Wel als je geen vaste relatie hebt. SOA is zo opgelopenquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je elke keer een condoom om gaat doen
quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SEX / Marokkaanse/Turkse vrouwen
Heb je geluk gehad dat het jaren goed is gegaanquote:Op woensdag 30 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
In het begin gewoon voor het zingen de kerk uit. Niets mis mee.
Kan dat nu even niet direct vinden, maar was wel kort: http://www.sin-nl.org/rtl(...)ht-vragenantwoorden/quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn daar harde cijfers voor of niet? Ben ik wel benieuwd naar.
Geef eens quotes waar ik vuurwerk indirect verbied LMIquote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel als je geen vaste relatie hebt. SOA is zo opgelopen
Dat was geen jaren.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad dat het jaren goed is gegaan
Geen reactie waarom retail anders is dan agrarisch.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens quotes waar ik vuurwerk indirect verbied LMI
ja oke ik bedoel in een vaste relatie hequote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel als je geen vaste relatie hebt. SOA is zo opgelopen
zo gereageerdquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SEX / Marokkaanse/Turkse vrouwen
Moet je ff wat pagina's terug zit nu mobiel dus dat gaat nogal kutquote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens quotes waar ik vuurwerk indirect verbied LMI
Toch.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was geen jaren.
Maar ik heb laatst de kans gelezen
Dat word enorm overschat.
het is je vergevenquote:
Voorvocht is bijna kansloos.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch.
Als je veilig doet en er gebeurt ongelukje kan je MAP nemen en weet je zeker dat je goed zit.
Nu weet je dat niet en als die kleine kans dan toch uitkomt ben je wel te laat
Dat is vanzelfsprekendquote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke ik bedoel in een vaste relatie he
Omdat retail meestal heel het jaar inkomsten heeft op uitzonderingen naquote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen reactie waarom retail anders is dan agrarisch.
Vasectomie kan reversibel zijn grquote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef Spatieloos het volgende:
Voor mannen die twijfelen over een vasectomie, doe het niet. In 2017 komt Vasalgel op de markt, een tijdelijke en makkelijk omkeerbare manier.
Hmhmquote:Op woensdag 30 december 2015 01:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je ff wat pagina's terug zit nu mobiel dus dat gaat nogal kut
Dat valt dus tegen. Want veel retail is gebasseerd op seizoenen.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat retail meestal heel het jaar inkomsten heeft op uitzonderingen na
De Diane-35 is in opspraak vanwege ernstige bijwerkingen. De afgelopen 25 jaar zouden tien Nederlandse vrouwen zijn overleden aan een trombo-embolie veroorzaakt door de pil. In Frankrijk gaat de pil uit de handel.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan dat nu even niet direct vinden, maar was wel kort: http://www.sin-nl.org/rtl(...)ht-vragenantwoorden/
Sowieso gaan ze niet toegeven dat het door diane zelf komt, anders dikke schadeclaims aangezien 1 op 16,000 vrouwen dat gebruikte.
Ja maar niet makkelijk en goedkoop.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vasectomie kan reversibel zijn gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |