quote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je loslippige har(h)ammetje zo gulzig uiteten dat je vrouwensiroop van mijn snorpunten druipt.
Neequote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey Remqo, wil je toevallig wat bijverdienen door mijn mp3'tjes te taggen?
THEY THINK ALIKE ENZOquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ons te maken?
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil dat Hoink erotische fanfiction schrijft over FOK!kers en FOK!sters, en dat uitbrengt op audiobook, wat een baasje.
je hebt nou niet echt het leukste werk gekozenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen, dacht ik.
Ik zie dat jij je bek moet houden.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Nestalgie het volgende:
ik zie al dat jij een valsspeler bent T(ardi)S
Ja maar ik snap het niet, jij hebt echt geen great mind hoor, downiequote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
THEY THINK ALIKE ENZO
teringboeler.
Nee wat je nu doet voor 9 euro per uur is leuk wil je zeggenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt nou niet echt het leukste werk gekozen
Kom dan, ik maak je kapot.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het niet, jij hebt echt geen great mind hoor, downie
Nee dat vindt je vriendin dus ookquote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de dijkcrew is niet om mee te fucken vriend
als er weinig handdoeken zijn en weinig dronken gasten dan wel jaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee wat je nu doet voor 9 euro per uur is leuk wil je zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |