Heb ik dit ooit gezegd? Grapje toch zeker.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Hateboer in Oranje volgens mijn grote vriend De Slob.
Sjak Nieuwlaat geeft bij beide commentaar. Al was het geloof ik niet biljarten, maar wel iets in die richtingquote:
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0quote:Op donderdag 10 december 2015 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit gezegd? Grapje toch zeker.
Hij verwart jou met Co Adriaanse.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik dit ooit gezegd? Grapje toch zeker.
Kan ik niet bekijken. Verwijzing naar betreffende post graag.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)t_name=&date_month=0
Mij ontgaat niets.
Betere voetballer dan elke brasjanus op het middenveld van Feyenoord.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Welke mongool noemt zijn kind nou Donny, dan sta je sowieso al met 1-0 achter
Op het kampquote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Welke mongool noemt zijn kind nou Donny, dan sta je sowieso al met 1-0 achter
Ja oke, daar ging mijn post niet over. Maar wat jij wil.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Betere voetballer dan elke brasjanus op het middenveld van Feyenoord.
100%quote:Op donderdag 10 december 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben groot fan van Kieft.
Jammer dat hij op maandag altijd tussen figuren zit die filmpjes van een al dan niet overactende Foppe tien keer herhaald willen zien.
Zondag kan ik niet kijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik lopen ons al warm voor de topshow van Atléti.
Waarom loop jij altijd zo te bitchen op ervaring en routine??quote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
''Allemaal mensen met ROUTINE dus het is vreemd dat ze zich zo gedragen''
Sinds wanneer ben jij voor Atléti?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik lopen ons al warm voor de topshow van Atléti.
Ik ben Kevaljee.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij voor Atléti?
Oh je bent niet Johannes.
Omdat dat 0,0 met voetbal te maken heeft. Dat is om tactisch onvermogen te verhullen.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Waarom loop jij altijd zo te bitchen op ervaring en routine??
Of is dat omdat je zelf beide mist?
En jij geloofd niet dat wanneer je iets vaker doet je er ook beter in word?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dat 0,0 met voetbal te maken heeft. Dat is om tactisch onvermogen te verhullen.
Ik zie veel fouten in deze zin.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En jij geloofd niet dat wanneer je iets vaker doet je er ook beter in word?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |