SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Morgenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Wanneer begint Lakeside??
Morgen al of volgende week?
Nee?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sjak gooide hoger dan Chizzy met speeddarten
Wat voor worp heeft Zjak?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen de 10e poging uitgezonden zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Makkelijke voor Jelle: billenquote:
Jazeker welquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Makkelijke voor Jelle: billen
Borsten hebben ze nog niet
DE worp. Strietwais alles.quote:
Dat was een act manquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker wel
Al mag je een technisch truckje niet uitsluiten
Niet eens een hele vieze, was te doenquote:
Niet eensquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:15 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Alleen de 10e poging uitgezonden zeker
Dit moet je even verduidelijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar lijkt het op?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet eens een hele vieze, was te doen
[..]
Niet eens
Hij had een hogere score, maar dat kan nooit legitiem zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit moet je even verduidelijken
Gooide hij zijn pijlen hoger in het bord of stond die op een trappetje?
Jupquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Barney moet tegen Smith? Is dat niet de knul die Taylor twee jaar eruit gooide?
De titel van deze videoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oordeel zelf, vanaf 7:30 ongeveer
http://www.rtl7darts.nl/v(...)n_is_de_droomfinale/
Frank is zijn broek aan het vervangen gok ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:19 schreef Szura het volgende:
Frank is een stuk stiller nu er geen Nederlander speelt
Shaft Nieuwlaat met zijn korte armpjes. :'')quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oordeel zelf, vanaf 7:30 ongeveer
http://www.rtl7darts.nl/v(...)n_is_de_droomfinale/
Halve finale is automatische plaatsing PL dus die knaken heeft die ook al te pakken. Is een flinke smak aan startgeld als ik mij niet vergis. Telt ofc niet meer voor de ranking, maar die centjes zijn toch wel nice.quote:
Barney geeft zichzelf 70%, dus 70% it isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoeveel kans geven wij Barney voor de titel?
Hoeveel kans om er vanavond uit te vliegen?
30 tot 40 %quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoeveel kans geven wij Barney voor de titel?
Hoeveel kans om er vanavond uit te vliegen?
Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.quote:
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve finale is automatische plaatsing PL dus die knaken heeft die ook al te pakken. Is een flinke smak aan startgeld als ik mij niet vergis. Telt ofc niet meer voor de ranking, maar die centjes zijn toch wel nice.
Dus mijn gok dat Gerrie gaat winnen is niet echt zo goed?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.
twitter:MisaKrajicek twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 14:10:35De tv staat aan, we zijn er helemaal klaar voor om nogmaals zo voor onze mannen te juichen!!! @JelleK180 @Raybar180 https://t.co/evGMJQMhKB reageer retweet
Gary ownt Jellequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dus mijn gok dat Gerrie gaat winnen is niet echt zo goed?
Hij heeft Taylor-barrels. Verrassend.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had echt een kwartiertje niks te doen
Geinig om te zien welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft Taylor-barrels. Verrassend.
Denk dat die ook wel PL gaat spelen, desnoods nog via wildcard.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Alle jaargangen kregen de halve finalisten een uitnodiging dus gewoon auto plaatsing.
Vorig jaar lolquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.
Zagen we vorig jaar jaquote:
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Alle jaargangen kregen de halve finalisten een uitnodiging dus gewoon auto plaatsing.
Barney.gifquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjes
Die kon wegens omstandigheden niet meedoen #feitjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjes
Toen was het wildcard systeem wat ze nu hebben ook nog niet doogevoerd (6 uitnodigingen en top 4)quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die kon wegens omstandigheden niet meedoen #feitjes
Het jaar is net begonnen hequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Hoe vaak is die fucking dubbel 12 al gemist dit jaar.Van Gerwen sowieso al 20 keer.
Dat vind ik geen topshowquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar de finale op Nieuwjaarsdag.
Geen subtop johquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef BB-King het volgende:
Wade scoort veel te laag. Goede speler maar net subtop niveau.
Verdomme, weer die dubbel 12 missen voor de 9-darter.
3xquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Hoe vaak is die fucking dubbel 12 al gemist dit jaar.Van Gerwen sowieso al 20 keer.
Weg nieuwjaarsdag belachelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar de finale op Nieuwjaarsdag.
Terechte opmerking.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Anoonumos het volgende:
Het is een zwarte negen in een geel vlak btw
Ik hoopte op de trekhaak van Wade, maar dat is iets te veel gevraagdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de enige partij waarbij ik geen spanning verwachtte.
Hij had een goede periode maar de top was niet zo breed toen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen subtop joh7 Majors gewonnen koekoek. Maja de top is nu wel heel goed en breed, loting ook beetje pech. Bedoel loot hij Norris of een Kist ofzo dan wandelt hij ook zo door.
Er wordt hier weleens gedacht dat die man potten breekt.quote:
Benito eet alleen kapsalonquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Vreet die oliebollen eens op, Benito.
Top was toen al breed. Subtop is Suljovic etc. Iemand die altijd rond ranking 3 tm7 bungelt is gewoon top hoor. Of hij WK kan worden? Ja als het meezit voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij had een goede periode maar de top was niet zo breed toen.
Maar zie jij Wade ooit nog wereldkampioen worden dan?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er wordt hier weleens gedacht dat die man potten breekt.
Wedstrijden saai vinden omdat er geen Nederlander in zitquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:34 schreef Grifte het volgende:
Zo verschrikkelijk nationalistisch die lui
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
twitter:FrankVerhoeven twitterde op donderdag 31-12-2015 om 09:35:20Nieuw voor Nederland en alleen vandaag: onze oliebollen drive through. Langsrijden, bestellen en binnen 2 min vers uit het vet in de auto reageer retweet
Zonder echt uitgedaagd te worden, man man man vies goedquote:
Viesdebiel die ventquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:FrankVerhoeven twitterde op donderdag 31-12-2015 om 09:35:20Nieuw voor Nederland en alleen vandaag: onze oliebollen drive through. Langsrijden, bestellen en binnen 2 min vers uit het vet in de auto reageer retweet
Leuke subtoppert. Niet teveel omhoog lullen.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
World Matchplay dit jaar, al jaren het territorium van Taylor.
halve finale.
Phil Taylor (103,69) 14
James Wade (97,85) 17
Hype.
Slapen in een Nederlandse vlagquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:38 schreef Brammess het volgende:
Frank en Niels hebben een foto van Klaasen boven hun bed
Anderson staat nu totaal niet onder druk, dat scheelt wel op de dubbelsquote:
Yup. Anderson Lewis finalequote:
Subtopper.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuke subtoppert. Niet teveel omhoog lullen.
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:41 schreef Brammess het volgende:
Is dit de eerste leg van Wade? Kijk pas net
Eerste leg sinds de eerste setquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:41 schreef Brammess het volgende:
Is dit de eerste leg van Wade? Kijk pas net
Ad van Gameren was tenminste nog lekker onnozel , Frank is een actquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:42 schreef Tagliano het volgende:
Frank is behalve een vuige nationalist ook iemand die totaal geen idee heeft van het spelletje
Laten we hopen dat het een act isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ad van Gameren was tenminste nog lekker onnozel , Frank is een act
Een theoretischequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bestaat er een kans dat Wade de PL misloopt?
Hecht daar waarde aan. Deze partij bewijst jouw tegendeel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtopper.
Ghehe. Alleen echt goede spelers verslaan Taylor op de World Matchplay. Alleen echt goede spelers winnen de World Matchplay en halen daar regelmatig de finale. Alleen echt goede spelers winnen de World Grand Prix. Alleen echt goede spelers winnen de Premier League.
Maar goed, geloof jij maar dat het een subtopper is.
Gewoon in de top zes en heeft Major Finale gehaald. Altijd goede indicatorsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bestaat er een kans dat Wade de PL misloopt?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hecht daar waarde aan. Deze partij bewijst jouw tegendeel.
twitter:FrankVischsch twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 15:51:28Gaat de Stalen Ballen Award er al uit vandaag, @JJNieuwlaat? #rtl7darts reageer retweet
Geen Stalen ballen award voor Shaft.twitter:JJNieuwlaat twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 16:18:48@FrankVischsch ik zit nog ff bij te komen. Twee elf darters op rij is wel SBA stuff reageer retweet
Gelukkig zijn jouw voorbeelden wel relevantquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]!!
!
!
!
1
!
!
!
!
!
![]()
Dit is zo'n domme post dat ik niet eens de moeite neem om inhoudelijk te reageren.
Presteert goed tegen sterke tegenstanders dus zie wel een kansjequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:44 schreef BB-King het volgende:
Als Anderson zo gooit, wordt het enorm lastig voor Klaasen.
Aan de andere kant... Jelle schakelde bijna Gary uit vorig jaar dus hij kan het wel (mits in topvorm).
Hartstikke relevant zelfs. Maar goed, draaf vooral door. Ik geniet van je posts.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw voorbeelden wel relevant
Relevanter dan één wedstrijdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw voorbeelden wel relevant
Alleen top 4 krijgt automatisch een ticket dus ben niet zeker van een plek voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon in de top zes en heeft Major Finale gehaald. Altijd goede indicators
Dat weet ik, maar het komt zelden voor dat een speler die op P5/P6 staat, niet wordt geïnviteerd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alleen top 4 krijgt automatisch een ticket dus ben niet zeker van een plek voor hem.
Verder ook geen bijzonder slecht jaar gehad ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het komt zelden voor dat een speler die op P5/P6 staat, niet wordt geïnviteerd.
Taylor, V Gerwen, Barney, Lewis, Anderson, Klaasen, Chisnall en Smith? Zou zomaar kunnen. Maar klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het komt zelden voor dat een speler die op P5/P6 staat, niet wordt geïnviteerd.
Moeten er toch 10 zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor, V Gerwen, Barney, Lewis, Anderson, Klaasen, Chisnall en Smith? Zou zomaar kunnen. Maar klopt wat je zegt.
Daarom ook veel respect voor Wade. Kan uit eigen ervaring wel vertellen dat het ontzettend knap is dat hij daar staatquote:
Thornton vergeet je nog. Majorwinner.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor, V Gerwen, Barney, Lewis, Anderson, Klaasen, Chisnall en Smith? Zou zomaar kunnen. Maar klopt wat je zegt.
Al dat volk vergeet de Thornquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton vergeet je nog. Majorwinner.
20:30 ja, en ik vermoed skygodenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:49 schreef Szura het volgende:
Vanavond dus weer 20.30u?
Waarom zijn die schema's steeds anders
Dat zou het rijtje wel compleet maken met Thornton en Wade.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thornton vergeet je nog. Majorwinner.
Als je maar geniet lieve jongenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hartstikke relevant zelfs. Maar goed, draaf vooral door. Ik geniet van je posts.
Wrightquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen beginnen de halve finales om 9u overigens
Laatste keer dat ze zo laat begonnen was volgens mij met Hamilton - Whitlock in de halve finalequote:
62.5% checkout genotquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:53 schreef Anoonumos het volgende:
Wade liet Gary even uitrazen
nu 121 uit
Ik share geen probleemquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Subbutton en alles , graag gedaan joh
Alleen de oneven dubbels, als je dan de 2e pijl erboven gooit kan je niet meer uit met je derde.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
D7/D19/D3/D17/D2 zijn schijtvervelend
Dat is correct Hansquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alleen de oneven dubbels, als je dan de 2e pijl erboven gooit kan je niet meer uit met je derde.
D2 is ook gewoon kut gezien het feit dat D1 nog kutter is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alleen de oneven dubbels, als je dan de 2e pijl erboven gooit kan je niet meer uit met je derde.
Waarheid, maar bijvoorbeeld een D13 of D11 is ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D2 is ook gewoon kut gezien het feit dat D1 nog kutter is.
Met diverse - via een verlengsnoer op het lichtnet aangesloten - elektrische apparatuur op de badrand?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:49 schreef Geralt het volgende:
Als ik James Wade zie krijg ik altijd zin om in een lauw bad vol met scheermesjes te gaan liggen met op de achtergrond muziek van Katie Melua.
Maar daar zou ik nooit op finishen met de mogelijkheid om iemand weg te zetten voor drie darts in de hand.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarheid, maar bijvoorbeeld een D13 of D11 is ook gewoon kut.
True alhoewel ik sinds een tijdje 70 ook anders finish. Tr14, D14 omdat 1 vlak, genotquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar daar zou ik nooit op finishen met de mogelijkheid om iemand weg te zetten voor drie darts in de hand.
Gewoon altijd D16 gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar daar zou ik nooit op finishen met de mogelijkheid om iemand weg te zetten voor drie darts in de hand.
Zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met diverse - via een verlengsnoer op het lichtnet aangesloten - elektrische apparatuur op de badrand?
In dat geval: ja.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
GARY ANDERSON
Match Average
105.71
Check Out Percentage
59.09% 13/22
Belachelijk goed op zijn dubbels.
Hij knikt, we hoeven ons geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:01 schreef Tagliano het volgende:
Bray had een bemoedigend knikje voor Wade, dit komt wel goed
Wat is jouw checkoutperc.? En driedartsgemiddelde?quote:
Dat reken ik niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is jouw checkoutperc.? En driedartsgemiddelde?
Taylor verloor woensdag met 4-3 van Jelle Klaasen. "Ik zag hem helemaal niet strijden. Ik denk dat Phil moe is, ik denk dat hij er langzamerhand genoeg van krijgt."quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Over vies gesproken:
Barney verwacht dat Taylor snel stopt
Barney domme zak![]()
Godtering man.
Zo herkenbaar. Heerlijk triples janken en dan absurd veel darts nodig hebben voor de dubbelquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat reken ik niet.
Maar ik tik denk ik tussen de 65 en 70 atm. Checkout zal denk ik tussen de 10 en 20% liggen.
Taylor zei zelf woorden van gelijke strekking, op dat laatste naquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Taylor verloor woensdag met 4-3 van Jelle Klaasen. "Ik zag hem helemaal niet strijden. Ik denk dat Phil moe is, ik denk dat hij er langzamerhand genoeg van krijgt."
Zulke dingen moet hij helemaal niet zeggen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Taylor verloor woensdag met 4-3 van Jelle Klaasen. "Ik zag hem helemaal niet strijden. Ik denk dat Phil moe is, ik denk dat hij er langzamerhand genoeg van krijgt."
Aan de andere kant iedereen weet dat Taylor ook veel te vaak iets had gezegd wat hij helemaal niet moest zeggen dusja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Phil staat 1-2 achter, 2-3 achter, komt bij 3-3 @ sets 2-0 voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja maar toen zat Barney er nog in.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Taylor zei zelf woorden van gelijke strekking, op dat laatste na
Doet Taylor ook zo vaak. Zie incident met Painter, Barney, Mason etc etcquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja maar toen zat Barney er nog in.
Wat Barney nu doet is gewoon een trap na omdat Taylor eruit ligt.
Ik wil slechts een nuance plaatsen, ik ben net zo goed van mening dat dit op zijn minst niet handig isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Barney kan het gewoon niet hebben dat hij niet de beste aller tijden isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Whitlock zou nog verliezenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijden draadje wordt steeds dunner
Hoe coulant ben je tav m'n Klaasen-voorspelling? Wist niet dat ze al begonnen waren, ingeleverd bij 0-1.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijden draadje wordt steeds dunner
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zou eerst nog een leg fles wijn pakken
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als hij zijn huis nog Wade te vinden
Zeer coulant.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoe coulant ben je tav m'n Klaasen-voorspelling? Wist niet dat ze al begonnen waren, ingeleverd bij 0-1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |