Ehh. Ergens eind Februari zeker.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
Zeg, Mani, wanneer is dat WK modderfietsen?
Ik zoek altijd naar topics waar jij niet te vinden bent.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zat je al te zoeken in andere topics
Bedankt dat je me bijstaat Kopsterkquote:Op donderdag 10 december 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens niet te hard zijn voor Mexicanobakkert. Zelfs ik zit er wel eens naast. Ja echt waar. Zo had ik voor deze wedstrijd een 2-0 overwinning voor Bilbao staan.
31 januari. Ik heb het even opgezocht. Wout gaat heersen die dag.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ehh. Ergens eind Februari zeker.
Tis daar wel mooi weer.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
Overigens, misschien kunnen ze wel heel lekker voetballen daar in Bahrein.
Jij ben net zo domquote:Op donderdag 10 december 2015 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens niet te hard zijn voor Mexicanobakkert. Zelfs ik zit er wel eens naast. Ja echt waar. Zo had ik voor deze wedstrijd een 2-0 overwinning voor Bilbao staan.
Wout piekt nu al 2 maanden, die is dan helemaal uitgepierd. 1. MVP 2. Boom 3. Stybar.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
31 januari. Ik heb het even opgezocht. Wout gaat heersen die dag.
Probeer dit te lezen zonder te lachen:quote:Op donderdag 10 december 2015 22:52 schreef Kopsterk het volgende:
Overigens, misschien kunnen ze wel heel lekker voetballen daar in Bahrein.
quote:Bahrein is juist best een oke voetballand. Over Noord-Korea kun je altijd twisten. Is de afgelopen jaren niet sterk geweest maar kan altijd verrassen. En ja, het is de enige ploeg met 3 landen die eerste zouden kunnen worden, hoewel Oezbekistan duidelijk favoriet is.
Verder zie ik vooral in groep A en B competitie voor plaats 1 mogelijk. En misschien in Groep C omdat het zo'n waardeloze groep is
Noord-Korea kan altijd verrassen.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Probeer dit te lezen zonder te lachen:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |