jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus is de pil gratis onder de 21?
Ja, maar ik wil een nieuwequote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De zorgtoeslag is al meer dan 65 ekken joh
Hoezoquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van
Volgens mij valt dat wel meequote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zoals ze nu ook het minste of geringste kinderen uit huis plaatsen?
zit altijd al bij univéquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was tot mn 18e bij menzis, prima verzekering.
Quote alerts heb ik niet eens, moeilijk hoor, afzetten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo
Ik kan niet op laptop omdat het door die domme quote alerts die nooit stoppen vastloopt. Leuke bug
zet ze uitquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo
Ik kan niet op laptop omdat het door die domme quote alerts die nooit stoppen vastloopt. Leuke bug
Raak je invalide zit je lekker aan de kostenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
In Engeland hoef je niet eens verzekerd te zijn
Alleen sletjes betalen zich scheel aan Map`squote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus is de pil gratis onder de 21?
Ik ken kinderen die voor minder uit huis zijn gezet hoor. Dan moet het geld verdienen over je kinderen hun hoofd om ook wel meevallenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee
Als ik het uizet krijg ik het nog steeds doordat het ongelezen alerts zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Quote alerts heb ik niet eens, moeilijk hoor, afzetten.
Nee hoor, iedereen is hier verzekerdquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Raak je invalide zit je lekker aan de kosten
Slechte lappie dan?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik het uizet krijg ik het nog steeds doordat het ongelezen alerts zijn
Je kent alle smileys uit je hoofd??quote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo
Nope, heb het bij verschillende laptops/computers geprobeerd.quote:
Je kunt dat aanzetten skklquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kent alle smileys uit je hoofd??
je hebt gewoon smileys op mobielquote:Op woensdag 30 december 2015 00:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je kent alle smileys uit je hoofd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |