De associatie komt volgens mij uit het feit dat deze twee niet-westerse bevolkingsgroepen de grootste zijn in Nederland die niet uit een ex-kolonie of overzeese territoria komen.quote:Op zondag 27 december 2015 07:36 schreef XL het volgende:
Waarom specifiek deze twee landen die heel ver uit elkaar liggen en weinig met elkaar te maken hebben?
Omdat ze allemaal terug moeten naar Istanbulquote:Op zondag 27 december 2015 07:36 schreef XL het volgende:
Waarom specifiek deze twee landen die heel ver uit elkaar liggen en weinig met elkaar te maken hebben?
Was hij daarna nog steeds je beste vriend? :pquote:Op zondag 27 december 2015 07:54 schreef Dven het volgende:
Toen ik jong was heb ik het zusje van 1 van mn beste vrienden geneukt. Marokkaanse
Turkse vrouwen zijn ook
Wie kun je nou beter als zwager hebben dan je beste vriend.quote:Op zondag 27 december 2015 08:32 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Was hij daarna nog steeds je beste vriend? :p
Hij weet het tot op de dag van vandaag nietquote:Op zondag 27 december 2015 08:32 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Was hij daarna nog steeds je beste vriend? :p
Volgens mij wel marrokkaanse, alleen ik weet de namen niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:42 schreef srapnel het volgende:
Benieuwd of hier op FOK ook Marokkaanse of Turkse vrouwen/meiden actief zijn.
Melden graaggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kauai.quote:Op dinsdag 29 december 2015 03:42 schreef srapnel het volgende:
Benieuwd of hier op FOK ook Marokkaanse of Turkse vrouwen/meiden actief zijn.
Melden graaggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |