar klappen met de bezem die in de gangkast stond,
Uiteindelijk stuk of 5 verslagen. Maar de meet ervoor had écht legendarische verslagen. Ik heet daar trouwens nog De_Kaas.quote:
Mwah. Sinds iedereen het hier nu ongeveer eens is dat buitenlanders onbeschaafde apen zijn (na de gebeurtenissen in Köln is zelfs het krediet bij Disana op!), hebben we een nieuwe tweedeling nodig. Aangezien enkelen hier op amateurbasis potenrammen leek geaardheid een prima manier om de heersende vijandigheid op peil te houden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie zijn wel echt helemaal geobsedeerd met geaardheid hč.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah. Sinds iedereen het hier nu ongeveer eens is dat buitenlanders onbeschaafde apen zijn (na de gebeurtenissen in Köln is zelfs het krediet bij Disana op!), hebben we een nieuwe tweedeling nodig. Aangezien enkelen hier op amateurbasis potenrammen leek geaardheid een prima manier om de heersende vijandigheid op peil te houden.
Leugen van de eeuw dit, Kaas.quote:Pokkelmans en tosti vraten beide nog even een kapsalon. Ik sloeg uiteraard over, want ben niet zo van het ongezonde eten.
Koos doet dat in het weekend. Er valt verder ook weinig te beleven in dat kutgehucht waar hij woont.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah. Sinds iedereen het hier nu ongeveer eens is dat buitenlanders onbeschaafde apen zijn (na de gebeurtenissen in Köln is zelfs het krediet bij Disana op!), hebben we een nieuwe tweedeling nodig. Aangezien enkelen hier op amateurbasis potenrammen leek geaardheid een prima manier om de heersende vijandigheid op peil te houden.
Ja, dat zal het zijn. Zijn er hier ook potenrammers die níet uit de provincie komen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Koos doet dat in het weekend. Er valt verder ook weinig te beleven in dat kutgehucht waar hij woont.
quote:Om 5 uur 's nachts ben ik dat huis stilletjes uitgelopen en heb ik in de regen geprobeerd het station te vinden, wat toch nog een paar km lopen was.
Ga dan niet, jankert.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja hallo, als ik naar een meet ga wil ik wel gewoon normaal kunnen pitten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |