Uh, oke? Ik kom altijd voor minderheden op als daar een valide reden voor is?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel grappig dat je nu zo ontzettend voor minderheden opkomt. Doe je anders ook niet heel gauw
french montana jammerquote:
Jij hebt makkelijk praten vriend, met je wajong uitkering. Als de vuurwerkhandel wordt afgeschaft, waar toch zeker jaarlijks 60 miljoen in omgaat, wie gaan al die uitkeringen dan betalenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelgoedwinkels blijven gewoon hele jaar open hoor. Dat ze met de feestdagen meer omzet draaien is wat anders
Ja, dat zei ik toch ookquote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
En een gemiddelde boer/strandtent eigenaar ook wel. Maar hun inkomsten zijn seizoensgebonden.
jaquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
is 108 euro veel voor een zorgverzekering?
Ah, jouw vader zit in de vuurwerkhandelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten vriend, met je wajong uitkering. Als de vuurwerkhandel wordt afgeschaft, waar toch zeker jaarlijks 60 miljoen in omgaat, wie gaan al die uitkeringen dan betalen
niet echt volgens mijquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
Boven de 100 vind ik veelquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef supersof het volgende:
Dat deed jij net niet?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jouw vader zit in de vuurwerkhandelRot een end op LMI als je in een discussie persoonlijk wordt.
Je zegt net zelf dat de meesste eigenaren van vuurwerkwinkels dat al doen. Nou prima dan tochquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze er iets bij nemen?
ja moet meer betalen doordat ik 21 wordt en de pil moet betalen danquote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
maar ligt er aan wat je nodig denkt te hebben he
Nee, maar aan jouw manier van praten heb jij echt 0 verstand van hoe de economie in elkaar zit.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jouw vader zit in de vuurwerkhandelRot een end op LMI als je in een discussie persoonlijk wordt.
En daar is niet van te leven als de overheid opeens bepaald dat je het niet meer mag verhandelen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt net zelf dat de meesste eigenaren van vuurwerkwinkels dat al doen. Nou prima dan toch
Quote maarquote:
wees blij dat het een tijdje voor je is betaaldquote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet meer betalen doordat ik 21 wordt en de pil moet betalen dan![]()
dom gedoe
Wat heeft dit met een enorme economische branche te maken?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel grappig dat je nu zo ontzettend voor minderheden opkomt. Doe je anders ook niet heel gauw
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, maar aan jouw manier van praten heb jij echt 0 verstand van hoe de economie in elkaar zit.
Jij stemt vast partij voor de dieren
Hoeveel vuurwerkbedrijven zullen er zijn?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet namelijk niet wat een bedrijfstak overeind houden met minderheden te maken hebben.
Bron?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar is niet van te leven als de overheid opeens bepaald dat je het niet meer mag verhandelen.
Net zoals speelgoedwinkels, als wij feestdagen afschaffen zijn die ook weg.
ja WOWquote:Op woensdag 30 december 2015 00:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
wees blij dat het een tijdje voor je is betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |