Zo wat deze kloon heb ik lang niet gezienquote:Op zondag 3 januari 2016 20:14 schreef Viswijfje het volgende:
heb ik nooit begrepen waarom is t zo leuk?? maak liever wat nieuws dan steeds weer alleen maar vechten met die rare wezes!!
Goed punt.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die is tegenwoordig drukker met het kopen van lego voor Teun zodat hij er zelf mee kan spelen
Klopt, dat zou namelijk de dagtaak van de kerk zijn geweest.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:07 schreef Nestalgie het volgende:
en zou onze realiteit niet verdraaid worden dmv media
Ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Trouwens, Hermann, zin om wat bij te verdienen?
ja dat dan weer welquote:Op zondag 3 januari 2016 20:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
??? dat is toch van dat meisje in de eerste post?
Kerk is gewoon goed, als je een goed hart hebt.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Klopt, dat zou namelijk de dagtaak van de kerk zijn geweest.
dus mensen met hartproblemen kunnen lekker de tyfus krijgenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerk is gewoon goed, als je een goed hart hebt.
nou nou nouquote:Op zondag 3 januari 2016 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Slaapzak was zijn beste kloon, de rest is echt kut.
Ik heb iemand nodig die mp3tjes voor me gaat taggen. Voor hoeveel doe je ongeveer 100gb aan mp3's taggen volgens de door mij opgelegde voorschriften?quote:
natuurlijke selectiequote:Op zondag 3 januari 2016 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus mensen met hartproblemen kunnen lekker de tyfus krijgen
En niet van andere mannenpiemels houdtquote:Op zondag 3 januari 2016 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Kerk is gewoon goed, als je een goed hart hebt.
wees gewoon eerlijk, je bent een beetje verpest nu. misschien moet niels terugkomen om je weer scherp te stellenquote:
Doe jij dat?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En niet van andere mannenpiemels houdt
als we het over super hoge kwaliteits mp3tjes hebben van 1gb per stuk zou ik dat geen probleem vindenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb iemand nodig die mp3tjes voor me gaat taggen. Voor hoeveel doe je ongeveer 100gb aan mp3's taggen volgens de door mij opgelegde voorschriften?
superhoog.. dat is FLAC toch. #audiofieloffquote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als we het over super hoge kwaliteits mp3tjes hebben van 1gb per stuk zou ik dat geen probleem vinden
weet ik veel #spotifyleefquote:Op zondag 3 januari 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
superhoog.. dat is FLAC toch. #audiofieloff
Kan best genieten van mn erectie. Anderen eens.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En niet van andere mannenpiemels houdt
25 GB is ongeveer 2000 mp3'tjes. Het zijn wel alleen volledige albums, dus je kunt tools als mp3tag gebruikenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als we het over super hoge kwaliteits mp3tjes hebben van 1gb per stuk zou ik dat geen probleem vinden
ben het hier mee eensquote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
ik stuur vieze berichtjes naar wch via dm, gaat ie moeilijk doen, wat een flikker
hihiquote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
ik stuur vieze berichtjes naar wch via dm, gaat ie moeilijk doen, wat een flikker
waarom die drangquote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
je dacht ''hey, die Der_Mann heeft helemaal geen leven dus ik vraag het hem maar''?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
25 GB is ongeveer 2000 mp3'tjes. Het zijn wel alleen volledige albums, dus je kunt tools als mp3tag gebruiken
ik wil hermannquote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En mijn aanzoek negeren? Vuige flikker
Ik kan bevestigen dat dit correct is.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je dacht ''hey, die Der_Mann heeft helemaal geen leven dus ik vraag het hem maar''?
waarom moet je in hemelsnaam al die shit nu gaan taggenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit correct is.
hij stuurt zelf ook wel eens vieze berichten hoorde ik eensquote:Op zondag 3 januari 2016 20:23 schreef TARDIS. het volgende:
Zolang het niet getagged is, kan het niet naar mn muziekverzameling verhuizen, want ik ben nogal neurotisch, maar heb geen zin om het zelf te doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom moet je in hemelsnaam al die shit nu gaan taggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |