Hij wil misschien wel terugkeren. Dat gaat toch geen optie zijn, lijkt me? Is dan 34 en met zoveel recent blessureleed...Dat kan bijna niet goed gaan.quote:
misschien in de staff, als jeugdtrainer of iets dergelijksquote:Op maandag 4 januari 2016 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij wil misschien wel terugkeren. Dat gaat toch geen optie zijn, lijkt me? Is dan 34 en met zoveel recent blessureleed...Dat kan bijna niet goed gaan.
in dat geval vind ik persoonlijk sanago slechter dan hoornquote:Op maandag 4 januari 2016 15:42 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het over de eerste selectie.
Sanogo kost niks, v/d Hoorn was gewoon duur en dus een miskoopquote:Op maandag 4 januari 2016 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
in dat geval vind ik persoonlijk sanago slechter dan hoorn
Maar hoorn is een goede tweede slechtse
Klopt, alleen hadden we het over slechtste speler en dat vind ik Sanogo.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sanogo kost niks, v/d Hoorn was gewoon duur en dus een miskoop
Ik denk dat je Heitinga dan overschat.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:04 schreef Donnis het volgende:
Het kan niet slechter dan Mike vd Hoorn.
Die is trouwens wel aardigquote:Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je Heitinga dan overschat.
Die heeft een lichaam van een 48-jarige maar had het normaal gesproken nog wel aangekund. Over Mike kan ik nog het meest boos worden van alle aankopen, je kan van Dijk halen maar haalt een houterige klungel die bij FC Utrecht anoniem meehobbelde in de verdedging. En dan te trots zijn om toe te geven dat het miskoop is, in laten vallen op cruciale momenten om het hem ff te laten verneuken. Fantastisch.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat je Heitinga dan overschat.
Is een linksmid die niet op linksvoor kan, heeft hier gewoon geen plek.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij wil misschien wel terugkeren. Dat gaat toch geen optie zijn, lijkt me? Is dan 34 en met zoveel recent blessureleed...Dat kan bijna niet goed gaan.
quote:AFC Ajax maakte vandaag bekend Henk Veldmate aan te stellen als hoofd scouting. “Ik denk dat hij voor ons ook veel kan gaan betekenen in Zuid-Amerika”, zei Marc Overmars daarbij. Een jaar geleden klonk er toch een ander geluid...
Tja, zo kun je voor met spelers een excuus verzinnen. Het ging er om wie het slechtst is op dit moment, dan denk ik dat Heitinga binnen de selectie gewoon de slechtste is, hoe lullig ook voor hem. Hij kan er weinig aan doen natuurlijk, is gewoon op.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Die heeft een lichaam van een 48-jarige maar had het normaal gesproken nog wel aangekund. Over Mike kan ik nog het meest boos worden van alle aankopen, je kan van Dijk halen maar haalt een houterige klungel die bij FC Utrecht anoniem meehobbelde in de verdedging. En dan te trots zijn om toe te geven dat het miskoop is en in laten vallen op cruciale momenten om het hem ff te laten verneuken. Fantastisch.
En jaar en een maand.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
"13 december 2014"
Dat is al 2 jaar geleden joh gek
Is geen excuus, ik denk dat Heitinga nog best op zijn ervaring kan teren tijdens simpele wedstrijden maar het vooral fysiek lastig heeft. Bij VD Hoorn zit het er simpelweg totaal niet in, dus in mijn ogen is hij minder. Van Dijk was misschien geen basisspeler geworden, maar kan het niveau aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, zo kun je voor met spelers een excuus verzinnen. Het ging er om wie het slechtst is op dit moment, dan denk ik dat Heitinga binnen de selectie gewoon de slechtste is, hoe lullig ook voor hem. Hij kan er weinig aan doen natuurlijk, is gewoon op.
Zoals Tarado aangeeft, het is een sympathieke gast. V/d Hoorn ook trouwens. En ook hij kan er niets aan doen dat hij gekocht is en er weinig van blijkt te kunnen. Overigens ben ik over van Dijk ook niet zo enthousiast. Die had het bij Ajax ook heel lastig gekregen.
Dit bedoelde ik niet. Bij Ajax lijkt het net alsof iedereen geen zin heeft in iets uit te voeren en gedwongen worden v een schema. Een topsporter zou hier zelf verantwoording voor moeten nemen.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet absurd. Fit blijven als topsporter is wel even wat anders dan 's ochtends een kwartiertje joggen en 's middags even je dumbbells 20x optillen. Gaat om een behoorlijke balans en je wilt niet dat spelers dat in die twee weken verkloten door te weinig te doen of juist (en dat is mogelijk nog erger) zichzelf opblazen in hun ijver om het goede te doen. Ook in twee weken zelf aankloten kun je je hele tweede seizoenshelft verkloten.
Raymond Verheijen is het hier mee eens.
Lees jij wel? Hij roept 1 jaar geleden dat Ajax niets te zoeken heeft in Zuid-Amerika omdat Ajax niets met die constructies die daar gebruikelijk zijn te maken wilt hebben omdat je dan geen baas meer in eigen huis bent. En nu halen ze een hoofdscout binnen die daar juist de weg goed kent.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
"13 december 2014"
Dat is al 2 jaar geleden joh gek
En dat mag niet? Ik vind het eerder dom wat hij toen zei dan wat hij nu doet.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lees jij wel? Hij roept 1 jaar geleden dat Ajax niets te zoeken heeft in Zuid-Amerika omdat Ajax niets met die constructies die daar gebruikelijk zijn te maken wilt hebben omdat je dan geen baas meer in eigen huis bent. En nu halen ze een hoofdscout binnen die daar juist de weg goed kent.
Nouja, je kan van gedachten veranderen toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lees jij wel? Hij roept 1 jaar geleden dat Ajax niets te zoeken heeft in Zuid-Amerika omdat Ajax niets met die constructies die daar gebruikelijk zijn te maken wilt hebben omdat je dan geen baas meer in eigen huis bent. En nu halen ze een hoofdscout binnen die daar juist de weg goed kent.
Dat mag best. Maar het getuigt natuurlijk wel van een visieloze TD die er niets van snapt. Als je eerst zo'n uitspraak doet dat je de baas binnen je club wilt blijven en amper een jaar verder een scout haalt die juist in Zuid-Amerika lijntjes heeft. Dus met andere woorden: Ajax is binnenkort niet meer de baas in eigen huis als je Overmars mag geloven.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat mag niet? Ik vind het eerder dom wat hij toen zei dan wat hij nu doet.
Tuurlijk. Maar niet op deze manier. Als je een jaar geleden kreten roept "Ajax heeft niets te zoeken in Zuid-Amerika""koehandel""geen baas meer in eigen toko" en dat is niet opeens 180 graden gedraaid? Lekker ongeloofwaardig.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nouja, je kan van gedachten veranderen toch?
Er zijn bij de club mensen in dienst die hier meer verstand van hebben dan de meeste topsporters.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik niet. Bij Ajax lijkt het net alsof iedereen geen zin heeft in iets uit te voeren en gedwongen worden v een schema. Een topsporter zou hier zelf verantwoording voor moeten nemen.
Aantal jaar geleden werden er zelfs voedselpakketten gegeven met gezond eten. Als topsporter hoor je hier bewust mee bezig te zijn, zonder dat een trainer je dit opdraagt
Probeer je ons nou te overtuigen dat Overmars een lachwekkende td is?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat mag best. Maar het getuigt natuurlijk wel van een visieloze TD die er niets van snapt. Als je eerst zo'n uitspraak doet dat je de baas binnen je club wilt blijven en amper een jaar verder een scout haalt die juist in Zuid-Amerika lijntjes heeft. Dus met andere woorden: Ajax is binnenkort niet meer de baas in eigen huis als je Overmars mag geloven.
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Probeer je ons nou te overtuigen dat Overmars een lachwekkende td is?
twitter:Ajax1nl twitterde op maandag 04-01-2016 om 16:51:54Volgens @tancredipalmeri onderhandelt Ajax met FC Groningen over Tibbling. De zaakwaarnemer van de Zweed wil de situatie niet toelichten. reageer retweet
zo lees ik het niet hoor, maar geloof wat je wilt gelovenquote:Op maandag 4 januari 2016 17:18 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat mag best. Maar het getuigt natuurlijk wel van een visieloze TD die er niets van snapt. Als je eerst zo'n uitspraak doet dat je de baas binnen je club wilt blijven en amper een jaar verder een scout haalt die juist in Zuid-Amerika lijntjes heeft. Dus met andere woorden: Ajax is binnenkort niet meer de baas in eigen huis als je Overmars mag geloven.
Ik zeg niet dat die jongens geem begeleiding nodig hebben, maar wel dat je een topsport mentaliteit mag verwachten.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zijn bij de club mensen in dienst die hier meer verstand van hebben dan de meeste topsporters.
Volstrekt logisch dat dit soort dingen gebeuren en dat, zeker jonge sporters, hier mee geholpen worden. Dat hoort gewoon bij opleiden binnen een topsport klimaat.
Waar haal je vandaan dat ze die niet hebben dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:29 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die jongens geem begeleiding nodig hebben, maar wel dat je een topsport mentaliteit mag verwachten.
Volgens Mike Verweij onzin.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef mabo11 het volgende:
twitter:Ajax1nl twitterde op maandag 04-01-2016 om 16:51:54Volgens @tancredipalmeri onderhandelt Ajax met FC Groningen over Tibbling. De zaakwaarnemer van de Zweed wil de situatie niet toelichten. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |