Gaat erom dat Ajax tussen 2005 en 2010 volgens mij tweemaal met slechts 1 of 2 punten verschil net geen kampioen is geworden. Dan verdien je het ook niet maar het gaat dan ook echt om hele kleine dingen. Die 0-0 tegen Sparta bijvoorbeeld waarbij we iets van 30 schoten op doel haddenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat AZ voor de laatste speelronde de beste papieren had. Sowieso moet je weten dat je als Ajax-zijnde nooit afhankelijk moet zijn van andere ploegen die laatste speelronde, want als je de beste bent zal iedere andere club graag willen dat je geen kampioen wordt. Vitesse liet PSV rustig komen, Willem II vocht met hand en tand om Ajax van scoren af te houden, daar moet je niet over zeuren, dat hoort er bij.
Hoe dan ook, Ajax was absoluut niet beter dan PSV of AZ dat seizoen, anders was je wel kampioen geworden.
JA na 2 wedstrijden worden ze de hemel in geprezen door jackvan gelder, vervolgens krijgen ze een transfer op veel te vroege leeftijd. Gegarandeerde mislukking.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
bijna iedereen mislukt tegenwoordig in het buitenland
Zoals Depay , Clasie , Fer, en Ziyech zoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JA na 2 wedstrijden worden ze de hemel in geprezen door jackvan gelder, vervolgens krijgen ze een transfer op veel te vroege leeftijd. Gegarandeerde mislukking.
Dit vind ik echt een Feyenoord-argument. De competitie wordt sowieso niet beslist in 1, 2 of 5 wedstrijden. Over de 34 competitiewedstrijden genomen heeft elke ploeg wel een paar keer geluk en een paar keer pech, een aantal keer de scheidsrechter mee en een aantal keer tegen, krijgt het een aantal keer te veel en een aantal keer te weinig. Ik ben er van overtuigd dat over een heel seizoen de ploegen staan waar ze horen te staan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Gaat erom dat Ajax tussen 2005 en 2010 volgens mij tweemaal met slechts 1 of 2 punten verschil net geen kampioen is geworden. Dan verdien je het ook niet maar het gaat dan ook echt om hele kleine dingen. Die 0-0 tegen Sparta bijvoorbeeld waarbij we iets van 30 schoten op doel haddenhet moet soms maar net even mee of tegenzitten en dan heb je al pech/geluk. Of het feit dat Vertonghen tegen ons scoorde waardoor we net een minder doelsaldo hadden dan PSV. Ik zeg niet dat we die jaren onverdiend 2e zijn geworden maar soms heb je gewoon een beetje geluk nodig.
Depay maakte PSV eigenhandig kampioen. Die is echt niet te vroeg gegaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals Depay , Clasie , Fer, Ziyech zo
Nee die moest niet naar Man Utd maar naar een club als Everton of Sevillaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Depay maakte PSV eigenhandig kampioen. Die is echt niet te vroeg gegaan.
Siem de Jong maakte Ajax een keer kampioen, waar is hij nu? Dat zegt dus nietsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet eigenhandig. En nu speelt die niet meer als spits en is die vaak blessa ;Pquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Siem de Jong maakte Ajax een keer kampioen, waar is hij nu? Dat zegt dus niets
Depay ook niet eigenhandig, sommige schrijven het kampioenschap op naam van Guardadoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet eigenhandig. En nu speelt die niet meer als spits en is die vaak blessa ;P
Over beperkte voetballers gesproken. Combinatie van Ryan Babbel en Roystom Drenthe.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Meer kracht en gifgodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is te hopen dat die interesse in Fer niet serieus is.
Dan is het helemaal klaar met een voetbalgedachte op het middenveld. Alleen maar domme kracht dan
Ik geloof ook niet dat het aan die scouting lag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:36 schreef gniffie het volgende:
Als Fer echt komt heb ik het echt gehad. Wacht wel met Ajax kijken totdat Frankie weg is.
Zo ver ook het vertrouwen in die nieuwe hoofdscout
"We moeten vaker opportunistisch zijn en die bal hoog voor de pot gooien"quote:
Bobald en broertje Frank denk ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We moeten vaker opportunistisch zijn en die bal hoog voor de pot gooien"
"Jol voetbal was alleen maar lange halen naar Suarez"
Wie oh wie is deze hypocriet
Blijkbaar was vanaf 2012 Overmars de hoofdscout. Als je met Veldmate als gehele scouting niet serieus genomen wordt stap je toch zo weer op/ren je naar de media?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het aan die scouting lag.
Hun spelers werden nooit gehaald, dus die kunnen we niet beoordelen.
"Gaat zichzelf elk moment belonen"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bobald en broertje Frank denk ik
Maar die hebben hypocriet op hun voorhoofd gezet. Bobald met zijn Qatar en Frank die graag speelt met Siggie en Gudelj
Ajax NV heeft de juiste trainer dus zo te zien .quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Gaat zichzelf elk moment belonen"
"Gudelj is bijna de beste speler ter wereld"
Ach als je geld kan verdienen met niks doen is het toch mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Blijkbaar was vanaf 2012 Overmars de hoofdscout. Als je met Veldmate als gehele scouting niet serieus genomen wordt stap je toch zo weer op/ren je naar de media?
Heeft hij het echt afgewezen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax NV heeft de juiste trainer dus zo te zien .
Ondertussen Swansea afwijzen , het maximale haalbare voor hem
Naja hij wilt wat beters.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij het echt afgewezen?![]()
Jammer kreeg net hoop dat hij vroegtijdig weg zou gaan. Hij zal in maart wel bekend maken nog een jaar te blijven en dan moeten we uitzinnig van vreugde zijn. Ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |