Ha ha afgangquote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bietje geblokt. Waarom stopte je met reageren op m'n whatsappjes
Nee ik heb braaf een TR gezet en niet geklikt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ok dus jullie zitten nu massaal naar chaturbate te kijken?
Nee opgelicht in het buitenland.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
wat lees ikquote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik droog daar van op, maar geluid uitzetten is ook jammer als er geile kreuntjes tussen zitten.
gewoon om iets in de achtergrond aan te hebben snap jequote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
oh ik zette geen tr en klikte welquote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee ik heb braaf een TR gezet en niet geklikt.
Ik heb een nieuw nummer en ik ben alles kwijt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bietje geblokt. Waarom stopte je met reageren op m'n whatsappjes
Ik had ergens gelezen dat je een meisje zoveel mogelijk berichten moet sturen ook als ze niet reageert om haar voor je te winnen, klopt dat niet?quote:
dm nog ff link want ik ben gek op gwenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:28 schreef Chai het volgende:
Ze lijkt een beetje op Gwen van Poorten mét tieten.
i can concurquote:Op zondag 3 januari 2016 21:26 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ze heeft wel echt super mooie borsten.
Voelde me al zo gruwelijk afgewezen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw nummer en ik ben alles kwijt.
gezellig avondje met mozy in de planning?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |