Enige juiste antwoord. Je sprak nooit wat af, je kwam gewoon. En wanneer de lantaarnpalen aangingen, moest je weer naar huis.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
geen idee belangrijkste was gewoon dat je met elkaar was.
Nee man, Croky moet je hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die pringlessmaak is wel bloedje geil zeg
Je vader genoot ervan.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen boos natuurlijk die een naaktfoto van jou ontvangt.
In mijn tijd waren er helemaal geen lantaarnpalenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord. Je sprak nooit wat af, je kwam gewoon. En wanneer de lantaarnpalen aangingen, moest je weer naar huis.
Divorce, Vechtershart past helemaal niet bij die jongen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:15 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik nu Waldemar gaan kijken in Divorce of Waldemar in Vechtershart
starwars gaat t over toch!quote:
Oja, jij bent 40quote:Op zondag 3 januari 2016 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn tijd waren er helemaal geen lantaarnpalen
Man in jouw tijd waren er nog geen straten.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
In mijn tijd waren er helemaal geen lantaarnpalen
haha lol @ lantaarnpalen. thuis had je geen contact met je vrienden waardoor je wereld kleiner was en je je wereld meer waardeerde.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord. Je sprak nooit wat af, je kwam gewoon. En wanneer de lantaarnpalen aangingen, moest je weer naar huis.
heerlijk door de weilanden banjeren met je rooie laarsjes.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ben niet in het stedelijk gebied opgegroeid.
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet nooit of het weer een kloon is van wch
Zo voel ik het ook. So depressingquote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha lol @ lantaarnpalen. thuis had je geen contact met je vrienden waardoor je wereld kleiner was en je je wereld meer waardeerde.
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet nooit of het weer een kloon is van aber
??? dat is toch van dat meisje in de eerste post?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als communiceren gelijk staat aan star wars voor jou?: ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |