Met boeren is het misschien een ander verhaal. Maar in de retailsector nietquote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus weg met alle verse groenten? Duidelijk.
Jij snapt het. Sowieso al die hormonen door de wc spoelen is ook niet goed voor de vissen en misschien ook niet goed voor drinkwater van mensen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er bestaan condooms.
Sowieso je hormonen laten reguleren door "synthethische" hormonen vanuit de pil, lekker veel kans op trombose en herseninfarcten. Zie Diane pil.
Zijn daar harde cijfers voor of niet? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heuehue nee.
Maar ik vind persoonlijk de risico's niet opwegen tegen de voordelen van een pil.
Seizoensarbeid is seizoensarbeid.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met boeren is het misschien een ander verhaal. Maar in de retailsector niet
Nee hoor. Ik heb namelijk niks gezegd waaruit blijkt dat ik vuurwerk wil verbiedenquote:
pussyquote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow dat klinkt vreselijk. Ik heb nu buikpijn en dat heb ik normaal nooit en ik moet al bijna huilen.
Boeren hebben ook vaak vee hequote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus weg met alle verse groenten? Duidelijk.
Elke boer in west-europa leeft van EU-subsidies.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Boeren hebben ook vaak vee he
het is niet zo dat ze de hele winter geen inkomsten hebben
Alsof je elke keer een condoom om gaat doenquote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt, maar meeste pilgebruikers doen het daarvoor. Al is er een minderheid die het gebruikt tegen acne bijvoorbeeld.
[..]
Heuehue nee.
Maar ik vind persoonlijk de risico's niet opwegen tegen de voordelen van een pil.
Niet allemaal, maar wel veel ja.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke boer in west-europa leeft van EU-subsidies.
Of ze kwam gewoon uit de pubertijd ofzo, zou het echt door de pil komen?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag trouwens bij iemand met echt serieus een enorme puistenkop een verbetering waar je U tegen zegt nadat ze pil had gebruikt. Ze werd toen vet knap.
Nog nooit condook gebruikt.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Alsof je elke keer een condoom om gaat doen
Een paar niche-boeren niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar wel veel ja.
quote:
jij doet irritantquote:
Pubertijd ja?quote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Of ze kwam gewoon uit de pubertijd ofzo, zou het echt door de pil komen?
een hoop jaquote:Op woensdag 30 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke boer in west-europa leeft van EU-subsidies.
Nee, jij bent irritantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |