SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard. Ik ben er dan ook erg bewust mee bezig dat mijn zusje niet op social media komt.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind jij dat kinders überhaupt niet zo met hun gezicht op social media moeten worden geplempt?
Nee, ik hoef niet met mijn face overal op the interwebz.quote:
gelukkig was dat in onze tijd nog niet de normaalste zaak van de wereldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had het iig niet leuk gevonden als mijn babyfotos overal op internet stonden nu.
Maar ja, dat is mijn punt vooral.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig was dat in onze tijd nog niet de normaalste zaak van de wereld
Ik ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had het iig niet leuk gevonden als mijn babyfotos overal op internet stonden nu.
Vanaf welke leeftijdis dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben er dan ook erg bewust mee bezig dat mijn zusje niet op social media komt.
Dat moeten ze mooi zelf kunnen bepalen als ze daar de leeftijd voor hebben.
Maar je vind het wel oke of iig niet heel erg als de dood van een kind op youtube komt met winstoogmerk?quote:
Ik ben blij dat mensen dat zelf mogen beslissen, ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je vind het wel oke of iig niet heel erg als de dood van een kind op youtube komt met winstoogmerk?
Dat is een punt van discussie natuurlijk.quote:
Maar het kind niet. En een kind is geen eigendom van ouders.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mensen dat zelf mogen beslissen, ja.
Vanaf het moment dat ze op de middelbare school zitten zou ik doen denk ik, hooguit laatste jaars basisschool ofzoquote:Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een punt van discussie natuurlijk.
Maar wmb een leeftijd dat kinderen zelf echt de volgen van iets op internet plaatsen kunnen inzien.
Zij hebben nou eenmaal bevoegdheid om over die dingen te beslissen tot een kind een bepaalde leeftijd heeft. Ze bepalen naar welke school ze gaan, welke opvoeding ze genieten en ook hoe zij omgaan met de kinderen op social media.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar het kind niet. En een kind is geen eigendom van ouders.
Het zal per kind verschillen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze op de middelbare school zitten zou ik doen denk ik, hooguit laatste jaars basisschool ofzo
Niet als de belangen van het kind in enige vorm in geding worden gebracht, dan is de raad van kinderberscherming er als de kippen bij.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef Typisch het volgende:
Zij hebben nou eenmaal bevoegdheid om over die dingen te beslissen tot een kind een bepaalde leeftijd heeft.
het zal je verbazen hoeveel basisschool leerlingen al smartphones hebbenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze op de middelbare school zitten zou ik doen denk ik, hooguit laatste jaars basisschool ofzo
Dus jij wil graag een verbod op jouw kind open en bloot op het internet tonen?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet als de belangen van het kind in enige vorm in geding worden gebracht, dan is de raad van kinderberscherming er als de kippen bij.
Wat mijn inziens wel gebeurd als het kind van jongs of aan op internet word geplaatst.
In principe wel. Al zit er natuurlijk wel een verschil tussen een willekeurige foto op facebook zetten en elk belangrijk moment filmen voor youtube.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus jij wil graag een verbod op jouw kind open en bloot op het internet tonen?
Kwalijk vind ik dat.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In principe wel. Al zit er natuurlijk wel een verschil tussen een willekeurige foto op facebook zetten en elk belangrijk moment filmen voor youtube.
In ieder geval winst maken over het hoofd van je kind is wat mij betreft totaal niet toegestaan.
Hoezo, wat geeft ouders het recht iets wat mogelijk nadelig is voor hun kind te doen?quote:
Dat weet ik echt wel, en ook facebook en twitter.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoeveel basisschool leerlingen al smartphones hebben
Kinderen naar een bepaalde school sturen kán ook nadelig zijn voor een kind bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo, wat geeft ouders het recht iets wat mogelijk nadelig is voor hun kind te doen?
is er nietquote:
Daarom zou de overheid ook bepaalde eisen aan scholen moeten stellen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kinderen naar een bepaalde school sturen kán ook nadelig zijn voor een kind bijvoorbeeld.
Ik ben gewoon niet voor overheidsbemoeienis op punten als dit.
neequote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Oh hee sof
Heb jij al zin in oliebollen
jawel maar geen zin in nuquote:
Kinderen horen beide kanten van het verhaal te horen en zelf te kiezenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Spatieloos het volgende:
Net als kinderen opvoeden in een religie. Indoctrinatie
Ik vind dat ouders zelf mogen bepalen of zij hun baby's op Facebook gooien. Jij niet. Volgens mij is deze discussie wel afgelopen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zou de overheid ook bepaalde eisen aan scholen moeten stellen.
Maar jij vind dus dat een ouder elk nadelig ding tegenover hun kind mogen uithalen, mits dit niet mishandeling oid is/
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar verder [b]ben ik extreem tegen overheidsbemoeienis.[/b]
Maar ik vind dat het belang van het kind dat in sommige gevallen overstijgt.
En als dat tegen het belang van het kind is? Een overheid hoort van alle bevolking juist kidneren te beschermen, geen semi-zwakke 18+ers die ze pamperen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat ouders zelf mogen bepalen of zij hun baby's op Facebook gooien. Jij niet. Volgens mij is deze discussie wel afgelopen.
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderen horen beide kanten van het verhaal te horen en zelf te kiezen
Heb al twee gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij al wel zin in oliebollekes
Op die manier bepaal ik toch niks voor ze?quote:
Heb je al bewijs dat het extreem nadelig is voor een kind om met zijn gezicht op Facebook/Youtube te staan?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als dat tegen het belang van het kind is? Een overheid hoort van alle bevolking juist kidneren te beschermen, geen semi-zwakke 18+ers die ze pamperen.
Inderdaad. Maarja, om ze nou alle religies te gaan leren is ook weer veel.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kinderen horen beide kanten van het verhaal te horen en zelf te kiezen
Nee, maar het iets wat permanent is en waar ze geen keuze over hebben.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je al bewijs dat het extreem nadelig is voor een kind om met zijn gezicht op Facebook/Youtube te staan?
Jij stelt net dat mensen kinderen niet mogen opvoeden zonder beide kanten (wat bedoel je daar precies mee eigenlijk) te belichten. Dat is werkelijk onmogelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op die manier bepaal ik toch niks voor ze?
Promovendumquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef supersof het volgende:
ik moet nog een zorgverzekering kiezen
Beide kanten bedoel ik natuurlijk de wetenschappelijke als de religieuze benadering. Welke religie ze zich daarna het meest tot aangetrokken voelen mochten ze religieus zijn is aan hunquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Inderdaad. Maarja, om ze nou alle religies te gaan leren is ook weer veel.
Ah oke, ik hoef er ook niet meer dan 3 hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vroegâh wel, maar ik zit snel vol.
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij stelt net dat mensen kinderen niet mogen opvoeden zonder beide kanten (wat bedoel je daar precies mee eigenlijk) te belichten. Dat is werkelijk onmogelijk.
Ieder mens voedt zijn kind op zonder alles goed te belichten, ook jij mocht je ze ooit krijgen. Leuk streven wel hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat stel ik helemaal niet. Ik zeg alleen wat ik zou doen
mijne kost nu 65 euro en een nieuwe naar mijn wensen van nu zijn al snel 100quote:
Mijn vriendin pas over een paar jaar, hehehehquote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mijne kost nu 65 euro en een nieuwe naar mijn wensen van nu zijn al snel 100
Zoveel verschil
maar ik word volgend jaar 21 dus dan moet je de pil zelf betalendus extra verzekeren
hoe wil je dat gaan handhaven trouwens?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het is dus zo dat de overheid elke dombo moet verzorgen, maar het kind laten we over aan anderen.
Meh.
Heus is de pil gratis onder de 21?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoveel verschil
maar ik word volgend jaar 21 dus dan moet je de pil zelf betalendus extra verzekeren
Zoals ze nu ook het minste of geringste kinderen uit huis plaatsen?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe wil je dat gaan handhaven trouwens?
De zorgtoeslag is al meer dan 65 ekken johquote:Op woensdag 30 december 2015 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoveel verschil
jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus is de pil gratis onder de 21?
Ja, maar ik wil een nieuwequote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De zorgtoeslag is al meer dan 65 ekken joh
Hoezoquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van
Volgens mij valt dat wel meequote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals ze nu ook het minste of geringste kinderen uit huis plaatsen?
zit altijd al bij univéquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was tot mn 18e bij menzis, prima verzekering.
Quote alerts heb ik niet eens, moeilijk hoor, afzetten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo
Ik kan niet op laptop omdat het door die domme quote alerts die nooit stoppen vastloopt. Leuke bug
zet ze uitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo
Ik kan niet op laptop omdat het door die domme quote alerts die nooit stoppen vastloopt. Leuke bug
Raak je invalide zit je lekker aan de kostenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
In Engeland hoef je niet eens verzekerd te zijn
Alleen sletjes betalen zich scheel aan Map`squote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus is de pil gratis onder de 21?
Ik ken kinderen die voor minder uit huis zijn gezet hoor. Dan moet het geld verdienen over je kinderen hun hoofd om ook wel meevallenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee
Als ik het uizet krijg ik het nog steeds doordat het ongelezen alerts zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Quote alerts heb ik niet eens, moeilijk hoor, afzetten.
Nee hoor, iedereen is hier verzekerdquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Raak je invalide zit je lekker aan de kosten
Slechte lappie dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik het uizet krijg ik het nog steeds doordat het ongelezen alerts zijn
Je kent alle smileys uit je hoofd??quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo
Nope, heb het bij verschillende laptops/computers geprobeerd.quote:
Je kunt dat aanzetten skklquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kent alle smileys uit je hoofd??
je hebt gewoon smileys op mobielquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kent alle smileys uit je hoofd??
Saai, waarom houd je niet van vuurwerk?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hou niet van vuurwerk, noem me saai
Kom maar door met de grapquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wilde een nasty grap hierover maken maar ik hou me in.
Nee ouderquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe oud was je ook alweer
19?
Rommel, tokkies die brandjes veroorzaken doordat ze natuurlijk dik illegaal vuurwerk aansteken en 9 vd 10 x stelt het niks voor. En ik HAAT al die knallenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Saai, waarom houd je niet van vuurwerk?
Ik houd alleen niet van die knallen.
Eerst z`n naam maar eens goed schrijvenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Denken dat christiano en badr relatie hebben
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chzelf-en-Badr.dhtml
Begint wel erg te worden dit
Christiana christiano cristianoquote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst z`n naam maar eens goed schrijven
Hoe voel je je daarbij?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zat net te kakken
Nu meurt mijn onderbroek
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chzelf-en-Badr.dhtml
Begint wel erg te worden dit
Kan je net zo goed een staatslot kopen. Hou je de lucht weer wat schoner, dieren wat minder angstig en kan je zelf nog wat leuks winnen ook.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zit ook economisch belang achter
Dieren die bang voor zijn voor vuurwerk zijn maar mietjesdieren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een staatslot kopen. Hou je de lucht weer wat schoner, dieren wat minder angstig en kan je zelf nog wat leuks winnen ook.
Ook economisch belang
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Walgelijk.
Ik voel mn pizza omhoog komen.
hardopquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dieren die bang voor zijn voor vuurwerk zijn maar mietjesdieren.
Zowat elke hond en katquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dieren die bang voor zijn voor vuurwerk zijn maar mietjesdieren.
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En er zijn mensen die plezier beleven aan vuurwerk.
Helaas zijn veel linkse politici daar wel voor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik verbied het ook niet
Nee, er zijn verl winkels die door de vuurwerkverkoop de deuren open kunnen houden. Gaan die failliet, dan zijn de rapen gaarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een staatslot kopen. Hou je de lucht weer wat schoner, dieren wat minder angstig en kan je zelf nog wat leuks winnen ook.
Ook economisch belang
Je hoeft ook niet te vergelijken. Het is gewoon een geldig argumentquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En de lucht schoonhouden, vlees eten is er niets bij.
Klopt, maar wel een heel klein argument vergeleken met andere zaken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te vergelijken. Het is gewoon een geldig argument
waarom kijk je datquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik zag laatst een video van een hont. Hij pakte een soort van rotje wat net was aangestoken en het ontplofte in zijn bek en hij bloedde dood.
Nou, Europese recessie als de vuurwerkwinkels failliet gaan!!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, er zijn verl winkels die door de vuurwerkverkoop de deuren open kunnen houden. Gaan die failliet, dan zijn de rapen gaar
Wat een kutbaasje danquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik zag laatst een video van een hont. Hij pakte een soort van rotje wat net was aangestoken en het ontplofte in zijn bek en hij bloedde dood.
Je zou maar een vader hebben die er door failliet gaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, Europese recessie als de vuurwerkwinkels failliet gaan!!
Waarom pakken honten dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Tsja, alleen op seizoenswerk teren als je een gezin hebt is niet heel handigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou maar een vader hebben die er door failliet gaat.
Dus weg strandtenten, vrijwel elke boer?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, alleen op seizoenswerk teren als je een gezin hebt is niet heel handig
Omdat honden alles pakken wat op de grond ligtquote:
Dè vuurwerkwinkel bestaat niet of nauwelijks. Zijn vaak bouwmarkten, blokkers etc die verkopen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, Europese recessie als de vuurwerkwinkels failliet gaan!!
Als je een strandtentje hebt zou het wel handig zijn als je een backup hebt voor de wintermaanden jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus weg strandtenten, vrijwel elke boer?
Nou je bent best hontig.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben ik een hont waarom zou ik dit weten.
Misschien dacht hij: leuk, nieuw speeltje.
Domme dierenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat honden alles pakken wat op de grond ligt
En boeren?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een strandtentje hebt zou het wel handig zijn als je een backup hebt voor de wintermaanden ja
Jezus wat een uitspraken doe jij vanavond zegquote:Op woensdag 30 december 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, alleen op seizoenswerk teren als je een gezin hebt is niet heel handig
Genoeg mensen die gevaarlijk vuurwerk in hun hand houden met afsteken, die zijn niet veel intelligenterxquote:
Mensen zijn dan ook domme dieren. Vooral ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg mensen die gevaarlijk vuurwerk in hun hand houden met afsteken, die zijn niet veel intelligenterx
Speelgoedwinkels blijven gewoon hele jaar open hoor. Dat ze met de feestdagen meer omzet draaien is wat andersquote:Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Speelgoedwinkels teren ook op seizoenen. Moeten die er ook iets bijnemen?
Die teren daar op.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat ze met de feestdagen meer omzet draaien is wat anders
Wel grappig dat je nu zo ontzettend voor minderheden opkomt. Doe je anders ook niet heel gauwquote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
De gemiddelde vuurwerkverkoop doet de rest van het jaar ook iets anders.
Uh, oke? Ik kom altijd voor minderheden op als daar een valide reden voor is?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel grappig dat je nu zo ontzettend voor minderheden opkomt. Doe je anders ook niet heel gauw
french montana jammerquote:
Jij hebt makkelijk praten vriend, met je wajong uitkering. Als de vuurwerkhandel wordt afgeschaft, waar toch zeker jaarlijks 60 miljoen in omgaat, wie gaan al die uitkeringen dan betalenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelgoedwinkels blijven gewoon hele jaar open hoor. Dat ze met de feestdagen meer omzet draaien is wat anders
Ja, dat zei ik toch ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En een gemiddelde boer/strandtent eigenaar ook wel. Maar hun inkomsten zijn seizoensgebonden.
jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
is 108 euro veel voor een zorgverzekering?
Ah, jouw vader zit in de vuurwerkhandelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten vriend, met je wajong uitkering. Als de vuurwerkhandel wordt afgeschaft, waar toch zeker jaarlijks 60 miljoen in omgaat, wie gaan al die uitkeringen dan betalen
niet echt volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
Boven de 100 vind ik veelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
Dat deed jij net niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jouw vader zit in de vuurwerkhandelRot een end op LMI als je in een discussie persoonlijk wordt.
Je zegt net zelf dat de meesste eigenaren van vuurwerkwinkels dat al doen. Nou prima dan tochquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze er iets bij nemen?
ja moet meer betalen doordat ik 21 wordt en de pil moet betalen danquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
maar ligt er aan wat je nodig denkt te hebben he
Nee, maar aan jouw manier van praten heb jij echt 0 verstand van hoe de economie in elkaar zit.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jouw vader zit in de vuurwerkhandelRot een end op LMI als je in een discussie persoonlijk wordt.
En daar is niet van te leven als de overheid opeens bepaald dat je het niet meer mag verhandelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat de meesste eigenaren van vuurwerkwinkels dat al doen. Nou prima dan toch
Quote maarquote:
wees blij dat het een tijdje voor je is betaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet meer betalen doordat ik 21 wordt en de pil moet betalen dan![]()
dom gedoe
Wat heeft dit met een enorme economische branche te maken?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel grappig dat je nu zo ontzettend voor minderheden opkomt. Doe je anders ook niet heel gauw
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar aan jouw manier van praten heb jij echt 0 verstand van hoe de economie in elkaar zit.
Jij stemt vast partij voor de dieren
Hoeveel vuurwerkbedrijven zullen er zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet namelijk niet wat een bedrijfstak overeind houden met minderheden te maken hebben.
Bron?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar is niet van te leven als de overheid opeens bepaald dat je het niet meer mag verhandelen.
Net zoals speelgoedwinkels, als wij feestdagen afschaffen zijn die ook weg.
ja WOWquote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wees blij dat het een tijdje voor je is betaald
Wat een mensenkennis heb je ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar aan jouw manier van praten heb jij echt 0 verstand van hoe de economie in elkaar zit.
Jij stemt vast partij voor de dieren
Genoeg in Nederland die het verkopen toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel vuurwerkbedrijven zullen er zijn?
ik vind dat mannen dan ook wel wat meer moeten betalenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
En nu je geleerd hebt dat je het nodig hebt ga je het zelf kopen.
Overheidgod.
Zijn er niet. Meer afgaande om hoe retail zaken het doen op moment.quote:
Haal jij dan voortaan zelf de condooms?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat mannen dan ook wel wat meer moeten betalen
Dit had ik in Thailandquote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef Typisch het volgende:
ik had laatst zo'n stressmomentje dat de pil niet helemaal goed genomen was een tijdje
dat was flink antigenot
om de twee weken ongesteld zijnquote:
QUote eens waar ik heb gepleit voor vuurwerk afschaffen?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij komt als een kip zonder kop aanlooen ja vuurwerk afschaffen. Man man man
Das normaal toch 3 weken?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
om de twee weken ongesteld zijn
Goed uit je duim gezogen dus, net als dat je beweert dat het super schadelijk is om je kinders op het web te gooien. Is ook nog niet massaal gebleken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn er niet. Meer afgaande om hoe retail zaken het doen op moment.
Ga je nog reageren op het winst maken over het hoofd van je kind?
Klinkt niet goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, vuurwerkbranche met de agrarische sector vergelijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar boeren die niets doe nbuiten het seizoen moeten stoppen, Fokkie?
Ik ken het.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet uit m'n duim gezogen. Maar zelfs met die dagen gaan genoeg retail zaken al failliet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed uit je duim gezogen dus, net als dat je beweert dat het super schadelijk is om je kinders op het web te gooien. Is ook nog niet massaal gebleken.
Winst maken over het hoofd van je kind vind ik niet zo rullevant in de kwestie of je iets wel of niet op Facebook/youtube mag zetten. Of je het moet willen is een andere kwestie.
een keer in de maand 4-5 dagen jaquote:
Seizoensarbeid had je het over.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vuurwerkbranche met de agrarische sector vergelijken.
Goed man
Ze ging zo'n testje doen en kreeg een tijdje geen bericht meer, toen gingen de biertjes toch ietsje sneller dan normaal.quote:
er bestaan condooms.quote:
dat zegt hij toch nietquote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij komt als een kip zonder kop aanlooen ja vuurwerk afschaffen. Man man man
Is het zo erg te merken ja ;squote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent toch altijd saggie hihihi
echt kutquote:
Jij bent dus voor meer internetcensuur, internetregulering of hoe je het noemen wil. Ik niet. Ik dacht dat we het er wel over eens waren dat we het anders zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet uit m'n duim gezogen. Maar zelfs met die dagen gaan genoeg retail zaken al failliet.
En klopt, erg vreemd he als die generatie nu nog klein is. Het gaat dan ook om beleid voor de toekomst.
je hoeft niet alleen de pil te nemen om zwangerschap te voorkomen hequote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er bestaan condooms.
Sowieso je hormonen laten reguleren door "synthethische" hormonen vanuit de pil, lekker veel kans op trombose en herseninfarcten. Zie Diane pil.
Indirect heb je het 3x gezegdquote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
QUote eens waar ik heb gepleit voor vuurwerk afschaffen?
Nog nooit in een langere seksuele relatie gezeten zeker?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er bestaan condooms.
Sowieso je hormonen laten reguleren door "synthethische" hormonen vanuit de pil, lekker veel kans op trombose en herseninfarcten. Zie Diane pil.
Ja, kan je toch niet vergelijken met elkaarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seizoensarbeid had je het over.
Goed man.
Oneens. Internetcensuur is niet het exploiteren van niet bevoegde kinderen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent dus voor meer internetcensuur, internetregulering of hoe je het noemen wil. Ik niet. Ik dacht dat we het er wel over eens waren dat we het anders zien.
Waarom zeg je dan dat seizoensarbeid een plan b moet hebben als ze een gezin hebben?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan je toch niet vergelijken met elkaar
Een winkeltje wat schaatsen verhuurt is toch ook dom als je dat enige hebt om rond van te komen.
Dat was mijn punt aan het begin van deze discussie meer niet
Waar?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zie de topic waarin ik je heb genoemd btw.
Zonder is lekkerderquote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er bestaan condooms.
ja indirect uhu LMIquote:
Met een plan b bedoel ik toch dat ze inkomsten moeten genereren als het seizoen er niet is?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat seizoensarbeid een plan b moet hebben als ze een gezin hebben?
Dus weg met alle verse groenten? Duidelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een plan b bedoel ik toch dat ze inkomsten moeten genereren als het seizoen er niet is?
Klopt, maar meeste pilgebruikers doen het daarvoor. Al is er een minderheid die het gebruikt tegen acne bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
je hoeft niet alleen de pil te nemen om zwangerschap te voorkomen he
Heuehue nee.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog nooit in een langere seksuele relatie gezeten zeker?
Wow dat klinkt vreselijk. Ik heb nu buikpijn en dat heb ik normaal nooit en ik moet al bijna huilen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
een keer in de maand 4-5 dagen ja
ik was het 12-14 dagen per maand
wat een feest
Dan ben je nogal wispelturigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja indirect uhu LMI
Je loopt gewoon weer bullshit uit te kramen zoals je 9 van de 10 keer doet als je hier bent.
Ik heb 2/3 paginas zelfs gezegd dat ik het `niet' wil afschaffen.
Met boeren is het misschien een ander verhaal. Maar in de retailsector nietquote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus weg met alle verse groenten? Duidelijk.
Jij snapt het. Sowieso al die hormonen door de wc spoelen is ook niet goed voor de vissen en misschien ook niet goed voor drinkwater van mensen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er bestaan condooms.
Zijn daar harde cijfers voor of niet? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heuehue nee.
Maar ik vind persoonlijk de risico's niet opwegen tegen de voordelen van een pil.
Seizoensarbeid is seizoensarbeid.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met boeren is het misschien een ander verhaal. Maar in de retailsector niet
Nee hoor. Ik heb namelijk niks gezegd waaruit blijkt dat ik vuurwerk wil verbiedenquote:
pussyquote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat klinkt vreselijk. Ik heb nu buikpijn en dat heb ik normaal nooit en ik moet al bijna huilen.
Boeren hebben ook vaak vee hequote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus weg met alle verse groenten? Duidelijk.
Elke boer in west-europa leeft van EU-subsidies.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Boeren hebben ook vaak vee he
het is niet zo dat ze de hele winter geen inkomsten hebben
Alsof je elke keer een condoom om gaat doenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt, maar meeste pilgebruikers doen het daarvoor. Al is er een minderheid die het gebruikt tegen acne bijvoorbeeld.
[..]
Heuehue nee.
Maar ik vind persoonlijk de risico's niet opwegen tegen de voordelen van een pil.
Niet allemaal, maar wel veel ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke boer in west-europa leeft van EU-subsidies.
Of ze kwam gewoon uit de pubertijd ofzo, zou het echt door de pil komen?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag trouwens bij iemand met echt serieus een enorme puistenkop een verbetering waar je U tegen zegt nadat ze pil had gebruikt. Ze werd toen vet knap.
Nog nooit condook gebruikt.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je elke keer een condoom om gaat doen
Een paar niche-boeren niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel veel ja.
quote:
jij doet irritantquote:
Pubertijd ja?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of ze kwam gewoon uit de pubertijd ofzo, zou het echt door de pil komen?
een hoop jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke boer in west-europa leeft van EU-subsidies.
Nee, jij bent irritantquote:
Wel als je geen vaste relatie hebt. SOA is zo opgelopenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je elke keer een condoom om gaat doen
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SEX / Marokkaanse/Turkse vrouwen
Heb je geluk gehad dat het jaren goed is gegaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In het begin gewoon voor het zingen de kerk uit. Niets mis mee.
Kan dat nu even niet direct vinden, maar was wel kort: http://www.sin-nl.org/rtl(...)ht-vragenantwoorden/quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn daar harde cijfers voor of niet? Ben ik wel benieuwd naar.
Geef eens quotes waar ik vuurwerk indirect verbied LMIquote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel als je geen vaste relatie hebt. SOA is zo opgelopen
Dat was geen jaren.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad dat het jaren goed is gegaan
Geen reactie waarom retail anders is dan agrarisch.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens quotes waar ik vuurwerk indirect verbied LMI
ja oke ik bedoel in een vaste relatie hequote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel als je geen vaste relatie hebt. SOA is zo opgelopen
zo gereageerdquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SEX / Marokkaanse/Turkse vrouwen
Moet je ff wat pagina's terug zit nu mobiel dus dat gaat nogal kutquote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens quotes waar ik vuurwerk indirect verbied LMI
Toch.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was geen jaren.
Maar ik heb laatst de kans gelezen
Dat word enorm overschat.
het is je vergevenquote:
Voorvocht is bijna kansloos.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch.
Als je veilig doet en er gebeurt ongelukje kan je MAP nemen en weet je zeker dat je goed zit.
Nu weet je dat niet en als die kleine kans dan toch uitkomt ben je wel te laat
Dat is vanzelfsprekendquote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke ik bedoel in een vaste relatie he
Omdat retail meestal heel het jaar inkomsten heeft op uitzonderingen naquote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen reactie waarom retail anders is dan agrarisch.
Vasectomie kan reversibel zijn grquote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Spatieloos het volgende:
Voor mannen die twijfelen over een vasectomie, doe het niet. In 2017 komt Vasalgel op de markt, een tijdelijke en makkelijk omkeerbare manier.
Hmhmquote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je ff wat pagina's terug zit nu mobiel dus dat gaat nogal kut
Dat valt dus tegen. Want veel retail is gebasseerd op seizoenen.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat retail meestal heel het jaar inkomsten heeft op uitzonderingen na
De Diane-35 is in opspraak vanwege ernstige bijwerkingen. De afgelopen 25 jaar zouden tien Nederlandse vrouwen zijn overleden aan een trombo-embolie veroorzaakt door de pil. In Frankrijk gaat de pil uit de handel.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dat nu even niet direct vinden, maar was wel kort: http://www.sin-nl.org/rtl(...)ht-vragenantwoorden/
Sowieso gaan ze niet toegeven dat het door diane zelf komt, anders dikke schadeclaims aangezien 1 op 16,000 vrouwen dat gebruikte.
Ja maar niet makkelijk en goedkoop.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vasectomie kan reversibel zijn gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |