er bestaan condooms.quote:
dat zegt hij toch nietquote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij komt als een kip zonder kop aanlooen ja vuurwerk afschaffen. Man man man
Is het zo erg te merken ja ;squote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent toch altijd saggie hihihi
echt kutquote:
Jij bent dus voor meer internetcensuur, internetregulering of hoe je het noemen wil. Ik niet. Ik dacht dat we het er wel over eens waren dat we het anders zien.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet uit m'n duim gezogen. Maar zelfs met die dagen gaan genoeg retail zaken al failliet.
En klopt, erg vreemd he als die generatie nu nog klein is. Het gaat dan ook om beleid voor de toekomst.
je hoeft niet alleen de pil te nemen om zwangerschap te voorkomen hequote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er bestaan condooms.
Sowieso je hormonen laten reguleren door "synthethische" hormonen vanuit de pil, lekker veel kans op trombose en herseninfarcten. Zie Diane pil.
Indirect heb je het 3x gezegdquote:Op woensdag 30 december 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
QUote eens waar ik heb gepleit voor vuurwerk afschaffen?
Nog nooit in een langere seksuele relatie gezeten zeker?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er bestaan condooms.
Sowieso je hormonen laten reguleren door "synthethische" hormonen vanuit de pil, lekker veel kans op trombose en herseninfarcten. Zie Diane pil.
Ja, kan je toch niet vergelijken met elkaarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seizoensarbeid had je het over.
Goed man.
Oneens. Internetcensuur is niet het exploiteren van niet bevoegde kinderen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent dus voor meer internetcensuur, internetregulering of hoe je het noemen wil. Ik niet. Ik dacht dat we het er wel over eens waren dat we het anders zien.
Waarom zeg je dan dat seizoensarbeid een plan b moet hebben als ze een gezin hebben?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan je toch niet vergelijken met elkaar
Een winkeltje wat schaatsen verhuurt is toch ook dom als je dat enige hebt om rond van te komen.
Dat was mijn punt aan het begin van deze discussie meer niet
Waar?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zie de topic waarin ik je heb genoemd btw.
Zonder is lekkerderquote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
er bestaan condooms.
ja indirect uhu LMIquote:
Met een plan b bedoel ik toch dat ze inkomsten moeten genereren als het seizoen er niet is?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat seizoensarbeid een plan b moet hebben als ze een gezin hebben?
Dus weg met alle verse groenten? Duidelijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een plan b bedoel ik toch dat ze inkomsten moeten genereren als het seizoen er niet is?
Klopt, maar meeste pilgebruikers doen het daarvoor. Al is er een minderheid die het gebruikt tegen acne bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
je hoeft niet alleen de pil te nemen om zwangerschap te voorkomen he
Heuehue nee.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog nooit in een langere seksuele relatie gezeten zeker?
Wow dat klinkt vreselijk. Ik heb nu buikpijn en dat heb ik normaal nooit en ik moet al bijna huilen.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
een keer in de maand 4-5 dagen ja
ik was het 12-14 dagen per maand
wat een feest
Dan ben je nogal wispelturigquote:Op woensdag 30 december 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja indirect uhu LMI
Je loopt gewoon weer bullshit uit te kramen zoals je 9 van de 10 keer doet als je hier bent.
Ik heb 2/3 paginas zelfs gezegd dat ik het `niet' wil afschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |