quote:Peking heeft New York ingehaald als de stad met de meeste miljardairs ter wereld. Er wonen nu 100 miljardairs in Peking, tegen 95 miljardairs in New York.
Dit meldt Hurun, dat een magazine uitbrengt en jaarlijks een lijst van rijkste mensen publiceert. De Chinese hoofdstad kreeg er 32 nieuwe miljardairs bij, terwijl er in New York maar vier bijkwamen.
Ook als land heeft China de Verenigde Staten ingehaald. Zo zijn er nu 568 miljardairs in het Aziatische land, tegen 535 in de VS.
Opgeteld hebben al die Chinese rijken een waarde van 1,4 biljoen dollar, ongeveer de economie van Australië.
Hoewel het aantal superrijken groeit in China, zijn de rijkste mensen ter wereld nog steeds vooral Amerikanen. Volgens Hurun, die een andere methode gebruikt dan bijvoorbeeld Forbes, is Bill Gates de rijkste man op aarde met een vermogen van 80 miljard dollar. Warren Buffett, bekend als investeerder, volgt met een geschat vermogen van 68 miljard dollar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb de hele dag al een tabblad met dat nieuwsbericht openstaan en ik zat in het vorige deel de TT al te typen toen jij me net voor was.quote:
Ik had de lapo.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag al een tabblad met dat nieuwsbericht openstaan en ik zat in het vorige deel de TT al te typen toen jij me net voor was.
Ik zei het expres niet omdat je dan nu waarschijnlijk online zou zijn om het weer te doen. Moest me wel inhouden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik had de lapo.![]()
Toch blij dat ik je nog even heb weten teleur te stellen in ieder geval.
Jezus wat kinderachtig.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zei het expres niet omdat je dan nu waarschijnlijk online zou zijn om het weer te doen. Moest me wel inhouden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:37 schreef Rezania het volgende:
Ik kan 21 mei.Als flikker moeten de sfeerimpressies van de afgelopen editie je als muziek in de oren klinken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf hier, ongeveer.
Jullie zijn wel echt helemaal geobsedeerd met geaardheid hè.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als flikker moeten de sfeerimpressies van de afgelopen editie je als muziek in de oren klinken:
Vanaf hier, ongeveer.
Haha, even lezen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als flikker moeten de sfeerimpressies van de afgelopen editie je als muziek in de oren klinken:
Vanaf hier, ongeveer.
quote:Vervolgens kreeg ik via Tosti te horen dat Hexa er ook al in zijn eentje rondliep. Maarja, zijn nummer had ik niet. Toen ik echter iemand die verdomd veel leek op Hexa's Twitter UI, een studentje met flaporen, en een of andere bolle nicht in glitterende spandex broek bij elkaar zag staan wist ik dat ik Hexa, Euri, en Kaas had gevonden.
quote:Daarna vond men het tijd voor wiet. In een coffeeshop wat gehaald. Helaas kreeg Kowloon niks vanwege het ontbreken van zijn ID. Dus zijn we met een voorraadje naar het studentencomplex van Pokkelmans gegaan. Daar in de vettige keuken op afgeragde banken blowen en bier drinken. Eerst bij DJ Shadow en later bij technomuziek van de telefoon van Kowloon. Kaas kon intussen niet meer met het OV in de uithoek van Alkmaar komen waar zijn schoonouders leven. Tot woede van zijn vriend meldde hij dat hij bleef slapen.
quote:Tosti, verkocht Kaas (die inmiddels al in een bed was gekropen) nog een paar klappen met de bezem die in de gangkast stond,
Uiteindelijk stuk of 5 verslagen. Maar de meet ervoor had écht legendarische verslagen. Ik heet daar trouwens nog De_Kaas.quote:
Mwah. Sinds iedereen het hier nu ongeveer eens is dat buitenlanders onbeschaafde apen zijn (na de gebeurtenissen in Köln is zelfs het krediet bij Disana op!), hebben we een nieuwe tweedeling nodig. Aangezien enkelen hier op amateurbasis potenrammen leek geaardheid een prima manier om de heersende vijandigheid op peil te houden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie zijn wel echt helemaal geobsedeerd met geaardheid hè.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah. Sinds iedereen het hier nu ongeveer eens is dat buitenlanders onbeschaafde apen zijn (na de gebeurtenissen in Köln is zelfs het krediet bij Disana op!), hebben we een nieuwe tweedeling nodig. Aangezien enkelen hier op amateurbasis potenrammen leek geaardheid een prima manier om de heersende vijandigheid op peil te houden.
Leugen van de eeuw dit, Kaas.quote:Pokkelmans en tosti vraten beide nog even een kapsalon. Ik sloeg uiteraard over, want ben niet zo van het ongezonde eten.
Koos doet dat in het weekend. Er valt verder ook weinig te beleven in dat kutgehucht waar hij woont.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah. Sinds iedereen het hier nu ongeveer eens is dat buitenlanders onbeschaafde apen zijn (na de gebeurtenissen in Köln is zelfs het krediet bij Disana op!), hebben we een nieuwe tweedeling nodig. Aangezien enkelen hier op amateurbasis potenrammen leek geaardheid een prima manier om de heersende vijandigheid op peil te houden.
Ja, dat zal het zijn. Zijn er hier ook potenrammers die níet uit de provincie komen?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Koos doet dat in het weekend. Er valt verder ook weinig te beleven in dat kutgehucht waar hij woont.
quote:Om 5 uur 's nachts ben ik dat huis stilletjes uitgelopen en heb ik in de regen geprobeerd het station te vinden, wat toch nog een paar km lopen was.
Ga dan niet, jankert.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja hallo, als ik naar een meet ga wil ik wel gewoon normaal kunnen pitten hoor.
Hopen dat je vriend niet zo'n janknicht is als die van Kaas, dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]Ja hallo, als ik naar een meet ga wil ik wel gewoon normaal kunnen pitten hoor.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:35 schreef De_Kaas het volgende:
Ik werd om een uurtje of 9 's ochtends plotseling wakker door geluid uit m'n keuken, terwijl ik teringbrak was van de hele nacht feesten.
Bleek een reparateur van de woningcoöperatie voor iets in m'n keuken te zijn die ik sleuteltoestemming had gegeven, mocht ik er niet zijn. Die man had meerdere keren aangebeld, maar ik sliep erdoorheen.
Toen ik ineens vanuit m'n slaapkamer hallo? riep, dacht die man ook even wtf en riep hij heel awkward terug wie hij was en waarom hij in m'n huis was.
Ik denk kut, dus ik loop uit bed en ga uit fatsoen er even bij staan maar werd van het lopen/staan direct zo misselijk dat ik zei 'sorry, maar ik moet echt weer terug naar bed'.
Toen ik wakker werd was hij weg en was m'n keuken weer tip-top in orde.
Jij kwam ook gewoon, dus hoe erg kan het zijn?quote:
Ik heb geen vriend.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hopen dat je vriend niet zo'n janknicht is als die van Kaas, dan.
Ik lag lekker bij tosti in bed.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014 op diereneetdag.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef Kaas- het volgende:
Leuke meet. Was nog best een uitdaging om Guido te vinden op Rotterdam CS, omdat de beschrijving "Turk" aldaar niet overdreven veel duidelijkheid schepte, maar al redelijk snel kwam ik Guido en Euri tegen die het al helemaal naar hun zin hadden door wat winkeltjes af te lopen.
Na een gezellige treinrit zagen we op Utrecht CS ergens een willekeurige Turk op een bankje zitten dus appten we tosti dat Guido daar zat, om op een afstandje te gaan zitten kijken hoe hij de verkeerde mensen zou aanspreken. Lukte jammer genoeg niet, omdat die vent wegliep voor tosti er was.
Eerste tien minuten na aankomst bij de meet locatie vond ik het nog een tikje ongemakkelijk; zit je daar ineens met een paar gasten die je van internet kent..Was echter van zeer korte duur, want het duurde maar even of er werd heel wat afgelachen. Men schrok nog even flink toen ik deed alsof ik een dm van php had gekregen dat hij ook onderweg was, maar dat was loos alarm. Zelfs in het tweede café - wat eigenlijk echt drie keer niks was, hoewel mooi dat die vrouw Bob nog even naar z'n ID vroeg - had ik het erg naar m'n zin en de rest geloof ik ook. Enige nadeel vond ik dat zo'n meet eigenlijk nog best kort is en dat ik een aantal mensen nog zo goed als niet gesproken had, toen het er voor hen ineens op zat. Maar boeiend, volgende keer beter, was immers een topavond.
Kende nog helemaal niemand. Maar Guido is een hele leuke en lieve jongen.Bob heeft eigenlijk geen positieve eigenschappen, maar is zo vervelend dat je er toch hard om lachen moet. In de nachttrein terug naar Rotterdam waren z'n geschreeuw en gespreksonderwerpen een beetje gênant, maar gelukkig was ik aangeschoten genoeg om me daar niet te druk om te maken.
Tosti is een supervrolijke Belgisch sprekende jongen die in het echt gelukkig totaal niet arrogant is. Hexagon vond ik echt een relaxte Brabander, mooie baas wel. P_T ben ik het volgens mij nog nooit mee eens geweest, maar blijkt gewoon een hele toffe sympathieke gast. Voorschrift ontmoeten vond ik de eerste minuten even raar - iemand met wie je vaak slechte seksistische grappen maakt over en weer zit dan ineens écht tegenover je.
Maar dat was al snel weg en VS is echt een superleuke gozer met wie je enorm lol kunt trappen. Illiberal is relaxed om erbij te hebben, rustige jongen die niet te veel kabaal maakt maar dan ineens heel grappig uit de hoek komt. Van Kowloon vond ik het jammer dat we niet toe zijn gekomen aan serieuze economie-gesprekken, maar hele leuke vent die later op de avond ineens een verborgen dark side bleek te hebben.
Remlof heb ik jammer genoeg amper gesproken, maar door naar hem te kijken word je al relaxed, zo rustig oogt hij - mooie vent volgens mij, hopelijk spreek ik hem een volgende meet wat meer. Betyar kon ik oprecht niet verstaan, dus heb geen woord van wat hij zei meegekregen maar moest toch om elke zin lachen omdat hij het zo grappig brengt. Friek is een hele leuke vent waarmee je de hele avond een biertje mee drinken; rustige maar gezellige Brabander die ik wel langer had willen spreken dan lukt op zo'n avondje.
Heb ervan genoten, grappig divers bijeengeraapt zooitje was het.En leuk om er nu wat gezichten bij te hebben.
Oh jezus, dus dat was toen? Cool, ik vertel dat verhaal af en toe aan mensen maar was vergeten wanneer dat eigenlijk was gebeurd en waardoor.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:58 schreef Kaas- het volgende:
Bob heeft eigenlijk geen positieve eigenschappen, maar is zo vervelend dat je er toch hard om lachen moet.
Wat een slijmverhaal manquote:Op vrijdag 26 februari 2016 00:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
POL / POL-meet zaterdag 4 oktober 2014 op diereneetdag.
Dit was tevens de eerste keer ooit dat ik Euribob ontmoette Rez haha.
Ja, ik was toen nog niet zo verzuurd en cynisch als nu. Dat verbaasde me ook wel, die toon, toen ik het net terug las. Jong en naïef he.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat een slijmverhaal man.
Ik kon die dag niet bij de meet aanwezig zijn, maar ben die avond nog wel met Tosti de stad in gegaan. Was mooi om te zien hoe verbaasd hij was dat het aantal autisten nog meeviel.
Over een jaar of twee benader je de heer Vogels wat cynisme betreft.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik was toen nog niet zo verzuurd en cynisch als nu. Dat verbaasde me ook wel, die toon, toen ik het net terug las. Jong en naïef he.
Koesiewoesie.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik was toen nog niet zo verzuurd en cynisch als nu. Dat verbaasde me ook wel, die toon, toen ik het net terug las. Jong en naïef he.
Toen ik hier net kwam maakte jij daar zelfs nog opmerkingen over. Dat ik opviel als de enige SC'er die vrolijk leek en zo. En duke zeurde wel eens dat ik altijd netjes was en nooit iets naars tegen iemand zei.quote:
In de tijd dat er nog maar twee homo's waren. De boze homo, Voorschrift, en de vrolijke homo, u.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik hier net kwam maakte jij daar zelfs nog opmerkingen over. Dat ik opviel als de enige SC'er die vrolijk leek en zo. En duke zeurde wel eens dat ik altijd netjes was en nooit iets naars tegen iemand zei.
Je USP is wel een beetje verdwenen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Toen ik hier net kwam maakte jij daar zelfs nog opmerkingen over. Dat ik opviel als de enige SC'er die vrolijk leek en zo. En duke zeurde wel eens dat ik altijd netjes was en nooit iets naars tegen iemand zei.
Toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:07 schreef Reya het volgende:
[..]
In de tijd dat er nog maar twee homo's waren. De boze homo, Voorschrift, en de vrolijke homo, u.
De goede oude tijd, stel ik me zo voor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:07 schreef Reya het volgende:
[..]
In de tijd dat er nog maar twee homo's waren. De boze homo, Voorschrift, en de vrolijke homo, u.
Van 2 naar 10 ofzo in anderhalf jaar, hoe the fuck is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ze planten zich voort.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van 2 naar 10 ofzo in anderhalf jaar, hoe the fuck is dat gebeurd?
Je zou maar vrolijk zijn ja. Schande.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was vrolijk, aardig, positief en weet ik het wat voor mooie eigenschappen allemaal nog meer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zou maar vrolijk zijn ja. Schande.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 01:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was vrolijk, aardig, positief en weet ik het wat voor mooie eigenschappen allemaal nog meer.
Niks meer van over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |