edje staat ook schuin en overmars op een krukjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar zelfs Overmars en vd Sar lijken niet zo bizar veel te schelen op deze foto. Marc is 1.73 en Sar 1.97.
Constructies zoals met Doyen worden toch aan banden gelegd?quote:Op maandag 4 januari 2016 17:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar niet op deze manier. Als je een jaar geleden kreten roept "Ajax heeft niets te zoeken in Zuid-Amerika""koehandel""geen baas meer in eigen toko" en dat is niet opeens 180 graden gedraaid? Lekker ongeloofwaardig.
Siem maar terug halen dan?quote:Siem de Jong is typisch een Ajacied die je het allerbeste gunt sinds zijn transfer naar het buitenland. De held van 15 mei 2011 koos voor een avontuur bij Newcastle United, maar het valt op veel fronten tegen: blessures, weinig speeltijd, strijd tegen degradatie.
De keuze van Siem voor Newcastle was best verrassend. De club is behoorlijk in verval geraakt, broer Luuk kende er al een zware tijd en het is stiekem ook nog best de vraag of hij in de Premier League op zijn plek is. Veel speeltijd krijgt hij in ieder geval nog niet.
“Het voelt een beetje zoals mijn eerste jaren bij Ajax. Soms spelen, dan weer invallen of tribune. Het gevoel dat je je moet bewijzen. Nee, het is niet de meest gemakkelijke situatie,” meldt De Jong aan het Algemeen Dagblad. “Het is logisch dat ik niet meteen dezelfde status heb als bij Ajax. Daar ging ik stapje voor stapje en werd ik uiteindelijk aanvoerder. Deed ik vijf, zes jaar over. Ik moet geduld hebben.”
Siem kreeg in Steve McClaren een nieuwe trainer, maar het wandelende cliché slaagt er maar niet in om met Newcastle de onderste regionen te verlaten. Er moet heel wat gebeuren om degradatie af te wenden. The Magpies staan onder de streep en wonnen dit seizoen pas vier wedstrijden.
Toevallig pakte Newcastle zeven punten in de drie wedstrijden waarin De Jong aan de aftrap stond. Maar dat kan best wel eens meer geluk dan wijsheid zijn geweest. Zo'n goede indruk laat De Jong nog niet achter op St. James' Park, naar eigen zeggen ook omdat de club steeds allerlei aankopen doet.
Het goede nieuws is dat De Jong topfit is. Dat was wel eens anders. De nu 26-jarige middenvelder annex spits was bij Ajax eigenlijk nooit geblesseerd, tot zijn laatste seizoen in rood-wit shirt. Het begon met een klaplong en hield maar niet op. Van hamstringkwetsuren tot een tweede klaplong. Aan die tweede klaplong zit trouwens nog een heel verhaal vast.
“Ik werd neergezet als blessuregevoelige speler, maar ik heb nu al een halfjaar geen problemen. Ik heb in de zomer doorgetraind en doe dagelijks extra spieroefeningen voor kracht en explosiviteit. Ik voel me nu sterk, wat is dan anderhalf jaar op een carrière? Ik heb ruim de tijd genomen voor mijn herstel, ook omdat ik bij Ajax het gevoel had dat ik elke keer te snel was begonnen.”
Toevallig zit die andere oud-Ajacied bij Newcastle, Vurnon Anita, nu in de lappenmand. Anita is een maand uit de roulatie vanwege een hamstringblessure.
Brengt wel, net als zijn broer, een bepaalde aanstekelijke winnaarsmentaliteit met zich mee.quote:
Als spitsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brengt wel, net als zijn broer, een bepaalde aanstekelijke winnaarsmentaliteit met zich mee.
Maar verder zie ik niet hoe Ajax hem binnen de huidige selectie zou kunnen gebruiken.
Dat zou de enige optie zij idd, daar heeft ie bij Ajax ook zijn beste wedstrijden gespeeld. Maar het is geen typische spits natuurlijk. Beetje zijn probleem, hij kan overal en nergens spelen.quote:
Dan moet je hem dus niet halen, want dat is hij helemaal niet. Al is hij wel een fabuleus kopper.quote:
Tja, dat is zijn broer natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siem de Jong
Vreselijk beperkte voetballer
Schaduwspits is zijn ideale positie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan moet je hem dus niet halen, want dat is hij helemaal niet. Al is hij wel een fabuleus kopper.
Verder wat Pedroso zegt, hij is eigenlijk geen spits, maar ook geen 10. En een middenvelder is hij ook niet. Natuurlijk fijn om spelers te hebben die op meer plaatsen kunnen spelen, maar dan is het wel fijn als ze op één plek ook echt uitblinken.
Achter Pantelic liep het inderdaad aardig goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schaduwspits is zijn ideale positie.
Pantegod, mis die bazige indiaan nog iedere dag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Achter Pantelic liep het inderdaad aardig goed.
Z,on spits is niet meer haalbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:49 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Achter Pantelic liep het inderdaad aardig goed.
Ik werd wel knettergek van die duimpjes voor iedere kutpass die hij kreeg.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Pantegod, mis die bazige indiaan nog iedere dag.
Toch vreemd dat we met spelers als Pantelic en Suarez nooit kampioen zijn gewordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef Abed het volgende:
[..]
Pantegod, mis die bazige indiaan nog iedere dag.
Heeft een paar keer ook flink tegengezetenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toch vreemd dat we met spelers als Pantelic en Suarez nooit kampioen zijn geworden
Laten we niet vergeten dat AZ voor de laatste speelronde de beste papieren had. Sowieso moet je weten dat je als Ajax-zijnde nooit afhankelijk moet zijn van andere ploegen die laatste speelronde, want als je de beste bent zal iedere andere club graag willen dat je geen kampioen wordt. Vitesse liet PSV rustig komen, Willem II vocht met hand en tand om Ajax van scoren af te houden, daar moet je niet over zeuren, dat hoort er bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heeft een paar keer ook flink tegengezetendat jaar met Ten Cate
Klaasbaasquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Siem de Jong de zoveelste Ajacied die in het buitenland mislukt
doe is rustig manquote:
bijna iedereen mislukt tegenwoordig in het buitenlandquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe is rustig man
in nederland worden dat soort ajaxspelers iedere keer de hemel in geprezen door malloten als jack van gelder...
Gaat erom dat Ajax tussen 2005 en 2010 volgens mij tweemaal met slechts 1 of 2 punten verschil net geen kampioen is geworden. Dan verdien je het ook niet maar het gaat dan ook echt om hele kleine dingen. Die 0-0 tegen Sparta bijvoorbeeld waarbij we iets van 30 schoten op doel haddenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat AZ voor de laatste speelronde de beste papieren had. Sowieso moet je weten dat je als Ajax-zijnde nooit afhankelijk moet zijn van andere ploegen die laatste speelronde, want als je de beste bent zal iedere andere club graag willen dat je geen kampioen wordt. Vitesse liet PSV rustig komen, Willem II vocht met hand en tand om Ajax van scoren af te houden, daar moet je niet over zeuren, dat hoort er bij.
Hoe dan ook, Ajax was absoluut niet beter dan PSV of AZ dat seizoen, anders was je wel kampioen geworden.
JA na 2 wedstrijden worden ze de hemel in geprezen door jackvan gelder, vervolgens krijgen ze een transfer op veel te vroege leeftijd. Gegarandeerde mislukking.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bijna iedereen mislukt tegenwoordig in het buitenland
Zoals Depay , Clasie , Fer, en Ziyech zoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA na 2 wedstrijden worden ze de hemel in geprezen door jackvan gelder, vervolgens krijgen ze een transfer op veel te vroege leeftijd. Gegarandeerde mislukking.
Dit vind ik echt een Feyenoord-argument. De competitie wordt sowieso niet beslist in 1, 2 of 5 wedstrijden. Over de 34 competitiewedstrijden genomen heeft elke ploeg wel een paar keer geluk en een paar keer pech, een aantal keer de scheidsrechter mee en een aantal keer tegen, krijgt het een aantal keer te veel en een aantal keer te weinig. Ik ben er van overtuigd dat over een heel seizoen de ploegen staan waar ze horen te staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gaat erom dat Ajax tussen 2005 en 2010 volgens mij tweemaal met slechts 1 of 2 punten verschil net geen kampioen is geworden. Dan verdien je het ook niet maar het gaat dan ook echt om hele kleine dingen. Die 0-0 tegen Sparta bijvoorbeeld waarbij we iets van 30 schoten op doel haddenhet moet soms maar net even mee of tegenzitten en dan heb je al pech/geluk. Of het feit dat Vertonghen tegen ons scoorde waardoor we net een minder doelsaldo hadden dan PSV. Ik zeg niet dat we die jaren onverdiend 2e zijn geworden maar soms heb je gewoon een beetje geluk nodig.
Depay maakte PSV eigenhandig kampioen. Die is echt niet te vroeg gegaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals Depay , Clasie , Fer, Ziyech zo
Nee die moest niet naar Man Utd maar naar een club als Everton of Sevillaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Depay maakte PSV eigenhandig kampioen. Die is echt niet te vroeg gegaan.
Siem de Jong maakte Ajax een keer kampioen, waar is hij nu? Dat zegt dus nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet eigenhandig. En nu speelt die niet meer als spits en is die vaak blessa ;Pquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Siem de Jong maakte Ajax een keer kampioen, waar is hij nu? Dat zegt dus niets
Depay ook niet eigenhandig, sommige schrijven het kampioenschap op naam van Guardadoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet eigenhandig. En nu speelt die niet meer als spits en is die vaak blessa ;P
Over beperkte voetballers gesproken. Combinatie van Ryan Babbel en Roystom Drenthe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Meer kracht en gifgodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is te hopen dat die interesse in Fer niet serieus is.
Dan is het helemaal klaar met een voetbalgedachte op het middenveld. Alleen maar domme kracht dan
Ik geloof ook niet dat het aan die scouting lag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef gniffie het volgende:
Als Fer echt komt heb ik het echt gehad. Wacht wel met Ajax kijken totdat Frankie weg is.
Zo ver ook het vertrouwen in die nieuwe hoofdscout
"We moeten vaker opportunistisch zijn en die bal hoog voor de pot gooien"quote:
Bobald en broertje Frank denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We moeten vaker opportunistisch zijn en die bal hoog voor de pot gooien"
"Jol voetbal was alleen maar lange halen naar Suarez"
Wie oh wie is deze hypocriet
Blijkbaar was vanaf 2012 Overmars de hoofdscout. Als je met Veldmate als gehele scouting niet serieus genomen wordt stap je toch zo weer op/ren je naar de media?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het aan die scouting lag.
Hun spelers werden nooit gehaald, dus die kunnen we niet beoordelen.
"Gaat zichzelf elk moment belonen"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bobald en broertje Frank denk ik
Maar die hebben hypocriet op hun voorhoofd gezet. Bobald met zijn Qatar en Frank die graag speelt met Siggie en Gudelj
Ajax NV heeft de juiste trainer dus zo te zien .quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Gaat zichzelf elk moment belonen"
"Gudelj is bijna de beste speler ter wereld"
Ach als je geld kan verdienen met niks doen is het toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijkbaar was vanaf 2012 Overmars de hoofdscout. Als je met Veldmate als gehele scouting niet serieus genomen wordt stap je toch zo weer op/ren je naar de media?
Heeft hij het echt afgewezen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax NV heeft de juiste trainer dus zo te zien .
Ondertussen Swansea afwijzen , het maximale haalbare voor hem
Naja hij wilt wat beters.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij het echt afgewezen?![]()
Jammer kreeg net hoop dat hij vroegtijdig weg zou gaan. Hij zal in maart wel bekend maken nog een jaar te blijven en dan moeten we uitzinnig van vreugde zijn. Ofzo
Hij denkt zeker Louis op te kunnen volgen bij Manchester United.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja hij wilt wat beters.
Maar het leuke is dat niemand meer op die luchtfietser zit te wachten met zijn gefaal in Europa
Haha is ook weer zoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je geld kan verdienen met niks doen is het toch mooi meegenomen.
Gezien het beleid daar zou me dat niets verbazenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij denkt zeker Louis op te kunnen volgen bij Manchester United.
Krijg bijna medelijden met die supporters van Man Utd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien het beleid daar zou me dat niets verbazen
''supporters''quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg bijna medelijden met die supporters van Man Utd.
Bijna.
Ja, en dat is nou het probleem van het nederlandse voetbal en waarom we internationaal vaak helemaal afgebluft worden,,.,,.,.zonder spelers als Fer en Wouters ben je nergens. Misschien gaat frankieboy toch het licht zien.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan is het helemaal klaar met een voetbalgedachte op het middenveld. Alleen maar domme kracht dan
Als je Fer haalt kun je inderdaad beter stoppen. Kan technisch gezien echt helemaal niets, alleen redelijk koppen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
ja maar als je fer wil halen dan wil je fysiek halen.....denk je dat frankieboy dat niet snapt ofzo...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je Fer haalt kun je inderdaad beter stoppen. Kan technisch gezien echt helemaal niets, alleen redelijk koppen.
Bij Ajax is het niet alleen maar techniek want volgens mij lopen er al 2 middenvelders met veel body rond. Fer kan technisch nog veel minder dan Gudelj (heeft ook geen goed schot) en komt dus op de bank te zitten. Heb je weinig aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maar als je fer wil halen dan wil je fysiek halen.....denk je dat frankieboy dat niet snapt ofzo...
jij snapt het nog niet he....een topelftal is altijd een mix van fysiek en techniek
bij ajax is het alleen maar techniek dus is het geen topelftal en zal het nooit een topelftal worden.
Waarom haalt ajax nigel de jong niet dan? Misschien te oud of te duur maar zou ook een optie kunnen zijn.
Tijd voor een type Immers bij Ajax.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja, en dat is nou het probleem van het nederlandse voetbal en waarom we internationaal vaak helemaal afgebluft worden,,.,,.,.zonder spelers als Fer en Wouters ben je nergens. Misschien gaat frankieboy toch het licht zien.....
MAar de ajax supporters zien het liefst 11 dribbelaars die internationaal fysiek helemaal afgebluft worden.
Wie is nu de ballen afpakker bij ajax op het middenveld????????
frankie is de 4e afgang in europa tot een conclusie gekomen dat je met mooiweer voetballers kansloos bent
Ik denk ook wel dat het een onzinbericht is verder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je Fer haalt kun je inderdaad beter stoppen. Kan technisch gezien echt helemaal niets, alleen redelijk koppen.
Ferstandige opmerking.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Leroy komen we ook niet Fer in Europa.
Goeiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof ze een middenvelder gaan halen.
Nee, nee en nog eens nee. Dat gaat niet gebeuren.
Fixed that.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:03 schreef Brammess het volgende:
Redelijk zorgwekkend dat Mike Ferweij fer nog niet onzin heeft genoemd
Het is niet eens een grap..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou op z’n zachtst gezegd een zeer opvallende transfer zijn, maar het lijkt erop dat FC Porto serieuze interesse heeft in Hyun-Jun Suk.
Om in de lijn van dit topic te blijven
WAAROM IS HIJ VERTROKKEN?! OVERMARS?!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zou op z’n zachtst gezegd een zeer opvallende transfer zijn, maar het lijkt erop dat FC Porto serieuze interesse heeft in Hyun-Jun Suk.
Om in de lijn van dit topic te blijven
WAAROM IS HIJ VERTROKKEN?! OVERMARS?!
Kenner deze man.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Die Koreaan van Augsburg deed me denken aan Suk van Ajax. Dus ik zoek hem op, staat hij gewoon tweede op de topscorerslijst van Portugal.
Ook zes assists in twaalf wedstrijden. Beter dan Milik.
http://www.transfermarkt.(...)b/PO1/saison_id/2015
Geen wonder dat Porto interesse toont.quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:07 schreef Cavaliers het volgende:
Hij is na Jonas de meest waardevolle speler van de Portugese competitie, in de zin van assists + doelpunten.
quote:Schöne zegt 'nee' tegen 2,4 miljoen
Dat Lasse Schöne (29) geen broodvoetballer is, heeft de speler van Ajax afgelopen zomer bewezen. De Deen kon een lucratief contract tekenen bij Dinamo Moskou, maar zei ’nee’ tegen een netto jaarsalaris van 2,4 miljoen euro.
De Russen haakten vervolgens verontwaardigd af. De veronderstelde reden om alle belangstelling te negeren: zijn gezin en hij waren volstrekt gelukkig in Nederland en bij Ajax.
Vraag bij zijn vorige werkgevers SC Heerenveen, De Graafschap en NEC naar Schöne en één ding is duidelijk: de in Glostrup geboren voetballer is geen grijze muis. Niet alleen vanwege zijn uiterlijk - een grote baard en een lichaam vol tatoeages - maar vooral door zijn handelen, springt de aanvaller in het oog.
In een interview in TELESPORT gaat Schöne woensdag 6 januari uitgebreid in op zijn huidige (reserve)rol én toekomst bij Ajax.
Kom op, daar kunnen we wel overheen. Terughalen die heldquote:Portugese media melden dat Porto anderhalf miljoen euro over heeft voor Suk. De transfer wordt vermoedelijk donderdag pas beklonken, want Suk speelt met Vítoria woensdagavond nog tegen Porto's concurrent Sporting Lissabon.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 00:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Kom op, daar kunnen we wel overheen. Terughalen die held
Prachtige persoonlijkheid, prima jongen om er nog de komende tijd bij te houden.quote:
ik vind die reactie niet fer tegenover Leroyquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met Leroy komen we ook niet Fer in Europa.
quote:Ajax gaat hoogstwaarschijnlijk transfermarkt niet op: "Op welke positie dan?"
De Eredivisie-topclub Ajax heeft behoorlijk wat geld op de bank staan, en de supporters van de Amsterdammers hopen dan ook dat technisch manager Marc Overmars in ieder geval één aansprekende speler binnenhaalt in de wintertransferperiode. Of het daar echt van gaat komen is nog maar de vraag, en Davy Klaassen, de captain van Ajax, vraagt zich hardop af of de huidige spelersgroep niet gewoon al goed genoeg is.
De Oranje-middenvelder vertelt in gesprek met het blad Voetbal International over een mogelijke aanwinst: "Op welke positie zou diegene moeten spelen dan? Met deze? selectie hebben we een basis waarmee we het volgend jaar in Europa moeten kunnen laten zien." Daar voegt de aanvoerder van Ajax nog aan toe dat hij hoopt dat de huidige spelersgroep van de Amsterdammers zo lang mogelijk bij elkaar blijft, om mooie successen te boeken.
Het grootste pijnpunt van Ajax is op dit moment de spitspositie. Frank de Boer heeft de beschikking over Arek Milik, die voldoet, maar is de Pool geblesseerd, dan moet hij een beroep doen op Yaya Sanogo, die nog geen deuk in een pakje boter wist te schieten. De Amsterdammers werden eerder in verband gebracht met Bertrand Traoré van Chelsea, maar Guus Hiddink wil hem waarschijnlijk niet verhandelen.
Toch knap van hemquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Kom op, daar kunnen we wel overheen. Terughalen die held
Juichen!quote:
quote:Met Riechedly Bazoer heeft Ajax wellicht één van de grootste talenten van Europa in huis. De geboren Utrechter is met de Amsterdamse club op trainingskamp in het Turkse Belek en tegenover AjaxTV blikt hij onder meer terug op het trainingskamp van vorig seizoen in Qatar.
'Vorig jaar maakte ik mijn debuut vlak voor de winterstop. Daarna ging ik mee naar Qatar op trainingskamp en heb ik mijzelf laten zien aan de trainers', herinnert Bazoer zich. 'Ik kwam in de basis en eigenlijk ben ik er sindsdien niet meer uitgegaan', aldus de middenvelder, die merkt dat de spelers van Ajax goed met elkaar omgaan. 'We zijn gehecht aan elkaar, hebben veel jonge spelers en veel plezier, maar we moeten ook kwaliteit leveren.'
Ook ging Bazoer in op zijn verbeterpunten. 'Ik wil meer assists leveren en doelpunten maken, dan word ik nog completer. Verdedigend moet ik ook stappen maken. Daar ben ik hard mee bezig en het gaat de goede kant op. Dus daar heb ik wel vertrouwen in', aldus de Ajacied, die op de training van dinsdag oefende op het nemen van strafschoppen. 'Penalty's nemen hoort ook bij het voetbal. Een spits zal bijna altijd de penalty nemen, maar als de trainer mij op het lijstje zet, zal ik er klaar voor zijn', aldus de middenvelder van Ajax.
quote:'Fluitconcerten ArenA komen keihard bij me binnen'
Woensdag, 6 januari 2016 om 13:50
Lucas Andersen stond bij Ajax bekend als toptalent, maar een serie goede wedstrijden wist de vleugelspeler niet te noteren. Ajax-trainer Frank de Boer verhuurt de aanvaller dit seizoen aan Willem II. Daar doet de 21-jarige Deen het prima. In gesprek met Voetbal International geeft hij aan dat hij het lastig vond om in de Amsterdam ArenA te voetballen.
/
Vanaf de tribunes in Amsterdam klinken regelmatig fluitconcerten. “Dat komt keihard bij me binnen. Je moet het zien als een boze opmerking van je vader, wanneer je als kind per ongeluk een glas van tafel gooit. Alleen schrik je bij zo’n fluitconcert vijftigduizend keer zo hard. Althans, zo voelde het in de ArenA.”
Andersen geeft aan dat hij er trots op is dat hij zich uit de moeilijke situatie bij Ajax heeft weten te knokken. Hij kan niet wachten op de tweede helft van het seizoen, zo laat hij optekenen.
Heeft zelfs het Ajax-logo en de Andreaskruizen op z'n arm laten kliederenquote:Op woensdag 6 januari 2016 00:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Prachtige persoonlijkheid, prima jongen om er nog de komende tijd bij te houden.
Wat Seam citeert, gaat over Schøne héquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Heeft zelfs het Ajax-logo en de Andreaskruizen op z'n arm laten kliederen
[ afbeelding ]
Goed nieuws.quote:
gelukkig is het topic bijna volquote:Op woensdag 6 januari 2016 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat Seam citeert, gaat over Schøne hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |