Eerste leg sinds de eerste setquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:41 schreef Brammess het volgende:
Is dit de eerste leg van Wade? Kijk pas net
Ad van Gameren was tenminste nog lekker onnozel , Frank is een actquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:42 schreef Tagliano het volgende:
Frank is behalve een vuige nationalist ook iemand die totaal geen idee heeft van het spelletje
Laten we hopen dat het een act isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ad van Gameren was tenminste nog lekker onnozel , Frank is een act
Een theoretischequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bestaat er een kans dat Wade de PL misloopt?
Hecht daar waarde aan. Deze partij bewijst jouw tegendeel.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Subtopper.
Ghehe. Alleen echt goede spelers verslaan Taylor op de World Matchplay. Alleen echt goede spelers winnen de World Matchplay en halen daar regelmatig de finale. Alleen echt goede spelers winnen de World Grand Prix. Alleen echt goede spelers winnen de Premier League.
Maar goed, geloof jij maar dat het een subtopper is.
Gewoon in de top zes en heeft Major Finale gehaald. Altijd goede indicatorsquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bestaat er een kans dat Wade de PL misloopt?
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hecht daar waarde aan. Deze partij bewijst jouw tegendeel.
twitter:FrankVischsch twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 15:51:28Gaat de Stalen Ballen Award er al uit vandaag, @JJNieuwlaat? #rtl7darts reageer retweet
Geen Stalen ballen award voor Shaft.twitter:JJNieuwlaat twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 16:18:48@FrankVischsch ik zit nog ff bij te komen. Twee elf darters op rij is wel SBA stuff reageer retweet
Gelukkig zijn jouw voorbeelden wel relevantquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]!!
!
!
!
1
!
!
!
!
!
![]()
Dit is zo'n domme post dat ik niet eens de moeite neem om inhoudelijk te reageren.
Presteert goed tegen sterke tegenstanders dus zie wel een kansjequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:44 schreef BB-King het volgende:
Als Anderson zo gooit, wordt het enorm lastig voor Klaasen.
Aan de andere kant... Jelle schakelde bijna Gary uit vorig jaar dus hij kan het wel (mits in topvorm).
Hartstikke relevant zelfs. Maar goed, draaf vooral door. Ik geniet van je posts.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw voorbeelden wel relevant
Relevanter dan één wedstrijdquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw voorbeelden wel relevant
Alleen top 4 krijgt automatisch een ticket dus ben niet zeker van een plek voor hem.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon in de top zes en heeft Major Finale gehaald. Altijd goede indicators
Dat weet ik, maar het komt zelden voor dat een speler die op P5/P6 staat, niet wordt geïnviteerd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alleen top 4 krijgt automatisch een ticket dus ben niet zeker van een plek voor hem.
Verder ook geen bijzonder slecht jaar gehad ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het komt zelden voor dat een speler die op P5/P6 staat, niet wordt geïnviteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |