waarom die drangquote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
ik stuur vieze berichtjes naar wch via dm, gaat ie moeilijk doen, wat een flikker
je dacht ''hey, die Der_Mann heeft helemaal geen leven dus ik vraag het hem maar''?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
25 GB is ongeveer 2000 mp3'tjes. Het zijn wel alleen volledige albums, dus je kunt tools als mp3tag gebruiken
ik wil hermannquote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En mijn aanzoek negeren? Vuige flikker
Ik kan bevestigen dat dit correct is.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je dacht ''hey, die Der_Mann heeft helemaal geen leven dus ik vraag het hem maar''?
waarom moet je in hemelsnaam al die shit nu gaan taggenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit correct is.
hij stuurt zelf ook wel eens vieze berichten hoorde ik eensquote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
ik stuur vieze berichtjes naar wch via dm, gaat ie moeilijk doen, wat een flikker
Zolang het niet getagged is, kan het niet naar mn muziekverzameling verhuizen, want ik ben nogal neurotisch, maar heb geen zin om het zelf te doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom moet je in hemelsnaam al die shit nu gaan taggen
Naar die lieve meid DjeDje, toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij stuurt zelf ook wel eens vieze berichten hoorde ik eens
Idd al een tijdje niets van Matip gehoord.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
Droomde vannacht dat ik iemand ging stalken, maar diegene herkende mij en toen werd ik ontvoerd.#chaidreams
en toen.. EN TOENNquote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
Droomde vannacht dat ik iemand ging stalken, maar diegene herkende mij en toen werd ik ontvoerd.#chaidreams
hihiquote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel halfbloedkindjes maken maar moeilijk doen bij kussen, wat is dit voor wereld.
weet je zeker dat het niet gwn realiteit was en dat het allemaal een complot van fok isquote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
je kan er wel gewoon aan toegeven hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij stuurt zelf ook wel eens vieze berichten hoorde ik eens
Als gewoon meteen bij lebberen begint?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel halfbloedkindjes maken maar moeilijk doen bij kussen, wat is dit voor wereld.
ja wat een klootzakquote:Op zondag 3 januari 2016 20:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naar die lieve meid DjeDje, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |