quote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je loslippige har(h)ammetje zo gulzig uiteten dat je vrouwensiroop van mijn snorpunten druipt.
Neequote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey Remqo, wil je toevallig wat bijverdienen door mijn mp3'tjes te taggen?
THEY THINK ALIKE ENZOquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ons te maken?
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil dat Hoink erotische fanfiction schrijft over FOK!kers en FOK!sters, en dat uitbrengt op audiobook, wat een baasje.
je hebt nou niet echt het leukste werk gekozenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen, dacht ik.
Ik zie dat jij je bek moet houden.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Nestalgie het volgende:
ik zie al dat jij een valsspeler bent T(ardi)S
Ja maar ik snap het niet, jij hebt echt geen great mind hoor, downiequote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
THEY THINK ALIKE ENZO
teringboeler.
Nee wat je nu doet voor 9 euro per uur is leuk wil je zeggenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt nou niet echt het leukste werk gekozen
Kom dan, ik maak je kapot.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het niet, jij hebt echt geen great mind hoor, downie
Nee dat vindt je vriendin dus ookquote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de dijkcrew is niet om mee te fucken vriend
als er weinig handdoeken zijn en weinig dronken gasten dan wel jaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee wat je nu doet voor 9 euro per uur is leuk wil je zeggen
Ga je met je hockeystick zwaaien?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
de dijkcrew is niet om mee te fucken vriend
Zeg ik ook altijd tegen Tardis als ik de strap-on gebruik.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht en goed diep achter in je keel stoppen, proef je het verschil niet.
Gelukkig snoepie ik gun je het bestequote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er weinig handdoeken zijn en weinig dronken gasten dan wel ja
die fuckt juist alles in de crew behalve eentjequote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee dat vindt je vriendin dus ook
awhquote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die fuckt juist alles in de crew behalve eentje
als je je aanbod verhoogt naar 1000 hoor ik het welquote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig snoepie ik gun je het beste![]()
Politie ingeschakeld wegens grafroof.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zie je moeder naakt in mn kamer.
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die fuckt juist alles in de crew behalve eentje
Dan kan ik al die zwik net zo goed legaal halen joh.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je je aanbod verhoogt naar 1000 hoor ik het wel
Even zonder gekheid, ben jij zo'n meisje die daar inderdaad op kickt?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
Zeg ik ook altijd tegen Tardis als ik de strap-on gebruik.
Mijn excusesquote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Politie ingeschakeld wegens grafroof.
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, ben jij zo'n meisje die daar inderdaad op kickt?
Ik zou akkoord gaan maar dan wel eisen dat ie ook je handdoeken vouwtquote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan kan ik al die zwik net zo goed legaal halen joh.
maar geef je liever 1000 euro uit aan een miljardenbedrijf of een lieve jongen die het echt nodig heeft?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan kan ik al die zwik net zo goed legaal halen joh.
als hij ze opstuurt wil ik dat best doenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou akkoord gaan maar dan wel eisen dat ie ook je handdoeken vouwt
Dat heb ik met rashida jones.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou die aubrey plaza zo hard in d'r poepert nemen he
Dit klinkt goed.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou akkoord gaan maar dan wel eisen dat ie ook je handdoeken vouwt
Games kopen betekent niet 'echt nodig hebben'.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar geef je liever 1000 euro uit aan een miljardenbedrijf of een lieve jongen die het echt nodig heeft?
jawel, heb ze nodig om niet verveeld te rakenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Games kopen betekent niet 'echt nodig hebben'.
Het is steam winter sale, je kunt genoeg kopen voor 100 euro.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, heb ze nodig om niet verveeld te raken
heb geen gaming pc, daarvoor zou die 1000 euro goed van pas kunnen komenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is steam winter sale, je kunt genoeg kopen voor 100 euro.
Ik vrees dat niemand dan meer gaat luisterenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil wel een wekelijks item in radio KLB
Net nog wel. Maar heb d'r al een uurtje niet gezien, dus er kan van alles gebeurd zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Naja als je moeder nog leeft wel ja
Je kan een wekelijks item in KPD krijgenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil wel een wekelijks item in radio KLB
Enne?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Heeft Danny een cursus "Conflict Management" van de LOI gevolgd afgelopen weken?
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je kan een wekelijks item in KPD krijgen
Oh.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb geen gaming pc, daarvoor zou die 1000 euro goed van pas kunnen komen
Nee spoedcursus.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Heeft Danny een cursus "Conflict Management" van de LOI gevolgd afgelopen weken?
Insha'Allah leeft ze nogquote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Net nog wel. Maar heb d'r al een uurtje niet gezien, dus er kan van alles gebeurd zijn.
Nee, gewoon geldnood.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Om dooie mensen mag je ook gewoon lachen hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Naja als je moeder nog leeft wel ja
Maakt het wel minder leukquote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Om dooie mensen mag je ook gewoon lachen hoor.
ja, neem Hermann bijvoorbeeld, toch vaak lachenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Om dooie mensen mag je ook gewoon lachen hoor.
Hmz, zou dat wel eens willen proberen, maar niet in de aars nemen ofzo. Ben over het algemeen geen dom.quote:
30 december las ik nog hele andere berichten van hem vgm.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen de algemene nietszeggende redeneringen kunnen stampen dus?
Nee. Voor 1000 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.quote:
ik snap hier geen kloot vanquote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, neem Hermann bijvoorbeeld, toch vaak lachen
En dan al die reacties.. cringe cringequote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
30 december las ik nog hele andere berichten van hem vgm.
Maar waarom die stap niet dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
Hmz, zou dat wel eens willen proberen, maar niet in de aars nemen ofzo. Ben over het algemeen geen dom.
Ja, ben niet meer zo vaak op fok. Gaat wel. Morgen weer stage. Zie er zo tegenopquote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, fijn om je te zien. Hoe gaat het met jou?
990?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Voor 1000 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.
Linkie linkie!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan al die reacties.. cringe cringe
9 uur?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen de algemene nietszeggende redeneringen kunnen stampen dus?
Ah joh, kop op, denk maar zo: "zo ziet de rest van je leven eruit"quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ben niet meer zo vaak op fok. Gaat wel. Morgen weer stage. Zie er zo tegenop
Ik heb al besloten dat de rest van mijn leven er niet zo uit gaat zien en dit er over 3 maanden op zit.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh, kop op, denk maar zo: "zo ziet de rest van je leven eruit"
Rare manier van onderhandelen. Oke, voor 990 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.quote:
ah de DP leefquote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat de rest van mijn leven er niet zo uit gaat zien en dit er over 3 maanden op zit.
450 dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rare manier van onderhandelen. Oke, voor 990 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.
Waarom zie je er tegenop dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ben niet meer zo vaak op fok. Gaat wel. Morgen weer stage. Zie er zo tegenop
ga je dan trouwen met een rijke jongen?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat de rest van mijn leven er niet zo uit gaat zien en dit er over 3 maanden op zit.
weer een droom in duigen, hermannquote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je dan trouwen met een rijke jongen?
laatste bod, 20 euroquote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rare manier van onderhandelen. Oke, voor 990 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.
je kent het wel. 'goed dat je je zo kwetsbaar opstelt' 'een mooie eerste stap naar een mooier fok' 'we gaan ervoor!'quote:
sow als je dat vergelijkt met WCH, wereld van verschilquote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Rashida Jones is trouwens gewoon al 39 jaar hesodeju.
Maar waarom hem wel op een dikke rubberen beknobbelde knots laten kokhalzen? Wat is de grens tussen de twee?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
Mn vent in zn reet nemen? Vind ik zelf gewoon niet aantrekkelijk.
Deal. Pics van je vriendin niet nodig, heb altijd al iemand met een Roosendaals accent in de keel willen spuiten.quote:
Idd, piepjong gewoon.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sow als je dat vergelijkt met WCH, wereld van verschil
wat is er mis met 39 jaarquote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Rashida Jones is trouwens gewoon al 39 jaar hesodeju.
Ga je een switch maken dan? Je woont daar wel prachtig toch, dat is ook veel waard.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het idee dat ik er ben omdat het moet, niet omdat ik iets beteken voor het bedrijf. Heb wat taken waar ik binnen 10 minuten klaar mee ben. Stagebegeleider kan alleen maar zeggen wat ik fout doe de hele dag en een berg schoolopdrachten die ik niet kan/mag uitvoeren..quote:
wat als we mijn vriendin thuislaten? ik heb ook een Roosendaals accentquote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deal. Pics van je vriendin niet nodig, heb altijd al iemand met een Roosendaals accent in de keel willen spuiten.
Ja, zoiets haha. Ja zeker wetenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je een switch maken dan? Je woont daar wel prachtig toch, dat is ook veel waard.
Je hebt een te diepe stem.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als we mijn vriendin thuislaten? ik heb ook een Roosendaals accent
Lillek man.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
wat als we mijn vriendin thuislaten? ik heb ook een Roosendaals accent
Is visueel aantrekkelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar waarom hem wel op een dikke rubberen beknobbelde knots laten kokhalzen? Wat is de grens tussen de twee?
Ja maar mannen worden meer waard na hun 30e. Vrouwen kunnen na hun 30e beter ophouden met leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat is er mis met 39 jaarnet werd er nog op chris zegers gegeild, die gast is 45
linkquote:Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je me geen Mariah Carey horen zingen? niks mis mee
http://vocaroo.com/i/s10hbFfYNgBHquote:Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je me geen Mariah Carey horen zingen? niks mis mee
De consensus hier is dat ik ook te lelijk ben om te levenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar mannen worden meer waard na hun 30e. Vrouwen kunnen na hun 30e beter ophouden met leven.
dat is Mariah niet, homoquote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10hbFfYNgBH
hahahahahaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10hbFfYNgBH
Wrm zou ik liegenquote:
Da kan ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wissel de man in voor een vrouw en we kunnen elkaar de hand schudden.
Dat heeft echter niks met je leeftijd te maken. Alhoewel je ook te oud bent om te leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De consensus hier is dat ik ook te lelijk ben om te leven
Jeetje zegquote:Op zondag 3 januari 2016 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heeft echter niks met je leeftijd te maken. Alhoewel je ook te oud bent om te leven.
Je hebt duidelijk iets verkeerds gedaanquote:
is dat uit dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je komt nog uit een tijdperk dat 'jottem' nog een gebruikte uitdrukking was.
Hou je bek nou een keer godtievusquote:Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk iets verkeerds gedaan
Ik typquote:Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek nou een keer godtievus
crew bashquote:Op zondag 3 januari 2016 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je bek nou een keer godtievus
Oh gvd mn leven is nu compleet.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1rqaeu2puTI
geen probleem
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar was het geen geschikte kerel.
dat kuchje aan het beginquote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen probleem
Oh.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]flikker op man, je loopt nu echt gewoon rare dingen te zeggen om je gelijk te krijgen...
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen probleem
niet geklikt, te obvious dit.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Dit is een voiceclip die ik had gemaakt voor een jongen, vroeg mij sexy te praten hehe.
http://vocaroo.com/i/s196yxsiy1yI
dmquote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
ik had toestraks een acapella gemaakt, waar je zo verschillende schermpjes hebt en dan verschillende recordings moet maken die ene liedje vormen. Was echt prachtig.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
ik had toestraks een acapella gemaakt, waar je zo verschillende schermpjes hebt en dan verschillende recordings moet maken die ene liedje vormen. Was echt prachtig.
ik heb maar 1 scherm en recording nodig om een prachtig lied te maken.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
Haal die stijve oude kaas fabriek uit je joggingbroek, is ie zo uit.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel geklikt en nu brandt mijn webcamlampje
jammer dat je iphone nog niet leeg isquote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ja godtyfus nu ben ik dus weer klaarwakker he
ma wachtquote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
nee sry had geen hoofddoek op, was net wakker
Zit altijd naakt achter mijn laptopquote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haal die stijve oude kaas fabriek uit je joggingbroek, is ie zo uit.
Wij mogen dat niet in het echt zien, maar hoe zit dat op een scherm, kan het dan wel? Ik ben niet bekend met de regels.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat je levenskaars nog niet leeg is
Ja sorry, je wilde goed wakker worden gemaakt en heb je toen maar met mn vlakke hand in je gezicht geslagenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Oberkullie het volgende:
Ja godtyfus nu ben ik dus weer klaarwakker he
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wij mogen dat niet in het echt zien, maar hoe zit dat op een scherm, kan het dan wel? Ik ben niet bekend met de regels.
Is Teun ook gedwongen mee te doen met deze naturisten lifestyle?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zit altijd naakt achter mijn laptop
Erg hequote:Op zondag 3 januari 2016 21:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt een schoft ,die Hermann he?
Slaapt al 2 uurquote:Op zondag 3 januari 2016 21:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is Teun ook gedwongen mee te doen met deze naturisten lifestyle?
???quote:Op zondag 3 januari 2016 21:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wij mogen dat niet in het echt zien, maar hoe zit dat op een scherm, kan het dan wel? Ik ben niet bekend met de regels.
En of ik dat kan.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat je Crip nu nog kunt vragen om je mp3tjes te taggen
Hey Crip, zin om mijn mp3'tjes te taggen voor 100 euro?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe wat waarquote:Op zondag 3 januari 2016 21:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En of ik dat kan.
[..]
Hey Crip, zin om mijn mp3'tjes te taggen voor 100 euro?
neequote:Op zondag 3 januari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
100 euro voor 4 uur werk, goede deal, toch?
Zo doorzichtig dit.. arme Cripquote:Op zondag 3 januari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dat maakt ze in 4 minuten op chaturbatequote:Op zondag 3 januari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hoe weet je dat het precies 4 uur gaat duren?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn kingtipper gaf me 9999 tokens in een minuut. Dus ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat maakt ze in 4 minuten op chaturbate
Kennis.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe weet je dat het precies 4 uur gaat duren?
Terechtquote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kingtipper gaf me 9999 tokens in een minuut. Dus ja.
Hoe weet jij dit soort dingenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn kingtipper gaf me 9999 tokens in een minuut. Dus ja.
Haram zeg ik je, haram!quote:
Dat zal niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hoop dat Teun een beter leven tegemoet gaat dan WCH.
ik neem een broek mee voor z'n vader.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Hey WCH mogen we op Teun z'n verjaardag komen? Ik neem een pluchen TARDIS mee.
Ik een kindertoupetje, voor het geval dat.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem een broek mee voor z'n vader.
is dit een foto van meloewa?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Leave WCH alone...
LEAVE HIM ALONE
[ afbeelding ]
Kaalheid is erfelijk. Ik zie de toekomst van Teun niet zo rooskleurig.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hoop dat Teun een beter leven tegemoet gaat dan WCH.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Meloewa heeft echt boobs waar je u tegen zegt.
Ja klopt, wil erin knijpen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Meloewa heeft echt boobs waar je u tegen zegt.
Ik nam het voor je op broeder van een andere moeder.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jeetje zeg ben even weg en ik word gedemoniseerd
Ik zag het, zal tot 21:18 aardig doen tegen jequote:Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op broeder van een andere moeder.
jammer van dat ''even''quote:Op zondag 3 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
je zal maar een lelijk wijf zijn en dan ergens op pagina 10 staan waar geen hond op klikt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:15 schreef Montelly het volgende:
Er zitten soms echt hele mooie meiden tussen op charturbate.
Ik had verwacht dat ik op z'n minst tot 21:21 op je goede lijstje stond.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zag het, zal tot 21:18 aardig doen tegen je
ok... 21:21 je hebt gelijkquote:Op zondag 3 januari 2016 21:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ik op z'n minst tot 21:21 op je goede lijstje stond.
mexicano's worden niet gemaakt in een fabriekquote:Op zondag 3 januari 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik neem morgen ontslag en ga werken in de mexicano fabriek, dan spuug ik op elke mexicano
hehequote:Op zondag 3 januari 2016 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je zal maar een lelijk wijf zijn en dan ergens op pagina 10 staan waar geen hond op klikt.
usernames?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:15 schreef Montelly het volgende:
Er zitten soms echt hele mooie meiden tussen op charturbate.
sweetariaaquote:
TRquote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
https://nl.chaturbate.com/sweetariaa/
man man man ik bied letterlijk aan speelgoed voor je kind te kopenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
TR TR TR TR TR TRquote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip staat er ook op onder farradayyquote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jeetje zegquote:Op zondag 3 januari 2016 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hoofd werd zeker gebruikt als dragondildo
"Link openen op incognitovenster"quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
i would be the white with like omg like what like what am I even seeing like i would be a good witchquote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is alles zo verbonden he, laptop met desktop met smartphone met tablet, dus als ik het hier open is het overal in m'n geschiedenis.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Deel jij de laptop met je vader?
En we waren wel twee hele dagen zonder bans doorgekomen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vroeg daarom ook username, deze link mag vgm niet
Niks om je voor te schamen toch.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is alles zo verbonden he, laptop met desktop met smartphone met tablet, dus als ik het hier open is het overal in m'n geschiedenis.
ahhahah..ja zo doet ze hele tijd..quote:Op zondag 3 januari 2016 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
i would be the white with like omg like what like what am I even seeing like i would be a good witch
like ummmm im done, reeeeeeally omg like stahp
Ik neem ricine mee.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik een kindertoupetje, voor het geval dat.
Lol, nooit gehoord van incognito browser? Link kopiëren plakkenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee maar tegenwoordig is alles zo verbonden he, laptop met desktop met smartphone met tablet, dus als ik het hier open is het overal in m'n geschiedenis.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol, nooit gehoord van incognito browser? Link kopiëren plakken
quote:
das best wel een boner kill als ze praat alsof ze geestelijk niet 100 is. mooi meisje verder iddquote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
ahhahah..ja zo doet ze hele tijd..
tokens tokes ching ching..
Weenie, sommig geile wel op dat "domme" uh uh gedrag.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
das best wel een boner kill als ze praat alsof ze geestelijk niet 100 is. mooi meisje verder idd
ja oke kloptquote:Op zondag 3 januari 2016 21:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weenie, sommig geile wel op dat "domme" uh uh gedrag.
waarom zou je ook fucking tippen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
das best wel een boner kill als ze praat alsof ze geestelijk niet 100 is. mooi meisje verder idd
Toch raar dat Aber dan nog steeds niemand heeftquote:Op zondag 3 januari 2016 21:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
WCH IK WIL TEUN EEN PLUCHEN TARDIS GEVEN WERK NOU EENS MEEquote:Op zondag 3 januari 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toch raar dat Aber dan nog steeds niemand heeft
Omdat je in real life geen liefde en macht hebt en je op die manier wat te zeggen hebt en liefde krijgtquote:Op zondag 3 januari 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom zou je ook fucking tippen.snap die mensen echt niet
Oh ok...quote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WCH IK WIL TEUN EEN PLUCHEN TARDIS GEVEN WERK NOU EENS MEE
Ik droog daar van op, maar geluid uitzetten is ook jammer als er geile kreuntjes tussen zitten.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ha ha afgangquote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bietje geblokt. Waarom stopte je met reageren op m'n whatsappjes
Nee ik heb braaf een TR gezet en niet geklikt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ok dus jullie zitten nu massaal naar chaturbate te kijken?
Nee opgelicht in het buitenland.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
wat lees ikquote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik droog daar van op, maar geluid uitzetten is ook jammer als er geile kreuntjes tussen zitten.
gewoon om iets in de achtergrond aan te hebben snap jequote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
oh ik zette geen tr en klikte welquote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik heb braaf een TR gezet en niet geklikt.
Ik heb een nieuw nummer en ik ben alles kwijt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bietje geblokt. Waarom stopte je met reageren op m'n whatsappjes
Ik had ergens gelezen dat je een meisje zoveel mogelijk berichten moet sturen ook als ze niet reageert om haar voor je te winnen, klopt dat niet?quote:
dm nog ff link want ik ben gek op gwenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
Ze lijkt een beetje op Gwen van Poorten mét tieten.
i can concurquote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ze heeft wel echt super mooie borsten.
Voelde me al zo gruwelijk afgewezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw nummer en ik ben alles kwijt.
gezellig avondje met mozy in de planning?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |