D2 is ook gewoon kut gezien het feit dat D1 nog kutter is.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:57 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Alleen de oneven dubbels, als je dan de 2e pijl erboven gooit kan je niet meer uit met je derde.
Waarheid, maar bijvoorbeeld een D13 of D11 is ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
D2 is ook gewoon kut gezien het feit dat D1 nog kutter is.
Met diverse - via een verlengsnoer op het lichtnet aangesloten - elektrische apparatuur op de badrand?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:49 schreef Geralt het volgende:
Als ik James Wade zie krijg ik altijd zin om in een lauw bad vol met scheermesjes te gaan liggen met op de achtergrond muziek van Katie Melua.
Maar daar zou ik nooit op finishen met de mogelijkheid om iemand weg te zetten voor drie darts in de hand.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Waarheid, maar bijvoorbeeld een D13 of D11 is ook gewoon kut.
True alhoewel ik sinds een tijdje 70 ook anders finish. Tr14, D14 omdat 1 vlak, genotquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar daar zou ik nooit op finishen met de mogelijkheid om iemand weg te zetten voor drie darts in de hand.
Gewoon altijd D16 gaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar daar zou ik nooit op finishen met de mogelijkheid om iemand weg te zetten voor drie darts in de hand.
Zekerquote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met diverse - via een verlengsnoer op het lichtnet aangesloten - elektrische apparatuur op de badrand?
In dat geval: ja.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
GARY ANDERSON
Match Average
105.71
Check Out Percentage
59.09% 13/22
Belachelijk goed op zijn dubbels.
Hij knikt, we hoeven ons geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:01 schreef Tagliano het volgende:
Bray had een bemoedigend knikje voor Wade, dit komt wel goed
Wat is jouw checkoutperc.? En driedartsgemiddelde?quote:
Dat reken ik niet.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is jouw checkoutperc.? En driedartsgemiddelde?
Taylor verloor woensdag met 4-3 van Jelle Klaasen. "Ik zag hem helemaal niet strijden. Ik denk dat Phil moe is, ik denk dat hij er langzamerhand genoeg van krijgt."quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Over vies gesproken:
Barney verwacht dat Taylor snel stopt
Barney domme zak![]()
Godtering man.
Zo herkenbaar. Heerlijk triples janken en dan absurd veel darts nodig hebben voor de dubbelquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat reken ik niet.
Maar ik tik denk ik tussen de 65 en 70 atm. Checkout zal denk ik tussen de 10 en 20% liggen.
Taylor zei zelf woorden van gelijke strekking, op dat laatste naquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Taylor verloor woensdag met 4-3 van Jelle Klaasen. "Ik zag hem helemaal niet strijden. Ik denk dat Phil moe is, ik denk dat hij er langzamerhand genoeg van krijgt."
Zulke dingen moet hij helemaal niet zeggen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Taylor verloor woensdag met 4-3 van Jelle Klaasen. "Ik zag hem helemaal niet strijden. Ik denk dat Phil moe is, ik denk dat hij er langzamerhand genoeg van krijgt."
Aan de andere kant iedereen weet dat Taylor ook veel te vaak iets had gezegd wat hij helemaal niet moest zeggen dusja.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Phil staat 1-2 achter, 2-3 achter, komt bij 3-3 @ sets 2-0 voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja maar toen zat Barney er nog in.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Taylor zei zelf woorden van gelijke strekking, op dat laatste na
Doet Taylor ook zo vaak. Zie incident met Painter, Barney, Mason etc etcquote:Op vrijdag 1 januari 2016 17:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja maar toen zat Barney er nog in.
Wat Barney nu doet is gewoon een trap na omdat Taylor eruit ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |