Een simpele overwinning van Olympiakos niet wilde je zeggen?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik een simpele overwinning voor Porto voorspeld?
Dan was dat een foutje van mij.
Wat vind jij ervan dat iemand Pröpper heeft bestempeld als een mooiweervoetballer?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Een simpele overwinning van Olympiakos niet wilde je zeggen?
Lachwekkend. Het feit dat hij woensdag scoorde zegt genoeg.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat iemand Pröpper heeft bestempeld als een mooiweervoetballer?
Nee, dat was een foute voorspelling.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Een simpele overwinning van Olympiakos niet wilde je zeggen?
Die goal heb ik gemist.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Lachwekkend. Het feit dat hij woensdag scoorde zegt genoeg.
Was het mooi weer toen hij scoorde tegen CSKA eigenlijk?quote:Op donderdag 10 december 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat iemand Pröpper heeft bestempeld als een mooiweervoetballer?
Nederland behoort dan ook tot de voetbaltop van Europaquote:Op donderdag 10 december 2015 22:49 schreef Tchock het volgende:
Uit vier wedstrijden Europees heeft geen enkele Nederlandse club nu verloren. Feest.
Echte fans keken op dinsdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |