SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Morgenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Wanneer begint Lakeside??
Morgen al of volgende week?
Nee?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sjak gooide hoger dan Chizzy met speeddarten
Wat voor worp heeft Zjak?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alleen de 10e poging uitgezonden zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Makkelijke voor Jelle: billenquote:
Jazeker welquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Makkelijke voor Jelle: billen
Borsten hebben ze nog niet
DE worp. Strietwais alles.quote:
Dat was een act manquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker wel
Al mag je een technisch truckje niet uitsluiten
Niet eens een hele vieze, was te doenquote:
Niet eensquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:15 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Alleen de 10e poging uitgezonden zeker
Dit moet je even verduidelijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waar lijkt het op?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet eens een hele vieze, was te doen
[..]
Niet eens
Hij had een hogere score, maar dat kan nooit legitiem zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit moet je even verduidelijken
Gooide hij zijn pijlen hoger in het bord of stond die op een trappetje?
Jupquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Barney moet tegen Smith? Is dat niet de knul die Taylor twee jaar eruit gooide?
De titel van deze videoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oordeel zelf, vanaf 7:30 ongeveer
http://www.rtl7darts.nl/v(...)n_is_de_droomfinale/
Frank is zijn broek aan het vervangen gok ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:19 schreef Szura het volgende:
Frank is een stuk stiller nu er geen Nederlander speelt
Shaft Nieuwlaat met zijn korte armpjes. :'')quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oordeel zelf, vanaf 7:30 ongeveer
http://www.rtl7darts.nl/v(...)n_is_de_droomfinale/
Halve finale is automatische plaatsing PL dus die knaken heeft die ook al te pakken. Is een flinke smak aan startgeld als ik mij niet vergis. Telt ofc niet meer voor de ranking, maar die centjes zijn toch wel nice.quote:
Barney geeft zichzelf 70%, dus 70% it isquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoeveel kans geven wij Barney voor de titel?
Hoeveel kans om er vanavond uit te vliegen?
30 tot 40 %quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoeveel kans geven wij Barney voor de titel?
Hoeveel kans om er vanavond uit te vliegen?
Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.quote:
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Halve finale is automatische plaatsing PL dus die knaken heeft die ook al te pakken. Is een flinke smak aan startgeld als ik mij niet vergis. Telt ofc niet meer voor de ranking, maar die centjes zijn toch wel nice.
Dus mijn gok dat Gerrie gaat winnen is niet echt zo goed?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.
twitter:MisaKrajicek twitterde op vrijdag 01-01-2016 om 14:10:35De tv staat aan, we zijn er helemaal klaar voor om nogmaals zo voor onze mannen te juichen!!! @JelleK180 @Raybar180 https://t.co/evGMJQMhKB reageer retweet
Gary ownt Jellequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dus mijn gok dat Gerrie gaat winnen is niet echt zo goed?
Hij heeft Taylor-barrels. Verrassend.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had echt een kwartiertje niks te doen
Geinig om te zien welquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft Taylor-barrels. Verrassend.
Denk dat die ook wel PL gaat spelen, desnoods nog via wildcard.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Alle jaargangen kregen de halve finalisten een uitnodiging dus gewoon auto plaatsing.
Vorig jaar lolquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gok wel meer. Lewis gaat nooit zo hard bazen vs Barney al die sets. Enige die dat wel zou kunnen is Anderson, maar die zie ik wel verliezen van Klaassen, mede door de wedstrijd van vorig jaar.
Zagen we vorig jaar jaquote:
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Alle jaargangen kregen de halve finalisten een uitnodiging dus gewoon auto plaatsing.
Barney.gifquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjes
Die kon wegens omstandigheden niet meedoen #feitjesquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:25 schreef luckass het volgende:
[..]
kirk shepherd haalde de finale en speelde niet in de PL #feitjes
Toen was het wildcard systeem wat ze nu hebben ook nog niet doogevoerd (6 uitnodigingen en top 4)quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die kon wegens omstandigheden niet meedoen #feitjes
Het jaar is net begonnen hequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Mani89 het volgende:
Hoe vaak is die fucking dubbel 12 al gemist dit jaar.Van Gerwen sowieso al 20 keer.
Dat vind ik geen topshowquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend jaar de finale op Nieuwjaarsdag.
Geen subtop johquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:27 schreef BB-King het volgende:
Wade scoort veel te laag. Goede speler maar net subtop niveau.
Verdomme, weer die dubbel 12 missen voor de 9-darter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |