SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Take it or leave it!111!quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ze wachten lang met het maken van een beslissing, prima maar wij zoeken verder. Het is graag of niet.''
[ afbeelding ]'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ondertussen heeft PSV Luis Beto da Silva uit Peru opgepikt, transfervrij, 18 jaar en hij schijnt nu al beter te zijn dan Sanogo.quote:
Was wel even lastig, want Brands moest 4 telefoontjes plegen.![]()
De nieuwe Farfan? Dat zou die 4 telefoontjes wel rechtvaardigen imho.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ondertussen heeft PSV Luis Beto da Silva uit Peru opgepikt, transfervrij, 18 jaar en hij schijnt nu al beter te zijn dan Sanogo.
Was wel even lastig, want Brands moest 4 telefoontjes plegen.
Anyways, ik denk dat Marc Netto z'n beltegoed weer eens op is. Pas volgende maand mag hij weer nieuwe kopen.'Wish I was old and a little sentimental'
Nieuwe Manco.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De nieuwe Farfan? Dat zou die 4 telefoontjes wel rechtvaardigen imho.
Anyways, ik denk dat Marc Netto z'n beltegoed weer eens op is. Pas volgende maand mag hij weer nieuwe kopen.![]()
Beter dan Sanogo? Dat kan niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ondertussen heeft PSV Luis Beto da Silva uit Peru opgepikt, transfervrij, 18 jaar en hij schijnt nu al beter te zijn dan Sanogo.
Was wel even lastig, want Brands moest 4 telefoontjes plegen.![]()
Tja, die vergelijking wordt snel gemaakt, maar een nieuwe Farfan haal je niet zo maar meer binnen. In dat opzicht hebben ze bij Ajax natuurlijk wel gelijk , spitsen zijn zeldzaam, zeker voor een spitsenkerkhof als Ajax.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De nieuwe Farfan? Dat zou die 4 telefoontjes wel rechtvaardigen imho.
Anyways, ik denk dat Marc Netto z'n beltegoed weer eens op is. Pas volgende maand mag hij weer nieuwe kopen.
Hij is in eerste instantie gehaald voor Jong PSV, het is allemaal niet zo spectaculair natuurlijk. Maar goed, beter dan Sanogoal zal hij wel zijn en sowieso is hij het gokje wel waard gelet op de leeftijd en zijn status bij Peru onder 20. Is ook eerder al op proef geweest en heeft toen veel indruk gemaakt, een aantal mensen bij PSV is er van overtuigd dat de Europese subtop heeft zitten slapen bij deze jongen, maar goed, dat soort verhalen:![]()
![]()
Zo'n gokje wagen is natuurlijk niks mis mee, daar moet je het toch van hebben hier en hij hoeft er niet meteen te staan dat scheelt ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, die vergelijking wordt snel gemaakt, maar een nieuwe Farfan haal je niet zo maar meer binnen. In dat opzicht hebben ze bij Ajax natuurlijk wel gelijk , spitsen zijn zeldzaam, zeker voor een spitsenkerkhof als Ajax.
Hij is in eerste instantie gehaald voor Jong PSV, het is allemaal niet zo spectaculair natuurlijk. Maar goed, beter dan Sanogoal zal hij wel zijn en sowieso is hij het gokje wel waard gelet op de leeftijd en zijn status bij Peru onder 20. Is ook eerder al op proef geweest en heeft toen veel indruk gemaakt, een aantal mensen bij PSV is er van overtuigd dat de Europese subtop heeft zitten slapen bij deze jongen, maar goed, dat soort verhalen:
[ afbeelding ]![]()
Het is een beetje wat Overmars destijds deed met een Sana (en nog een berg anderen). Voor weinig oppikken en als het wat wordt is het mooi, zo niet, dan is het ook prima. Je moet het alleen niet constant doen, je moet je ook gericht versterken.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n gokje wagen is natuurlijk niks mis mee, daar moet je het toch van hebben hier en hij hoeft er niet meteen te staan dat scheelt ook.
Nu moet je niet op YouTube filmpjes afgaan, maar hij maakt wel echt spectaculaire goals. Nou is de Peruaanse competitie niet zo boeiend natuurlijk, qua niveau, maar ook bij Peru onder 20 doet hij leuke dingen. Behoorlijk tweebenig, wat voor een spits toch wel fijn is.![]()
Het zou me verbazen indien Ajax met een gerichte versterking komt voor de spitspositie in de winterstop als het in het lange zomer window al niet lukt maar ik laat me graag positief verrassen.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is een beetje wat Overmars destijds deed met een Sana (en nog een berg anderen). Voor weinig oppikken en als het wat wordt is het mooi, zo niet, dan is het ook prima. Je moet het alleen niet constant doen, je moet je ook gericht versterken.
Nu moet je niet op YouTube filmpjes afgaan, maar hij maakt wel echt spectaculaire goals. Nou is de Peruaanse competitie niet zo boeiend natuurlijk, qua niveau, maar ook bij Peru onder 20 doet hij leuke dingen. Behoorlijk tweebenig, wat voor een spits toch wel fijn is.![]()
Lijkt me ook niet echt te verwachten. Het lijkt er een beetje op dat ze niet weten op welk niveau ze moeten mikken. Ze mikken of veel te hoog met gasten als Traore en eerder Eto'o, of ze mikken veel te laag met een Sanogo.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou me verbazen indien Ajax met een gerichte versterking komt voor de spitspositie in de winterstop als het in het lange zomer window al niet lukt maar ik laat me graag positief verrassen.
Maar, zoals gezegd, vindt maar eens een spits voor een betaalbare prijs die een concurrent (of backup) voor Milik is. Laat staan een versterking. Dat is ook geen makkelijke klus. Zeker niet als je kijkt naar wat een spits volgens Ajax allemaal moet kunnen. Het is ook echt een kut-positie in het Ajax-systeem.![]()
Ze maken er een kut positie van, al met al heb ik niet de indruk dat het lag aan de spits als er niet gescoord werd, lag meer aan opbouw in te laag tempo en te weinig bewegingquote:Op zondag 3 januari 2016 13:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt te verwachten. Het lijkt er een beetje op dat ze niet weten op welk niveau ze moeten mikken. Ze mikken of veel te hoog met gasten als Traore en eerder Eto'o, of ze mikken veel te laag met een Sanogo.
Maar, zoals gezegd, vindt maar eens een spits voor een betaalbare prijs die een concurrent (of backup) voor Milik is. Laat staan een versterking. Dat is ook geen makkelijke klus. Zeker niet als je kijkt naar wat een spits volgens Ajax allemaal moet kunnen. Het is ook echt een kut-positie in het Ajax-systeem.![]()
ajax heeft de afgelopen vijf jaar best aardige spitsen gehadquote:Op zondag 3 januari 2016 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze maken er een kut positie van, al met al heb ik niet de indruk dat het lag aan de spits als er niet gescoord werd, lag meer aan opbouw in te laag tempo en te weinig beweging
Alleen ze zijn allemaal veel te vroeg afgeschreven
als ze 2 wedstrijden niet scoorde dan waren ze gelijk al niet goed genoeg
ze krijgen gewoon geen tijd
ajax is een beetje de weg kwijt met spitsen....ze denken iedere keer dat ze een suarez of een inbramovic binnenhalen ofzo....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Hmja, het was in ieder geval ontzettend veel breed spelen en relatief weinig creëren. Hoewel ze tegen ons volgens mij nog wel 4 grote kansen kregen in die finale, (door selectief geheugen vaak vergeten) maar dat waren ook veel dode momenten.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee in 2010 speelden ze met 2 verdedigende middenvelders, het Bert van Marwijk systeem zeg maar
Ik vond Spanje dat jaar zeker niet de beste ploeg, (Nederland ook niet) maar je koopt er geen reet voor natuurlijk.![]()
Vond Spanje wel de beste ploeg toen, nipt gevolgd door Duitsland. Die hadden gewoon de pech dat ze Spanje troffen na een zeer zware partij tegen Argentinië geloof ik. Het WK2010 was qua niveau überhaupt al zeer matig. Nederland is ook vaak ontzettend goed weggekomen en het spel leek vaak ook nergens op maar door de finaleplaats lijken veel mensen dat te zijn vergeten.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hmja, het was in ieder geval ontzettend veel breed spelen en relatief weinig creëren. Hoewel ze tegen ons volgens mij nog wel 4 grote kansen kregen in die finale, (door selectief geheugen vaak vergeten) maar dat waren ook veel dode momenten.
Ik vond Spanje dat jaar zeker niet de beste ploeg, (Nederland ook niet) maar je koopt er geen reet voor natuurlijk.![]()
Ze moeten minder kijken naar wat een spits niet kan maar wat hij wel kan, in die zin begrijp ik nog wel dat De Boer met een 10 wil spelen, alleen ging dat ten koste van het functioneren van de rest.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax heeft de afgelopen vijf jaar best aardige spitsen gehad
Alleen ze zijn allemaal veel te vroeg afgeschreven
als ze 2 wedstrijden niet scoorde dan waren ze gelijk al niet goed genoeg
ze krijgen gewoon geen tijd
ajax is een beetje de weg kwijt met spitsen....ze denken iedere keer dat ze een suarez of een inbramovic binnenhalen ofzo.....![]()
Duitsland speelde dat jaar ontzettend mooi en fris voetbal, maar de pijp was in de halve finale leeg. In die wedstrijden daarvoor hadden ze echt met krachten gesmeten en dat heeft ze uiteindelijk opgebroken. Duitsland was echt de leukst voetballende ploeg op het WK 2010, maar op het einde wint de beste ploeg de titel, want het gaat er gewoon om dat je de goals maakt op de momenten dat het nodig is.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vond Spanje wel de beste ploeg toen, nipt gevolgd door Duitsland. Die hadden gewoon de pech dat ze Spanje troffen na een zeer zware partij tegen Argentinië geloof ik. Het WK2010 was qua niveau überhaupt al zeer matig. Nederland is ook vaak ontzettend goed weggekomen en het spel leek vaak ook nergens op maar door de finaleplaats lijken veel mensen dat te zijn vergeten.![]()
Als je als wereldkampioen maar 8 keer scoort in een heel toernooi (met onder andere de grootmachten Honduras, Paraguay, Chili en Zwitserland onderweg) dan ben je niet de beste ploeg lijkt me.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vond Spanje wel de beste ploeg toen, nipt gevolgd door Duitsland. Die hadden gewoon de pech dat ze Spanje troffen na een zeer zware partij tegen Argentinië geloof ik. Het WK2010 was qua niveau überhaupt al zeer matig. Nederland is ook vaak ontzettend goed weggekomen en het spel leek vaak ook nergens op maar door de finaleplaats lijken veel mensen dat te zijn vergeten.
Duitsland scoorde 4 keer tegen zowel Engeland als Argentinië, verreweg de beste ploeg vond ik.![]()
Dat is het een beetje ja. Je kunt wel een hele nostalgische hang hebben naar een 'typische Ajax-spits' (whatever that may be), maar uiteindelijk moet je je spel toch een beetje aanpassen aan wat haalbaar is. Zonder uiteraard je hele filosofie overboord te gooien.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze moeten minder kijken naar wat een spits niet kan maar wat hij wel kan, in die zin begrijp ik nog wel dat De Boer met een 10 wil spelen, alleen ging dat ten koste van het functioneren van de rest.
En, zeg nou zelf, de laatste succesvolle spitsen die Ajax heeft gehad waren nu niet echt met elkaar te vergelijken. Een Suarez is natuurlijk een totaal ander type speler dan een Huntelaar of een Zlatan en die laatste twee zijn ook weer moeilijk met elkaar te vergelijken. Tot zoverre de mythe van de typische Ajax-spits.![]()
Ja dat is natuurlijk het grootste cliché dat er bestaat.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Duitsland speelde dat jaar ontzettend mooi en fris voetbal, maar de pijp was in de halve finale leeg. In die wedstrijden daarvoor hadden ze echt met krachten gesmeten en dat heeft ze uiteindelijk opgebroken. Duitsland was echt de leukst voetballende ploeg op het WK 2010, maar op het einde wint de beste ploeg de titel, want het gaat er gewoon om dat je de goals maakt op de momenten dat het nodig is.![]()
Het sterke van clichés is dat er altijd een grote kern van waarheid in zit, zong een zeer wijs man ooit in een liedje.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk het grootste cliché dat er bestaat.
Anders moeten we van voetbal een jury-sport maken. 10 man met bordjes en de ploeg die de hoogste score krijgt wordt wereldkampioen.![]()
Een betere spits halen dan Sanogo lijkt me idd niet moeilijk maar vraag me af of ze die in de winterstop al gaan halen.
Europees spelen we toch niet meer mee en nationaal staan we nog steeds in pole position voor de landstitel (met het huidige materiaal)
Dan maar na het seizoen een echt goede spits halen waar je dus ook een flink bedrag voor gaat betalen. Al is dat ook geen garantie, wat dat betreft jammer dat de er de laatste pakweg 15 jaar geen spitsen meer uit de opleiding komen waar je echt wat aan hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Inderdaad en er is nog zat wat beter kan met de spelers voorhanden, verdedigend staat het voor NL begrippen vrij goed, jammer is dat Gudelj het meest de bal heeft bij omschakelmomenten en die doet er zelden wat goeds mee.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is het een beetje ja. Je kunt wel een hele nostalgische hang hebben naar een 'typische Ajax-spits' (whatever that may be), maar uiteindelijk moet je je spel toch een beetje aanpassen aan wat haalbaar is. Zonder uiteraard je hele filosofie overboord te gooien.
En, zeg nou zelf, de laatste succesvolle spitsen die Ajax heeft gehad waren nu niet echt met elkaar te vergelijken. Een Suarez is natuurlijk een totaal ander type speler dan een Huntelaar of een Zlatan en die laatste twee zijn ook weer moeilijk met elkaar te vergelijken. Tot zoverre de mythe van de typische Ajax-spits.
Bij de reguliere opbouw wordt veel te weinig de diepste man gevonden en dan krijg je dat brei voetbal waar niemand op zit te wachten.
Benieuwd of ze dit na het trainingskamp beter onder de knie hebben.![]()
15 jaar? Laatste spits uit de eigen opleiding was toch Kluivert, of wie mis ik nu?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:19 schreef Pedroso het volgende:
Een betere spits halen dan Sanogo lijkt me idd niet moeilijk maar vraag me af of ze die in de winterstop al gaan halen.
Europees spelen we toch niet meer mee en nationaal staan we nog steeds in pole position voor de landstitel (met het huidige materiaal)
Dan maar na het seizoen een echt goede spits halen waar je dus ook een flink bedrag voor gaat betalen. Al is dat ook geen garantie, wat dat betreft jammer dat de er de laatste pakweg 15 jaar geen spitsen meer uit de opleiding komen waar je echt wat aan hebt.![]()
nee dacht ik ookquote:Op zondag 3 januari 2016 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
15 jaar? Laatste spits uit de eigen opleiding was toch Kluivert, of wie mis ik nu?![]()
Je vergeet Brutil Hosequote:Op zondag 3 januari 2016 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
15 jaar? Laatste spits uit de eigen opleiding was toch Kluivert, of wie mis ik nu?![]()
Nog langer idd, 20 jaar.
Blijkbaar is het opleiden van een spits veel moeilijker geworden, als je het breder trekt zelfs het opleiden van een echt goede aanvaller.
Wat er door is gebroken (op topniveau) na de jaren 90 zijn vooral middenvelders en in mindere mate verdedigers.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dat niet alleen bij Ajax, niet dat Huntelaar een superspits is maar eronder heb je Bas Dost en Luuk de Jong wat toch echt een slag minder is en bovendien zijn deze jongens al 25+quote:Op zondag 3 januari 2016 14:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je vergeet Brutil Hose![]()
Nog langer idd, 20 jaar.
Blijkbaar is het opleiden van een spits veel moeilijker geworden, als je het breder trekt zelfs het opleiden van een echt goede aanvaller.
Wat er door is gebroken (op topniveau) na de jaren 90 zijn vooral middenvelders en in mindere mate verdedigers.![]()
Yep, bij de topclubs doen ze toch iets fout wat dat betreft. Misschien is in de leer gaan bij de Belgen die momenteel wel 4 a 5 (veel) betere spitsen hebben dan wat er in Nederland rondloopt.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat niet alleen bij Ajax, niet dat Huntelaar een superspits is maar eronder heb je Bas Dost en Luuk de Jong wat toch echt een slag minder is en bovendien zijn deze jongens al 25+Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ideale spits is op dit moment toch gewoon El Ghazi? Kan zowel met links als rechts scoren. Is redelijk snel. Is lang en kan aardig koppen. Hij kan zelf een actie maken. Zo'n beetje alles wat Milik niet heeft. Daar komt bij dat je meteen de rechtsbuiten positie open laat voor Cerny of Muric...![]()
Marcie heeft ondertussen toch al wel 3 keer iemand gebeld denk. Die is zijn 6 ton per jaar meer dan waard.![]()
Nu weten we het wel.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Marcie heeft ondertussen toch al wel 3 keer iemand gebeld denk. Die is zijn 6 ton per jaar meer dan waard.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Op termijn misschien wel, je kunt 'm nu wel als 2e spits achter Milik achter de hand houden.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:31 schreef Syntix het volgende:
Ideale spits is op dit moment toch gewoon El Ghazi? Kan zowel met links als rechts scoren. Is redelijk snel. Is lang en kan aardig koppen. Hij kan zelf een actie maken. Zo'n beetje alles wat Milik niet heeft. Daar komt bij dat je meteen de rechtsbuiten positie open laat voor Cerny of Muric...
Maar laat 'm eerst maar eens z'n vorm weer te pakken te krijgen, dat zal al lastig genoeg zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuk dat je dat zegt, want ik vind El Ghazi inderdaad ook veel meer een pure spits dan een buitenspeler. Zou hem altijd in de spits zetten. Heeft in principe alles wat een goede spits moet hebben, (inclusief een toch redelijk goed schot, het zijn niet alleen intikkertjes) ik denk alleen wel dat je zijn tweebenigheid overschat. Met links heb ik hem nog weinig goede dingen zien doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:31 schreef Syntix het volgende:
Ideale spits is op dit moment toch gewoon El Ghazi? Kan zowel met links als rechts scoren. Is redelijk snel. Is lang en kan aardig koppen. Hij kan zelf een actie maken. Zo'n beetje alles wat Milik niet heeft. Daar komt bij dat je meteen de rechtsbuiten positie open laat voor Cerny of Muric...
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 16:07:24 ]![]()
Jij zou vanwege matig spel 10 miljoen uitgeven aan een spits, "ook al is het pure symboolpolitiek". Tja.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wist Marc het maar, dan is die 6 ton nog een soort van nuttig besteed.![]()
El Ghazi is zo'n speler die het met Fifa wel goed doet in de spits, maar in de werkelijkheid niet. Net zoals zijn evenbeeld C. Ronaldo.![]()
Dat van Ronaldo is sarcastisch of een grap ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2016 16:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
El Ghazi is zo'n speler die het met Fifa wel goed doet in de spits, maar in de werkelijkheid niet. Net zoals zijn evenbeeld C. Ronaldo.![]()
Ronaldo is beter vanaf de zijkant dan als spits, alsnog een wereldspeler hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 17:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat van Ronaldo is sarcastisch of een grap ofzo?maar er zijn betere spitsen
![]()
Ronaldo scoort ontelbaar veel intikkers en kopballen in de spitspositie toch? Lijkt mij wel het kenmerk van een echte spits. Vroeger kwam hij vaak naar binnen en dan schieten, maar dat zie ik nu niet zo vaak meer.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ronaldo is beter vanaf de zijkant dan als spits, alsnog een wereldspeler hoormaar er zijn betere spitsen
![]()
Faalt iedere keer met een 4-3-3 in de punt. 4-4-2 spits heeft die al lang niet meer gespeeld, laatste seizoen united dacht ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ronaldo scoort ontelbaar veel intikkers en kopballen in de spitspositie toch? Lijkt mij wel het kenmerk van een echte spits. Vroeger kwam hij vaak naar binnen en dan schieten, maar dat zie ik nu niet zo vaak meer."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
El Ghazi zou een goede spits kunnen worden op termijn, maar denk ik niet bij Ajax...quote:Op zondag 3 januari 2016 16:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
El Ghazi is zo'n speler die het met Fifa wel goed doet in de spits, maar in de werkelijkheid niet. Net zoals zijn evenbeeld C. Ronaldo.
Frankie heeft met niemand geduld, als ghazi weeres niet scoort wordt er gelijk geroepen dat hij geen echte spits is...
Bergkamp en van Persie stonden aan het begin van hun carriere ook niet in de spitspositie maar werden daarna veel scorende spelers in de punt of daarachter."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Bergkamp begon al vanaf '89 meer dan 20 goals per seizoen te scoren, voornamelijk in de spits. Juist daarna werd hij bij Inter en Arsenal vaak ergens anders neergezet.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
El Ghazi zou een goede spits kunnen worden op termijn, maar denk ik niet bij Ajax...
Frankie heeft met niemand geduld, als ghazi weeres niet scoort wordt er gelijk geroepen dat hij geen echte spits is...
Bergkamp en van Persie stonden aan het begin van hun carriere ook niet in de spitspositie maar werden daarna veel scorende spelers in de punt of daarachter.![]()
ja maar hij begon bij ajax als rechsbuiten......en daar heeft hij lang gespeeldquote:Op zondag 3 januari 2016 17:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bergkamp begon al vanaf '89 meer dan 20 goals per seizoen te scoren, voornamelijk in de spits. Juist daarna werd hij bij Inter en Arsenal vaak ergens anders neergezet.
volgens mij stond hij in de jeugd ook op andere posities"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Zou wel lekker zijn als Twente heel lang wacht met het verkopen van Ziyech en dat je hem dan kan binnen hengelen voor 6-7 miljoen. Los van het feit dat er al 9 middenvelders rondlopen, Ziyech is zeker een meerwaarde.![]()
En dan volgend jaar Andersen weer terug plus Beek en Nouriquote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Brammess het volgende:
Zou wel lekker zijn als Twente heel lang wacht met het verkopen van Ziyech en dat je hem dan kan binnen hengelen voor 6-7 miljoen. Los van het feit dat er al 9 middenvelders rondlopen, Ziyech is zeker een meerwaarde.lekker 10 middenvelders in je selectie, denk niet dat ze dat gaan doen
![]()
Een goede spits erbij kan het verschil maken tussen kampioen worden of niet, vind het zeker wel een belangrijk itemquote:Op zondag 3 januari 2016 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die het geen kut kan schelen of er deze winter wel of niet een spits komt?![]()
Dan zorgt PSV wel dat ze hem kopen.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Brammess het volgende:
Zou wel lekker zijn als Twente heel lang wacht met het verkopen van Ziyech en dat je hem dan kan binnen hengelen voor 6-7 miljoen. Los van het feit dat er al 9 middenvelders rondlopen, Ziyech is zeker een meerwaarde.![]()
Ik maak me momenteel meer zorgen over het middenveld en het spel in zijn algemeen om eerlijk te zijn. Dat is juist wat tot problemen heeft geleid tegen een PSV en de ploegen in Europa.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een goede spits erbij kan het verschil maken tussen kampioen worden of niet, vind het zeker wel een belangrijk item![]()
Ik niet, Milik voldoet prima. Een spits kan bij Ajax nauwelijks renderen met al die lui op de flanken. Ghazi heeft 1 voorzet per 10 wedstrijden en Fisscher kan helemaal niks met links, Younes komt ook altijd naar binnen om te schieten.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:45 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Een goede spits erbij kan het verschil maken tussen kampioen worden of niet, vind het zeker wel een belangrijk item![]()
Hij heeft toch gewoon gelijk? Dit bedoelde ik dus in mijn vorige post, dit is jouw manier van trollen.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een reactie van Donnis, dat had ik niet verwacht.
Ik voel me vereerd!![]()
Kreek hoofd opleidingen. Wat een verrassing!!
'Wish I was old and a little sentimental'
Mwah je ziet wel dat bij omschakelingen of bij momenten dat Milik de bal moet vasthouden/hem door moet kaatsen het er allemaal toch wat klungelig uitziet. Ik vind het meer echt een targetman en met ons type buitenspelers is dat nou net het type wat met dit systeem moeilijk kan renderen. Iemand als Pantelic zou nu echt perfect renderen met dit spel.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik niet, Milik voldoet prima. Een spits kan bij Ajax nauwelijks renderen met al die lui op de flanken. Ghazi heeft 1 voorzet per 10 wedstrijden en Fisscher kan helemaal niks met links, Younes komt ook altijd naar binnen om te schieten.![]()
Ga er wel van uit dat Klaassen weggaat en dat Gudelj de zee in loopt en nooit meer terugkomtquote:Op zondag 3 januari 2016 18:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
En dan volgend jaar Andersen weer terug plus Beek en Nourilekker 10 middenvelders in je selectie, denk niet dat ze dat gaan doen
![]()
Dag vriendjes en vriendinnetjes , daar zijn ze dan alweerquote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef StarGazer het volgende:
Kreek hoofd jeugdopleiding. Wat een verrassing!!RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef StarGazer het volgende:
Kreek hoofd opleidingen. Wat een verrassing!!![]()
![]()
Hopelijk komen er nu allemaal Klaassentjes en Gudeljetes uit de opleiding die ijzersterk zijn in het oppersterke positievoetbal van ons aller ajax![]()
![]()
quote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef StarGazer het volgende:
Dit was mijn club, mijn ideaal
Dit was de mooiste club van allemaalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik dacht dat de transfer naar Galatasaray van v. Rhijn al rond was maar dat blijkt nog niet zo te zijn. Hij is wel één van de gegadigden maar het zou zomaar kunnen dat ie er niet heen gaat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
lekker low res plaatje.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Schopje naar R&P voor deze zooi graag'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Beetje het niveau van de discussie weergeven ditdatquote:Nog niet rond inderdaad, nog een maand de tijd natuurlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Ik dacht dat de transfer naar Galatasaray van v. Rhijn al rond was maar dat blijkt nog niet zo te zijn. Hij is wel één van de gegadigden maar het zou zomaar kunnen dat ie er niet heen gaat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lartey-Sanniez is toch niet veel minder dan van Rhijn?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef Loserkid het volgende:
Zul je zien dat wanneer Van Rhijn echt weg is Tete zijn been breekt..![]()
Enkele posts verwijderd. DIT SOORT DISCUSSIES HOREN HIER NIET!
We gaan weer gewoon over Ajax praten.
Hou dat soort gezeik over andere users maar voor jezelf en off-topic reacties voor DM. Simpel.
[ Bericht 16% gewijzigd door KingRoland op 03-01-2016 19:57:13 ]graag op anoniem![]()
Er is vast wel een rechtsback bij Ajax die niet onder doet voor van Rhijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef Loserkid het volgende:
Zul je zien dat wanneer Van Rhijn echt weg is Tete zijn been breekt..
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Komt een aardig rijtje aan nu met uitwedstrijden tegen ADO, Roda en Groningen en thuiswedstrijden tegen Vitesse, Heracles en Feijenoord. Zeker de thuiswedstrijden zijn pittig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je doet nu echt alsof hij twee linker voeten heeftquote:Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is vast wel een rechtsback bij Ajax die niet onder doet voor van Rhijn.het is geen geweldenaar, maar toch ook geen zaterdag amateur.
![]()
Alles weer naar de tyfus, zoals we gewend zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:58 schreef StarGazer het volgende:
Ok.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Enkele posts verwijderd. DIT SOORT DISCUSSIES HOREN HIER NIET!
We gaan weer gewoon over Ajax praten.
Hou dat soort gezeik over andere users maar voor jezelf en off-topic reacties voor DM. Simpel.![]()
Marc waagt een telefoontje eraan, graag of niet dit dat, "zulke jongens zijn niet haalbaar voor ons" enzovoorts.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:23 schreef Brammess het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:02 schreef Brammess het volgende:
Hopelijk komen er nu allemaal Klaassentjes en Gudeljetes uit de opleiding die ijzersterk zijn in het oppersterke positievoetbal van ons aller ajaxlaten we het hopen
graag op anoniem![]()
Heb ook geen enkel idee wat ik moet verwachten van tweede seizoenshelft. In de competitie ziet het er over het algemeen wel zakelijk en als een kampioen uit, maar dat wissel je dan weer af met bagger in Europa en de aids tegen de Graafschap staat ook nog op mijn netvlies. Geluk van de kampioen? Misschien, maar kan net zo makkelijk als een kaarthuis weer in elkaar storten. Cruciaal om gelijk na de winterstop het gat groter te maken.![]()
Defensief is het wel vanaf wedstrijd één stabiel, dat is een hele vooruitgang ten opzichte van eerdere seizoenen onder De Boer. Jammer dat het aanvallend nergens op lijkt over het algemeen, maar wie weet krijgt Frank ook door dat Gudelj niet bijster veel toevoegt. Waarschijnlijk niet, maar we mogen hopenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:08 schreef Donnis het volgende:
Heb ook geen enkel idee wat ik moet verwachten van tweede seizoenshelft. In de competitie ziet het er over het algemeen wel zakelijk en als een kampioen uit, maar dat wissel je dan weer af met bagger in Europa en de aids tegen de Graafschap staat ook nog op mijn netvlies. Geluk van de kampioen? Misschien, maar kan net zo makkelijk als een kaarthuis weer in elkaar storten. Cruciaal om gelijk na de winterstop het gat groter te maken.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nu Koster nog terug als trainer en het is weer genot!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alles weer naar de tyfus, zoals we gewend zijn.'Wish I was old and a little sentimental'
En meteen ADO-uit geloof ik.. puntverlies haast gegarandeerdquote:Op zondag 3 januari 2016 20:08 schreef Donnis het volgende:
Heb ook geen enkel idee wat ik moet verwachten van tweede seizoenshelft. In de competitie ziet het er over het algemeen wel zakelijk en als een kampioen uit, maar dat wissel je dan weer af met bagger in Europa en de aids tegen de Graafschap staat ook nog op mijn netvlies. Geluk van de kampioen? Misschien, maar kan net zo makkelijk als een kaarthuis weer in elkaar storten. Cruciaal om gelijk na de winterstop het gat groter te maken.![]()
Frank ziet Gudelj als oorzaak van die stabiliteit dus heb weinig hoop inderdaad. Misschien dat een nieuwe spits wat oplost, als ie al komt.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Defensief is het wel vanaf wedstrijd één stabiel, dat is een hele vooruitgang ten opzichte van eerdere seizoenen onder De Boer. Jammer dat het aanvallend nergens op lijkt over het algemeen, maar wie weet krijgt Frank ook door dat Gudelj niet bijster veel toevoegt. Waarschijnlijk niet, maar we mogen hopen![]()
Tja, ik ben geen scout maar een soort aanspeelpunt, ten minste ongeveer net zo goed als Milik, niet te duur en zin hebben om in de Eredivisie te spelen zonder Europees voetbal kon wel eens lastig wordenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:29 schreef Donnis het volgende:
[..]
Frank ziet Gudelj als oorzaak van die stabiliteit dus heb weinig hoop inderdaad. Misschien dat een nieuwe spits wat oplost, als ie al komt.
Die zijn er echt wel. Maar als je kijkt naar hoe amateuristisch het scoutingbeleid functioneert (als je het rapport van Ling mag geloven) gaan ze die natuurlijk nooit vinden.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tja, ik ben geen scout maar een soort aanspeelpunt, ten minste ongeveer net zo goed als Milik, niet te duur en zin hebben om in de Eredivisie te spelen zonder Europees voetbal kon wel eens lastig worden![]()
Ikzelf zou ze in ieder geval niet kunnen noemen, als ze zelf met een naam waar ik niet op kwam op de proppen komen juich ik dat alleen maar toequote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Die zijn er echt wel. Maar als je kijkt naar hoe amateuristisch het scoutingbeleid functioneert (als je het rapport van Ling mag geloven) gaan ze die natuurlijk nooit vinden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 03-01-2016 om 21:00:19Zojuist Michel Kreek gesproken. Heeft niet met #Ajax gepraat, dus laat staan dat hij deze week wordt gepresenteerd als hoofd opleiding. #not reageer retweet
![]()
Komt toch welquote:Op zondag 3 januari 2016 21:00 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 03-01-2016 om 21:00:19Zojuist Michel Kreek gesproken. Heeft niet met #Ajax gepraat, dus laat staan dat hij deze week wordt gepresenteerd als hoofd opleiding. #not reageer retweet
'Wish I was old and a little sentimental'
Dan is het dus waar.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:00 schreef Brammess het volgende:
![]()
Er is nog hoopquote:Op zondag 3 januari 2016 21:00 schreef Brammess het volgende:
Kreek is wel een kandidaat volgens Simon Zwartkruis, wat ook al veelzeggend istwitter:simonzwartkruis twitterde op zondag 03-01-2016 om 21:08:30Kreek is idd een kandidaat, maar van aanstelling hoofdopleiding #Ajax zegt hij niks te weten: 'Dan zouden we eerst in gesprek moeten gaan' reageer retweet
quote:Ajax hoopt ’ontdekker’ van Suarez te strikken
Groningen-scout Veldmate op weg naar Amsterdam
Henk Veldmate (58) staat voor een opmerkelijke transfer. De hoofdscout van FC Groningen staat volgens bronnen bij de noorderlingen op het punt een zesjarig contract te tekenen bij Ajax. Daarmee halen de Amsterdammers de ontdekker van Luis Suarez in huis.
Het is de bedoeling dat Veldmate bij de recordkampioen dezelfde rol gaat vervullen als bij de Groningers. Met het nieuwe, enorme netwerk hoopt Ajax een einde te maken aan een serie miskopen, waarvoor de scouting verantwoordelijk wordt gehouden, maar die veelal ook uit de koker van Frank de Boer en Marc Overmars kwamen. Met een jaloerse blik wordt naar FC Groningen gekeken, waar Veldmate niet alleen Suarez, maar ook bijvoorbeeld Marcus Berg en Simon Tibbling binnenhaalde.
Bij de Groningers was Veldmate tot 2014 manager technische zaken, maar in onderling overleg deed hij een stap terug. Hij wilde de papierwinkel die bij de functie van de manager technische zaken hoort inruilen voor hetgeen waar hij het sterkst in is: het bekijken en beoordelen van spelers als (hoofd)scout.
In 2006 zag Veldmate de enorme potentie in de toen pas 19-jarige Uruguayaan Suarez. Vanwege zijn winnaarsmentaliteit vond Veldmate de manier waarop de aanvaller zich keer op keer door de vijandige defensie ’struikelde’ geen toeval meer. Hij was overtuigd van de mogelijkheden van Suarez die zich in Groningen bewees en via Ajax, Liverpool en Barcelona uitgroeide tot wereldster.
De waarschijnlijke komst van Veldmate lijkt slecht nieuws voor Hans van der Zee, die in het verleden van PSV overkwam, maar zijn takenpakket bij Ajax steeds verder ziet slinken. Eerder werd Patrick Ladru al aangesteld als hoofd jeugdscouting.quote:Ajax wil El Azzouzi verhuren
Zakaria El Azzouzi (19) heeft van Ajax te horen gekregen dat hij mag worden verhuurd. De spits lijkt daarmee ook een slachtoffer van het vertrek van hoofdopleidingen Wim Jonk.
Jonk had een grenzeloos vertrouwen in de aanvaller die bij Ajax een contract voor vijf jaar tekende. Daarmee voorkwam Jonk een bijna gratis overstap van El Azzouzi naar Liverpool of Paris Saint-Germain, waar voor de goaltjesdief ook verbintenissen klaarlagen.
Bij Jong Ajax verpieterde El Azzouzi het afgelopen half jaar op de bank, omdat trainers Andries Ulderink en Jaap Stam de voorkeur gaven aan Sam Hendriks. Ajax en El Azzouzi achten een verhuur op dit moment het beste.
Volgens Fulco van Kooperen, de zaakwaarnemer van El Azzouzi, is er met name veel interesse uit het buitenland. ,,Maar een verhuur in de eredivisie heeft vooralsnog de voorkeur van Zakaria.”![]()
Bosz per direct al weg bij Vitesse en naar Israël, dus voor zover die in beeld was kan hij afgestreept wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 04-01-2016 om 06:57:57Opmerkelijke transfer in maak. Henk Veldmate van @fcgroningen kan 6 jaar tekenen bij #Ajax als hoofdscout https://t.co/lqpzo2TYUa reageer retweet
![]()
![]()
Inderdaad en die Van der Zee dat die er ook nog ziet, die moest 10 jaar geleden al weg, wat voor contract ze die hebben gegevenquote:Op maandag 4 januari 2016 08:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat heeft toch geen zin als Overmars niet naar de scouting luistert![]()
Stel je het voor: "Ik heb een Zuid Amerikaans supertalent voor in de spits gevonden!" Waarop Overmars reageert dat hij van zijn vriend Wenger een eeuwig supertalent uit Frankrijk die alleen maar geblesseerd is heeft gekregen.![]()
Wat is er trouwens gebeurd met die verdediger die Ajax (en PSV) liever vandaag dan morgen wilde vastleggen?![]()
Gewoon Ligeon terughalen toch.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is vast wel een rechtsback bij Ajax die niet onder doet voor van Rhijn.
Hij zit dan wel op de bank bij Willem 2, maar de concurrentie is natuurlijk groot bij zo´n club.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hij wordt bij Willem II at the moment omgeturnd tot rechtsbuiten omdat de spoeling daar dun is en Zivkovic nog niet presteert. Oh, genot.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Ligeon terughalen toch.
Hij zit dan wel op de bank bij Willem 2, maar de concurrentie is natuurlijk groot bij zo´n club.![]()
FdB spreektquote:Het doel van het trainingskamp is duidelijk. ,,De focus ligt op fitheid. Over twee weken spelen we tegen Den Haag, daar richten we ons op. De spelers beginnen overigens niet op nul. In twee weken verlies je niet heel veel conditie. Bovendien hebben ze voor afgelopen week al een programma meegekregen.”![]()
twitter:JanMennega twitterde op maandag 04-01-2016 om 10:47:19Henk Veldmate vertrekt definitief naar Ajax. Wordt hoofdscout. Personeel FC Groningen vanmorgen ingelicht. reageer retweet
![]()
Nieuwe Suarez dit datquote:Op maandag 4 januari 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanMennega twitterde op maandag 04-01-2016 om 10:47:19Henk Veldmate vertrekt definitief naar Ajax. Wordt hoofdscout. Personeel FC Groningen vanmorgen ingelicht. reageer retweet
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 januari 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Galatasaray meldt zich bij Ajax voor Milik
Arek Milik staat in de concrete belangstelling van Galatasaray. Dat melden diverse media in Turkije.
Naar verluidt verwachten de Turken 6,5 miljoen euro te moeten betalen voor de Poolse spits.
Wat een onzin berichten.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
denk ook niet dat Arek weg wilquote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Abed het volgende:
Arek Milik staat in de concrete belangstelling van Galatasaray. Dat melden diverse media in Turkije.
Naar verluidt verwachten de Turken 6,5 miljoen euro te moeten betalen voor de Poolse spits.
Wat een onzin berichten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Als het goed is heeft Overmars hem aangenomen dus dat moet beter gaan dan met van der Zee die er al tig jaar zit maar ze niet weg kunnen krijgenquote:Op maandag 4 januari 2016 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt spannend hoe het zal verlopen tussen hem en Overmars.![]()
Wel een lekker bedrag voor hem.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Abed het volgende:
Wat een onzin berichten.![]()
Daar heb je gelijk in. Ik ben zeer benieuwd.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het goed is heeft Overmars hem aangenomen dus dat moet beter gaan dan met van der Zee die er al tig jaar zit maar ze niet weg kunnen krijgen![]()
Mwoah, lijkt me gewoon wel vrij realistisch. Is toch ook binnengehaald voor een miljoen of 3 en doet het niet onaardig bij zowel Ajax als het Poolse nationale elftal.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel een lekker bedrag voor hem.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lijkt me dat je als Prof tussendoor ook traint. Op de 2 kerstdagen en oud/nieuwjaars dag misschien na.quote:
Zo niet dan ben je een dikke prutser.Narf!![]()
Tadic, Kostic, Nevland o.aquote:Op maandag 4 januari 2016 13:05 schreef Gruisman het volgende:
Wie heeft die Veldmate allemaal ontdekt , buiten Suarez, dan?![]()
Slechter dan de huidige situatie wbt scouting kan toch bijna niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veldmate is dus de man op wie we over een paar jaar massaal kunnen zeiken'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Strik erom en weg ermee.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Abed het volgende:
Wat een onzin berichten.![]()
en lekker met sanago in de spits gaan spelen?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Is ook geen toptalent, zijn concurrent Hendriks ook niet eigenlijk. Misschien dat het na verhuur wat wordt.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:38 schreef Tarado het volgende:
Dat verhuren van El Azzouzi, ligt dat aan hem of aan Stam?![]()
Absurd eigenlijk dat voetballers van Ajax een schema mee moeten krijgen om te motiveren. Een "zorg dat je conditie op pijl blijft" is niet genoeg voor een topsporter?quote:hardcoholic![]()
Lijkt me niet dat dit iets is wat alleen maar bij Ajax voorkomtquote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk dat voetballers van Ajax een schema mee moeten krijgen om te motiveren. Een "zorg dat je conditie op pijl blijft" is niet genoeg voor een topsporter?![]()
Topsporters zijn vaak gewend schema's te krijgen van hun coach/club. De kennis van sporters zelf om op conditie te blijven is waarschijnlijk een stuk minder dan die van een organisatie als Ajax.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk dat voetballers van Ajax een schema mee moeten krijgen om te motiveren. Een "zorg dat je conditie op pijl blijft" is niet genoeg voor een topsporter?
Is niet zo gek hoor.![]()
Spaan gaf nogal hoog op van hem, niet dat dat alles zegt maar vandaar dat ik het vraag, toptalent dit datquote:Op maandag 4 januari 2016 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is ook geen toptalent, zijn concurrent Hendriks ook niet eigenlijk. Misschien dat het na verhuur wat wordt.![]()
Scoorde vorig jaar wel veel in de A1, maar dat team draaide zo goed dat je dan als spits niet veel meer hoeft te doen. Niet dat ik hem zo vaak gezien heb, maar volgens mij is niet heel bijzonder.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spaan gaf nogal hoog op van hem, niet dat dat alles zegt maar vandaar dat ik het vraag, toptalent dit dat
Als ie verhuurd wordt om ruimte te maken voor Dolberg lijkt het mij ook wel een goede zaak. Dat kan wel wat worden.![]()
Natuurlijk is dat niet absurd. Fit blijven als topsporter is wel even wat anders dan 's ochtends een kwartiertje joggen en 's middags even je dumbbells 20x optillen. Gaat om een behoorlijke balans en je wilt niet dat spelers dat in die twee weken verkloten door te weinig te doen of juist (en dat is mogelijk nog erger) zichzelf opblazen in hun ijver om het goede te doen. Ook in twee weken zelf aankloten kun je je hele tweede seizoenshelft verkloten.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk dat voetballers van Ajax een schema mee moeten krijgen om te motiveren. Een "zorg dat je conditie op pijl blijft" is niet genoeg voor een topsporter?
Raymond Verheijen is het hier mee eens.![]()
Die Dolberg gaat met het 1e mee op trainingskamp dus die moet dan wel verder zijn inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2016 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Scoorde vorig jaar wel veel in de A1, maar dat team draaide zo goed dat je dan als spits niet veel meer hoeft te doen. Niet dat ik hem zo vaak gezien heb, maar volgens mij is niet heel bijzonder.
Als ie verhuurd wordt om ruimte te maken voor Dolberg lijkt het mij ook wel een goede zaak. Dat kan wel wat worden.![]()
El Azzouzi was destijds toch betrokken bij dat incident met die agente? Schijnt volgens het roddelcircuit daarnaast ook een behoorlijk irritant en arrogant kutventje te zijn. Meerdere bedreigingen op zijn naam staan, vechtpartijen.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spaan gaf nogal hoog op van hem, niet dat dat alles zegt maar vandaar dat ik het vraag, toptalent dit dat![]()
Bron? Die Bulut (die er ook bij betrokken was) hebben ze inmiddels wel geloosdquote:Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Azzouzi was destijds toch betrokken bij dat incident met die agente? Schijnt volgens het roddelcircuit daarnaast ook een behoorlijk irritant en arrogant kutventje te zijn. Meerdere bedreigingen op zijn naam staan, vechtpartijen.![]()
o ja was hij dat? Arrogante kutventjes zijn de meeste profvoetballers maar agressie in het openbaar is nooit goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Azzouzi was destijds toch betrokken bij dat incident met die agente? Schijnt volgens het roddelcircuit daarnaast ook een behoorlijk irritant en arrogant kutventje te zijn. Meerdere bedreigingen op zijn naam staan, vechtpartijen.![]()
http://www.ajaxshowtime.c(...)izoen-geschorst.htmlquote:Op maandag 4 januari 2016 14:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bron? Die Bulut (die er ook bij betrokken was) hebben ze inmiddels wel geloosd
Azzouzi was degene die het hardst is aangepakt. Los daarvan ook meerdere andere verhalen gehoord over hem. Bedreiging conducteur, beledigen agent. Daar heb ik geen bronnen van, omdat ik dat via via heb gehoord.![]()
Geweldig dubbelspel tussen Frankie en Raymond Verheijen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat is echt niet waar. Er zijn heel veel profvoetballers heel normaal gebleven. Dat is echt kroegpraat van de bovenste plank, waar je je nu aan schuldig maakt.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja was hij dat? Arrogante kutventjes zijn de meeste profvoetballers maar agressie in het openbaar is nooit goed.![]()
Gelijk doenquote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Abed het volgende:
Wat een onzin berichten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar. Er zijn heel veel profvoetballers heel normaal gebleven. Dat is echt kroegpraat van de bovenste plank, waar je je nu aan schuldig maakt.![]()
Mike is een hele grote bij Ajaxquote:Op maandag 4 januari 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Er willen mensen met Mike van der Hoorn op de foto.
[ afbeelding ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beetje lopen op lage intensiteit. Weekje rust kan het lichaam goed gebruiken om te herstellen.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
Lijkt me dat je als Prof tussendoor ook traint. Op de 2 kerstdagen en oud/nieuwjaars dag misschien na.
Zo niet dan ben je een dikke prutser.Ze krijgen geen schema als motivatie mee. Ze krijgen een schema mee wat in hun belastingcyclus past. Je hebt fanatiekelingen die het liefst 3 halve marathons gaan lopen als ze vrij zijn. Daar heb je ook geen flikker aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk dat voetballers van Ajax een schema mee moeten krijgen om te motiveren. Een "zorg dat je conditie op pijl blijft" is niet genoeg voor een topsporter?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dan ga ik er van uit dat je heel veel prof-voetballers kent en turft hoeveel daarvan er arrogante klootzakken zijn?quote:
Ik ken er behoorlijk wat en kan je vertellen dat het reuze mee valt. Wat je wel merkt is dat spelers uit bepaalde milieus meer de neiging hebben om arrogante eikeltjes te worden dan anderen. Met name de typetjes die van huis uit niet al te veel sturing mee krijgen uit de wat minder bedeelde gezinnen vinden zichzelf nogal snel heel wat als ze wat kunnen voetballen.![]()
Nee, een nieuwe spits halen. Ik vind die Milik helemaal niks.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en lekker met sanago in de spits gaan spelen?![]()
Als je hem al weg wilt, misschien een idee eerst een vervanger te hebben voor je je "enige" spits weg doetquote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe spits halen. Ik vind die Milik helemaal niks.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met Milik is niet zo veel mis hoor. Prima spits voor de Eredivisie. Hij is alleen een beetje statisch, net als de rest van het aanvallende deel van de selectie.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe spits halen. Ik vind die Milik helemaal niks.![]()
De slechtste speler van Ajax zijn is ook een prestatie. Weliswaar niet een waar je om herkend wil worden maar toch.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Er willen mensen met Mike van der Hoorn op de foto.
[ afbeelding ]![]()
is Duarte al weg dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:33 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
De slechtste speler van Ajax zijn is ook een prestatie. Weliswaar niet een waar je om herkend wil worden maar toch.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij wil misschien wel terugkeren. Dat gaat toch geen optie zijn, lijkt me? Is dan 34 en met zoveel recent blessureleed...Dat kan bijna niet goed gaan.quote:![]()
misschien in de staff, als jeugdtrainer of iets dergelijksquote:Op maandag 4 januari 2016 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij wil misschien wel terugkeren. Dat gaat toch geen optie zijn, lijkt me? Is dan 34 en met zoveel recent blessureleed...Dat kan bijna niet goed gaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
in dat geval vind ik persoonlijk sanago slechter dan hoornquote:Op maandag 4 januari 2016 15:42 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het over de eerste selectie.
Maar hoorn is een goede tweede slechtseFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sanogo kost niks, v/d Hoorn was gewoon duur en dus een miskoopquote:Op maandag 4 januari 2016 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in dat geval vind ik persoonlijk sanago slechter dan hoorn
Maar hoorn is een goede tweede slechtse![]()
Klopt, alleen hadden we het over slechtste speler en dat vind ik Sanogo.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sanogo kost niks, v/d Hoorn was gewoon duur en dus een miskoopFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat je Heitinga dan overschat.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:04 schreef Donnis het volgende:
Het kan niet slechter dan Mike vd Hoorn.![]()
Die is trouwens wel aardigquote:Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je Heitinga dan overschat.![]()
![]()
Die heeft een lichaam van een 48-jarige maar had het normaal gesproken nog wel aangekund. Over Mike kan ik nog het meest boos worden van alle aankopen, je kan van Dijk halen maar haalt een houterige klungel die bij FC Utrecht anoniem meehobbelde in de verdedging. En dan te trots zijn om toe te geven dat het miskoop is, in laten vallen op cruciale momenten om het hem ff te laten verneuken. Fantastisch.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je Heitinga dan overschat.![]()
Is een linksmid die niet op linksvoor kan, heeft hier gewoon geen plek.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij wil misschien wel terugkeren. Dat gaat toch geen optie zijn, lijkt me? Is dan 34 en met zoveel recent blessureleed...Dat kan bijna niet goed gaan.![]()
Aldus Marc Netto:quote:AFC Ajax maakte vandaag bekend Henk Veldmate aan te stellen als hoofd scouting. “Ik denk dat hij voor ons ook veel kan gaan betekenen in Zuid-Amerika”, zei Marc Overmars daarbij. Een jaar geleden klonk er toch een ander geluid...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, zo kun je voor met spelers een excuus verzinnen. Het ging er om wie het slechtst is op dit moment, dan denk ik dat Heitinga binnen de selectie gewoon de slechtste is, hoe lullig ook voor hem. Hij kan er weinig aan doen natuurlijk, is gewoon op.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Die heeft een lichaam van een 48-jarige maar had het normaal gesproken nog wel aangekund. Over Mike kan ik nog het meest boos worden van alle aankopen, je kan van Dijk halen maar haalt een houterige klungel die bij FC Utrecht anoniem meehobbelde in de verdedging. En dan te trots zijn om toe te geven dat het miskoop is en in laten vallen op cruciale momenten om het hem ff te laten verneuken. Fantastisch.
Zoals Tarado aangeeft, het is een sympathieke gast. V/d Hoorn ook trouwens. En ook hij kan er niets aan doen dat hij gekocht is en er weinig van blijkt te kunnen. Overigens ben ik over van Dijk ook niet zo enthousiast. Die had het bij Ajax ook heel lastig gekregen.![]()
En jaar en een maand.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
"13 december 2014"
Dat is al 2 jaar geleden joh gek![]()
Is geen excuus, ik denk dat Heitinga nog best op zijn ervaring kan teren tijdens simpele wedstrijden maar het vooral fysiek lastig heeft. Bij VD Hoorn zit het er simpelweg totaal niet in, dus in mijn ogen is hij minder. Van Dijk was misschien geen basisspeler geworden, maar kan het niveau aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, zo kun je voor met spelers een excuus verzinnen. Het ging er om wie het slechtst is op dit moment, dan denk ik dat Heitinga binnen de selectie gewoon de slechtste is, hoe lullig ook voor hem. Hij kan er weinig aan doen natuurlijk, is gewoon op.
Zoals Tarado aangeeft, het is een sympathieke gast. V/d Hoorn ook trouwens. En ook hij kan er niets aan doen dat hij gekocht is en er weinig van blijkt te kunnen. Overigens ben ik over van Dijk ook niet zo enthousiast. Die had het bij Ajax ook heel lastig gekregen.![]()
Dit bedoelde ik niet. Bij Ajax lijkt het net alsof iedereen geen zin heeft in iets uit te voeren en gedwongen worden v een schema. Een topsporter zou hier zelf verantwoording voor moeten nemen.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet absurd. Fit blijven als topsporter is wel even wat anders dan 's ochtends een kwartiertje joggen en 's middags even je dumbbells 20x optillen. Gaat om een behoorlijke balans en je wilt niet dat spelers dat in die twee weken verkloten door te weinig te doen of juist (en dat is mogelijk nog erger) zichzelf opblazen in hun ijver om het goede te doen. Ook in twee weken zelf aankloten kun je je hele tweede seizoenshelft verkloten.
Raymond Verheijen is het hier mee eens.
Aantal jaar geleden werden er zelfs voedselpakketten gegeven met gezond eten. Als topsporter hoor je hier bewust mee bezig te zijn, zonder dat een trainer je dit opdraagthardcoholic![]()
Lees jij wel? Hij roept 1 jaar geleden dat Ajax niets te zoeken heeft in Zuid-Amerika omdat Ajax niets met die constructies die daar gebruikelijk zijn te maken wilt hebben omdat je dan geen baas meer in eigen huis bent. En nu halen ze een hoofdscout binnen die daar juist de weg goed kent.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
"13 december 2014"
Dat is al 2 jaar geleden joh gek![]()
En dat mag niet? Ik vind het eerder dom wat hij toen zei dan wat hij nu doet.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lees jij wel? Hij roept 1 jaar geleden dat Ajax niets te zoeken heeft in Zuid-Amerika omdat Ajax niets met die constructies die daar gebruikelijk zijn te maken wilt hebben omdat je dan geen baas meer in eigen huis bent. En nu halen ze een hoofdscout binnen die daar juist de weg goed kent.![]()
Nouja, je kan van gedachten veranderen toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lees jij wel? Hij roept 1 jaar geleden dat Ajax niets te zoeken heeft in Zuid-Amerika omdat Ajax niets met die constructies die daar gebruikelijk zijn te maken wilt hebben omdat je dan geen baas meer in eigen huis bent. En nu halen ze een hoofdscout binnen die daar juist de weg goed kent.![]()
Dat mag best. Maar het getuigt natuurlijk wel van een visieloze TD die er niets van snapt. Als je eerst zo'n uitspraak doet dat je de baas binnen je club wilt blijven en amper een jaar verder een scout haalt die juist in Zuid-Amerika lijntjes heeft. Dus met andere woorden: Ajax is binnenkort niet meer de baas in eigen huis als je Overmars mag geloven.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat mag niet? Ik vind het eerder dom wat hij toen zei dan wat hij nu doet.![]()
Tuurlijk. Maar niet op deze manier. Als je een jaar geleden kreten roept "Ajax heeft niets te zoeken in Zuid-Amerika""koehandel""geen baas meer in eigen toko" en dat is niet opeens 180 graden gedraaid? Lekker ongeloofwaardig.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nouja, je kan van gedachten veranderen toch?![]()
Er zijn bij de club mensen in dienst die hier meer verstand van hebben dan de meeste topsporters.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik niet. Bij Ajax lijkt het net alsof iedereen geen zin heeft in iets uit te voeren en gedwongen worden v een schema. Een topsporter zou hier zelf verantwoording voor moeten nemen.
Aantal jaar geleden werden er zelfs voedselpakketten gegeven met gezond eten. Als topsporter hoor je hier bewust mee bezig te zijn, zonder dat een trainer je dit opdraagt
Volstrekt logisch dat dit soort dingen gebeuren en dat, zeker jonge sporters, hier mee geholpen worden. Dat hoort gewoon bij opleiden binnen een topsport klimaat.![]()
Probeer je ons nou te overtuigen dat Overmars een lachwekkende td is?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat mag best. Maar het getuigt natuurlijk wel van een visieloze TD die er niets van snapt. Als je eerst zo'n uitspraak doet dat je de baas binnen je club wilt blijven en amper een jaar verder een scout haalt die juist in Zuid-Amerika lijntjes heeft. Dus met andere woorden: Ajax is binnenkort niet meer de baas in eigen huis als je Overmars mag geloven.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Probeer je ons nou te overtuigen dat Overmars een lachwekkende td is?![]()
![]()
twitter:Ajax1nl twitterde op maandag 04-01-2016 om 16:51:54Volgens @tancredipalmeri onderhandelt Ajax met FC Groningen over Tibbling. De zaakwaarnemer van de Zweed wil de situatie niet toelichten. reageer retweet
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
zo lees ik het niet hoor, maar geloof wat je wilt gelovenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat mag best. Maar het getuigt natuurlijk wel van een visieloze TD die er niets van snapt. Als je eerst zo'n uitspraak doet dat je de baas binnen je club wilt blijven en amper een jaar verder een scout haalt die juist in Zuid-Amerika lijntjes heeft. Dus met andere woorden: Ajax is binnenkort niet meer de baas in eigen huis als je Overmars mag geloven.![]()
Ik zeg niet dat die jongens geem begeleiding nodig hebben, maar wel dat je een topsport mentaliteit mag verwachten.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn bij de club mensen in dienst die hier meer verstand van hebben dan de meeste topsporters.
Volstrekt logisch dat dit soort dingen gebeuren en dat, zeker jonge sporters, hier mee geholpen worden. Dat hoort gewoon bij opleiden binnen een topsport klimaat.hardcoholic![]()
Waar haal je vandaan dat ze die niet hebben dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die jongens geem begeleiding nodig hebben, maar wel dat je een topsport mentaliteit mag verwachten.![]()
Volgens Mike Verweij onzin.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef mabo11 het volgende:
twitter:Ajax1nl twitterde op maandag 04-01-2016 om 16:51:54Volgens @tancredipalmeri onderhandelt Ajax met FC Groningen over Tibbling. De zaakwaarnemer van de Zweed wil de situatie niet toelichten. reageer retweet
![]()
Lekker man, nog meer middenveldersquote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef mabo11 het volgende:
lijkt me onzin
![]()
Volgens mij is hij stiekem een Feyenoorderquote:Op maandag 4 januari 2016 17:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die maakt zich meer druk om Ajax dan om z'n eigen club.
Best wel aandoenlijk eigenlijk.![]()
Tenzij ze weten dat er spelers gaan vertrekken natuurlijk. Maar ik vraag me sowieso af of deze jongen iets toe zou kunnen voegen. Ik geloof er in ieder geval niets van.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lekker man, nog meer middenvelderslijkt me onzin
![]()
Ok bedankt badder.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tenzij ze weten dat er spelers gaan vertrekken natuurlijk. Maar ik vraag me sowieso af of deze jongen iets toe zou kunnen voegen. Ik geloof er in ieder geval niets van.![]()
Is ook onzin.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:32 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lekker man, nog meer middenvelderslijkt me onzin
Zal wel een of andere ijverig journalistje gedacht hebben dat met het aantrekken van Veltmate ook de spelers die hij binnen heeft gebracht mee gaan.
Het is sowieso geen Ajax kwaliteit en bovendien hebben we meer dan genoeg (aankomende) middenvelders.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ik zei laatst hier nog dat zyech een moeilijke lastige jongen is,,en dat frankieboy niet met hem zou kunnen samenwerken
WELKE CLOWNS HIER LACHTE MIJ TOEN OOK AL WEER UIT...
zyech forceert nu een transfer en blijkt heel moeilijke jongen te zijn![]()
![]()
![]()
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Jij klinkt als een man met verstandquote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zei laatst hier nog dat zyech een moeilijke lastige jongen is,,en dat frankieboy niet met hem zou kunnen samenwerken
![]()
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Graag gedaan. Wel grappig, nu doe je het weer hè? Op een inhoudelijke post reageren met niet-inhoudelijk gezever. En dan mij een troll noemen. Nogmaals: Als mijn posts je niet bevallen, dan kun je ze negeren.quote:
Ik geloof gewoon niet dat Ajax nog een middenvelder gaat aantrekken, zeker niet voor in de breedte. En het lijkt me helder dat deze jongen geen directe versterking voor het eerste is en daarmee is het hoogst onwaarschijnlijk dat Ajax hem echt gaat kopen.![]()
Wat zouden we toch zonder jou moeten, Klaasgodquote:Op maandag 4 januari 2016 18:56 schreef klaasweetalles het volgende:
![]()
![]()
Oh.![]()
Ogararu! Dat is nog eens iemand uit de hoge hoed toveren. Topnieuws!'Wish I was old and a little sentimental'
Gestopte Overmars kon die kneus er nog uitsprintenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:09 schreef StarGazer het volgende:
Ogararu! Dat is nog eens iemand uit de hoge hoed toveren. Topnieuws!![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij is dan ook als jeugdtrainer gehaald.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gestopte Overmars kon die kneus er nog uitsprinten![]()
![]()
![]()
Kan die het voordoen hoe je vooral niet moet verdedigenquote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hij is dan ook als jeugdtrainer gehaald.RED ONS HENNIEGOD![]()
We gaan hier gewoon weer on-topic. Maak de volgende keer een TR van de persoon die een off-topic reactie of lokpost maakt(dus niet happen!) zodat we deze discussies in de toekomst kunnen vermijden
[ Bericht 8% gewijzigd door KingRoland op 04-01-2016 20:37:36 ]graag op anoniem![]()
Voor alle bestuur-aan-de-muur hooligans hierquote:Op 26 januari is het eindelijk zover, 15 jaar VAK410. Op deze dinsdagavond zullen wij om 20:45 uur aantreden tegen Heracles. De kaartverkoop voor deze wedstrijd is inmiddels begonnen. Op dit moment is het mogelijk voor seizoenskaarthouders van VAK410 om extra kaarten voor dit duel aan te schaffen voor ons VAK(424/425).
Koop snel je kaarten voordat het uitverkocht is! Ook voor de overige vakken op Zuid 2 zijn de kaarten inmiddels in de verkoop.
Deze verjaardagsavond zullen wij beginnen met een "entrada", meer informatie hierover zal spoedig volgen!
Zorg dat je erbij bent!!![]()
Naar het stadion gaanquote:Op maandag 4 januari 2016 20:45 schreef Brammess het volgende:
Voor alle bestuur-aan-de-muur hooligans hier
[..]
Oh.![]()
quote:De eerste training van Ajax in 2016 was meteen een spannende. De verlichting van de trainingslocatie in Belek liet het een keer of vier afweten, waardoor het team van Frank de Boer een paar keer in het pikkedonker kwam te staan. De Ajacieden trainden gewoon door: licht of geen licht. Voor Kasper Dolberg was het sowieso een sessie om niet snel te vergeten. Hij deed voor het eerst mee met het eerste.
Licht aan, licht uit: het was een komisch tafereel bij de eerste oefensessie van het trainingskamp in Belek. Vooral wanneer de spelers niet meer te zien waren, maar wel het geluid van rondstuiterende ballen bleef klinken. ,,We speelden maar gewoon een beetje door”, blikte Dolberg terug op zijn eerste momenten met Ajax 1. ,,Alleen de echte oefening werd stilgelegd, want ja, we zagen gewoon niet zo veel meer.”
Dolberg hoorde vlak voor Kerst dat hij met Ajax 1 mee mocht naar Belek. De 18-jarige Deen meldde zich maandagochtend voor het eerst bij het team van Frank de Boer. ,,Iedereen is heel aardig voor me”, zegt Dolberg, die een kamer deelt met Joël Veltman. ,,Mijn landgenoten Viktor Fischer en Lasse Schöne vangen me goed op. Ik had ze al wel een paar keer ontmoet, maar ik kende ze nog niet echt. Ook de andere jongens doen hun best om het me naar mijn zin te maken."
Rondo’s, positiespel, slalommen: Dolberg leek zich zonder al te veel problemen aan te passen. ,,Het voelde goed om weer te beginnen. Het was een lichte training vandaag, dus ik denk dat ik het redelijk goed kon bijbenen. Ik heb mezelf geen concreet doel gesteld voor dit trainingskamp. Ik wil gewoon een goede week draaien, hard werken, het beste van mezelf laten zien en dan kijken hoe goed ik mee kan komen. Ik verwacht een week trainen op hoog niveau.”
Ajax stond in totaal een klein anderhalf uur op het veld. Het was, ondanks het slechte weer (koud en nat) een prima training om het jaar mee te beginnen en de reisdag mee af te sluiten. Een partijvorm werd nog niet gespeeld, en ook een echte afmaakvorm ontbrak nog, dus Dolberg kan waarschijnlijk pas dinsdag zijn kwaliteiten als spits laten zien.'Dolberg mix van Petterson en Kluivert'quote:Ajax heeft vandaag haar eerste training op het trainingskamp in Belek afgewerkt. De eerste training van 2016 werd er één om niet snel te vergeten. De lichten rond het trainingsveld vielen meerdere keren uit, waardoor de selectie in het donker op het veld stond. Ook voor A-junior Kasper Dolberg was het een training om niet snel te vergeten. De spits trainde voor het eerst mee met de A-selectie. "Iedereen is heel aardig voor me. Mijn landgenoten Viktor Fischer en Lasse Schöne vangen me goed op. Ik had ze al wel een paar keer ontmoet, maar ik kende ze nog niet echt. Ook de andere jongens doen hun best om het me naar mijn zin te maken", laat Dolberg op de officiële website van Ajax weten.
Naar eigen zeggen had de 18-jarige Deen vandaag weinig moeite om zich aan het niveau aan te passen. "Het voelde goed om weer te beginnen. Het was een lichte training vandaag, dus ik denk dat ik het redelijk goed kon bijbenen. Ik heb mezelf geen concreet doel gesteld voor dit trainingskamp. Ik wil gewoon een goede week draaien, hard werken, het beste van mezelf laten zien en dan kijken hoe goed ik mee kan komen. Ik verwacht een week trainen op hoog niveau."
De training in het regenachtige Belek moest een aantal keer worden onderbroken doordat de lichten uitvielen. Hierdoor werd het een aparte sessie waarbij de spelers amper iets konden zien. "We speelden maar gewoon een beetje door. Alleen de echte oefening werd stilgelegd, want ja, we zagen gewoon niet zo veel meer", aldus Dolberg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kortom Dolberg gaat het helemaal maken, hij schijnt ook steeds groter te worden, in dit stuk 1,90m op wiki 1.87m maar tenzij Overmars hakken draagt lijkt het toch minder op deze foto![]()
![]()
JR en ik denken erover naquote:Op maandag 4 januari 2016 20:45 schreef Brammess het volgende:
Voor alle bestuur-aan-de-muur hooligans hier
[..]graag op anoniem![]()
Maar zelfs Overmars en vd Sar lijken niet zo bizar veel te schelen op deze foto. Marc is 1.73 en Sar 1.97.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:34 schreef Tarado het volgende:
Kortom Dolberg gaat het helemaal maken, hij schijnt ook steeds groter te worden, in dit stuk 1,90m op wiki 1.87m maar tenzij Overmars hakken draagt lijkt het toch minder op deze foto
[ afbeelding ]![]()
edje staat ook schuin en overmars op een krukjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar zelfs Overmars en vd Sar lijken niet zo bizar veel te schelen op deze foto. Marc is 1.73 en Sar 1.97.![]()
Constructies zoals met Doyen worden toch aan banden gelegd?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet op deze manier. Als je een jaar geleden kreten roept "Ajax heeft niets te zoeken in Zuid-Amerika""koehandel""geen baas meer in eigen toko" en dat is niet opeens 180 graden gedraaid? Lekker ongeloofwaardig.
En ga eens kijken wat er in Portugal aan transfergelden aan het voetbal is onttrokken en rechtstreeks in de zakken van schimmige bedrijven á la Doyen is verdwenen. Hoeveel hebben benfica en porto in eigen zak kunnen steken?Behulpzaam als een waterkraan.
Urby naar Hellas Verona.
Leeuwenburg terug gehaald van verhuur aan FC Dordt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Siem maar terug halen dan?quote:Siem de Jong is typisch een Ajacied die je het allerbeste gunt sinds zijn transfer naar het buitenland. De held van 15 mei 2011 koos voor een avontuur bij Newcastle United, maar het valt op veel fronten tegen: blessures, weinig speeltijd, strijd tegen degradatie.
De keuze van Siem voor Newcastle was best verrassend. De club is behoorlijk in verval geraakt, broer Luuk kende er al een zware tijd en het is stiekem ook nog best de vraag of hij in de Premier League op zijn plek is. Veel speeltijd krijgt hij in ieder geval nog niet.
“Het voelt een beetje zoals mijn eerste jaren bij Ajax. Soms spelen, dan weer invallen of tribune. Het gevoel dat je je moet bewijzen. Nee, het is niet de meest gemakkelijke situatie,” meldt De Jong aan het Algemeen Dagblad. “Het is logisch dat ik niet meteen dezelfde status heb als bij Ajax. Daar ging ik stapje voor stapje en werd ik uiteindelijk aanvoerder. Deed ik vijf, zes jaar over. Ik moet geduld hebben.”
Siem kreeg in Steve McClaren een nieuwe trainer, maar het wandelende cliché slaagt er maar niet in om met Newcastle de onderste regionen te verlaten. Er moet heel wat gebeuren om degradatie af te wenden. The Magpies staan onder de streep en wonnen dit seizoen pas vier wedstrijden.
Toevallig pakte Newcastle zeven punten in de drie wedstrijden waarin De Jong aan de aftrap stond. Maar dat kan best wel eens meer geluk dan wijsheid zijn geweest. Zo'n goede indruk laat De Jong nog niet achter op St. James' Park, naar eigen zeggen ook omdat de club steeds allerlei aankopen doet.
Het goede nieuws is dat De Jong topfit is. Dat was wel eens anders. De nu 26-jarige middenvelder annex spits was bij Ajax eigenlijk nooit geblesseerd, tot zijn laatste seizoen in rood-wit shirt. Het begon met een klaplong en hield maar niet op. Van hamstringkwetsuren tot een tweede klaplong. Aan die tweede klaplong zit trouwens nog een heel verhaal vast.
“Ik werd neergezet als blessuregevoelige speler, maar ik heb nu al een halfjaar geen problemen. Ik heb in de zomer doorgetraind en doe dagelijks extra spieroefeningen voor kracht en explosiviteit. Ik voel me nu sterk, wat is dan anderhalf jaar op een carrière? Ik heb ruim de tijd genomen voor mijn herstel, ook omdat ik bij Ajax het gevoel had dat ik elke keer te snel was begonnen.”
Toevallig zit die andere oud-Ajacied bij Newcastle, Vurnon Anita, nu in de lappenmand. Anita is een maand uit de roulatie vanwege een hamstringblessure.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Brengt wel, net als zijn broer, een bepaalde aanstekelijke winnaarsmentaliteit met zich mee.quote:
Maar verder zie ik niet hoe Ajax hem binnen de huidige selectie zou kunnen gebruiken.![]()
Als spitsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brengt wel, net als zijn broer, een bepaalde aanstekelijke winnaarsmentaliteit met zich mee.
Maar verder zie ik niet hoe Ajax hem binnen de huidige selectie zou kunnen gebruiken.
Dat zou de enige optie zij idd, daar heeft ie bij Ajax ook zijn beste wedstrijden gespeeld. Maar het is geen typische spits natuurlijk. Beetje zijn probleem, hij kan overal en nergens spelen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan moet je hem dus niet halen, want dat is hij helemaal niet. Al is hij wel een fabuleus kopper.quote:
Verder wat Pedroso zegt, hij is eigenlijk geen spits, maar ook geen 10. En een middenvelder is hij ook niet. Natuurlijk fijn om spelers te hebben die op meer plaatsen kunnen spelen, maar dan is het wel fijn als ze op één plek ook echt uitblinken.![]()
Tja, dat is zijn broer natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siem de Jong
Vreselijk beperkte voetballer![]()
Schaduwspits is zijn ideale positie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan moet je hem dus niet halen, want dat is hij helemaal niet. Al is hij wel een fabuleus kopper.
Verder wat Pedroso zegt, hij is eigenlijk geen spits, maar ook geen 10. En een middenvelder is hij ook niet. Natuurlijk fijn om spelers te hebben die op meer plaatsen kunnen spelen, maar dan is het wel fijn als ze op één plek ook echt uitblinken.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Achter Pantelic liep het inderdaad aardig goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schaduwspits is zijn ideale positie.![]()
Pantegod, mis die bazige indiaan nog iedere dag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Achter Pantelic liep het inderdaad aardig goed.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Z,on spits is niet meer haalbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Achter Pantelic liep het inderdaad aardig goed.
Aldus jeweetwelRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik werd wel knettergek van die duimpjes voor iedere kutpass die hij kreeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Pantegod, mis die bazige indiaan nog iedere dag.![]()
Toch vreemd dat we met spelers als Pantelic en Suarez nooit kampioen zijn gewordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Pantegod, mis die bazige indiaan nog iedere dag.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Heeft een paar keer ook flink tegengezetenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch vreemd dat we met spelers als Pantelic en Suarez nooit kampioen zijn gewordendat jaar met Ten Cate
![]()
Laten we niet vergeten dat AZ voor de laatste speelronde de beste papieren had. Sowieso moet je weten dat je als Ajax-zijnde nooit afhankelijk moet zijn van andere ploegen die laatste speelronde, want als je de beste bent zal iedere andere club graag willen dat je geen kampioen wordt. Vitesse liet PSV rustig komen, Willem II vocht met hand en tand om Ajax van scoren af te houden, daar moet je niet over zeuren, dat hoort er bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heeft een paar keer ook flink tegengezetendat jaar met Ten Cate
Hoe dan ook, Ajax was absoluut niet beter dan PSV of AZ dat seizoen, anders was je wel kampioen geworden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Siem de Jong de zoveelste Ajacied die in het buitenland mislukt"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasbaasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Siem de Jong de zoveelste Ajacied die in het buitenland mislukt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
doe is rustig manquote:
in nederland worden dat soort ajaxspelers iedere keer de hemel in geprezen door malloten als jack van gelder..."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
bijna iedereen mislukt tegenwoordig in het buitenlandquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe is rustig man
in nederland worden dat soort ajaxspelers iedere keer de hemel in geprezen door malloten als jack van gelder...RED ONS HENNIEGOD![]()
Gaat erom dat Ajax tussen 2005 en 2010 volgens mij tweemaal met slechts 1 of 2 punten verschil net geen kampioen is geworden. Dan verdien je het ook niet maar het gaat dan ook echt om hele kleine dingen. Die 0-0 tegen Sparta bijvoorbeeld waarbij we iets van 30 schoten op doel haddenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat AZ voor de laatste speelronde de beste papieren had. Sowieso moet je weten dat je als Ajax-zijnde nooit afhankelijk moet zijn van andere ploegen die laatste speelronde, want als je de beste bent zal iedere andere club graag willen dat je geen kampioen wordt. Vitesse liet PSV rustig komen, Willem II vocht met hand en tand om Ajax van scoren af te houden, daar moet je niet over zeuren, dat hoort er bij.
Hoe dan ook, Ajax was absoluut niet beter dan PSV of AZ dat seizoen, anders was je wel kampioen geworden.het moet soms maar net even mee of tegenzitten en dan heb je al pech/geluk. Of het feit dat Vertonghen tegen ons scoorde waardoor we net een minder doelsaldo hadden dan PSV. Ik zeg niet dat we die jaren onverdiend 2e zijn geworden maar soms heb je gewoon een beetje geluk nodig.
![]()
JA na 2 wedstrijden worden ze de hemel in geprezen door jackvan gelder, vervolgens krijgen ze een transfer op veel te vroege leeftijd. Gegarandeerde mislukking.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bijna iedereen mislukt tegenwoordig in het buitenland"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Zoals Depay , Clasie , Fer, en Ziyech zoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA na 2 wedstrijden worden ze de hemel in geprezen door jackvan gelder, vervolgens krijgen ze een transfer op veel te vroege leeftijd. Gegarandeerde mislukking.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit vind ik echt een Feyenoord-argument. De competitie wordt sowieso niet beslist in 1, 2 of 5 wedstrijden. Over de 34 competitiewedstrijden genomen heeft elke ploeg wel een paar keer geluk en een paar keer pech, een aantal keer de scheidsrechter mee en een aantal keer tegen, krijgt het een aantal keer te veel en een aantal keer te weinig. Ik ben er van overtuigd dat over een heel seizoen de ploegen staan waar ze horen te staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gaat erom dat Ajax tussen 2005 en 2010 volgens mij tweemaal met slechts 1 of 2 punten verschil net geen kampioen is geworden. Dan verdien je het ook niet maar het gaat dan ook echt om hele kleine dingen. Die 0-0 tegen Sparta bijvoorbeeld waarbij we iets van 30 schoten op doel haddenhet moet soms maar net even mee of tegenzitten en dan heb je al pech/geluk. Of het feit dat Vertonghen tegen ons scoorde waardoor we net een minder doelsaldo hadden dan PSV. Ik zeg niet dat we die jaren onverdiend 2e zijn geworden maar soms heb je gewoon een beetje geluk nodig.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay maakte PSV eigenhandig kampioen. Die is echt niet te vroeg gegaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals Depay , Clasie , Fer, Ziyech zo"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nee die moest niet naar Man Utd maar naar een club als Everton of Sevillaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Depay maakte PSV eigenhandig kampioen. Die is echt niet te vroeg gegaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Siem de Jong maakte Ajax een keer kampioen, waar is hij nu? Dat zegt dus nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Depay maakte PSV eigenhandig kampioen. Die is echt niet te vroeg gegaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet eigenhandig. En nu speelt die niet meer als spits en is die vaak blessa ;Pquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Siem de Jong maakte Ajax een keer kampioen, waar is hij nu? Dat zegt dus niets"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Depay ook niet eigenhandig, sommige schrijven het kampioenschap op naam van Guardadoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet eigenhandig. En nu speelt die niet meer als spits en is die vaak blessa ;POp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Over beperkte voetballers gesproken. Combinatie van Ryan Babbel en Roystom Drenthe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Depay maakte PSV eigenhandig kampioen. Die is echt niet te vroeg gegaan.Behulpzaam als een waterkraan.
Het is te hopen dat die interesse in Fer niet serieus is.
Dan is het helemaal klaar met een voetbalgedachte op het middenveld. Alleen maar domme kracht danOh.![]()
Als Fer echt komt heb ik het echt gehad. Wacht wel met Ajax kijken totdat Frankie weg is.
Zo ver ook het vertrouwen in die nieuwe hoofdscout"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Meer kracht en gifgodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan is het helemaal klaar met een voetbalgedachte op het middenveld. Alleen maar domme kracht danRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik geloof ook niet dat het aan die scouting lag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef gniffie het volgende:
Als Fer echt komt heb ik het echt gehad. Wacht wel met Ajax kijken totdat Frankie weg is.
Zo ver ook het vertrouwen in die nieuwe hoofdscout
Hun spelers werden nooit gehaald, dus die kunnen we niet beoordelen.Oh.![]()
"We moeten vaker opportunistisch zijn en die bal hoog voor de pot gooien"quote:
"Jol voetbal was alleen maar lange halen naar Suarez"
Wie oh wie is deze hypocrietOh.![]()
Bobald en broertje Frank denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We moeten vaker opportunistisch zijn en die bal hoog voor de pot gooien"
"Jol voetbal was alleen maar lange halen naar Suarez"
Wie oh wie is deze hypocriet
Maar die hebben hypocriet op hun voorhoofd gezet. Bobald met zijn Qatar en Frank die graag speelt met Siggie en GudeljRED ONS HENNIEGOD![]()
Blijkbaar was vanaf 2012 Overmars de hoofdscout. Als je met Veldmate als gehele scouting niet serieus genomen wordt stap je toch zo weer op/ren je naar de media?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het aan die scouting lag.
Hun spelers werden nooit gehaald, dus die kunnen we niet beoordelen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
"Gaat zichzelf elk moment belonen"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bobald en broertje Frank denk ik
Maar die hebben hypocriet op hun voorhoofd gezet. Bobald met zijn Qatar en Frank die graag speelt met Siggie en Gudelj
"Gudelj is bijna de beste speler ter wereld"Oh.![]()
Ajax NV heeft de juiste trainer dus zo te zien .quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Gaat zichzelf elk moment belonen"
"Gudelj is bijna de beste speler ter wereld"
Ondertussen Swansea afwijzen , het maximale haalbare voor hemRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach als je geld kan verdienen met niks doen is het toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijkbaar was vanaf 2012 Overmars de hoofdscout. Als je met Veldmate als gehele scouting niet serieus genomen wordt stap je toch zo weer op/ren je naar de media?Oh.![]()
Heeft hij het echt afgewezen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax NV heeft de juiste trainer dus zo te zien .
Ondertussen Swansea afwijzen , het maximale haalbare voor hem![]()
Jammer kreeg net hoop dat hij vroegtijdig weg zou gaan. Hij zal in maart wel bekend maken nog een jaar te blijven en dan moeten we uitzinnig van vreugde zijn. OfzoOh.![]()
Naja hij wilt wat beters.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij het echt afgewezen?![]()
Jammer kreeg net hoop dat hij vroegtijdig weg zou gaan. Hij zal in maart wel bekend maken nog een jaar te blijven en dan moeten we uitzinnig van vreugde zijn. Ofzo
Maar het leuke is dat niemand meer op die luchtfietser zit te wachten met zijn gefaal in EuropaRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij denkt zeker Louis op te kunnen volgen bij Manchester United.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja hij wilt wat beters.
Maar het leuke is dat niemand meer op die luchtfietser zit te wachten met zijn gefaal in EuropaOh.![]()
Haha is ook weer zoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je geld kan verdienen met niks doen is het toch mooi meegenomen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gezien het beleid daar zou me dat niets verbazenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij denkt zeker Louis op te kunnen volgen bij Manchester United.RED ONS HENNIEGOD![]()
Krijg bijna medelijden met die supporters van Man Utd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien het beleid daar zou me dat niets verbazen
Bijna.Oh.![]()
''supporters''quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg bijna medelijden met die supporters van Man Utd.
Bijna.
De eckte zitten bij United FCRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja, en dat is nou het probleem van het nederlandse voetbal en waarom we internationaal vaak helemaal afgebluft worden,,.,,.,.zonder spelers als Fer en Wouters ben je nergens. Misschien gaat frankieboy toch het licht zien.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan is het helemaal klaar met een voetbalgedachte op het middenveld. Alleen maar domme kracht dan
MAar de ajax supporters zien het liefst 11 dribbelaars die internationaal fysiek helemaal afgebluft worden.
Wie is nu de ballen afpakker bij ajax op het middenveld????????
frankie is de 4e afgang in europa tot een conclusie gekomen dat je met mooiweer voetballers kansloos bent"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Als je Fer haalt kun je inderdaad beter stoppen. Kan technisch gezien echt helemaal niets, alleen redelijk koppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan is het helemaal klaar met een voetbalgedachte op het middenveld. Alleen maar domme kracht dan![]()
ja maar als je fer wil halen dan wil je fysiek halen.....denk je dat frankieboy dat niet snapt ofzo...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je Fer haalt kun je inderdaad beter stoppen. Kan technisch gezien echt helemaal niets, alleen redelijk koppen.
jij snapt het nog niet he....een topelftal is altijd een mix van fysiek en techniek
bij ajax is het alleen maar techniek dus is het geen topelftal en zal het nooit een topelftal worden.
Waarom haalt ajax nigel de jong niet dan? Misschien te oud of te duur maar zou ook een optie kunnen zijn."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Fer... geeft al wel aan hoe klein het netwerk van Overmars is. Wat is trouwens het nut van Fer als we al de fantastische Gudelj hebben![]()
wel opvallend Fer voor ajax, want een paar weken geleden hoorde ik het gerucht over Fer die naar Feyenoord zou komen....."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Bij Ajax is het niet alleen maar techniek want volgens mij lopen er al 2 middenvelders met veel body rond. Fer kan technisch nog veel minder dan Gudelj (heeft ook geen goed schot) en komt dus op de bank te zitten. Heb je weinig aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maar als je fer wil halen dan wil je fysiek halen.....denk je dat frankieboy dat niet snapt ofzo...
jij snapt het nog niet he....een topelftal is altijd een mix van fysiek en techniek
bij ajax is het alleen maar techniek dus is het geen topelftal en zal het nooit een topelftal worden.
Waarom haalt ajax nigel de jong niet dan? Misschien te oud of te duur maar zou ook een optie kunnen zijn.![]()
Tijd voor een type Immers bij Ajax.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja, en dat is nou het probleem van het nederlandse voetbal en waarom we internationaal vaak helemaal afgebluft worden,,.,,.,.zonder spelers als Fer en Wouters ben je nergens. Misschien gaat frankieboy toch het licht zien.....
MAar de ajax supporters zien het liefst 11 dribbelaars die internationaal fysiek helemaal afgebluft worden.
Wie is nu de ballen afpakker bij ajax op het middenveld????????
frankie is de 4e afgang in europa tot een conclusie gekomen dat je met mooiweer voetballers kansloos bentOh.![]()
Ik denk ook wel dat het een onzinbericht is verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je Fer haalt kun je inderdaad beter stoppen. Kan technisch gezien echt helemaal niets, alleen redelijk koppen.Oh.![]()
Ferstandige opmerking.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Leroy komen we ook niet Fer in Europa.![]()
Ferdraaid daar zul je de flauwe woordgrappen hebben.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Goeiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof ze een middenvelder gaan halen.
Nee, nee en nog eens nee. Dat gaat niet gebeuren.![]()
Fixed that.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Brammess het volgende:
Redelijk zorgwekkend dat Mike Ferweij fer nog niet onzin heeft genoemd
Sorry, te flauw.![]()
Het zou op z’n zachtst gezegd een zeer opvallende transfer zijn, maar het lijkt erop dat FC Porto serieuze interesse heeft in Hyun-Jun Suk.
Om in de lijn van dit topic te blijven
WAAROM IS HIJ VERTROKKEN?! OVERMARS?!![]()
Het is niet eens een grap..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou op z’n zachtst gezegd een zeer opvallende transfer zijn, maar het lijkt erop dat FC Porto serieuze interesse heeft in Hyun-Jun Suk.
WAAROM IS HIJ VERTROKKEN?! OVERMARS?!
SUK SUK SUK SUK
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
WAAROM IS HIJ VERTROKKEN?! OVERMARS?!Kenner deze man.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Die Koreaan van Augsburg deed me denken aan Suk van Ajax. Dus ik zoek hem op, staat hij gewoon tweede op de topscorerslijst van Portugal.
Ook zes assists in twaalf wedstrijden. Beter dan Milik.
http://www.transfermarkt.(...)b/PO1/saison_id/2015![]()
Hij is na Jonas de meest waardevolle speler van de Portugese competitie, in de zin van assists + doelpunten.![]()
![]()
Geen wonder dat Porto interesse toont.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Cavaliers het volgende:
Hij is na Jonas de meest waardevolle speler van de Portugese competitie, in de zin van assists + doelpunten.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
quote:Schöne zegt 'nee' tegen 2,4 miljoen
Dat Lasse Schöne (29) geen broodvoetballer is, heeft de speler van Ajax afgelopen zomer bewezen. De Deen kon een lucratief contract tekenen bij Dinamo Moskou, maar zei ’nee’ tegen een netto jaarsalaris van 2,4 miljoen euro.
De Russen haakten vervolgens verontwaardigd af. De veronderstelde reden om alle belangstelling te negeren: zijn gezin en hij waren volstrekt gelukkig in Nederland en bij Ajax.
Vraag bij zijn vorige werkgevers SC Heerenveen, De Graafschap en NEC naar Schöne en één ding is duidelijk: de in Glostrup geboren voetballer is geen grijze muis. Niet alleen vanwege zijn uiterlijk - een grote baard en een lichaam vol tatoeages - maar vooral door zijn handelen, springt de aanvaller in het oog.
In een interview in TELESPORT gaat Schöne woensdag 6 januari uitgebreid in op zijn huidige (reserve)rol én toekomst bij Ajax.![]()
Kom op, daar kunnen we wel overheen. Terughalen die heldquote:Portugese media melden dat Porto anderhalf miljoen euro over heeft voor Suk. De transfer wordt vermoedelijk donderdag pas beklonken, want Suk speelt met Vítoria woensdagavond nog tegen Porto's concurrent Sporting Lissabon.
![]()
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Kom op, daar kunnen we wel overheen. Terughalen die held
Prachtige persoonlijkheid, prima jongen om er nog de komende tijd bij te houden.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
ik vind die reactie niet fer tegenover Leroyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Leroy komen we ook niet Fer in Europa.
offtopic... PSV - Hibernians FC
Lazio al officieel gemeld voor Klaasen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Ajax gaat hoogstwaarschijnlijk transfermarkt niet op: "Op welke positie dan?"
De Eredivisie-topclub Ajax heeft behoorlijk wat geld op de bank staan, en de supporters van de Amsterdammers hopen dan ook dat technisch manager Marc Overmars in ieder geval één aansprekende speler binnenhaalt in de wintertransferperiode. Of het daar echt van gaat komen is nog maar de vraag, en Davy Klaassen, de captain van Ajax, vraagt zich hardop af of de huidige spelersgroep niet gewoon al goed genoeg is.
De Oranje-middenvelder vertelt in gesprek met het blad Voetbal International over een mogelijke aanwinst: "Op welke positie zou diegene moeten spelen dan? Met deze? selectie hebben we een basis waarmee we het volgend jaar in Europa moeten kunnen laten zien." Daar voegt de aanvoerder van Ajax nog aan toe dat hij hoopt dat de huidige spelersgroep van de Amsterdammers zo lang mogelijk bij elkaar blijft, om mooie successen te boeken.
Het grootste pijnpunt van Ajax is op dit moment de spitspositie. Frank de Boer heeft de beschikking over Arek Milik, die voldoet, maar is de Pool geblesseerd, dan moet hij een beroep doen op Yaya Sanogo, die nog geen deuk in een pakje boter wist te schieten. De Amsterdammers werden eerder in verband gebracht met Bertrand Traoré van Chelsea, maar Guus Hiddink wil hem waarschijnlijk niet verhandelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toch knap van hemquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Kom op, daar kunnen we wel overheen. Terughalen die held![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Juichen!quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Met Riechedly Bazoer heeft Ajax wellicht één van de grootste talenten van Europa in huis. De geboren Utrechter is met de Amsterdamse club op trainingskamp in het Turkse Belek en tegenover AjaxTV blikt hij onder meer terug op het trainingskamp van vorig seizoen in Qatar.
'Vorig jaar maakte ik mijn debuut vlak voor de winterstop. Daarna ging ik mee naar Qatar op trainingskamp en heb ik mijzelf laten zien aan de trainers', herinnert Bazoer zich. 'Ik kwam in de basis en eigenlijk ben ik er sindsdien niet meer uitgegaan', aldus de middenvelder, die merkt dat de spelers van Ajax goed met elkaar omgaan. 'We zijn gehecht aan elkaar, hebben veel jonge spelers en veel plezier, maar we moeten ook kwaliteit leveren.'
Ook ging Bazoer in op zijn verbeterpunten. 'Ik wil meer assists leveren en doelpunten maken, dan word ik nog completer. Verdedigend moet ik ook stappen maken. Daar ben ik hard mee bezig en het gaat de goede kant op. Dus daar heb ik wel vertrouwen in', aldus de Ajacied, die op de training van dinsdag oefende op het nemen van strafschoppen. 'Penalty's nemen hoort ook bij het voetbal. Een spits zal bijna altijd de penalty nemen, maar als de trainer mij op het lijstje zet, zal ik er klaar voor zijn', aldus de middenvelder van Ajax.
[ Bericht 32% gewijzigd door mokkiemok op 06-01-2016 13:40:05 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het grote pak ijs is van de knie van @DavyKlaassen maar de aanvoerder van #Ajax blijft aan kant na 'lichte overstrekking'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:'Fluitconcerten ArenA komen keihard bij me binnen'
Woensdag, 6 januari 2016 om 13:50
Lucas Andersen stond bij Ajax bekend als toptalent, maar een serie goede wedstrijden wist de vleugelspeler niet te noteren. Ajax-trainer Frank de Boer verhuurt de aanvaller dit seizoen aan Willem II. Daar doet de 21-jarige Deen het prima. In gesprek met Voetbal International geeft hij aan dat hij het lastig vond om in de Amsterdam ArenA te voetballen.
/
Vanaf de tribunes in Amsterdam klinken regelmatig fluitconcerten. “Dat komt keihard bij me binnen. Je moet het zien als een boze opmerking van je vader, wanneer je als kind per ongeluk een glas van tafel gooit. Alleen schrik je bij zo’n fluitconcert vijftigduizend keer zo hard. Althans, zo voelde het in de ArenA.”
Andersen geeft aan dat hij er trots op is dat hij zich uit de moeilijke situatie bij Ajax heeft weten te knokken. Hij kan niet wachten op de tweede helft van het seizoen, zo laat hij optekenen.![]()
Heeft zelfs het Ajax-logo en de Andreaskruizen op z'n arm laten kliederenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Prachtige persoonlijkheid, prima jongen om er nog de komende tijd bij te houden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Wat Seam citeert, gaat over Schøne héquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Heeft zelfs het Ajax-logo en de Andreaskruizen op z'n arm laten kliederen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goed nieuws.quote:
Ik heb er toch geen vertrouwen in dat Overmars en de Boer met iets fatsoenlijks thuiskomen.![]()
gelukkig is het topic bijna volquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat Seam citeert, gaat over Schøne hé
Behulpzaam als een waterkraan.
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: