Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.quote:
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve finale is automatische plaatsing PL dus die knaken heeft die ook al te pakken. Is een flinke smak aan startgeld als ik mij niet vergis. Telt ofc niet meer voor de ranking, maar die centjes zijn toch wel nice.
Dus mijn gok dat Gerrie gaat winnen is niet echt zo goed?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.
twitter:MisaKrajicek twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 14:10:35De tv staat aan, we zijn er helemaal klaar voor om nogmaals zo voor onze mannen te juichen!!! @JelleK180 @Raybar180 https://t.co/evGMJQMhKB reageer retweet
Gary ownt Jellequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dus mijn gok dat Gerrie gaat winnen is niet echt zo goed?
Hij heeft Taylor-barrels. Verrassend.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had echt een kwartiertje niks te doen
Geinig om te zien welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft Taylor-barrels. Verrassend.
Denk dat die ook wel PL gaat spelen, desnoods nog via wildcard.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Alle jaargangen kregen de halve finalisten een uitnodiging dus gewoon auto plaatsing.
Vorig jaar lolquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.
Zagen we vorig jaar jaquote:
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Alle jaargangen kregen de halve finalisten een uitnodiging dus gewoon auto plaatsing.
Barney.gifquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjes
Die kon wegens omstandigheden niet meedoen #feitjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |