Wat gebruikt die Mexicanobakker tegenwoordig zeg? Geef mij dat spul.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Probeer dit te lezen zonder te lachen:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2015 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Noord-Korea kan altijd verrassen.
Lijkt me geen woord aan gelogen.
Niet gelukt.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Het komt van degene die dit kan beredeneren.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet gelukt.![]()
Uitstekende satire (hoop ik).
Volgens mij was de eerste wedstrijd 2-3quote:Op donderdag 10 december 2015 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het komt van degene die dit kan beredeneren.
"Arsenal verloor thuis 3-1 van Olympiakos, kansloos in Griekenland"
Mexicano was een user die zinnige dingen zei.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is een karaktermoord op Mexicano.
Wel terecht, daar niet van.
Bewijs maar dat je de steek niet waard bent.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze steek in de rug had ik niet verwacht van jou
Ik ga helemaal niks bewijzen tegenover een user op een forumpje.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je de steek niet waard bent.
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks bewijzen tegenover een user op een forumpje.
Doordekkenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:01 schreef Cavaliers het volgende:
De voor- en nabeschouwingen geven mij altijd een Doordekken gevoel.
RIP Doordekken.
Niet gelukt.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
hier gaat iets foutquote:Op donderdag 10 december 2015 23:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Niet gelukt.![]()
Uitstekende satire (hoop ik).
Iets meer tijd om de balletjes op te warmenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is de loting eigenlijk voortaan op maandag?
Waar spelen ze nu op dan!?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:04 schreef Kopsterk het volgende:
Het is wachten op het user die iets post van: 'We moeten in Nederland eens leren om puur op het RESULTAAT te spelen!'
Zal wel zijn omdat zaterdag loting voor Euro 2016 is.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is de loting eigenlijk voortaan op maandag?
Okquote:Op donderdag 10 december 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Looi is een walgelijke trainer.
Ik moet zondag wel juichen voor hem.
Ik vind dit oprecht interessant om te weten. Ajax staat weer eens aan de basis van een nieuw toptalentquote:Op donderdag 10 december 2015 23:05 schreef Cavaliers het volgende:
Die Koreaan van Augsburg deed me denken aan Suk van Ajax. Dus ik zoek hem op, staat hij gewoon tweede op de topscorerslijst van Portugal.
Ook zes assists in twaalf wedstrijden. Beter dan Milik.
http://www.transfermarkt.(...)b/PO1/saison_id/2015
Ik ben niet scherp vandaag.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:05 schreef Pascalus het volgende:
Doe eens lief tegen mijn goede vriend Kopsterk.
Jij bent wel erg goed in het vinden van woordgrappen of niet?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:08 schreef RipCity het volgende:
Die pad doet z'n naam wel eer aan zeg.
Sorry.. Ik ben het: Koert W.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent wel erg goed in het vinden van woordgrappen of niet?
Hij of Diks.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Tete de beste rechtsback van Nederland?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 10 december 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Tete de beste rechtsback van Nederland?
Heb ik dit ooit gezegd? Grapje toch zeker.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Hateboer in Oranje volgens mijn grote vriend De Slob.
Sjak Nieuwlaat geeft bij beide commentaar. Al was het geloof ik niet biljarten, maar wel iets in die richtingquote:
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0quote:Op donderdag 10 december 2015 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit gezegd? Grapje toch zeker.
Hij verwart jou met Co Adriaanse.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit gezegd? Grapje toch zeker.
Kan ik niet bekijken. Verwijzing naar betreffende post graag.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0
Mij ontgaat niets.
Betere voetballer dan elke brasjanus op het middenveld van Feyenoord.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Welke mongool noemt zijn kind nou Donny, dan sta je sowieso al met 1-0 achter
Op het kampquote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Welke mongool noemt zijn kind nou Donny, dan sta je sowieso al met 1-0 achter
Ja oke, daar ging mijn post niet over. Maar wat jij wil.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Betere voetballer dan elke brasjanus op het middenveld van Feyenoord.
100%quote:Op donderdag 10 december 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben groot fan van Kieft.
Jammer dat hij op maandag altijd tussen figuren zit die filmpjes van een al dan niet overactende Foppe tien keer herhaald willen zien.
Zondag kan ik niet kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik lopen ons al warm voor de topshow van Atléti.
Waarom loop jij altijd zo te bitchen op ervaring en routine??quote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
''Allemaal mensen met ROUTINE dus het is vreemd dat ze zich zo gedragen''
Sinds wanneer ben jij voor Atléti?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik lopen ons al warm voor de topshow van Atléti.
Ik ben Kevaljee.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij voor Atléti?
Oh je bent niet Johannes.
Omdat dat 0,0 met voetbal te maken heeft. Dat is om tactisch onvermogen te verhullen.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom loop jij altijd zo te bitchen op ervaring en routine??
Of is dat omdat je zelf beide mist?
En jij geloofd niet dat wanneer je iets vaker doet je er ook beter in word?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dat 0,0 met voetbal te maken heeft. Dat is om tactisch onvermogen te verhullen.
Ik zie veel fouten in deze zin.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En jij geloofd niet dat wanneer je iets vaker doet je er ook beter in word?
Als ze aanwijsbaar geen kwaliteit hebben, vind ik het onnodig om ERVARING en ROUTINE aan te trekken.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En jij geloofd niet dat wanneer je iets vaker doet je er ook beter in word?
Moreno.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guardado is de enige aankoop met ERVARING en ROUTINE die aanwijsbaar een ploeg verder heeft geholpen.
Ik vind dat je je een beetje aanstelt vandaag.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga naar bed. Het is namelijk vreselijk koud.
Hateboer in Oranje was sarcasme.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0
Mij ontgaat niets.
Dag Johannes.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Hoezo? Ik ben hogere temperaturen gewend.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind dat je je een beetje aanstelt vandaag.
Kuyt, Elia ook in mindere mate, komt ook vooral doordat er de laatste tijd zo erg gegeild word op jonge zelf opgeleide spelers dat het haast een taboe is om een oudere speler aan de selectie toe te voegen.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze aanwijsbaar geen kwaliteit hebben, vind ik het onnodig om ERVARING en ROUTINE aan te trekken.
Guardado is de enige aankoop met ERVARING en ROUTINE die aanwijsbaar een ploeg verder heeft geholpen in de laatste paar jaar.
Dat is geen taboe.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kuyt, Elia ook in mindere mate, komt ook vooral doordat er de laatste tijd zo erg gegeild word op jonge zelf opgeleide spelers dat het haast een taboe is om een oudere speler aan de selectie toe te voegen.
Ik vraag me af wie het bedacht heeft.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:26 schreef Kopsterk het volgende:
'Pascanus'... veel flauwer krijg je ze niet
Tot ziens.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Die persoon moet wel heel dronken zijn geweest.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie het bedacht heeft.
Ik zeg ook haast een taboe. Ik denk dat na de bejaarde selectie van Feyenoord met Makaay enz. in heel Nederland terug gegrepen is naar de eigen jeugd, en dat gaat lekker in Nederland maar in Europa ga je dan zeker af.quote:
Ik vind het altijd makkelijk om het op ervaring af te schrijven, zulk falen. Dingen zoals bij Ajax hebben niets met ervaring te maken maar met tactisch onvermogen van De Boer in Europa en een vleugje kwaliteittekort.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik zeg ook haast een taboe. Ik denk dat na de bejaarde selectie van Feyenoord met Makaay enz. in heel Nederland terug gegrepen is naar de eigen jeugd, en dat gaat lekker in Nederland maar in Europa ga je dan zeker af.
We kunnen nog wel even doorspammenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het laatste topic van deze glorieuze reeks van drie maanden.
We kunnen ook doen alsof de Nederlandse clubs door zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon lekker de rest van dit fantastische toernooi hier bespreken. RTL blijft wel uitzenden toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon lekker de rest van dit fantastische toernooi hier bespreken. RTL blijft wel uitzenden toch?
Wel vreemd dat je na de winter nog wel een club in de CL hebt en dat er in de EL 0 over zijn.
ZOmergod stuurt ons ook naar ongekende hoogtesquote:Op donderdag 10 december 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze aanwijsbaar geen kwaliteit hebben, vind ik het onnodig om ERVARING en ROUTINE aan te trekken.
Guardado is de enige aankoop met ERVARING en ROUTINE die aanwijsbaar een ploeg verder heeft geholpen in de laatste paar jaar.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Genoeg goede clubs over voor leuke wedstrijdjes. Beter dan weer twee zaaddodende wedstrijden van ons aller Ajax.
Ik zal nog eens een poging doen om aardig te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo sarcastisch.
Dan kan het broekje nu vast uitquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopen op Napoli/United/Liverpool tegen Dortmund.
Die is volledig mislukt. Ondanks dat mag ik je graag trouwens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een poging doen om aardig te zijn
Daar zou ik ook het meest naar uitkijken jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met name Liverpool - Dortmund zou briljant zijn.
Dat gevoel is uiteraard wederzijds ouwe reusquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is volledig mislukt. Ondanks dat mag ik je graag trouwens.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gevoel is uiteraard wederzijds ouwe reus
Get a room.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gevoel is uiteraard wederzijds ouwe reus
Zitten nog echt veel CL waardige teams in ja.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopen op Napoli/United/Liverpool tegen Dortmund.
Kan cruciaal zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 06:58 schreef TLC het volgende:
PSV, Ajax, Az en Groningen hebben deze week Europees in ieder geval niet verloren, dat is al heel wat.
bedankt hansquote:Op maandag 14 december 2015 18:22 schreef Nober het volgende:
4 Spanje
4 Duitsland
3 Engeland
3 Italië
3 Portugal
2 Frankrijk
2 Rusland
2 Turkije
2 Zwitserland
1 Oostenrijk
1 Oekraïne