Dan kom ik het godverdomme anders wel langsbrengen als je nachtdienst hebt, boeler. Tag mn shit.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit gewoon een sneaky plan om mijn adres te weten
Ik heb m'n best gedaan. Zeg jij de rest van de groep af?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godver VK hij heeft ons door
jaja en dan m'n moeder de deur open laten doen als ze alleen is zekerquote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan kom ik het godverdomme anders wel langsbrengen als je nachtdienst hebt, boeler. Tag mn shit.
Ja ik hang nu aan de tel.. mooi klote hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan. Zeg jij de rest van de groep af?
Ik snap je hint, ik begin zelf wel.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja en dan m'n moeder de deur open laten doen als ze alleen is zeker
Waar in Roosendaal woonde jij nu?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja en dan m'n moeder de deur open laten doen als ze alleen is zeker
Ongelofelijk, Hermann verpest ook alle leuke plannen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik hang nu aan de tel.. mooi klote hoor
ik bied 50 centquote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom stelen we FOK! niet gewoon en verkopen het op marktplaats aan de hoogste bieder???
altijd... rotjoch dat het isquote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ongelofelijk, Hermann verpest ook alle leuke plannen.
Hebben jullie geen plan B?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ongelofelijk, Hermann verpest ook alle leuke plannen.
Gewoon ogen dicht en goed diep achter in je keel stoppen, proef je het verschil niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik wel een vliesje om de hotdog wil.
ja sorry maar ik ben niet zo arm dat ik voor 100 euro een beetje levenloos ga taggen, idd kun je het beter aan dp vragenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap je hint, ik begin zelf wel.
EN NU MOET IK BONNIE TYLER HELEMAAL ZELF TAGGEN GODVERDOMME
waar is die gek eigenlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ben niet zo arm dat ik voor 100 euro een beetje levenloos ga taggen, idd kun je het beter aan dp vragen
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, wel een keuze B
Dat ben jij
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey Remqo, wil je toevallig wat bijverdienen door mijn mp3'tjes te taggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |