1000 euro en ik doe het, 990 op zijn laagstquote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zolang het niet getagged is, kan het niet naar mn muziekverzameling verhuizen, want ik ben nogal neurotisch, maar heb geen zin om het zelf te doen.
ja lekker makkelijk weer, geen great escape niksquote:Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen niks. Heb geen oneindige dromen hoor, want word op een gegeven moment toch wakker.
Jong het lukt me zelf in een uur of 4. Ik zat aan 100 euro te denkenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1000 euro en ik doe het, 990 op zijn laagst
Ik wil je loslippige har(h)ammetje zo gulzig uiteten dat je vrouwensiroop van mijn snorpunten druipt.quote:
heb je wel baardje erbij ookquote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je loslippige har(h)ammetje zo gulzig uiteten dat je vrouwensiroop van mijn snorpunten druipt.
Jezus, Hoinkquote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je loslippige har(h)ammetje zo gulzig uiteten dat je vrouwensiroop van mijn snorpunten druipt.
Nou ja zegquote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Echt een schoft ja. Typisch gedrag voor Rotterdammers.
hoe zou ik die mp3's überhaupt kunnen taggen? heel die 100 gig downloaden en dan weer uploaden?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jong het lukt me zelf in een uur of 4. Ik zat aan 100 euro te denken
langsgaanquote:Op zondag 3 januari 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe zou ik die mp3's überhaupt kunnen taggen? heel die 100 gig downloaden en dan weer uploaden?
Ik heb hier echt eetlust van gekregenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik stuur het je wel toe op een harde schijfquote:Op zondag 3 januari 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe zou ik die mp3's überhaupt kunnen taggen? heel die 100 gig downloaden en dan weer uploaden?
Dmv uitroeiing van de mens?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, is niks tegen te doen. Tegen ontwikkeling is niks te doen. En tegen hebzucht en macht ook niet.
Enige manier is dat op een gegeven moment de natuur zelf alles weer herstelt.
Laat staan het trauma van de omstandersquote:Op zondag 3 januari 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
100 euro is die trauma die ik krijg als ik naar buiten moet niet waard
is dit gewoon een sneaky plan om mijn adres te wetenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik stuur het je wel toe op een harde schijf
Patrickquote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Oberkullie het volgende:
Oh die lekkere surveillant bij trashbs6
godver VK hij heeft ons doorquote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit gewoon een sneaky plan om mijn adres te weten
Dan kom ik het godverdomme anders wel langsbrengen als je nachtdienst hebt, boeler. Tag mn shit.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is dit gewoon een sneaky plan om mijn adres te weten
Ik heb m'n best gedaan. Zeg jij de rest van de groep af?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
godver VK hij heeft ons door
jaja en dan m'n moeder de deur open laten doen als ze alleen is zekerquote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan kom ik het godverdomme anders wel langsbrengen als je nachtdienst hebt, boeler. Tag mn shit.
Ja ik hang nu aan de tel.. mooi klote hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan. Zeg jij de rest van de groep af?
Ik snap je hint, ik begin zelf wel.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja en dan m'n moeder de deur open laten doen als ze alleen is zeker
Waar in Roosendaal woonde jij nu?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja en dan m'n moeder de deur open laten doen als ze alleen is zeker
Ongelofelijk, Hermann verpest ook alle leuke plannen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik hang nu aan de tel.. mooi klote hoor
ik bied 50 centquote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
Waarom stelen we FOK! niet gewoon en verkopen het op marktplaats aan de hoogste bieder???
altijd... rotjoch dat het isquote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ongelofelijk, Hermann verpest ook alle leuke plannen.
Hebben jullie geen plan B?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ongelofelijk, Hermann verpest ook alle leuke plannen.
Gewoon ogen dicht en goed diep achter in je keel stoppen, proef je het verschil niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik wel een vliesje om de hotdog wil.
ja sorry maar ik ben niet zo arm dat ik voor 100 euro een beetje levenloos ga taggen, idd kun je het beter aan dp vragenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap je hint, ik begin zelf wel.
EN NU MOET IK BONNIE TYLER HELEMAAL ZELF TAGGEN GODVERDOMME
waar is die gek eigenlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ben niet zo arm dat ik voor 100 euro een beetje levenloos ga taggen, idd kun je het beter aan dp vragen
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, wel een keuze B
Dat ben jij
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey Remqo, wil je toevallig wat bijverdienen door mijn mp3'tjes te taggen?
Makkelijk geld verdienen, dacht ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja sorry maar ik ben niet zo arm dat ik voor 100 euro een beetje levenloos ga taggen, idd kun je het beter aan dp vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |