Absurd eigenlijk dat voetballers van Ajax een schema mee moeten krijgen om te motiveren. Een "zorg dat je conditie op pijl blijft" is niet genoeg voor een topsporter?quote:
Lijkt me niet dat dit iets is wat alleen maar bij Ajax voorkomtquote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk dat voetballers van Ajax een schema mee moeten krijgen om te motiveren. Een "zorg dat je conditie op pijl blijft" is niet genoeg voor een topsporter?
Topsporters zijn vaak gewend schema's te krijgen van hun coach/club. De kennis van sporters zelf om op conditie te blijven is waarschijnlijk een stuk minder dan die van een organisatie als Ajax.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Absurd eigenlijk dat voetballers van Ajax een schema mee moeten krijgen om te motiveren. Een "zorg dat je conditie op pijl blijft" is niet genoeg voor een topsporter?
Spaan gaf nogal hoog op van hem, niet dat dat alles zegt maar vandaar dat ik het vraag, toptalent dit datquote:Op maandag 4 januari 2016 13:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is ook geen toptalent, zijn concurrent Hendriks ook niet eigenlijk. Misschien dat het na verhuur wat wordt.
Scoorde vorig jaar wel veel in de A1, maar dat team draaide zo goed dat je dan als spits niet veel meer hoeft te doen. Niet dat ik hem zo vaak gezien heb, maar volgens mij is niet heel bijzonder.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spaan gaf nogal hoog op van hem, niet dat dat alles zegt maar vandaar dat ik het vraag, toptalent dit dat
Natuurlijk is dat niet absurd. Fit blijven als topsporter is wel even wat anders dan 's ochtends een kwartiertje joggen en 's middags even je dumbbells 20x optillen. Gaat om een behoorlijke balans en je wilt niet dat spelers dat in die twee weken verkloten door te weinig te doen of juist (en dat is mogelijk nog erger) zichzelf opblazen in hun ijver om het goede te doen. Ook in twee weken zelf aankloten kun je je hele tweede seizoenshelft verkloten.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die Dolberg gaat met het 1e mee op trainingskamp dus die moet dan wel verder zijn inderdaadquote:Op maandag 4 januari 2016 14:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Scoorde vorig jaar wel veel in de A1, maar dat team draaide zo goed dat je dan als spits niet veel meer hoeft te doen. Niet dat ik hem zo vaak gezien heb, maar volgens mij is niet heel bijzonder.
Als ie verhuurd wordt om ruimte te maken voor Dolberg lijkt het mij ook wel een goede zaak. Dat kan wel wat worden.
El Azzouzi was destijds toch betrokken bij dat incident met die agente? Schijnt volgens het roddelcircuit daarnaast ook een behoorlijk irritant en arrogant kutventje te zijn. Meerdere bedreigingen op zijn naam staan, vechtpartijen.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spaan gaf nogal hoog op van hem, niet dat dat alles zegt maar vandaar dat ik het vraag, toptalent dit dat
Bron? Die Bulut (die er ook bij betrokken was) hebben ze inmiddels wel geloosdquote:Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Azzouzi was destijds toch betrokken bij dat incident met die agente? Schijnt volgens het roddelcircuit daarnaast ook een behoorlijk irritant en arrogant kutventje te zijn. Meerdere bedreigingen op zijn naam staan, vechtpartijen.
o ja was hij dat? Arrogante kutventjes zijn de meeste profvoetballers maar agressie in het openbaar is nooit goed.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
El Azzouzi was destijds toch betrokken bij dat incident met die agente? Schijnt volgens het roddelcircuit daarnaast ook een behoorlijk irritant en arrogant kutventje te zijn. Meerdere bedreigingen op zijn naam staan, vechtpartijen.
http://www.ajaxshowtime.c(...)izoen-geschorst.htmlquote:Op maandag 4 januari 2016 14:27 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Bron? Die Bulut (die er ook bij betrokken was) hebben ze inmiddels wel geloosd
Dat is echt niet waar. Er zijn heel veel profvoetballers heel normaal gebleven. Dat is echt kroegpraat van de bovenste plank, waar je je nu aan schuldig maakt.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
o ja was hij dat? Arrogante kutventjes zijn de meeste profvoetballers maar agressie in het openbaar is nooit goed.
Gelijk doenquote:Op maandag 4 januari 2016 11:17 schreef Abed het volgende:
Galatasaray meldt zich bij Ajax voor Milik
Arek Milik staat in de concrete belangstelling van Galatasaray. Dat melden diverse media in Turkije.
Naar verluidt verwachten de Turken 6,5 miljoen euro te moeten betalen voor de Poolse spits.
Wat een onzin berichten.
Nee hoorquote:Op maandag 4 januari 2016 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar. Er zijn heel veel profvoetballers heel normaal gebleven. Dat is echt kroegpraat van de bovenste plank, waar je je nu aan schuldig maakt.
Mike is een hele grote bij Ajaxquote:Op maandag 4 januari 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Er willen mensen met Mike van der Hoorn op de foto.
[ afbeelding ]
Beetje lopen op lage intensiteit. Weekje rust kan het lichaam goed gebruiken om te herstellen.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
Lijkt me dat je als Prof tussendoor ook traint. Op de 2 kerstdagen en oud/nieuwjaars dag misschien na.
Zo niet dan ben je een dikke prutser.
Ze krijgen geen schema als motivatie mee. Ze krijgen een schema mee wat in hun belastingcyclus past. Je hebt fanatiekelingen die het liefst 3 halve marathons gaan lopen als ze vrij zijn. Daar heb je ook geen flikker aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dan ga ik er van uit dat je heel veel prof-voetballers kent en turft hoeveel daarvan er arrogante klootzakken zijn?quote:
Nee, een nieuwe spits halen. Ik vind die Milik helemaal niks.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en lekker met sanago in de spits gaan spelen?
Als je hem al weg wilt, misschien een idee eerst een vervanger te hebben voor je je "enige" spits weg doetquote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe spits halen. Ik vind die Milik helemaal niks.
Met Milik is niet zo veel mis hoor. Prima spits voor de Eredivisie. Hij is alleen een beetje statisch, net als de rest van het aanvallende deel van de selectie.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:30 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe spits halen. Ik vind die Milik helemaal niks.
De slechtste speler van Ajax zijn is ook een prestatie. Weliswaar niet een waar je om herkend wil worden maar toch.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Er willen mensen met Mike van der Hoorn op de foto.
[ afbeelding ]
is Duarte al weg dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:33 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
De slechtste speler van Ajax zijn is ook een prestatie. Weliswaar niet een waar je om herkend wil worden maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |