Dieren die bang voor zijn voor vuurwerk zijn maar mietjesdieren.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een staatslot kopen. Hou je de lucht weer wat schoner, dieren wat minder angstig en kan je zelf nog wat leuks winnen ook.
Ook economisch belang
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Walgelijk.
Ik voel mn pizza omhoog komen.
hardopquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dieren die bang voor zijn voor vuurwerk zijn maar mietjesdieren.
Zowat elke hond en katquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dieren die bang voor zijn voor vuurwerk zijn maar mietjesdieren.
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En er zijn mensen die plezier beleven aan vuurwerk.
Helaas zijn veel linkse politici daar wel voor.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik verbied het ook niet
Nee, er zijn verl winkels die door de vuurwerkverkoop de deuren open kunnen houden. Gaan die failliet, dan zijn de rapen gaarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je net zo goed een staatslot kopen. Hou je de lucht weer wat schoner, dieren wat minder angstig en kan je zelf nog wat leuks winnen ook.
Ook economisch belang
Je hoeft ook niet te vergelijken. Het is gewoon een geldig argumentquote:Op woensdag 30 december 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En de lucht schoonhouden, vlees eten is er niets bij.
Klopt, maar wel een heel klein argument vergeleken met andere zaken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te vergelijken. Het is gewoon een geldig argument
waarom kijk je datquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik zag laatst een video van een hont. Hij pakte een soort van rotje wat net was aangestoken en het ontplofte in zijn bek en hij bloedde dood.
Nou, Europese recessie als de vuurwerkwinkels failliet gaan!!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, er zijn verl winkels die door de vuurwerkverkoop de deuren open kunnen houden. Gaan die failliet, dan zijn de rapen gaar
Wat een kutbaasje danquote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik zag laatst een video van een hont. Hij pakte een soort van rotje wat net was aangestoken en het ontplofte in zijn bek en hij bloedde dood.
Je zou maar een vader hebben die er door failliet gaat.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, Europese recessie als de vuurwerkwinkels failliet gaan!!
Waarom pakken honten dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |