Kon je zusje het zelf niet meer herinneren dan?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:24 schreef Rodulf het volgende:
Bij mij is het de afgelopen twee weken elke avond misgegaan.
"Ik ben geen racist, ik heb gewoon een hekel aan negers." (gisteravond)
En twee dagen geleden tegen mijn zusje verteld hoe ik gepijpt werd toen ik 15 was. Tis echt tijd om te stoppen met die kolerezooi.
Moest hard lachen.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:34 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Kon je zusje het zelf niet meer herinneren dan?
*badoem-tsss*
Sorry
Hele bende onder lopen kotsen??quote:Op maandag 15 juni 2015 22:57 schreef Grekel het volgende:
Enkele jaren geleden ging ik in de kroeg aan tafel met een paar onbekende gasten en enkele minute daarna schoot de Budweiser uit mijn maag en over de tafel en glazen daarom! Ik vluchtte naar het toilet en vloog daarna de deur uit naar buiten!
Mijn stropdas aan die van de baas geknoopt, te strak aangetrokken en toen bijna neus aan neus met elkaar staan. Op een dronken bedrijfsfeestje. De baas kon er hard mee lachen. Maar was wel een genant momentquote:Op maandag 15 juni 2015 18:14 schreef bruinwerker het volgende:
Mijne is denk ik toen ik op een techno feestje was. Ik vind het altijd wel grappig om andere mensen die onder invloed zijn een beetje te fucken. Dus ik wijs naar een jongen zijn shirt, hij kijkt naar beneden, en toen ging ik omhoog met me vinger en tikte hem tegen zijn neus (de ouderwetse grap). Ik had verwacht dat hij het wel grappig zou vinden maar hij werd boos, ik kon nog net de menigte in verdwijnen. Hij wilde mij echt slaan.
De rest van de avond heb ik achterom gekeken.
brand los!
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:19 schreef sturmpie het volgende:
toen had ik nog geen eitjes op mijn eikel. twee stippen..
Voor de rest gaat het??quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:35 schreef De_Kaas het volgende:
Ik werd om een uurtje of 9 's ochtends plotseling wakker door geluid uit m'n keuken, terwijl ik teringbrak was van de hele nacht feesten.
Bleek een reparateur van de woningcoöperatie voor iets in m'n keuken te zijn die ik sleuteltoestemming had gegeven, mocht ik er niet zijn. Die man had meerdere keren aangebeld, maar ik sliep erdoorheen.
Toen ik ineens vanuit m'n slaapkamer hallo? riep, dacht die man ook even wtf en riep hij heel awkward terug wie hij was en waarom hij in m'n huis was.
Ik denk kut, dus ik loop uit bed en ga uit fatsoen er even bij staan maar werd van het lopen/staan direct zo misselijk dat ik zei 'sorry, maar ik moet echt weer terug naar bed'.
Toen ik wakker werd was hij weg en was m'n keuken weer tip-top in orde.
Haha in je eentje moshpittenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:01 schreef Scuidward het volgende:
Ik heb ooit tijdens een optreden van een schoolbandje in een of ander zaaltje als enige een moshpit gehouden. Dat zou nog niet zo erg zijn, als ik ook niet de hele tijd 'motherfuckers' roep naar schoolgenoten die daar maar saai stonden te zijn. Later hoorde ik dat het gefilmd was, maar dat heb ik achteraf nooit meer gezien, dus ik geloof het allemaal wel.
Ben ook wel eens stoned thuisgekomen en toen ik de TV niet aan kreeg en mijn vader allemaal commentaar begon te geven heb ik hem verteld dat ik gewoon aardig stoned was en ik geen zin had in gezeur maar gewoon die televisie aan wilde hebben. Was ook een vriend van mij bij. Enfin, die ochtend heb ik het ook wel te horen gekregen. Was minder.
en je oma?quote:Op maandag 15 juni 2015 18:33 schreef Holy_Goat het volgende:
Mijn oma (86) had vroeger hele indiscrete momenten. Kwam door de alzheimer,dat wel. Mijn oma komt uit een klein boeren dorpje oorspronkelijk , en dus krijg je dit...
Loopt mijn moeder met mijn oma door de stad , gezellig beetje winkelen... Mijn oma ineens vrij hard 'moet je dat toch eens zien Jezus dat ziet er ook niet uit al die tattoos bij die zwarte vent'
Dus. Mijn moeder heeft het incident gelukkig overleefd.
Op een fiets? Kan dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:17 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben ooit drunken op de fiets in slap gevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |