ga je dan trouwen met een rijke jongen?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat de rest van mijn leven er niet zo uit gaat zien en dit er over 3 maanden op zit.
weer een droom in duigen, hermannquote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je dan trouwen met een rijke jongen?
laatste bod, 20 euroquote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Rare manier van onderhandelen. Oke, voor 990 euro moet je al mn mp3's taggen, al mn handdoeken vouwen, me een avond lang whisky brengen terwijl je vriendin me pijpt.
je kent het wel. 'goed dat je je zo kwetsbaar opstelt' 'een mooie eerste stap naar een mooier fok' 'we gaan ervoor!'quote:
sow als je dat vergelijkt met WCH, wereld van verschilquote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Rashida Jones is trouwens gewoon al 39 jaar hesodeju.
Maar waarom hem wel op een dikke rubberen beknobbelde knots laten kokhalzen? Wat is de grens tussen de twee?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
Mn vent in zn reet nemen? Vind ik zelf gewoon niet aantrekkelijk.
Deal. Pics van je vriendin niet nodig, heb altijd al iemand met een Roosendaals accent in de keel willen spuiten.quote:
Idd, piepjong gewoon.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sow als je dat vergelijkt met WCH, wereld van verschil
wat is er mis met 39 jaarquote:Op zondag 3 januari 2016 20:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Rashida Jones is trouwens gewoon al 39 jaar hesodeju.
Ga je een switch maken dan? Je woont daar wel prachtig toch, dat is ook veel waard.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al besloten dat de rest van mijn leven er niet zo uit gaat zien en dit er over 3 maanden op zit.
Heb het idee dat ik er ben omdat het moet, niet omdat ik iets beteken voor het bedrijf. Heb wat taken waar ik binnen 10 minuten klaar mee ben. Stagebegeleider kan alleen maar zeggen wat ik fout doe de hele dag en een berg schoolopdrachten die ik niet kan/mag uitvoeren..quote:
wat als we mijn vriendin thuislaten? ik heb ook een Roosendaals accentquote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deal. Pics van je vriendin niet nodig, heb altijd al iemand met een Roosendaals accent in de keel willen spuiten.
Ja, zoiets haha. Ja zeker wetenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je een switch maken dan? Je woont daar wel prachtig toch, dat is ook veel waard.
Je hebt een te diepe stem.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als we mijn vriendin thuislaten? ik heb ook een Roosendaals accent
Lillek man.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
wat als we mijn vriendin thuislaten? ik heb ook een Roosendaals accent
Is visueel aantrekkelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar waarom hem wel op een dikke rubberen beknobbelde knots laten kokhalzen? Wat is de grens tussen de twee?
Ja maar mannen worden meer waard na hun 30e. Vrouwen kunnen na hun 30e beter ophouden met leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat is er mis met 39 jaarnet werd er nog op chris zegers gegeild, die gast is 45
linkquote:Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je me geen Mariah Carey horen zingen? niks mis mee
http://vocaroo.com/i/s10hbFfYNgBHquote:Op zondag 3 januari 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je me geen Mariah Carey horen zingen? niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |