Haram zeg ik je, haram!quote:
Dat zal niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hoop dat Teun een beter leven tegemoet gaat dan WCH.
ik neem een broek mee voor z'n vader.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:11 schreef TARDIS. het volgende:
Hey WCH mogen we op Teun z'n verjaardag komen? Ik neem een pluchen TARDIS mee.
Ik een kindertoupetje, voor het geval dat.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik neem een broek mee voor z'n vader.
is dit een foto van meloewa?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Leave WCH alone...
LEAVE HIM ALONE
[ afbeelding ]
Kaalheid is erfelijk. Ik zie de toekomst van Teun niet zo rooskleurig.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:10 schreef TARDIS. het volgende:
Hoop dat Teun een beter leven tegemoet gaat dan WCH.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Meloewa heeft echt boobs waar je u tegen zegt.
Ja klopt, wil erin knijpen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:14 schreef TARDIS. het volgende:
Meloewa heeft echt boobs waar je u tegen zegt.
Ik nam het voor je op broeder van een andere moeder.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jeetje zeg ben even weg en ik word gedemoniseerd
Ik zag het, zal tot 21:18 aardig doen tegen jequote:Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik nam het voor je op broeder van een andere moeder.
jammer van dat ''even''quote:Op zondag 3 januari 2016 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jeetje zeg ben even weg en ik word gedemoniseerd
je zal maar een lelijk wijf zijn en dan ergens op pagina 10 staan waar geen hond op klikt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:15 schreef Montelly het volgende:
Er zitten soms echt hele mooie meiden tussen op charturbate.
Ik had verwacht dat ik op z'n minst tot 21:21 op je goede lijstje stond.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zag het, zal tot 21:18 aardig doen tegen je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |