Wat een mensenkennis heb je ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar aan jouw manier van praten heb jij echt 0 verstand van hoe de economie in elkaar zit.
Jij stemt vast partij voor de dieren
Genoeg in Nederland die het verkopen toch?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoeveel vuurwerkbedrijven zullen er zijn?
ik vind dat mannen dan ook wel wat meer moeten betalenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
En nu je geleerd hebt dat je het nodig hebt ga je het zelf kopen.
Overheidgod.
Zijn er niet. Meer afgaande om hoe retail zaken het doen op moment.quote:
Haal jij dan voortaan zelf de condooms?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind dat mannen dan ook wel wat meer moeten betalen
Dit had ik in Thailandquote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef Typisch het volgende:
ik had laatst zo'n stressmomentje dat de pil niet helemaal goed genomen was een tijdje
dat was flink antigenot
om de twee weken ongesteld zijnquote:
QUote eens waar ik heb gepleit voor vuurwerk afschaffen?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij komt als een kip zonder kop aanlooen ja vuurwerk afschaffen. Man man man
Das normaal toch 3 weken?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
om de twee weken ongesteld zijn
Goed uit je duim gezogen dus, net als dat je beweert dat het super schadelijk is om je kinders op het web te gooien. Is ook nog niet massaal gebleken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn er niet. Meer afgaande om hoe retail zaken het doen op moment.
Ga je nog reageren op het winst maken over het hoofd van je kind?
Klinkt niet goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, vuurwerkbranche met de agrarische sector vergelijken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar boeren die niets doe nbuiten het seizoen moeten stoppen, Fokkie?
Ik ken het.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet uit m'n duim gezogen. Maar zelfs met die dagen gaan genoeg retail zaken al failliet.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goed uit je duim gezogen dus, net als dat je beweert dat het super schadelijk is om je kinders op het web te gooien. Is ook nog niet massaal gebleken.
Winst maken over het hoofd van je kind vind ik niet zo rullevant in de kwestie of je iets wel of niet op Facebook/youtube mag zetten. Of je het moet willen is een andere kwestie.
een keer in de maand 4-5 dagen jaquote:
Seizoensarbeid had je het over.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vuurwerkbranche met de agrarische sector vergelijken.
Goed man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |