Gewoon lekker de rest van dit fantastische toernooi hier bespreken. RTL blijft wel uitzenden toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het laatste topic van deze glorieuze reeks van drie maanden.
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon lekker de rest van dit fantastische toernooi hier bespreken. RTL blijft wel uitzenden toch?
Wel vreemd dat je na de winter nog wel een club in de CL hebt en dat er in de EL 0 over zijn.
ZOmergod stuurt ons ook naar ongekende hoogtesquote:Op donderdag 10 december 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze aanwijsbaar geen kwaliteit hebben, vind ik het onnodig om ERVARING en ROUTINE aan te trekken.
Guardado is de enige aankoop met ERVARING en ROUTINE die aanwijsbaar een ploeg verder heeft geholpen in de laatste paar jaar.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:05 schreef Slobeend het volgende:
Genoeg goede clubs over voor leuke wedstrijdjes. Beter dan weer twee zaaddodende wedstrijden van ons aller Ajax.
Ik zal nog eens een poging doen om aardig te zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet zo sarcastisch.
Dan kan het broekje nu vast uitquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopen op Napoli/United/Liverpool tegen Dortmund.
Die is volledig mislukt. Ondanks dat mag ik je graag trouwens.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een poging doen om aardig te zijn
Daar zou ik ook het meest naar uitkijken jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Met name Liverpool - Dortmund zou briljant zijn.
Dat gevoel is uiteraard wederzijds ouwe reusquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is volledig mislukt. Ondanks dat mag ik je graag trouwens.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gevoel is uiteraard wederzijds ouwe reus
Get a room.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gevoel is uiteraard wederzijds ouwe reus
Zitten nog echt veel CL waardige teams in ja.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopen op Napoli/United/Liverpool tegen Dortmund.
Kan cruciaal zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 06:58 schreef TLC het volgende:
PSV, Ajax, Az en Groningen hebben deze week Europees in ieder geval niet verloren, dat is al heel wat.
bedankt hansquote:Op maandag 14 december 2015 18:22 schreef Nober het volgende:
4 Spanje
4 Duitsland
3 Engeland
3 Italië
3 Portugal
2 Frankrijk
2 Rusland
2 Turkije
2 Zwitserland
1 Oostenrijk
1 Oekraïne