quote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik wil je loslippige har(h)ammetje zo gulzig uiteten dat je vrouwensiroop van mijn snorpunten druipt.
Neequote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey Remqo, wil je toevallig wat bijverdienen door mijn mp3'tjes te taggen?
THEY THINK ALIKE ENZOquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ons te maken?
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:36 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wil dat Hoink erotische fanfiction schrijft over FOK!kers en FOK!sters, en dat uitbrengt op audiobook, wat een baasje.
je hebt nou niet echt het leukste werk gekozenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen, dacht ik.
Ik zie dat jij je bek moet houden.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Nestalgie het volgende:
ik zie al dat jij een valsspeler bent T(ardi)S
Ja maar ik snap het niet, jij hebt echt geen great mind hoor, downiequote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
THEY THINK ALIKE ENZO
teringboeler.
Nee wat je nu doet voor 9 euro per uur is leuk wil je zeggenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt nou niet echt het leukste werk gekozen
Kom dan, ik maak je kapot.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het niet, jij hebt echt geen great mind hoor, downie
Nee dat vindt je vriendin dus ookquote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de dijkcrew is niet om mee te fucken vriend
als er weinig handdoeken zijn en weinig dronken gasten dan wel jaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee wat je nu doet voor 9 euro per uur is leuk wil je zeggen
Ga je met je hockeystick zwaaien?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
de dijkcrew is niet om mee te fucken vriend
Zeg ik ook altijd tegen Tardis als ik de strap-on gebruik.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht en goed diep achter in je keel stoppen, proef je het verschil niet.
Gelukkig snoepie ik gun je het bestequote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als er weinig handdoeken zijn en weinig dronken gasten dan wel ja
die fuckt juist alles in de crew behalve eentjequote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee dat vindt je vriendin dus ook
awhquote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die fuckt juist alles in de crew behalve eentje
als je je aanbod verhoogt naar 1000 hoor ik het welquote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gelukkig snoepie ik gun je het beste![]()
Politie ingeschakeld wegens grafroof.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zie je moeder naakt in mn kamer.
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die fuckt juist alles in de crew behalve eentje
Dan kan ik al die zwik net zo goed legaal halen joh.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je je aanbod verhoogt naar 1000 hoor ik het wel
Even zonder gekheid, ben jij zo'n meisje die daar inderdaad op kickt?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
Zeg ik ook altijd tegen Tardis als ik de strap-on gebruik.
Mijn excusesquote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Politie ingeschakeld wegens grafroof.
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, ben jij zo'n meisje die daar inderdaad op kickt?
Ik zou akkoord gaan maar dan wel eisen dat ie ook je handdoeken vouwtquote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan kan ik al die zwik net zo goed legaal halen joh.
maar geef je liever 1000 euro uit aan een miljardenbedrijf of een lieve jongen die het echt nodig heeft?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan kan ik al die zwik net zo goed legaal halen joh.
als hij ze opstuurt wil ik dat best doenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou akkoord gaan maar dan wel eisen dat ie ook je handdoeken vouwt
Dat heb ik met rashida jones.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou die aubrey plaza zo hard in d'r poepert nemen he
Dit klinkt goed.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou akkoord gaan maar dan wel eisen dat ie ook je handdoeken vouwt
Games kopen betekent niet 'echt nodig hebben'.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar geef je liever 1000 euro uit aan een miljardenbedrijf of een lieve jongen die het echt nodig heeft?
jawel, heb ze nodig om niet verveeld te rakenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
Games kopen betekent niet 'echt nodig hebben'.
Het is steam winter sale, je kunt genoeg kopen voor 100 euro.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, heb ze nodig om niet verveeld te raken
heb geen gaming pc, daarvoor zou die 1000 euro goed van pas kunnen komenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is steam winter sale, je kunt genoeg kopen voor 100 euro.
Ik vrees dat niemand dan meer gaat luisterenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil wel een wekelijks item in radio KLB
Net nog wel. Maar heb d'r al een uurtje niet gezien, dus er kan van alles gebeurd zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Naja als je moeder nog leeft wel ja
Je kan een wekelijks item in KPD krijgenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:44 schreef Oberkullie het volgende:
Ik wil wel een wekelijks item in radio KLB
Enne?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Heeft Danny een cursus "Conflict Management" van de LOI gevolgd afgelopen weken?
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Je kan een wekelijks item in KPD krijgen
Oh.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb geen gaming pc, daarvoor zou die 1000 euro goed van pas kunnen komen
Nee spoedcursus.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Heeft Danny een cursus "Conflict Management" van de LOI gevolgd afgelopen weken?
Insha'Allah leeft ze nogquote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Net nog wel. Maar heb d'r al een uurtje niet gezien, dus er kan van alles gebeurd zijn.
Nee, gewoon geldnood.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
Om dooie mensen mag je ook gewoon lachen hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Naja als je moeder nog leeft wel ja
Maakt het wel minder leukquote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Om dooie mensen mag je ook gewoon lachen hoor.
ja, neem Hermann bijvoorbeeld, toch vaak lachenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Om dooie mensen mag je ook gewoon lachen hoor.
Hmz, zou dat wel eens willen proberen, maar niet in de aars nemen ofzo. Ben over het algemeen geen dom.quote:
30 december las ik nog hele andere berichten van hem vgm.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen de algemene nietszeggende redeneringen kunnen stampen dus?
Nee. Voor 1000 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.quote:
ik snap hier geen kloot vanquote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, neem Hermann bijvoorbeeld, toch vaak lachen
En dan al die reacties.. cringe cringequote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
30 december las ik nog hele andere berichten van hem vgm.
Maar waarom die stap niet dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
Hmz, zou dat wel eens willen proberen, maar niet in de aars nemen ofzo. Ben over het algemeen geen dom.
Ja, ben niet meer zo vaak op fok. Gaat wel. Morgen weer stage. Zie er zo tegenopquote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, fijn om je te zien. Hoe gaat het met jou?
990?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Voor 1000 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.
Linkie linkie!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan al die reacties.. cringe cringe
9 uur?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alleen de algemene nietszeggende redeneringen kunnen stampen dus?
Ah joh, kop op, denk maar zo: "zo ziet de rest van je leven eruit"quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ben niet meer zo vaak op fok. Gaat wel. Morgen weer stage. Zie er zo tegenop
Ik heb al besloten dat de rest van mijn leven er niet zo uit gaat zien en dit er over 3 maanden op zit.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah joh, kop op, denk maar zo: "zo ziet de rest van je leven eruit"
Rare manier van onderhandelen. Oke, voor 990 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.quote:
ah de DP leefquote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat de rest van mijn leven er niet zo uit gaat zien en dit er over 3 maanden op zit.
450 dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rare manier van onderhandelen. Oke, voor 990 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.
Waarom zie je er tegenop dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ben niet meer zo vaak op fok. Gaat wel. Morgen weer stage. Zie er zo tegenop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |